iulian
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 2.2 D T I
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2004
- Mesaj Privat
Baieti am si eu o problema care de mult imi da dureri dee cap...
am o vectra b 16 16v si cand pornesc aerul conditionat cateodata compresorul incepe sa trancane si se simt si vibratii....
A/C-ul functioneaza perfect numai ca este acest zgomot foarte nasol....
Stie cineva despre ce este vorba , si cum se poate rezolva?
am o vectra b 16 16v si cand pornesc aerul conditionat cateodata compresorul incepe sa trancane si se simt si vibratii....
A/C-ul functioneaza perfect numai ca este acest zgomot foarte nasol....
Stie cineva despre ce este vorba , si cum se poate rezolva?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
iulian
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 2.2 D T I
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salutare,
eu am avut presiune aproape 0 in intslatie (atunci cand am reumpulut-o au facut un test de vid si au recuperat lichidul existent: mai erau cateva grame) si nu facea deloc zgomot si nu vibra la functionare si nici nu mai racea. Eu as spune ca ai o problema mecanica. Probabil ca folosesti instalatia pentru a-ti dezaburi perbrizul mai repede... Eu in locul tau as merge la service. Nu stiu ce motor ai tu, probabil compresorul nu este antrenat de cureaua de distributie, dar cred ca ai ceva probleme pe la rolele intinzatoare de la cureaua de antrenare a compresorului sau vreun rulment spart, sau joc puternic, pe la axul compresorului.
Toate cele bune,
Gabi
eu am avut presiune aproape 0 in intslatie (atunci cand am reumpulut-o au facut un test de vid si au recuperat lichidul existent: mai erau cateva grame) si nu facea deloc zgomot si nu vibra la functionare si nici nu mai racea. Eu as spune ca ai o problema mecanica. Probabil ca folosesti instalatia pentru a-ti dezaburi perbrizul mai repede... Eu in locul tau as merge la service. Nu stiu ce motor ai tu, probabil compresorul nu este antrenat de cureaua de distributie, dar cred ca ai ceva probleme pe la rolele intinzatoare de la cureaua de antrenare a compresorului sau vreun rulment spart, sau joc puternic, pe la axul compresorului.
Toate cele bune,
Gabi
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
In general cam 1.400.000 verificarea + incarcarea.
Daca cineva asta este un service de clima e OK, daca e un "nene" ai grija, eu era sa iau teapa, o umplea fara sa verifice pierderile si daca ai, te trezesti peste 3 zile ca l-ai pierdut (freonul). Atentie ca toti cei care lucreaza la aer conditionat (instalatii comerciale) se dau cunoscatori si in auto, iar unii nici macar nu stiu cu ce tip de freon incarca!
Daca cineva asta este un service de clima e OK, daca e un "nene" ai grija, eu era sa iau teapa, o umplea fara sa verifice pierderile si daca ai, te trezesti peste 3 zile ca l-ai pierdut (freonul). Atentie ca toti cei care lucreaza la aer conditionat (instalatii comerciale) se dau cunoscatori si in auto, iar unii nici macar nu stiu cu ce tip de freon incarca!
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
ANA_V a scris:Este un nene care lucra la Frigorex? Sau ceva de genu... daca ati putea sa imi ziceti exact ce trebuia sa faca ca sa fie ok? Si ce tip de freon trebuie..
In primul rand iti golesc instalatia cu freonul ramas (daca mai ai ceva ramas); dupa care trebuie sa bage in instalatie un amestec de azot cu nustiuce si verifica daca instalatia nu are scapari vizibile (metoda care nu prea functioneaza in cazul partilor ascunse ale instalatie/pentru fisurile minuscule); abia dupa etapele astea iti vor umple instalatia cu freon de tipul 1,14b (daca-mi aduc eu bine aminte).
Atentie la preturile foarte mici de incarcare (pot ascunde un freon de o calitate mai proasta, de ex. 1,12, care uzeaza prematur garniturile instalatiei de climatizare si/sau compresorul)!!
CristianM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@CristianM: De unde l-ai scos pe asta (SL32), ca eu stiam asa:
PAG - 46 (Low Viscosity) Polyalkylene glycol developed for use in automotive systems using a low viscosity PAG in the presence of R-134A. Not for use in General Motors compressors.
PAG - 100 (Medium Viscosity) Polyalkylene glycol developed for use as a universal pag for auto systems using R-134A. This pag is compatible with most other pags available on the market.
PAG - 125 (GM Approved) Specially formulated Polyakylene Glycol that is General Motors approved as an after market service lubricant for Harrison Thermal System compressors.
PAG-150 (High Viscosity) Polyalkylene glycol developed for use in automotive compressors requiring a high viscosity polyalkylene glycol lubricant when HFC-134A is used. Specifically developed for use in General Motors compressors.
(525 SUS Viscosity) Mineral oil developed for use in General Motors automotive air-conditioning systems. Soon became the industry standard for all automotive manufacturers. Mineral is for use in automotive systems using R-12 refrigerants. Not for use with MP-52 or R-134A.
PAG - 46 (Low Viscosity) Polyalkylene glycol developed for use in automotive systems using a low viscosity PAG in the presence of R-134A. Not for use in General Motors compressors.
PAG - 100 (Medium Viscosity) Polyalkylene glycol developed for use as a universal pag for auto systems using R-134A. This pag is compatible with most other pags available on the market.
PAG - 125 (GM Approved) Specially formulated Polyakylene Glycol that is General Motors approved as an after market service lubricant for Harrison Thermal System compressors.
PAG-150 (High Viscosity) Polyalkylene glycol developed for use in automotive compressors requiring a high viscosity polyalkylene glycol lubricant when HFC-134A is used. Specifically developed for use in General Motors compressors.
(525 SUS Viscosity) Mineral oil developed for use in General Motors automotive air-conditioning systems. Soon became the industry standard for all automotive manufacturers. Mineral is for use in automotive systems using R-12 refrigerants. Not for use with MP-52 or R-134A.
CristianM
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat