- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Verifica daca nu ai antigel (umezeala, daca nu ai curaj sa gusti) sub covorasele de la sofer/pasager. Daca ai, o cauza a pierderii de antigel sunt niste o-ring-uri obosite de la caloriferul de incalzire din habitaclu. Se schimba o-ringurile. Gasesti tutorial pe forum (foloseste functia cauta). In cazul asta cauza fumului alb e de la motorina prost arsa, avans. Daca nu pierzi antigel pe la calorifer, atunci iti intra in camera de ardere si poti sa cauti problema altundeva (chiulasa, garnitura chiulasa etc.).
Daca ai remapare iar cel care a facut mapa (softul) de injectie a umblat unde nu trebuie, e foarte posibil sa fi dereglat avansul. Asta ca sa-ti raspund si la intrebarea ta: da, se poate modifica avansul dar doar din softul de injectie. E mai putin plauzibila ultima varianta.
Daca ai remapare iar cel care a facut mapa (softul) de injectie a umblat unde nu trebuie, e foarte posibil sa fi dereglat avansul. Asta ca sa-ti raspund si la intrebarea ta: da, se poate modifica avansul dar doar din softul de injectie. E mai putin plauzibila ultima varianta.
- victor-sabin
- OP
- 25 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2001
- Salaj
victor-sabin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
victor-sabin a scris:e o problema complicata sa modific softul de injectie?
Doar daca esti meserias in electronica digitala, putin in software respectiv cunostinte avansate in materie de diesel/injectie/turbo si detii sculele aferente de reflash ECU. Te-am spart?
Te pot ajuta eu cu rescrierea ECU. Am soft original (si modificat) pentru 1.7dti, dar trebuie sa vii la Sibiu.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am uitat sa-ti mai prezint o varianta pentru problema de pe topic-ul celalalt si anume uzura in axul turbosuflantei.
Or sa sara colegii de forum acum si or sa zica ca daca este vorba de turbosuflanta ar trebui sa scoata fum albastru si nu alb.
Cauze pentru fumul alb:
-garnitura chiuloasa=consum de antigel.asta poti sa verifici si tu.(nu este cazul defectarii garniturii decat daca motorul a fost supraincalzit,apa pe rosu).
-turbosuflanta cu uzura foarte mare.
-avans (cel mai putin probabil).
Daca se va dovedi a fi a 2 a varianta ar trebui sa primesti "vesti" de la motor in scurt timp.
Or sa sara colegii de forum acum si or sa zica ca daca este vorba de turbosuflanta ar trebui sa scoata fum albastru si nu alb.
Cauze pentru fumul alb:
-garnitura chiuloasa=consum de antigel.asta poti sa verifici si tu.(nu este cazul defectarii garniturii decat daca motorul a fost supraincalzit,apa pe rosu).
-turbosuflanta cu uzura foarte mare.
-avans (cel mai putin probabil).
Daca se va dovedi a fi a 2 a varianta ar trebui sa primesti "vesti" de la motor in scurt timp.