cipsava, problema ca cea descrisa de tine am avut si eu si dupa cautari asidui am gasit drept cauza neetansarea circuitului de alimentare care ducea la dezamorsarea pompei; la mine prindea aer pe la furtunele lance care intra in filtru de motorina.Acolo trebuie sa ai cate un oring si incearca sa le inlocuiesti.
Ai grija sa umpli carcasa filtrului cu motorina inainte de prinderea capacului-usureaza mult efortul demarorului la pornire.Succes
Meci de raspuns...Astazi la -2 grade insa ...suprizaaaaa.... s-a aprin becul de la buji pentru prima oara...i-ti dai seama deja ma gandeam ca tre sa dau iar bani pe la service airea sa o ia prosti de la reprezentanta iar pe banuite.Oricum a pornit mult mai usor dar zgomotul metalic si trepidatia puternica a motorului tot s-a resimtit insa de data asta doar 15-20 sec nu 2 minute ca inante nici nu stiu ce sa fack s-o las asa sau sa ma duc la un service.Faza e ca ar trebui sa las masina peste noapte acolo ca la a 2 cheie nu mai face asa.
cipsava ce masin ai ca nu mai retin.
Nu puteai sa cauti pe dezmebrari piesele cu totu ce-ti trebuiai nu scapi mai ieftin?