Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • XHouser

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema la un opel astra g din 2002... am montat o alarma wintek lea722 si dupa ce am terminat treaba masina a fost ok. Am plecat cu ea si a doua oara cand am pornit motorul mi sa aprins becul la airbag. Am fost cu ea la tester dar mi sa zic ca nu am tensiune pe airbagurile din lateralul scaunelor din fata. Tot acolo mi sa mai spus sa ma duc la Opel in cta dar acolo nu am ce cauta deoarece un prieten a patit`o ... avea masina in garantie si era mai grav la el ... la care pentru a reduce cheltuieli si munca iau legat becul de la airbag de cel de la ulei... numai ca la el mai statea becul la ulei 2-4 sec dupa ce pornea motorul ... cand sa dus la un alt tester ii sa zis clar ca erorile exista in calc de airbag si lui iau legat doar becul de alta iesire... si asa a fost cand a fost la opel buc si iau facut constatare ... deci acolo nu am ce cauta... PROBLEMA mea insa este ca nu am idee cum de a aparut asa din senin... ma interseaza si pe mine daca stie cineva unde se afla sigruanta de la airbag .. daca nu ete poza macar o indicatie... Multumesc mult si astept un raspuns urgenttt!
Skip ads

  • XHouser

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am uitat sa specific.. la tester mi sa spus clar ca nu am tensiune sau ca este o problema cu niste rezistente ... eu aveam pana in 0.3 v sau ohm, nu mai stiu exact la ce se referea si la cel de la sofer si dreapta intre 2.6 si 3.0 ohm sau volti ... nu mai stiu daca se referea la tensiune sau rezistenta.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
SOLUTIE partiala pentru bec martor airbag aprins:

Eu i-am dat de cap la a mea, cu ajutorul unui tester de la colegul de forum ISO. Pe tester imi spunea 'rezistenta prea mare pe circuitul capsei de la aibag sofer'.

Analizand aceasta problema, am demontat aibag-ul de pe volan, volanul, cochiliile volan si rotor volan. Am verificat cu multimetrul daca trece curent prin toate firele care duc din spatele volanului pana la airbag. Ei bine, problema era in panglica spirala ce se afla in rotor volan. Panglica este foarte asemanatoare cu una de la hard disk-ul de la un computer si la mine avea 8 fire (2 de airbag si 6 de comenzi radio si claxon). Firele de la airbag erau intrerupte. Mai fusese umblat in ea. Am reconstituiut lipitura, am verificat daca trece curent si apoi am montat totul inapoi. Am resetat eroarea la tester si acum s-a stins becul. Din cauza lipitruii si a benzii izolatoare ce am aplicat peste panglica, face un zgomot mic cand rotesc de volan. Urmeaza sa-mi cumpar un rotor volan nou cand vor mai strange bani.

Asa ca, apelati la tester, oriunde si de orice fel o fi el pentru descoperirea exact a erorii.
  • XHouser

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2006

  • Mesaj Privat
si mie mi sa zis pe tester ca am rezistenta prea mica dar la mine este problema la airbagurile dil lateralul scaunelor din fata...oricum multumesc asta da de notya ca si eu am probleme la cablajul sau mufele de sub scaun.. am sa le dau jos (scaunele) si sam sa bag niste WD40 acolo ca e sfant ..
am sa verific si cablajele si .. daca e ok .. am sa postez aici !
Skip ads

  • XHouser

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am facut si ce am mai gasit pe forum ... adica sa dau scaunele din fata jos si sa curat cu WD40 mufele .. dar acestea erau impecabile .. daca tot am ajuns acolo am si curatat am vcerificat contactii si aceasi problema...nu sa schimbat nimic,...dupa ce am facut asta am fost si la alt tester unde am mai dat 50 ron si acelasi raspuns Rezistence too low! Intrebarea mea este unde as putea verifica aceste rezistente sau unde as putea sa le pun... eu as lua 2 rezistente de 2.5-3 Ohm... problema este ca nici in cartea masini nu am gasit nimic de ele... bine este si in lb germana si nu inteleg nimic.... va rog mult de tot veniti cu orice idee eu unu nu mai am habar ce sa mai pot face.... La tester ma intrebat si daca am dat fata din stanga a usii jos si iam zis ca asa este ca sa lucrat cu un fir pus la masa pe mai multe fire de acolo sa gasim comanda de la geamuri ca acestea sa se inchida odata cu inchiderea masini. Daca va ajuta si infotmatia aceasta cu ceva cu atat mai bine! Eu mai multe nu stiu sa mai zic.. sper sa ma ajutati sa rezolv problema!
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
XHouser a scris:am facut si ce am mai gasit pe forum ... adica sa dau scaunele din fata jos si sa curat cu WD40 mufele .. dar acestea erau impecabile .. daca tot am ajuns acolo am si curatat am vcerificat contactii si aceasi problema...nu sa schimbat nimic,...dupa ce am facut asta am fost si la alt tester unde am mai dat 50 ron si acelasi raspuns Rezistence too low! Intrebarea mea este unde as putea verifica aceste rezistente sau unde as putea sa le pun... eu as lua 2 rezistente de 2.5-3 Ohm... problema este ca nici in cartea masini nu am gasit nimic de ele... bine este si in lb germana si nu inteleg nimic.... va rog mult de tot veniti cu orice idee eu unu nu mai am habar ce sa mai pot face.... La tester ma intrebat si daca am dat fata din stanga a usii jos si iam zis ca asa este ca sa lucrat cu un fir pus la masa pe mai multe fire de acolo sa gasim comanda de la geamuri ca acestea sa se inchida odata cu inchiderea masini. Daca va ajuta si infotmatia aceasta cu ceva cu atat mai bine! Eu mai multe nu stiu sa mai zic.. sper sa ma ajutati sa rezolv problema!


atentie: mufele nu trebuie unde WD40 ci cu spray pentru contacte sau cu alcool izoproplic... se gaseste la magaznile de electrice.
pentru Rezistence too low! nu stiu exact solutia, dar trebuia sa afli de la tester valoaraea efectiva a acelei "Rezistence too low!" ca sa o poti compensa cu o rezistenta pusa de tine pe circuitul de aibagul din scaunul respectiv.

Dar am o presimtire ca este un fir intrerupt pe undeva la tine, acolo in usa, unde se afla contactul pt declansarea airbagului. Verifica firele cu un multimetru.. e mult de munca, dar...

PS: cauta un tester mai ieftin.. te duci la sapa de lemn cu 500mii/test. Pe mine m-a ajutat ISO.. mi-a luat mult mai putin dar el se afla in Galati.. tu in Mangalia.. mai cauta prin zona la tine pe cineva cu un simulator de interfata Tech2.
  • XHouser

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut , am citit mesajul tau ... intamplator sunt depanator GSM si am in service si WD40 si alcool etilic si izopropilic insa problema ese ca WD40 peotejaza in timp contactele, iar alcoolul izopropilic se usuca instant, intradevar este foarte bun pentru cablaje dar pentru problema mea cred ca este doar o solutie temporara ... curata doar pe moment.. ideea este ca am aflat si o rezistenta mai exacta intre 2.4 si 3 Ohm este corecta eu zic ca o rezistenta de 2.5 sau 2.6 ar fii perfecta... Pe tester imi arata si valorile bune.Problema este ca eu nu stiu unde sau pe ce fir mai exact trebuie puse acele rezistente ... pentru ca daca dau cumva vreo buleala .. sa nu ma trezesc cu vreun airbag din senin in nas...:) Daca nu ai idee sper sa ma mai ajute si altcineva eu unu m`am blocat la partea asta.. chiar nu mai stiu de unde sa incep si unde sa termin...Oricum iti multumesc mult pentru ideile care mi le`ai dat!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Valeuuu fratilor: "Resistance too low" = scurtcircuit adica airbagul tau lateral sau care o fi e cam varza.
"Resistance too high" = circuit catre airbag intrerupt, adica ai probleme de continuitate. Nu o sa rezolvati voi cu rezistente nici in 1000 de ani. Nu o sa resetati erori de airbag cu bateria scoasa nici intr-un milion de ani de asteptare, ca tot s-au pronuntat niste colegi pe aici, orice interventie la fire, mufe airbag se fac cu bateria demontata si 15 minute pauza. Am impresia ca in calculatorul ala mai exista si un condensator pt declansare airbag in cazul in care bateria se duce naibii la un accident.
Nu masurati niciodata cu voltmetru fire sau alte chestii cu airbagurile cuplate in mufa. Riscati sa va sara in cap. Grija mare. Nu e de joaca! Cand becul de la airbag e aprins NU FUNCTIONEAZA AIRBAGUL. Samsarii leaga becul de airbag cu cel de ulei sa va pacaleasca la vanzare. Iau masini lovite, le repara si vi le ofera. Si asta nu e nimic fata de ce sunt in stare!
Skip ads

  • XHouser

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Bun ... si in cazul asta al meu ce trebuie facut? Fac si eu pe ``samsarul`` si o bag la vanzare? Chiar atat de grav este? Daca esti in domeniu da`mi si mie o explicatie mai clara a ceea ce se intampla! La masina sa dat fata de usa jos, si am intepat niste cablaje de acolo cu un fir legat la masa pentru a detecta firul del a GEAMURI. Poate informatia asta te ajuta cu ceva in conditiile in care pe firul de la airbag probababil circula un + si am facut vreun scurt , daca ai idee de asta zi`mi te rog frumos si ce culoare are firul de la airbag de la mufele din usa, pentru a verifica sa vad daca intradevar am intepat ce nu trebuia! Ms mult!

LE: Masina cred ca trebuie neaparat vanduta sau dusa la un electrician bun. Astazi am ramas fara ABS , geamuri, casetofon, indicator motorina, si imi palpaiau luminile... sigru am vreun scurt pe instalatie.

LE2: SA REZOLVAT PROBLEMA ... dupa ce a luat`o razna .. m`am apucat si am demontat toata alarma ... la prima pornire dupa ce am demontat tot la masina mi sa`u stins toate becurile aprinse si toate erorile mai putin la cel de la airbag. Dupa toate astea mam gandit sa mai dau 50 ron si sa mai incerc la un tester sa`i mai dau o resetare... poate`si revine. Intradevar de data asta este ok...

LE3: am uitat sa specific .. liviu2004 aveai tu o idee ... aveai dreptate era scurt pe airbag ... da cu toate astea am rezolvat`o destul de ieftin... acum trebuie doar sa recapitulez sa vad unde am gresit la alarma si daca e sa apara iarasi imi iau un pitbull si`l culc in masina si dau alarma de tot jos... sa vad cine mai are curaj s`o mai sparga! Smile Laughing

te rog foloseste butonul EDIT! ai postat de 4 ori la rand
editat de maiandrei

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,543
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cu pitbull-ul e perimata ideea..si e oricum facil de mituit cu un ciolan...incearca mai bine cu un Piton ceva sau un Boa...si sigur nu iti intra nime in masina..nici macar tu Smile Very Happy
  • XHouser

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mangalia
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Da...buna iedeea ta ... insa poti sa fii sigur ca nici macar eu nu am sa mai intru:) Revenind la SUBIECT ..adica la problema mea cred ca ar trebui facut un un thread special cu ``Resistence too low`` pentru ca din cate am inteles multi au avit problema asta ! Oricum eu ma bucur super tare ca am rezolvai si nu am fo nevoit sa`mi iau scaune cu tot cu airbag ...din cate am inteles e cam 50 mil buc:(
  • stelicaminga

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am aceeas problema cu becul de la airbag,ramane tot timpul aprins,am controlat mufele sub scaune,dar,aceeas problema,ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
stelicaminga a scris:am aceeas problema cu becul de la airbag,ramane tot timpul aprins,am controlat mufele sub scaune,dar,aceeas problema,ma poate ajuta cineva?

omule, ai citit toate cele 5 pagini de pana acum ale acestui topic?
daca da, probabil ai vazut ca cel mai corect este sa mergi la un tester TECH2 sa-ti identifici eroarea, apoi iei masuri functie de locul unde se afla ea (scaune, volan, usi, etc)
  • stelicaminga

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mersi pentru sfat.....
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare

In urma unui nefericit accident un "relativ" deal meu a facut doua portiere varza si binenteles ia pocnit si airbagul din scaunul de la sofer.Acum se pune problema inlocuirii lui si a resetarii codului de eroare cu bani putini ,adica studiu si munca in parcare.
Aici apar eu si cer ajutorul --care este procedura corecta de schimbare a subansamblului din usa si a resetarii calculatorului de airbag ,mentionez ca masina este o vectra b din 2001.

Cestia asta am zis ca o rezolv in felu urmator- cumpar un airbag second ca la service miau zis ca ei aduc la 1000 ron bucata si dupa montare resetez computerul pe undeva si vad ce se intimpla , voi ce ziceti ?



Multumesc
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ma roade curiozitatea de ceva vreme si m-am decis sa postez .
E vorba despre masina din semnatura. Ceea ce as vrea sa stiu este pe ce principiu se declanseaza airbag-urile ? Exista un senzor undeva banuiesc, daca cineva detine informatii mai detaliate despre locatia acestuia il rog sa ma lamureasca si pe mine. Masina "are"(sper) doar 2 airbag-uri, sofer si pasager .

Multumesc anticipat !
  • Katalina

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
buna.am si eu un opel corsa din 2001....akum kateva seri am fakut un mik accident....nu e nimik grav dar de atunci mi-a ramas pornit martorul de airbag.....poate sa-mi spuna cineva de ce?sau ce trebuie sa fak?sper ka nu ma trezesk ku airbagurile in fatza asha aiurea....merci mult
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In Timisoara, probabil CristianTM te poate ajuta.
Sau Cristi_C? Oare?
  • bogdan_albei

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o nelamurire. in urma unui mic accident, au sarit airbagurile frontale. din cate am inteles de la service, trebuie sa schimb computerul de airbag, care costa foarte mult. am citit insa, ca se pot sterge erorile stocate in computerul cu pricina, si nu mai necesita inlocuirea. pai asta ar insemna sa fac o economie de 2000 ron, deci...Smile
stie cineva unde pot sa fac operatiunea asta, sau daca este posibil asa ceva?
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Pm sau call pe 0744336833 si vedem ce se poate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR