Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
csandu a scris:BigBoss, eu sunt de parere ca ai probleme cu comanda bujiilor; la temperaturi de sub 12-15* trebuie sa intre in functiune.Normal ar trebui sa ai semnalizare in bord, semnalul cu simbolul motor, ar fi bine sa verifici driverul de comanda al bujiilor si bujiile incandescente, primul prin inlocuire cu altul de la un prieten, bujiile prin masurare cu un ohmetru.Este o problema destul de delicata care necesita ceva cunostinte in domeniu.
cipsava, problema ca cea descrisa de tine am avut si eu si dupa cautari asidui am gasit drept cauza neetansarea circuitului de alimentare care ducea la dezamorsarea pompei; la mine prindea aer pe la furtunele lance care intra in filtru de motorina.Acolo trebuie sa ai cate un oring si incearca sa le inlocuiesti.
Ai grija sa umpli carcasa filtrului cu motorina inainte de prinderea capacului-usureaza mult efortul demarorului la pornire.Succes

Meci de raspuns...Astazi la -2 grade insa ...suprizaaaaa.... s-a aprin becul de la buji Very Happy pentru prima oara...i-ti dai seama deja ma gandeam ca tre sa dau iar bani pe la service airea sa o ia prosti de la reprezentanta iar pe banuite.Oricum a pornit mult mai usor dar zgomotul metalic si trepidatia puternica a motorului tot s-a resimtit insa de data asta doar 15-20 sec nu 2 minute ca inante nici nu stiu ce sa fack s-o las asa sau sa ma duc la un service.Faza e ca ar trebui sa las masina peste noapte acolo ca la a 2 cheie nu mai face asa.

cipsava ce masin ai ca nu mai retin.
Nu puteai sa cauti pe dezmebrari piesele cu totu ce-ti trebuiai nu scapi mai ieftin?
Skip ads

  • cipsava

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
BigBoss a scris:cipsava ce masin ai ca nu mai retin.
Nu puteai sa cauti pe dezmebrari piesele cu totu ce-ti trebuiai nu scapi mai ieftin?

Vectra 2.0DTI din 2001
din ce am inteles o pompa SH e undeva la 700-800Euro si nu stiu cat va merge - garantie?
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mda e si asta o problema dar cand ma gandesc ca am dat 3.000 de euro pe masina parca mai bine o demontez si o vand bucata cu bucata decat sa dau 1000 de euro pe o piesa...(cel putin in cazul meu)
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
cipsava a scris:
cipsava a scris:Din nefericire am probleme cu pornirea la motorul Y20DTH. totul a fost perfect pana am schimbat bujiile (intr-o sambata 27.10.2007), am ajuns acasa si nu am mai pornit-o pana luni dimineata, cand a inceput calvarul. Nu a pornit la sfert cum stiam... am tot dat la automat pana a luat-o. Marti dimineata aceeasi faza...
am dus-o la service... a trecut o saptamana - schimbat furtunele, oringuri la injectoare - acum am ajuns la pompa de injectie si astept raspunsul dupa testarea pe stand.


Vesti proaste pentru mine:
- problema e de la pistonasul de avans din pompa care s-a gripat;
- rezolvarea: schimare carcasa pompa si pistonas - pret 2.450 lei;
- dupa schimbare se va testa si calculatorul pompei care e posibil sa aiba supapa de avans "impuscata", ceea ce inseamna inca 1.250lei;
Trebuie sa dau un raspuns urgent daca sunt de acord sau nu sa fac reparatia.
As vrea un sfat de la cei care stiu mai multe despre acest lucru.


eu iti recomand sa te duci si la bosch car service (tehcomobil) acolo in ploiesti, eu cand am facut reparatiea la a mea aveam tot asa pistonasul de avans gripat si m-a costat 1400 lei cu totul: s-au schimbat pistonasul de avans plus garniturile alea care mai sunt pe acolo prin pompa (exista un kit de reparatie al pompei care s-a inlocuit). are ceva carcasa? de ce vor s-o schimbe? sa nu-ti ceva pe gat... ai grija!
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
oldfield_26, aici iar vei fi luat la suturi. Smile Titlul subiectului este "Pornire greoaie motor Y20DTH" si tu cu post-ul tau n-ai nici in clin nici in mineca cu problema asta.

Daca ti se aprinde becul cu motorasul (Check Engine), mergi si fa un diagnostic cu Tech2 si roaga-i pe cei de la service sa-ti dea codurile de eroare. Le postezi in subiectul asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1887 si va incerca lumea sa te ajute in masura cunostintelor/expertizei. Fara coduri de eroare mai bine te duci la Mama Omida sa-ti spuna ce probleme are masina. Smile
  • zapartanioan86

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
poate ma ajutati si p mine.... uneori, rar ce-i drept, cand am putina motorina in rezervor imi porneste mai greu... si scoate un sunet cidat... m-am interesat si am aflat ca ar fi bendixul... voi ce spuneti? ii o defectiune mare?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pai daca bendixul a inceput sa dea "rateuri" in curand nu o sa mai antreneze coroana si nu o sa mai poti porni ( doar impins sau tras Twisted Evil ); asa ca spun eu ca e un defect destul de urat!
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@Cassino "slippery road" inseamna "Drum alunecos".
@marin Eu am patit la fel, masina nu pornea decat daca o impingeam. Lipsea siguranta prin care trebuia sa treaca curentul de la bujii. Deci nu aveam curent deloc pe bujii. Nu stiu ce masina ai, dar poti sa probezi cate o bujie : o scoti din locasul ei si o pui cu partea care se infileteaza pe blocul motor (sa faca contact bine) apoi iei un cablu si pui la (+) bateriei si varful bujiei. Ai grija cum o tii sa nu te arda(ai putea so tii cu un cleste ceva, dar vezi sa nu ii strici filetul). Normal varful bujiei (care vine in motor) ar trebui sa se inroseasca. Daca nu s-a inrosit e dusa bujia.
Numa bine! Smile
Skip ads

  • cipsava

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat carcasa pompei si pistonasul de avans, dar porneste in continuare greu. Testul de la bosch spune ca a scos debitele la minim si ar trebui sa schimb si calculatorul pompei (l-as schimba dar cred ca asta nu o sa-mi rezolve problema). Mai bine decat inainte, dar trebuie sa dau la automat 8-10 sec - perioada in care are 3-4 tentative de pornire. Asta se intampla doar cand sta mai multe ore (peste 12 ore). Azi o sa incerc dupa 7 ore sa vad cum porneste. Dupa ce porneste, nu mai are nici o problema - porneste la sfert. Am schimbat si semeringurile de la injectoare, furtunele de retur arata f bine. Ce sa-i mai fac Oare?
Daca se dezamorseaza, sa incerc sa-i montez o supapa de sens?
help
  • mnm230180

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cipsava a scris: Mai bine decat inainte, dar trebuie sa dau la automat 8-10 sec - perioada in care are 3-4 tentative de pornire. Asta se intampla doar cand sta mai multe ore (peste 12 ore).

Am si eu aceasi problema si nu stiu cum sa-i dau de capat...
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
cipsava a scris:Am schimbat carcasa pompei si pistonasul de avans, dar porneste in continuare greu. Testul de la bosch spune ca a scos debitele la minim si ar trebui sa schimb si calculatorul pompei (l-as schimba dar cred ca asta nu o sa-mi rezolve problema). Mai bine decat inainte, dar trebuie sa dau la automat 8-10 sec - perioada in care are 3-4 tentative de pornire. Asta se intampla doar cand sta mai multe ore (peste 12 ore). Azi o sa incerc dupa 7 ore sa vad cum porneste. Dupa ce porneste, nu mai are nici o problema - porneste la sfert. Am schimbat si semeringurile de la injectoare, furtunele de retur arata f bine. Ce sa-i mai fac :hmm:
Daca se dezamorseaza, sa incerc sa-i montez o supapa de sens?
help


furtunele de retur arata f. bine?! daca nu le-ai schimbat de curand nu ar strica sa le schimbi si p-alea, (operatie simpla pe care o poti face singur, cost aprox. 10 lei). furtunurile mele de retur aratau tot f. bine cand le-am schimbat.
  • cipsava

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ktapet a scris: furtunele de retur arata f. bine?! daca nu le-ai schimbat de curand nu ar strica sa le schimbi si p-alea, (operatie simpla pe care o poti face singur, cost aprox. 10 lei). furtunurile mele de retur aratau tot f. bine cand le-am schimbat.

O sa le schimb si pe astea desi nu cred ca ele sa fie problema.
Sa fie bateria putin mai slaba decat ii trebuie? Dar ma gandesc ca dupa 10sec de automat ar fi si mai slaba!?!?
Oricum masina e data la vanzare (sau schimb cu ceva mai nou) de azi, totusi as vrea sa rezolv si problema cu pornirea.
Skip ads

  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am patit la fel. cu cit statea mai mult timp nepornita cu atit pornea mai greu, mai ales dupa citeva zile.am fost si la service si nu stiau ce are .imi spuneau ca se dezamorseaza pe undeva ,si ca prinde aer,dar asta stiam si eu, problema era ca nu stiam si pe unde prinde aer.dupa ce am venit nervos de la service cu problema nerezolvata am luat-o la ''puricat'' si ce credeti ca gasesc ......?!
furtunul de tur de la filtrul de motorina nu era destul de bine infipt in corpul filtrului, nu etansa bine. l-am impins a facut click si problema rezolvata. de atunci merge brici, pot sa nu o pornesc si osaptamina ca tot usor porneste.
sper ca am fost de ajutor.
salutari si km la greu fara revizii ( doar cele obligatorii) !
  • cipsava

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
tuturiga nicu cosmin a scris: furtunul de tur de la filtrul de motorina nu era destul de bine infipt in corpul filtrului, nu etansa bine. l-am impins a facut click si problema rezolvata. de atunci merge brici, pot sa nu o pornesc si osaptamina ca tot usor porneste.
sper ca am fost de ajutor.
salutari si km la greu fara revizii ( doar cele obligatorii) !


Sa dea domnul sa fie asta. O sa verific cand plec de la servici.
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor,

din nefericire trebuie sa scriu si eu aici! Am o problema: Motorul meu Y20DTH nu porneste sub nicio forma la rece. Daca este cald porneste imediat si fara probleme. Daca il las peste noapte, dimineata nu mai porneste. NU am martori aprinsi in bord. M-am gandit ca poate ar putea fi de la bujii si am incercat sa pun de mai mute ori concatul ca sa se incalzeasa bujiile mai bine, dar degeaba.
Inainte sa ma duc sa dau 200 de lei pe bujii m-am gandit sa va intreb si pe voi.

Multumesc.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
par a fi bujiile... incearca sa faci testul cu becul sa vezi cate ai arse...


Ultima modificare facuta de GabiB77 la Lun 19 Nov, 2007 9:22 pm
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris:daca ar fi de la bujii, cred ca s-ar aprinde martorul in bord... cred ca tot probleme cu dezamorsarea pompei ai...

Dar daca era dezamorsarea pompei, ma gandesc ca nici la cald nu pornea, nu doar la rece. In plus am verificat filtrul de motorina si e plin.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
am editat textul intre timp... citisem printre randuri Very Happy... sa le verifici inainte sa cumperi altele noi...
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
gabib77 a scris:am editat textul intre timp... citisem printre randuri Very Happy... sa le verifici inainte sa cumperi altele noi...


Da, ar trebui. Nu am inteles exact cum se face testul cu becul, dar am inteles cum se face testul cu + de la bat si masa. Dar inainte de asta tre sa cumpar o tubulara de 10 (parca), luuuungggaaa Very Happy
  • 4opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pentru pornirea grea la cald:
1-nu sunt furtunele de retur,daca ar fi ar trebui sa ai probleme si in mers.
2-daca bujiile sunt vechi,este normal sa existe probleme de pornire. La rece porneste usor pt ca sunt incalzite. Au si ele un termen nu-i asa? Fa o proba,schimba bujiile dupa ce ai facut prima pornire dimineata si da-i un automat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR