Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Pinin

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Overboost am avut si eu si a fost de la turbina... si tot asa ma puneau si pe mine sa schimb dar am reparat turbina si e totul Ok.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Overboost poate apare si daca furtunul de la intercooler este fisurat...
La fel de bine poate fi de la goemetria variabila, sau daca palele de pe partea calda au "suferit" lovituri de corpuri strĂ£ine(clapete plecate).
Mare grija unde efectuezi diagnoza!
  • Chrysti

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Furtunul de la intercooler este schimbat de curand (cam o luna de zile).Diagnoza am efectuat-o undeva in zona Morarilor (revizieopel).Mi-au spus ca turbina baga prea mult in sarcina.
  • Catalin_2103

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2017

  • Mesaj Privat
ciobysp a scris:Poate ne zici si un pret cat ajunge distractia(eventual pe fiecare operate in parte, daca se poate).
Cheers!

Va salut!
Asa cum am scris pe pagina anterioara pentru a inlatura problemele aparute la masina mea, baietii de la EDS mi-au recomandat curatarea EGR-ului si inlocuire bujie pistonul 4 (astea fiind singurele erori aparute la diagnoza). Suplimentar, pentru linistea mea, inlocuire galerie de admisie (numai in cazul in care cea existenta pe masina este de tip vechi), si inlocuirea faimosului oring de la pompa de ulei.
Costurile au fost urmatoarele:
Garnitura pompa ulei la sorb (oring) - GM - 67 lei + manopera 397 lei (cu demontare baie ulei)
Curatat EGR - 349 lei
Verificare bujii - 30 lei
Inlocuit bujii (am decis sa le schimb pe toate) - Beru - 4 buc x 78 lei = 312 lei + manopera 62 lei
Galeria de admisie s-a dovedit a fi de tip nou asa ca am scapat de inlocuirea ei. Costurile ar fi fost: 1680 lei galeria + in jur de 500 lei manopera.
Suplimentar am mai facut urmatoarele:
Schimbat ulei cutie de viteze manuala: 3 litri ulei x 72 lei = 216 lei + manopera 62 lei
Schimb ulei motor 5W30 Dexos 2 (5 litri) - GM - 109 lei + filtru ulei - Mann - 74 lei = 183 lei + manopera 62 lei
Schimb filtru aer - Mann - 70 lei + manopera 25 lei
Consumabile: Silicon - 27 lei, Solutie curatat - 50 lei
Discounturi aplicate la final: 46 lei la piese si 166 lei la manopera = 212 lei
Total distractie: 1700 lei fara galerie admisie ( 4000 lei daca inlocuiam si galeria)
Desi masina trebuia sa stea in service 2 zile, baietii au lucrat la ea pana dupa ora 21 ca sa termine lucrarea. Mentionez ca programul service-ului este pana la ora 18
Multumesc pe aceasta cale lui Marius (diagnoza) si lui Sorin (mecanic) pentru efortul depus.
In concluzie, masina functioneaza in parametrii optimi pana in momentul de fata.
P.S. : am reusit cu forte proprii sa montez si un led pentru a vedea mai bine cand intra filtrul de particule in regenerare. Astazi dimineata am vazut ca ledul este functional Very Happy . Si-a facut regenerarea dupa 150 km de mers prin Bucuresti.
Va doresc o zi buna!
Skip ads

  • AdrT21

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salut. S-a mai intamplat la cineva in timpul regenerarii, dupa aproximativ 2-3 minute de la incepere sa apara "Service vehicle soon" insotit de pierdere de putere? Mi s-a intamplat la 5 regenerari, dupa care am dat una fortata din opcom care s-a finalizat, iar dupa cateva sute de km parcursi a pornit automat procesul de regenerare , am tinut-o pe la 3000 rpm pe cruise control iar dupa cateva minute din nou aceeasi problema, SVS insotit de pierdere de putere dupa oprirea-pornirea motorului mesajul a disparut si puterea a revenit.
Are cineva idee care este problema? Va multumesc!

Insignia ecoflex 2010 2.0 cdti 130hp 180000km
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Cred ca e ceva senzor de la DPF daca furtunul turbo e ok.
  • RFausto

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am scapat de Service vehicle soon dupa reconditionarea turbinei . Totul a mers bine pana am primit iar in bord check engine si eroarea P003A(Turbocharger/Supercharger Boost Control "A" Position Exceeded Learning Limit).
Masina pare sa mearga perfect, nu simt niciun defect ,pierdere de putere,zgomot ciudat sau altceva insa imi e teama ca codul asta si problema sa nu cauzeze in timp.
Daca are cineva idee v as fi foarte recunoscator.
Multumesc.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie reinvatata turbina...

If any service has been performed on the turbocharger or on the turbocharger components, a turbocharger relearn must be performed. Failure to perform the turbocharger learn procedure may cause other DTCs to set.
The turbocharger learn procedure is required when the following service procedures have been performed:
• Turbocharger vane position control solenoid valve replacement
• Turbocharger vane position sensor replacement
• ECM replacement
• Turbocharger replacement
• Any service that disturbs the turbocharger components
Skip ads

  • RFausto

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Aveti idee unde pot face asta?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In principiu, undeva unde gasesti un MDI... reprezentanta, service etc. Nu stiu daca op-com face asta.
  • axiss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
- Poate acest mesaj va este de ajutor .... si eu am citit si analizat initial toate postarile pe acest subiect si intrasem in panica .... deja ma gandeam ca am facut o alegere proasta si va trebui sa o vand repede ...

- Salutam, sunt un prospat posesor de Opel Zafira C Tourer, an 2013, motor 1956, 130 CP, 128.000 km .... si acum cateva zile m-am trezit cu mesajul "Service vehicle soon".
- Am crezut initial ca este doar un mesaj de avertisment, urmand sa verific in cartea tehnica ce revizie urmeaza ...precizez ca acest mesaj aparea la fiecare pornire.
- A doua zi seara circuland prin oras, ma trezesc deodata si cu LIPSA DE PUTERE ... m-am speriat initial, dar apoi mi-am dat seama ca are legatura cu mesajul "Service vehicle soon" ....
- Am mers acasa si am inceput cautarile pe net ..... dupa ce am studiat toata seara si apoi am continuat si dimineata, am sunat mecanicul sa merg la el sa-mi puna tester-ul sa vad ce erori apar, dar nu mi-a raspuns .... asa ca am continuat sa pun cap la cap toate informatiile de pe forum ....

- Am inteles ca in mare poate fi vorba despre:
1 - probleme senzor PDF (care nu mai da comanda regenerarii Filtrului de Particule .... acesta se infunda ... apare limitarea de putere ... mesajul apare la fiecare pornire)
2 - probleme furtun turbina (dupa infundare filtru particule ... normal va creste presiunea in furtunele de la turbina si acestea cedeaza ...mesajul nu apare la pornire ci doar in timpul mersului)
3 - intreruperi repetate ale Regenerarii din lipsa de cunostinta ... (asta a fost de fapt la mine ... am mers ultimii 200-300 km in oras la turatie joasa, sub 2000 rpm, vedeam consumul instant mereu si mergeam la economie... si NU AM CUNOSCUT FAPTUL CA regenerarile filtrului de particule le poti depista doar prin faptul ca trebuie sa urmaresti Cresterile de Carburant INSTANT, in mers sau in Relanti (de ex. aici la relanti iti poti da seama mai bine cand vezi ca ai consum de 1,4 litri / ora in loc de 0,7 - 0,8 litri /ora, plus o mica crestere de turatie a motorului).

- M-am gandit apoi ca o astfel de masina poate fi condusa si de o femeie si de un bunic .... si lucrurile ar trebuie sa fie totusi mai simple .... nu atat de complicate de genul: cauta reprezentanta, pune testerul, vezi erorile, sterge erorile, fa regenerare in service sau la drum intins cu turatie peste 2500-3000 rpm, mergi inapoi la reprezentanta, pune testerul, verifica erorile, rescrie senzorul, .....etc .... CU TOATE CA EXISTA CAZURI IN CARE ACESTE LUCRURI CHIAR TREBUIE URMATE ! Eu vorbesc acum doar de cazul meu care s-a rezolvat relativ usor si simplu ... asa ca m-amgandit putin logic si am inceput asa: am verificat inca odata ca apare mesajul "Service vehicle soon" la pornire, am verificat vizual furtunul de la turbo si parea ok, am pornit masina, am sta putin, am observat ca consumul dupa pornire a scazut la 0,8 litri/ora, apoi am plecat la un drum in afara orasului de 20-40 km ... am costatat initial ca masina mergea normal, adica avea putere ... dupa aprox. 2 km mi s-a taiat puterea iar, am tras pe dreapta si am constatat ca consumul instant era de 1,4 litri/ora (deci incepuse REGENERAREA) ... asa ca am plecat la drum incet incet, dar am incercat tot timpul sa o timp sa o tin peste 3000 rpm .... am mers 20 km dus si 20 km intors, cand am ajuns inapoi in oras, am verificat si consumul instant in relanti scazuse la 0,7-0,8 litri/ora, deci REGENERAREA se terminase.

- Concluzia la mine a fost ca necunoscand detalii despre aceasta regenerare, eu am intrerupt-o de nenumarate ori la drumurile scurte prin oras, apoi a aparut mesajul "Service vehicle soon" care sa ma avertizeze ca trebuie facuta REGENERAREA (aici cred ca este o problema, ori trebuia un Mesaj Special privind Regenerarea, ori sa se aprinda acel bec galben ca la alte tipuri de masini, sa stii si tu ca a inceput regenerarea ...).... apoi vazand ca eu ignor si acel mesaj, mi-a taiat si Puterea ....

- Am facut aceasta regenerare si masina merge perfect.

Sper ca NU v-am plictisit cu acest mesaj stufos, dar am vrut sa fiu cat mai explicit .... si poate va fi de ajutor si altor colegi de pe acest forum .... toate cele bune !
  • axiss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
- Deci dupa aceasta REGENERARE masina merge bine, la fel ca inainte, iar acel mesaj "Service vehicle soon" NU mai apare la pornire, probabil voi gasi in istoric pe tester ca a fost aceasta problema, dar acum dupa ce Regenerarea a a fost facuta mesajul nu mai apare .... cred ca lucrurile au intrat in normal ..... asa ca atentie mare la Consumul Instant (mai ales in relanti va pueti da seama) pentru a nu intrerupe o REGENERARE IN DESFASURARE a Filtrului de Partcule ..... bafta multa tuturor !
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
eu o singura data am patit o cu regenerari intrerupte ( mai mult de nevoie, decat de neatentie ) iar dimineata mi-a aparut la pornire mesaj cu Diesel Particle Filter Full - Continue Driving, care nu s-a stins decat dupa ce si-a facut o regenerare completa.
nu mi-a aparut nici un SVS, sau lipsa de putere sau altceva.
asta a fost o singura data in aproape 36.000km.
eu am Astra J A20DTH de 165cp.
nu cred sa difere mesajele intre modelele din gama Opel Smile
  • CSaracin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare,

sunt si eu nou in problema SVS + Limp mode Sad
Aveti idee ce poate cauza urmatoarea lista de DTC-uri (Insigina 2011 A20DTH 2.0) ?
P0299 - Engine underboost
- Intermittent
P2458 - Particulate Filter, Regeneration Time
- Intermittent
P2282 - Mass air flow sensor
- Performance
- Intermittent
P0069 - Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit
- Not plausible
- Intermittent
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca senzorul MAP este vinovat si de aici si celelalte probleme...
http://www.troublecodes.net/pcodes/p0069/
  • CSaracin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2017

  • Mesaj Privat
dupa ce am sters dtc-urile si dupa 10 km au ramas:

P2282 - Mass air flow sensor
- Performance
- Permanent
P0069 - Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit
- Not plausible
- Permanent
P0107 - MAP sensor
- Low voltage
- Intermittent

sper sa fie senzorul de MAP 😢
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! De ceva timp am o problema cu masina mea! Mi-a apĂ£rut service in bord am mers cu ea la mecanic iar ca si eroare mi-a apĂ£rut senzorul de la filtru de particule! Mi-a dat reĂ®nvĂ£țare la el am mers in afara orasului pentru o regenerare a filtrului plus un drum Targu jiu -Sibiu dar tot imi Ă®ntrerupe accelerația in anumite perioade ca si cum ar trage aer sau s-ar Ă®neca, furtunul de la intercoler e Ă®nlocuit de maxim o luna de zile iar azi in mers iar mi-a apĂ£rut service in bord cu limitare de putere dar o limitare pana pe la 2500 de Rotati apoi trage oare care ar fi problema? Va rog sa ma ajutați daca ați avut probleme de acest gen precizez ca si turbina șuierĂ£ dar nu a "luat-o " pe ulei ! Mulțumesc!
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu alta problema! Aseara i-am facut o regenerare a filtrului de particule deoarece asta mi-a arĂ£tat pe tester, s-a realizat in condiți optime iar azi de dimineata am plecat la un drum de vreo 70 de km dar dupa o parcurgere de vreo 30 in condiți normale am Ă®nceput sa aud un zdrĂ£ncanit ca si cum ar agata ceva iar la turati mai mari se auzea si mai tare si mi-a apĂ£rut mesajul cu oil presure stop engine am oprit am pus testerul pe ea nici o eroare acest mesaj imi sta aprins vreo 4 secunde dupa pornire am mai mers vreo 20 de km pana la service momentan va trebui sa astept pana sa o verifice! O parere?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Deobicei problemele si erorile in bord sunt cauzate de celebrul Oring... in marea majoritate a cazurilor cu daune "grele" pentru motor...

Citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137131
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Oringul l-am schimbat asta iarna dar dupa ce au desfĂ£cut bĂ£ia de ulei deja cuzineți erau praf si vibrochenul uzat acum Ă®ntrebarea mea e urmĂ£toarea : sa i-l rectific am Ă®nțeles ca se poate rectifica sa cumpar nou cu tot plus pompa de ulei plus distribuție sau un alt motor de pe alta masina? Cine a mai pĂ£țit asa ceva si ma poate ajuta as fi recunascator 😞
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR