- RD-Woo
- OP
- 156 mesaje
- din 28 Jun 2013
- Astra 2009 Z16XER
- Ialomita
RD-Woo
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2013
- Mesaj Privat
Noul Opel Astra va fi lansat în 2016
Urmãtoarea generaþie Opel Astra va fi mutatã decisiv într-un segment de piaþã superior calitativ, constructorul auto General Motors încercând sã re-aducã marca germanã pe profit.
Noul Astra va ajunge pe piaþa europeanã când brandul „de buget” Chevrolet este retras din aceastã zonã, subliniind strategia GM de a intra în segmente de piaþã superioarã din punct de vedere calitativ, acolo unde marjele de profit sunt mai mari.
Noul Opel Astra este programat sã ajungã pe piaþã la începutul anului 2016, scrie publicaþia britanicã Autocar. Designul sãu este rafinat de directorul de design Mark Adams ºi echipa sa din Germania. Primele indicii asupra felului cum va arãta viitorul Astra au venit de la conceptul Monza, dezvãluit la Frankfurt, în septembrie anul trecut.
Conform unor surse din cadrul General Motors Europe (GME), forma grilei lui Monza, nasul ºi prizele mari de aer - toate indicã spre noua faþã a lui Astra, în special versiunea sportivã (Astra OPC). Spatele mai cuminte, cu blocurile optice ar putea fi de asemenea preluate de noul Astra.
Noua Astra este aºteptatã sã fie bazatã pe o versiune nouã a platformei actuale Delta. Gama va cuprinde, pe lângã versiunea standard hatchback cu cinci uºi, ºi o versiune coupe cu trei uºi dar ºi o versiune estate cu ampatament lung.
Modelul va beneficia de noile motoare ºi transmisii ale companiei - zone în care, ºi inginerii sãi au admis, GME a fost în urma rivalilor sãi. Trei noi familii de motoare (în total 13 propulsoare pe benzinã ºi diesel) vor fi disponibile pe piaþã pânã va fi gata noua Astra. Una dintre opþiunile interesante pentru noul Astra va fi noul motor turbo 1.0 litri cu trei cilindri, ce dezvoltã pânã la 115 CP ºi 166 Nm. Cel mai puternic în gamã va fi unitatea de 1.6 litri, iar vârful, modelul OPC, cu siguranþã va avea un motor de 2.0 litri.
Sursa
Urmãtoarea generaþie Opel Astra va fi mutatã decisiv într-un segment de piaþã superior calitativ, constructorul auto General Motors încercând sã re-aducã marca germanã pe profit.
Noul Astra va ajunge pe piaþa europeanã când brandul „de buget” Chevrolet este retras din aceastã zonã, subliniind strategia GM de a intra în segmente de piaþã superioarã din punct de vedere calitativ, acolo unde marjele de profit sunt mai mari.
Noul Opel Astra este programat sã ajungã pe piaþã la începutul anului 2016, scrie publicaþia britanicã Autocar. Designul sãu este rafinat de directorul de design Mark Adams ºi echipa sa din Germania. Primele indicii asupra felului cum va arãta viitorul Astra au venit de la conceptul Monza, dezvãluit la Frankfurt, în septembrie anul trecut.
Conform unor surse din cadrul General Motors Europe (GME), forma grilei lui Monza, nasul ºi prizele mari de aer - toate indicã spre noua faþã a lui Astra, în special versiunea sportivã (Astra OPC). Spatele mai cuminte, cu blocurile optice ar putea fi de asemenea preluate de noul Astra.
Noua Astra este aºteptatã sã fie bazatã pe o versiune nouã a platformei actuale Delta. Gama va cuprinde, pe lângã versiunea standard hatchback cu cinci uºi, ºi o versiune coupe cu trei uºi dar ºi o versiune estate cu ampatament lung.
Modelul va beneficia de noile motoare ºi transmisii ale companiei - zone în care, ºi inginerii sãi au admis, GME a fost în urma rivalilor sãi. Trei noi familii de motoare (în total 13 propulsoare pe benzinã ºi diesel) vor fi disponibile pe piaþã pânã va fi gata noua Astra. Una dintre opþiunile interesante pentru noul Astra va fi noul motor turbo 1.0 litri cu trei cilindri, ce dezvoltã pânã la 115 CP ºi 166 Nm. Cel mai puternic în gamã va fi unitatea de 1.6 litri, iar vârful, modelul OPC, cu siguranþã va avea un motor de 2.0 litri.
Sursa
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
nu arata rau deloc cu elemente imprumutate de la Montza si daca vor trece si la farurile cu led matrix
https://www.youtube.com/watc...amp;v=LuCggAvo3Oc
https://www.youtube.com/watc...amp;v=LuCggAvo3Oc
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Danyelu
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Se pare ca la salonul auto de la Frankfurt din septembrie, va fi lansata noua Astra K.
Pe langa faptul ca va fi construit pe o platforma noua si va fi mai usoara cu vreo 100kg..., ce mi se pare inedit e faptul ca va aparea o cutie cu dublu ambreiaj si una automata in 8 trepte!
http://www.autobild.de/arti...2015-4383829.html
Pe langa faptul ca va fi construit pe o platforma noua si va fi mai usoara cu vreo 100kg..., ce mi se pare inedit e faptul ca va aparea o cutie cu dublu ambreiaj si una automata in 8 trepte!
http://www.autobild.de/arti...2015-4383829.html
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
dar o masina originala, unica, cand va aparea? adica generatiile vechi le deosebeai de la o posta. vezi o piesa stii exact de la ce masina este. in schimb noile masini seamana intre ele. astra k seamana cu astra j. seamana cu adam. ba chiar da un pic si a insignia. in schimb modelele vechi nu semanau catusi de putin. astra g nu semana cu vectra b, sau cu vectra c. corsa c avea alte linii, zafira la caroserie impartea foarte putine cu g-ul. atunci fiecare masina avea propriile ei linii, conform cui se adresau. acum iau o forma de baza si ba mai trag un pic de capota, ba mai trag un pic de spate, ba micsoreaza habitaclul, si pac apar diferite masini. dar au aceeasi linie. parca ar spune " nu am putut sa imi iau un anumit model, deci l-am ales pe asta, ca sunt cam la fel, dar e mai ieftin. sau viceversa.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
ceva poze cu noul model in probe
http://www.autobild.de/vide...015--5279455.html
se pare ca o sa foloseasca si tehnologia matrix
http://www.autobild.de/vide...015--5279455.html
se pare ca o sa foloseasca si tehnologia matrix
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- buldozer2
- ***
- 734 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
tivi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
,,Opel Astra K, primele imagini ºi informaþii oficiale cu noua generaþie de Astra
Opel Astra K, generaþia lui 2015, a fost dezvãluit astãzi în primele poze ºi detalii oficiale, unele care ne aratã o maºinã compactã foarte proaspãtã ºi avansatã din punct de vedere tehnologic. Departe de a fi o evoluþie, vorbim de o revoluþie în clasa C, iar fanii Opel au de ce sã se bucure.
Noul Opel Astra K vine ca o surprizã plãcutã pentru fani ºi aduce o serie de noutãþi importante pentru marca germanã în clasa compactã: e o maºinã cu 200 de kilograme mai uºoarã decât fosta generaþie, este mai spaþios ºi mai confortabil la interior deºi a scãzut un pic în dimensiunile exterioare, are motoare Opel de nouã generaþie, pune accentul pe conectivitate cu sistemul Opel OnStar ºi pe infotainment cu noul IntelliLink R 4.0 compatibil cu Apple Auto ºi Android CarPlay, dar oferã ºi sisteme de siguranþã avansate, precum ºi cele mai bune scaune din segment, atunci când e vorba de ergonomie ºi funcþii de masaj.
Mânere de uºi încadrate de nervura lateralã, un pavilion care pare cã pluteºte peste „absenþa” montanþilor C... frumos!
Dacã partea frontalã nu rezervã mari surprize, pentru cã ne aºteptam deja sã arate aºa, suntem foarte plãcut impresionaþi de modul în care aratã spatele maºinii, precum ºi pãrþile laterale - designerii Opel s-au jucat cu formele ºi a ieºit o maºinã foarte dinamicã, una care compenseazã prin sportivitate ceea ce-i lipseºte prin originalitate. E o maºinã suplã, una care din spate aratã aproape premium.
Ce aduce nou Opel Astra K
În primul rând, e mai uºor cu 120-200 de kilograme faþã de predecesorul sãu, în funcþie de nivelul de echipare. Cei de la Opel ne spun cã arhitectura complet nouã a vehicului joacã un rol major în reducerea greutãþii. Fiecare componentã are un design compact ºi integreazã materiale uºoare. Doar greutatea caroseriei a fost redusã cu 20 la sutã, de la 357 la 280 kilograme. Mãsuri suplimentare, legate de ºasiu, au dus la încã 50 de kilograme reduse.
Apoi, gama de motorizãri este compusã doar din propulsoare de ultimã generaþie Opel. Puterile, ne spun germanii, variazã de la 95 CP la 200 CP, cu multe declinãri ale cilindreei de 1.6 litri. Motorul 1.6 CDTI, cu o gamã largã de puteri ce încep de la 95 CP, acoperã oferta diesel, în timp ce 1.0 ECOTEC Turbo 3 cilindri cu injecþie directã (105 CP) este motorul pe benzinã de la nivelul de bazã.
ªi stopurile par a fi cu LED...
Cel mai interesant motor este noul 1.4 ECOTEC Turbo cu injecþie directã, o unitate cu patru cilindri din aceeaºi familie ca ºi motorul mai mic, cu trei cilindri. Motorul complet din aluminiu debuteazã cu 145 CP. Acesta livreazã un cuplu maxim de 250 Nm pe o plajã largã, de la 1.800 ºi 4.000 rpm, fapt care-l va face preferatul celor care vor sportivitate la volan.
În privinþa dimensiunilor exterioare, noul Opel Astra K este mai mic. Cu o lungime totalã de 4,37 metri este cu aproape cinci centimetri mai scurt decât predecesorul sãu. Cu o înãlþime de 1,46 metri este, de asemenea, cu 2,6 centimetri mai mic. Germanii ne spun cã dimensiunile au un impact asupra aerodinamicii ºi eficienþei, noul Astra având un coeficient aerodinamic de sub 0.30.
Marginal mai uºor de parcat, e mai bine gândit la interior
Totuºi, deºi ampatamentul a fost redus cu doi centimetri, valoarea spaþiului interior a crescut, în special datoritã noilor scaune ultramoderne, care adaugã un spaþiu de 35 de milimetri pentru picioare. A crescut ºi distanþa dintre scaunele din faþã ºi spate, fapt care contribuie la senzaþia de spaþiu, iar insonorizarea a fost tratatã cu o atenþie specialã - vom testa aceste lucruri cât de curând.
În fine, bordul a fost simplificat, iar pe el troneazã acum un ecran tactil color pus un pic cam jos pe bord faþã de obiºnuitele „tablete” care ies din bord la ultimele generaþii de maºini, dar fãrã a te forþa sã iei prea mult ochii de la drum.
Un interior cu mai puþine butoane ºi mai multe gadgeturi
Astra K este primul nou model Opel care va fi disponibil cu asistentul personal de conectivitate ºi servicii Opel OnStar, încã de la lansare. Opel OnStar va fi introdus în Europa începând cu august 2015, iniþial pe un numãr de 13 pieþe.
Debuteazã pe acest Astra ºi noua generaþie a sistemului infotainment IntelliLink. Acesta este compatibil cu Android Auto ºi Apple CarPlay ºi va facilita aducerea universului smartphone în maºinã - o premierã în segmentulul din care face parte Astra. Fiecare sistem construieºte pe caracteristicile pe care utilizatorii de smartphone-uri le folosesc cel mai mult. Android Auto este construit în jurul Google Maps, Google Now ºi abilitatea de a vorbi cu Google, precum ºi pe ecosistemul de aplicaþii care include WhatsApp, Skype, Google Play Music, Spotify. O listã completã de aplicaþii suportate sunt disponibile la Android.com/auto.
Ecranul tactil central ne place, dar Opel nu s-a putut abþine sã nu pãstreze nu mai puþin de 25 de butoane pe bord
Apple CarPlay preia caracteristicile iPhone pe care ºoferii ºi-ar dori sã le acceseze în timp ce conduc ºi le transferã pe ecranul din vehicul într-o manierã inteligentã, simplã. Aceasta permite ºoferilor sã efecteze apeluri, sã trimitã ºi sã primeascã mesaje ºi sã asculte muzicã, totul direct prin touchscreen sau prin voce, via Siri. Apple CarPlay permite aplicaþii ce includ telefon, mesaje, hãrþi, muzicã ºi aplicaþii compatibile ale unor terþe pãrþi. O listã completã a acestor aplicaþii poate fi gãsitã la Apple.com/ios/carplay. Funcþiile pot fi controlate prin intermediul ecranului tactil de pânã la opt inci situat la înãlþime pe consola centralã, prin telecomandã de pe volan (controlul volumului) sau prin comandã vocalã.
La exterior avem ºi faruri cu matrice de lumini complet LED de generaþie urmãtoare, care permit condusul cu faza lungã fãrã orbire ºi vor fi disponibile în clasa compactã pentru prima datã pe Astra.
Format din 16 segmente de LED-uri - opt pe fiecare parte a vehiculului - noul sistem de matrice cu LED-uri adapteazã în mod automat ºi constant lungimea ºi distribuþia fasciculului luminos la orice situaþie de trafic. În acest proces, sistemul funcþioneazã împreunã cu camera frontalã Opel Eye. Imediat ce vehiculul iese din mediul urban, fazã lungã este activatã automat ºi rãmâne aºa. La viteze de 80 km/h, ºoferii detecteazã obiectele de la marginea drumului cu 30 la 40 de metri mai devreme decât cu iluminarea convenþionalã cu halogen sau xenon în faza scurtã. Acest lucru le acordã în jur de 1,5 secunde în plus pentru a reacþiona. Nici orbirea celorlalþi participanþi la trafic nu este o problemã, ne spun nemþii în comunicatul lor de presã. Când camera detecteazã surse de luminã de la traficul din sens opus sau din spate, LED-urile individuale din zona în cauzã sunt dezactivate, tãind pur ºi simplu lumina din jurul respectivelor vehicule. Restul drumului ºi împrejurimile sale rãmân puternic iluminate. Cu acest grad de precizie ºi de adaptare, sistemul ridicã tehnologia de iluminare la nivelul urmãtor.
Aratã bine, nu? Se pare cã ilumineazã ºi mai bine!
Sistemul nu doar ilumineazã împrejurimile mai puternic decât sistemele de iluminat convenþionale, dar are ºi o viaþã mult mai lungã de funcþionare decât farurile cu lãmpi cu halogen sau xenon. Un alt avantaj este faptul cã miºcãrile mecanice nu mai sunt necesare în far – segmentele LED individuale se activeazã sau dezactiveazã în funcþie de situaþie, ceea ce contribuie, de asemenea, la durabilitate.
Pe lângã Opel OnStar ºi IntelliLux LED®, viitorii proprietari Astra se pot aºtepta la numeroase de sisteme de siguranþã, asistenþã ºi confort, dar cei de la Opel nu au binevoit sã le detalieze. Ne putem aºtepta la menþinerea automatã a benzii de rulare, la pilot automat autoadaptiv, la avertizare cu privire la unghi mort ºi la altele asemenea - vom afla mai multe în septembrie, la Frankfurt, când maºina va fi lansatã în mod oficial!
Scaunele ergonomice sunt unul dintre atuurile Insigniei. Acum ºi pe Astra
Scaunele ergonomice testate ºi certificate AGR (Campania pentru un spate sãnãtos) sunt, de asemenea, remarcabile - dacã vor fi la fel de bune ca acelea de pe Insignia, vi le recomandãm. Ele continuã tradiþia Opel în excelentele scaune ergonomice, iar acum vin cu caracteristici suplimentare de confort. Noul Opel Astra va oferi scaun pentru ºofer reglabil pe 18 direcþii. Acesta are funcþie de masaj, ventilaþie ºi posibilitatea de a ajusta lãþimea. ªi pasagerii din spate au motive sã se aºtepte la mai mult confort decât înainte: cele douã scaune spate exterioare au posibilitate de încãlzire disponibilã opþional.
Aºteptãm sã vedem maºina în direct la Frankfurt 2015 ºi sã o testãm spre finalul acestui an! Pânã atunci, o puteþi admira în galeria foto!''
Sursa:
http://www.promotor.ro/masi...de-astra-14380680
Opel Astra K, generaþia lui 2015, a fost dezvãluit astãzi în primele poze ºi detalii oficiale, unele care ne aratã o maºinã compactã foarte proaspãtã ºi avansatã din punct de vedere tehnologic. Departe de a fi o evoluþie, vorbim de o revoluþie în clasa C, iar fanii Opel au de ce sã se bucure.
Noul Opel Astra K vine ca o surprizã plãcutã pentru fani ºi aduce o serie de noutãþi importante pentru marca germanã în clasa compactã: e o maºinã cu 200 de kilograme mai uºoarã decât fosta generaþie, este mai spaþios ºi mai confortabil la interior deºi a scãzut un pic în dimensiunile exterioare, are motoare Opel de nouã generaþie, pune accentul pe conectivitate cu sistemul Opel OnStar ºi pe infotainment cu noul IntelliLink R 4.0 compatibil cu Apple Auto ºi Android CarPlay, dar oferã ºi sisteme de siguranþã avansate, precum ºi cele mai bune scaune din segment, atunci când e vorba de ergonomie ºi funcþii de masaj.
Mânere de uºi încadrate de nervura lateralã, un pavilion care pare cã pluteºte peste „absenþa” montanþilor C... frumos!
Dacã partea frontalã nu rezervã mari surprize, pentru cã ne aºteptam deja sã arate aºa, suntem foarte plãcut impresionaþi de modul în care aratã spatele maºinii, precum ºi pãrþile laterale - designerii Opel s-au jucat cu formele ºi a ieºit o maºinã foarte dinamicã, una care compenseazã prin sportivitate ceea ce-i lipseºte prin originalitate. E o maºinã suplã, una care din spate aratã aproape premium.
Ce aduce nou Opel Astra K
În primul rând, e mai uºor cu 120-200 de kilograme faþã de predecesorul sãu, în funcþie de nivelul de echipare. Cei de la Opel ne spun cã arhitectura complet nouã a vehicului joacã un rol major în reducerea greutãþii. Fiecare componentã are un design compact ºi integreazã materiale uºoare. Doar greutatea caroseriei a fost redusã cu 20 la sutã, de la 357 la 280 kilograme. Mãsuri suplimentare, legate de ºasiu, au dus la încã 50 de kilograme reduse.
Apoi, gama de motorizãri este compusã doar din propulsoare de ultimã generaþie Opel. Puterile, ne spun germanii, variazã de la 95 CP la 200 CP, cu multe declinãri ale cilindreei de 1.6 litri. Motorul 1.6 CDTI, cu o gamã largã de puteri ce încep de la 95 CP, acoperã oferta diesel, în timp ce 1.0 ECOTEC Turbo 3 cilindri cu injecþie directã (105 CP) este motorul pe benzinã de la nivelul de bazã.
ªi stopurile par a fi cu LED...
Cel mai interesant motor este noul 1.4 ECOTEC Turbo cu injecþie directã, o unitate cu patru cilindri din aceeaºi familie ca ºi motorul mai mic, cu trei cilindri. Motorul complet din aluminiu debuteazã cu 145 CP. Acesta livreazã un cuplu maxim de 250 Nm pe o plajã largã, de la 1.800 ºi 4.000 rpm, fapt care-l va face preferatul celor care vor sportivitate la volan.
În privinþa dimensiunilor exterioare, noul Opel Astra K este mai mic. Cu o lungime totalã de 4,37 metri este cu aproape cinci centimetri mai scurt decât predecesorul sãu. Cu o înãlþime de 1,46 metri este, de asemenea, cu 2,6 centimetri mai mic. Germanii ne spun cã dimensiunile au un impact asupra aerodinamicii ºi eficienþei, noul Astra având un coeficient aerodinamic de sub 0.30.
Marginal mai uºor de parcat, e mai bine gândit la interior
Totuºi, deºi ampatamentul a fost redus cu doi centimetri, valoarea spaþiului interior a crescut, în special datoritã noilor scaune ultramoderne, care adaugã un spaþiu de 35 de milimetri pentru picioare. A crescut ºi distanþa dintre scaunele din faþã ºi spate, fapt care contribuie la senzaþia de spaþiu, iar insonorizarea a fost tratatã cu o atenþie specialã - vom testa aceste lucruri cât de curând.
În fine, bordul a fost simplificat, iar pe el troneazã acum un ecran tactil color pus un pic cam jos pe bord faþã de obiºnuitele „tablete” care ies din bord la ultimele generaþii de maºini, dar fãrã a te forþa sã iei prea mult ochii de la drum.
Un interior cu mai puþine butoane ºi mai multe gadgeturi
Astra K este primul nou model Opel care va fi disponibil cu asistentul personal de conectivitate ºi servicii Opel OnStar, încã de la lansare. Opel OnStar va fi introdus în Europa începând cu august 2015, iniþial pe un numãr de 13 pieþe.
Debuteazã pe acest Astra ºi noua generaþie a sistemului infotainment IntelliLink. Acesta este compatibil cu Android Auto ºi Apple CarPlay ºi va facilita aducerea universului smartphone în maºinã - o premierã în segmentulul din care face parte Astra. Fiecare sistem construieºte pe caracteristicile pe care utilizatorii de smartphone-uri le folosesc cel mai mult. Android Auto este construit în jurul Google Maps, Google Now ºi abilitatea de a vorbi cu Google, precum ºi pe ecosistemul de aplicaþii care include WhatsApp, Skype, Google Play Music, Spotify. O listã completã de aplicaþii suportate sunt disponibile la Android.com/auto.
Ecranul tactil central ne place, dar Opel nu s-a putut abþine sã nu pãstreze nu mai puþin de 25 de butoane pe bord
Apple CarPlay preia caracteristicile iPhone pe care ºoferii ºi-ar dori sã le acceseze în timp ce conduc ºi le transferã pe ecranul din vehicul într-o manierã inteligentã, simplã. Aceasta permite ºoferilor sã efecteze apeluri, sã trimitã ºi sã primeascã mesaje ºi sã asculte muzicã, totul direct prin touchscreen sau prin voce, via Siri. Apple CarPlay permite aplicaþii ce includ telefon, mesaje, hãrþi, muzicã ºi aplicaþii compatibile ale unor terþe pãrþi. O listã completã a acestor aplicaþii poate fi gãsitã la Apple.com/ios/carplay. Funcþiile pot fi controlate prin intermediul ecranului tactil de pânã la opt inci situat la înãlþime pe consola centralã, prin telecomandã de pe volan (controlul volumului) sau prin comandã vocalã.
La exterior avem ºi faruri cu matrice de lumini complet LED de generaþie urmãtoare, care permit condusul cu faza lungã fãrã orbire ºi vor fi disponibile în clasa compactã pentru prima datã pe Astra.
Format din 16 segmente de LED-uri - opt pe fiecare parte a vehiculului - noul sistem de matrice cu LED-uri adapteazã în mod automat ºi constant lungimea ºi distribuþia fasciculului luminos la orice situaþie de trafic. În acest proces, sistemul funcþioneazã împreunã cu camera frontalã Opel Eye. Imediat ce vehiculul iese din mediul urban, fazã lungã este activatã automat ºi rãmâne aºa. La viteze de 80 km/h, ºoferii detecteazã obiectele de la marginea drumului cu 30 la 40 de metri mai devreme decât cu iluminarea convenþionalã cu halogen sau xenon în faza scurtã. Acest lucru le acordã în jur de 1,5 secunde în plus pentru a reacþiona. Nici orbirea celorlalþi participanþi la trafic nu este o problemã, ne spun nemþii în comunicatul lor de presã. Când camera detecteazã surse de luminã de la traficul din sens opus sau din spate, LED-urile individuale din zona în cauzã sunt dezactivate, tãind pur ºi simplu lumina din jurul respectivelor vehicule. Restul drumului ºi împrejurimile sale rãmân puternic iluminate. Cu acest grad de precizie ºi de adaptare, sistemul ridicã tehnologia de iluminare la nivelul urmãtor.
Aratã bine, nu? Se pare cã ilumineazã ºi mai bine!
Sistemul nu doar ilumineazã împrejurimile mai puternic decât sistemele de iluminat convenþionale, dar are ºi o viaþã mult mai lungã de funcþionare decât farurile cu lãmpi cu halogen sau xenon. Un alt avantaj este faptul cã miºcãrile mecanice nu mai sunt necesare în far – segmentele LED individuale se activeazã sau dezactiveazã în funcþie de situaþie, ceea ce contribuie, de asemenea, la durabilitate.
Pe lângã Opel OnStar ºi IntelliLux LED®, viitorii proprietari Astra se pot aºtepta la numeroase de sisteme de siguranþã, asistenþã ºi confort, dar cei de la Opel nu au binevoit sã le detalieze. Ne putem aºtepta la menþinerea automatã a benzii de rulare, la pilot automat autoadaptiv, la avertizare cu privire la unghi mort ºi la altele asemenea - vom afla mai multe în septembrie, la Frankfurt, când maºina va fi lansatã în mod oficial!
Scaunele ergonomice sunt unul dintre atuurile Insigniei. Acum ºi pe Astra
Scaunele ergonomice testate ºi certificate AGR (Campania pentru un spate sãnãtos) sunt, de asemenea, remarcabile - dacã vor fi la fel de bune ca acelea de pe Insignia, vi le recomandãm. Ele continuã tradiþia Opel în excelentele scaune ergonomice, iar acum vin cu caracteristici suplimentare de confort. Noul Opel Astra va oferi scaun pentru ºofer reglabil pe 18 direcþii. Acesta are funcþie de masaj, ventilaþie ºi posibilitatea de a ajusta lãþimea. ªi pasagerii din spate au motive sã se aºtepte la mai mult confort decât înainte: cele douã scaune spate exterioare au posibilitate de încãlzire disponibilã opþional.
Aºteptãm sã vedem maºina în direct la Frankfurt 2015 ºi sã o testãm spre finalul acestui an! Pânã atunci, o puteþi admira în galeria foto!''
Sursa:
http://www.promotor.ro/masi...de-astra-14380680
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Aduce un pic cu Alfa, ceea ce e mai important e cura de slabire, spatiul interior mai mare si se pare motoarele mai eficiente, nu mai vorbim de conectivitate...
Interesant e stalpul/montantul C mascat, da impresia ca plafonul sta in... aer in partea din spate, iar stalpul A chair daca are geam suplimentar (triunghi) pare ca nu mai obstructioneaza vederea spre stanga, sensuri giratorii...
Mai era un topic deschis cu Astra K.
https://www.clubopel.com/vie...34&highlight=
Interesant e stalpul/montantul C mascat, da impresia ca plafonul sta in... aer in partea din spate, iar stalpul A chair daca are geam suplimentar (triunghi) pare ca nu mai obstructioneaza vederea spre stanga, sensuri giratorii...
Mai era un topic deschis cu Astra K.
https://www.clubopel.com/vie...34&highlight=