Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • dragosh20

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
mishu_b a scris:....
se repara si calculatoarele care au 1345 fara probleme!



cred ca ar fi binevenit odata ce ai pornit vorba sa o duci pina la capat . in ce consta problema data si ce anume se repara ..
Skip ads

  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
se prea poate sa ai dreptate - numai ca eu nu sunt une xpert, doar imi dau cu presupusul!
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,
Dupa cum spuneam nici acest mecanic nu a venit asa cum a promis.
Ma chinui de 3 saptamani sa vina cineva sa se uite la masina cred ca voi renunta la aceasta idee si o voi pune pe o platforma, si o voi duce la un service.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Dar ce are masina ,ce nu face?
Skip ads

  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut rolland nu mai porneste.
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Dar ce are masina ,ce nu face?
Salutare astazi am reusit sa aflu care este defectul, pompa de injectie, ce parere aveti sa pun supapa de sens sau sa repar pompa?
  • arra84

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut baieti. e util ceea ce ati scris voi aici mai ales cat timp informatia este verificata. de aproape un an de zile mi-am luat un vetra c 20 diesel. stiind ca sunt probleme cu pompa am incercat sa ma documentez despre eventuala problema si rezolvarea ei. prin incercarile mele sa gasesc oamenii potriviti am intalnit un om care a spus unele ,,secrete'' despre aceasta pompa. se spune ca atunci cand cedeaza acest tiristor despre care se tot vorbeste este de vina softul. are un fel de contor care la n numar de km facuti de masina sa tina tensiunea mai mlut pe pinul S al tiristoului si acesta cedeaza. in multe cazuri schimbarea piesei nu este o solutie, trebuie schimbat si solftul din pompa. acum eu am zis: bine bine, cum aflu cand imi pica pompa? individul mi-a spus ca cei de la bosch au un program cu care verifica daca pompa a picat ca era momentul pe baza codului pompei. de pacalit nu a putut nimeni pentru ca nu toate pica la acelasi numar de km. problemei i-am gasit rezolvarea in felul urmator: am resolftat pompa cu un soft nou luat de pe o masina care avea numai 10km parcursi. sper ca va ajuta la ceva si daca aveti pe cineva care sa stie mai multe nu uitati sa anuntati. eu incerc sa ma apropii mai mult de acest indivit sa invat cat mai multe. apropo, si tiristorul folosit trebuie sa nu fie mai mic de 104 A. nu stiu ce serie are, dar zice ca el da 175ron pe el. nici nu stiiu de unde il cumpara.
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Sa sti ca dau dreptate omului ala care te a lamurit "banuiam si eu demult problema asta ",vezi daca mai poti scoate ceva de la el si posteaza aici.

bafta!
Skip ads

  • arra84

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
pana sa il intalnesc pe individ credeam ca din cauza mecanica se arde aceasta piesa, dar mi-a spus ca foarte rar se intampla asta. partea mecanica este foarte bine gandita, la fel si cea alectronica insa trebuia si ele sa se strice undeva...
  • arra84

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
sa nu uit..cum a ajuns la concluzia asta. avea o pompa de audi de reparat si schimba piesa cu pricina si se ardea de cum punea contactul. a facut asta de cateva ori apoi a luat legatura cu un inginer de la bosch germania-omul a lucrat pe acolo- si ala i-a cerut codul pompei si i s-a spus ca s-au implinit km sa cedeze si ca trebuie sa schimbe softul ca altfel nu i da de cap. a facut treaba asta si apoi a functionat. la toate pompele care ajung la el, dupa ce le repara fizic le rescrie si softul.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
kynder a scris:Dar ce are masina ,ce nu face?
Salutare astazi am reusit sa aflu care este defectul, pompa de injectie, ce parere aveti sa pun supapa de sens sau sa repar pompa?


Pai daca ai defect pompa, supapa unisens nu te ajuta
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ arra84 ,foarte buna informatia ,este bine de stiut treaba cu resoftarea si resetarea contorului...poate mai reusesti sa scotii ceva de la mecanicu ala mai ales ca are pile si prin germania...
Skip ads

  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
arra84 a scris:sa nu uit..cum a ajuns la concluzia asta. avea o pompa de audi de reparat si schimba piesa cu pricina si se ardea de cum punea contactul. a facut asta de cateva ori apoi a luat legatura cu un inginer de la bosch germania-omul a lucrat pe acolo- si ala i-a cerut codul pompei si i s-a spus ca s-au implinit km sa cedeze si ca trebuie sa schimbe softul ca altfel nu i da de cap. a facut treaba asta si apoi a functionat. la toate pompele care ajung la el, dupa ce le repara fizic le rescrie si softul.



ei da! asta informatie pura 100% ...
poti sa ne spui unde il gasim pe tipul asta ? sau!

sunt curios daca poate sa tina un "training", ceva acolo - platit normal sa destainuie din secretele sale.
iar daca mai afli si informatiile despre "tiristorul" folosit - ar fi super, super!
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Bravo mishu_b i-ai zis , poate ar fii bine daca ne-ar ajuta si cu o schema electrica la calculator. Intre timp pun o poza cu placa, partea din spate si aceeasi placa dar vazut la raze RX
  • sorinnt

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am urmarit cu interes "Tutorial de reparare pompa de injectie VP44" dupa care am demontat pompa psg5 de pe masina. Banuiala ca pistonasul de avans este blocat sa adeverit (arata exact ca in poza publicata in prima pagina a tutorialului) , multumesc autorului pentru detaliile demontarii publicate.
Ajuns in acest punct am de pus o intrebare celor experimentati in repararea pompelor de pe y20dth:
din "necunoastere" am ajuns in posesia unei pompe psg16 de pe acelasi tip de motor y20dth opel zafira care se pare ca are cu mult mai putini km la bord decat are pompa mea psg5, peste 200k. Intrebarea mea este : pot impreuna pompa psg16 cu electrovalvele din dotare (care sunt evident diferite constructiv) cu ecu de pe psg5 ?
menzionez ca motorul de pe care a fost demontata psg16 este identic cu al meu (difera doar galeria de admisie si egr_ul), aceeasi masina (doar mai noua), aceleasi caracteristici
multumesc anticipat,
respect tuturor
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
raspuns simplu: NU!
  • sorinnt

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Domnule mishu_b , cred ca nu doar pentru mine, ci pentru toti cei care au sau ar putea ajunge intr-o situatie asemanatoare ati putea adauga citeva detalii.

respect
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
draga sorin - daca ai sa analizezi putin problema o sa gasesti singur raspunsul!
  • sorinnt

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sincer va spun ca de citeva zile tot analizez.
din punct de vedere tehnic face aceeasi treaba, electrovalvele au aceeasi rezistenta ohmica si probabil aceesi impedanta,(rezulta din ce am citit pe forum), senzorul de turatie se poate inlocui (nu l_am masurat fizic dar pare sa aiba aceleasi dimensiuni), modul de prindere pe motor este acelasi, doar capul hidraulic l_am masurat si este identic.
Voi continua miine sa fac masuratori intre cele doua pompe, dar poate ca este vreun element care imi scapa.
Vas fi recunoscator daca ma scoateti din aceasta dilema.
Multumesc

respect
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pompa psg 16 utileaza motoarele de 2,2,nu de 2.0,oricum,important este ca daca ai desfacut partea mecanica,in speta capul hidraulic,ca sa masori ceva din interior,mai mult ca sigur va fi nevoie sa pui pompa pe un banc de probe,sau daca te pricepi si ai la indemina un ceas comparator,poti incerca sa o pui la punct cu el,avansul il gasesti scris pe pompa.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR