Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Borsy, mai sunt si altii care sunt specializati pe cutii...acum cu atatea AF uri pe piata s-au perfectionat si ei.
Eu am o experienta nefasta cu unii hoti din bragadiru si una benefica cu altii venti din Timisoara in Bucuresti,GearTech

http://www.cutii-de-viteze.ro/contact.html

Se pare ca au facut treaba buna de 1 an nu mai am socuri in drive, a fost inlocuit blocul de valve.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da hog, dar te-au rupt la buzunar! Pai te-a costat 1500E sa iti schimbe doar blocul cand la banii astia schimbi si convertizorul plus tot uleiul din cutie! Si intr-un an ai doar 5k km facuti, cam putin zic eu ca sa dam un verdict, acum sa nu crezi ca cobesc dar intelegi la ce ma refer.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
borsy tu esti din alba eu sunt din bucuresti de aceea te-as ruga sau pe cine are cunostinte de un service specializat pe cutii de viteza bun sa-mi recomande un mecanic . Nu am multi km facuti de cand am schimbat blocul de valve,5-7000km dar as dori sa o verific si sa schimb din ulei cat se poate, nivelul lui. Dupa experienta cu shimbul blocului de valve suflu si in iaurt.
De la inlocuire am mai avut odata un soc in cutie la schimbul Parking in drive si de cam doua ori ceva smucituri,anomalie la decelerare, probabil din a3-a in a 2-a. Acum incerc sa-mi amintesc daca am fortat oprirea in panta fara frana de mana pe care nu o prea folosesc, dar m-am luminat si eu dupa discutia voastra cum este ordinea.
Voi aveti situatii asemnatoare in functionarea cutiei din cand in cand ?
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
hog - mai pot aparea si situatii in care socurile sa fie generate de accelerare mai brusca vs panta..vs rampa iar si decelerare...adica in numite scenarii am vazut ca si la mine daca apas pedala...ciobaneste..si dupa aia iau brusc piciorul ..iar geometria drumului cere o scadere brusca de cuplu ...nu stie cum sa gestioneze si retrogradeaza mai brusc...sau ...am mai vazut cand tii pedala ( bine ... daca ai si un mers ca al meu mai batranesc...sa zicem...) undeva in zona de 1500...1400 rpm...nu ii prea place si coboara treapta mai brusc decat daca o tii pe la 1800 si ..ii faci eventual o mica pauza in pedala cand vrei tu sa schimbe de exemplu...
imi pica cam greu sa explic...pentru ca e mai mult de "simtit" ce vreau sa povestesc..dar o sa te prinzi daca stai sa vezi in special daca prinzi undeva zone alternante panta/ rampa...etc...
in schimb partea cu socul in rampa..nu l-am simtit deloc chiar am ocazia cand plec de la un supermarket sa o las in rampa sa stea..si dupa aceea sa plec ( nu vezi la iesire bine si trebuie sa stai mult sa te asiguri.. acolo cei cu manuala...au destul de furca.. Wink ) si am vazut ca blocheaza masina...pe loc pot sa dau si drumul la frana...iar la accelerare pleaca lin...fara smucituri...deci aici s-ar putea sa fie o problema...daca iti face asa ceva.. ?
Pe altcineva in afara de Samer ( care sa fie la fel de bun / scump rau da bun..) in zona noastra nu cred sa fie...pe automate..
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
merci stefan, am sa o urmaresc in continuare cum se manifesta inca am garantie ....
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cum o pot tine peste 2000 ture din pedala pe automat, pastrind viteza de deplasare ? Uneori schimba si pe la 1800 desi ma straduiesc sa țin pedala constant. Doar daca apas tot mai tare schimba si o tine peste 2000, dar asa ajung la viteza mare. Modul sport o tine peste 2000, ar si acolo da semna de economie uneori. Ideea e sa protejez turbina sa porneasca /opreasca datorita turației variabile des jurul
a 2000.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
hog, de bine am auzit de cei de la Mercom din Arad si de Samer, daca ar fi sa umblu in cutie, doar la unul din ei as merge. Socuri (desi e mai mult un lapsus) mai am si eu la decelerare cand cobor in panta........unii zic ca e normal, eu nu sunt asa de convins de lucrul asta dar atata timp cat in rest schimba normal, nu ma apuc de nebun sa schimb piese. Tu ai resoftat cutia dupa ce ai schimbat blocul de valve?
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
borcy, resoftarea a fost o conditie obligatorie dupa inlocuirea blocului de valve. Mai mult s a mers cu masina si pe autostrada sa invete sa schimbe treptele sau sa fie programate / verificate...nu am fost cu ei .Acum daca tin cont ca nu am facut-o la opel, nici nu se poate, ma gandesc ca cel care a pus softul din nou pe cutie nu avea ultimul produs, cred. Dar pentru ca merge bine nu m a mai interesat sa am ultimul soft....
Am doar 5-6000 km de anul trecut decand am inlocuit blocul si se prezinta ok, cu exceptia catorva cum spuneam mai sus nesincronizari si un soc cand am bagat drive din parking .
Preventiv am cumparat un aditiv shock remover parca asa se numeste pe care am sa-l bag in cutie, sunt 300g care odata diluate reduce cu 30% sansele ca socurile sa mai existe in cutie. Nu am nimic de pierdut....sau totul daca este doamne fereste o teapa.
Adica acesta;
http://aditivicutiiautomate...se/shock-remover/


Ultima modificare facuta de hog33 la Dum 08 Mar, 2015 4:51 pm
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
lbanias a scris:Cum o pot tine peste 2000 ture din pedala pe automat, pastrind viteza de deplasare ? Uneori schimba si pe la 1800 desi ma straduiesc sa țin pedala constant. Doar daca apas tot mai tare schimba si o tine peste 2000, dar asa ajung la viteza mare. Modul sport o tine peste 2000, ar si acolo da semna de economie uneori. Ideea e sa protejez turbina sa porneasca /opreasca datorita turației variabile des jurul
a 2000.

Ibanis o bagi frumusel in manual si sa vezi ce bine se tureaza ....
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:borcy, resoftarea a fost o conditie obligatorie dupa inlocuirea blocului de valve. Mai mult s a mers cu masina si pe autostrada sa invete sa schimbe treptele sau sa fie programate / verificate...nu am fost cu ei .Acum daca tin cont ca nu am facut-o la opel, nici nu se poate, ma gandesc ca cel care a pus softul din nou pe cutie nu avea ultimul produs, cred. Dar pentru ca merge bine nu m a mai interesat sa am ultimul soft....
Am doar 5-6000 km de anul trecut decand am inlocuit blocul si se prezinta ok, cu exceptia catorva cum spuneam mai sus nesincronizari si un soc cand am bagat drive din parking .
Preventiv am cumparat un aditiv shock remover parca asa se numeste pe care am sa-l bag in cutie, sunt 300g care odata diluate reduce cu 30% sansele ca socurile sa mai existe in cutie. Nu am nimic de pierdut....sau totul daca este doamne fereste o teapa.
Adica acesta;
http://aditivicutiiautomate...se/shock-remover/

Am facut-o la acestia in bucuresti:
http://www.cutii-de-viteze.ro/
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:borsy, resoftarea a fost o conditie obligatorie dupa inlocuirea blocului de valve. Mai mult s a mers cu masina si pe autostrada sa invete sa schimbe treptele sau sa fie programate / verificate...nu am fost cu ei .Acum daca tin cont ca nu am facut-o la opel, nici nu se poate, ma gandesc ca cel care a pus softul din nou pe cutie nu avea ultimul produs, cred. .


Cei de la reprezentanta au softul pentru cutie! Ce nu au ei, e o amarata de pompa ca sa poata fi scos tot uleiul, bine, aici asa e poltica pentru ca in viziunea lor uleiul e LL.

hog33 a scris:Preventiv am cumparat un aditiv shock remover parca asa se numeste pe care am sa-l bag in cutie, sunt 300g care odata diluate reduce cu 30% sansele ca socurile sa mai existe in cutie. Nu am nimic de pierdut....sau totul daca este doamne fereste o teapa/


Nu te sfatuiesc sa faci asa ceva! Schimba uleiul la timp si nu trebuie sa folosesti nici un shock remover, de fapt e contra-indicat sa folosesti asa ceva, nu va mai dati banii pe prostii.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:
lbanias a scris:Cum o pot tine peste 2000 ture din pedala pe automat, pastrind viteza de deplasare ? Uneori schimba si pe la 1800 desi ma straduiesc sa țin pedala constant. Doar daca apas tot mai tare schimba si o tine peste 2000, dar asa ajung la viteza mare. Modul sport o tine peste 2000, ar si acolo da semna de economie uneori. Ideea e sa protejez turbina sa porneasca /opreasca datorita turației variabile des jurul
a 2000.

Ibanis o bagi frumusel in manual si sa vezi ce bine se tureaza ....

AUTOMAT am zis! Mi se pare ca schimba inutil doar de dragul economiei . Intreb daca cineva are experienta pedalei, ca o laudati ca invata... Nu doresc turatie mare ci cuplu max constant. Ia fa tu probã manual sa vezi ca e destul de lenesa sub 3000 , pe cind in automat la semi kick down retrogradeaza chiar 2 viteze ceea ce manual nu prea faci repede.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ce vrei tu nu prea se poate, nu are cum sa se intample asta. Cutia poate sa invete la ce turatie sa schimbe dar nu o poti tine la o anumita turatie, o anumita perioada de timp, fara sa schimbe.
  • deleted-90979

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
hogg
Desi este prea devreme ,te rog sa-mi spui daca se simte o schimbare in funtionarea cutiei dupa ce ai pus aditivul.
Ma bate gandul si pe mine sa bag duratrans,pt.ca anul trecut(feb.) cand am trecut pt. prima data pe automata dupa 5 manuale La circa 2 luni de utilizare au aparut socuri din ce in ce mai puternice cand schimba din 3 in 4,dupa ce am butonat goagalu m-am hotarat sa schimb uleiul.Dupa schimb si dupa numai cativa kilometri au disparut socurile,dar in iarna aceasta am observat ca atunci cand este este uleiul rece se simt mici socuri cand schimba numai pana ce se incalzeste(poate ca asa este normal).
Asa ca sant interesat de subiect.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cum vreti sa va bateti joc de masinile voastre cu buna stiinta. Succes si sa ne anuntati si pe noi unde le-ati reparat si cat a costat. Bafta.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
@borcy nu ar fi problema ca arunc 200 ron incerc sa-ti dau crezare dar detaliaza un pic, de ce spui ca duratransul asta cu nanoparticule distruge cutia ? Sunt 300 g care se dilueaza in 9 litri de ulei. Ce banuiesti sau stii ca se poate intampla ?
Te rog sa ma convingi pana vineri ca nu este ok...

@Florin intentionez sa introduc potiunea magica in cutia cu maimute in aceasta vineri cand am ceva timp sa ajung la GearTech - normal ca va voi tine la curent. Cutia mea nu mai are socuri in prezent asa ca nu stiu ce voi constata ?!
Macar am sa va spun parerea specialistului de la service.
Sau daca ma iau dupa Borcy va anunt cand am pus-o pe butuci.
  • deleted-90979

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Sant de acord cu tine,rau nu are ce sa faca poate mai bine in cazul meu.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Chimicalele folosite de producator difera in functie de amestec, si puteti anula anumiti aditvi adaugand o alta cantitate de aditivi, ziceti voi, 'minune', pana in punctul in care nu vor mai exista proprietati anti-uzura in uleiul respectiv, un ex. simplu; o concentratie ridicata de un agent special anti-uzura care este brusc adaugat in ulei, inhibitorul de coroziune devine ineficient (fara sa luam in calcul ca se adauga la o anumita temperatura, ritm, etc)!

Fiecare producator are cerinte specifice ATF (vascozitate la -40C, -20C, 0C și 100C, punct de aprindere, comportamentul de oxidare la 155C, etc.). Majoritatea OEM-uri folosesc materiale de frictiune proprii, deci fiecare cutie este specifica OEM sa zicem. In plus, ATFS (pachetul de aditivi) trebuie sa fie compatibil cu toate componentele din transmisie.........etc.

Spor la joaca de-a chimistii! Hog, in limba romana e 's' nu 'c' Smile.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Borsy, acum am scris corect, scuza-ma, in prospectul aditivului respectiv sunt mentionate compatibilitati cu toate tipurile de cutii de viteza automate de aici pot trage o concluzie ca nu este daunator materialelor care compun o cutie de viteza sau blocuri de valve caci aici este problema. Aici nu-mi fac griji. Uleiurile de transmisie difera dar in situatia de fata este vorba despre unul banal, uzual, comun pentru o cutie mai mult decat clasica. Probabil 80w90. Nu pot aparea incompatibilitati ...
Am factura de achizitie a aditivului, fac adaugarea intr-un service autorizat daca mecanicul ala imi da ok-ul si daca se intampla ceva ...ii dau in judecata, asta este...proces, recuperez prejudiciul, ma aleg cu o cutie noua.

Merci de sfaturile date.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Hog, lasand la o parte ca faci terci ATF-ul, imi poti spune cum poate grafina aia sa faca ce scriu aia in reclama lor? Cum se poate rezolva o problema mecanica de la un aditiv? Cum poate un aditiv de extrema presiune (pentru ca aia e grafina) sa repare un disc de ambreiaj ars sau un selenoid dus? Cum distruge aditivul ala depunerile din cutie? Unde se duc depunerile respective? Etc.! Ganditi logic inainte sa va incredeti in bidoane frumos colorate si povesti cu zane! In Amersica s-a dovedit ca genul acesta de aditivi 'minune' sunt apa de ploaie si mai rau fac!

Din partea mea faci cum vrei, eu ma opresc aici........doar e masina ta. Bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR