Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Cypher

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Voi trece pe la un mecanic. Ma tem daca ma incerc eu sa nu stric ceva Smile Trebuie doar sa gasesc unul .
Skip ads

  • Cypher

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din pacate nu am putut da edit:

Nu stii tu pe cineva care m-ar putea rezolva?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Imi pare rau,am recomandat unui coleg pentru o reparatie care nu tinea de meseria mea si pretul a fost...astronomic nu pot face aceeasi greseala si sa ma trezesc partas la vreo nemultumire din partea ta,pot da sfaturi avizate,pot descrie pas cu pas o reparatie...dar nu pot recomanda pe nimeni(din experienta anterioara).
  • Cypher

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Atunci am sa apelez la mecanicul meu ,daca nu o poate rezolva el iti voi trimit un PM sa imi dai cateva instructiuni.
Skip ads

  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK, de luni, dupa cum am spus o sa fiu in Bucuresti, daca ai chef da-mi un privat cu numarul tau de telefon, sa te caut, ca ar fi chestiuni de rezolvat :p
  • johans

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema.Am un opel vectra b x16xel si tot mi se aprinde becul galben de pe bord.M-am conectat la masina cu un opelscaner si apare urmatoarea eroare:P0120-Throttle Position Sensor Voltage Low.
Masina ezita putin in accelerari si cateodata (nu tot timpul)se tureaza singura pana spre 2000 de ture.
Daca a m-ai intalnit cineva aceasta problema va rog sa ma ajutati cu o rezolvare,pareri,opinii.
Multumesc anticipat
  • johans

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Curatat Throttle body si acum totul este ok.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut mecaNIK , am si eu o problema, trebuie sa dau jos alternatorul dar din cate imi amintesc de cand mi-am schimbat garnitura de chiulasa, accesul la alternator este foarte greoi, este vre-o pozitie anume de scos alternatorul (ceva de genul electromotor de dacie) ? imi sta aprins becul rosu cu semnul bateriei in bord. ceva pareri? multumesc.
Skip ads

  • babuliu

  • Mesaje scrise: 526
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Radovan_eu a scris: ... imi sta aprins becul rosu cu semnul bateriei in bord...

Ai masurat cat incarca?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu nu exista pozitii anume de scos alternatoru' probleme le motorizarea asta sunt la TIGRA si ASTRA e mai inghesuit acolo la VECTRA scoti cureaua,suportul,si bratul anticuplu ,numai dupa ce ai scos una din borne.Totusi aceeasi intrebare ai masurat cat incarca,sa nu-l demontezi degeaba.....
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am masurat azi si aveam doar 11v pe baterie si nu mai incarca deloc. alternatorul este Delco-Remy, ca si producatori de relee, diode care ar fi mai indicati si daca stiti ceva preturi, multumesc.
  • Jiaur
  • *
  • 11 mesaje
  • din 20 Mar 2007
  • Vectra 1998 x16xel
  • RM or. Nisporeni
  • Jiaur

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: RM or. Nisporeni
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am shi eu o Vectra B cu X16XEL, motorl sa nu fie de deochi, merge ca ciasul de mina, nici o problema, nici un zgomot in plus, turatiile motorului sunt bine, insa ma deranjeaza faptul ca consuma cam multa benzina ( aprx. 10-13 litri orash) Du toate cunoshtintele mele ma gindesc sa nu fie din cauza Sondei Lamda. Becul Ceck Engine nu arata nici o eroare.
Skip ads

  • Jiaur
  • *
  • 11 mesaje
  • din 20 Mar 2007
  • Vectra 1998 x16xel
  • RM or. Nisporeni
  • Jiaur

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: RM or. Nisporeni
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ce ma sfatuiti sa fac? Sau cu ce sa incep sa controlez?
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Jiaur a scris:Ce ma sfatuiti sa fac?

cu nimic, lasa-l asa deoarece asta este consumul normal al acestui motor. daca ia si 10% in oras inseamna ca stai bine mai ales in anotimpul rece. ca sa-ti faci o ideie, vara la mine nu scapam fara 12% in oras.

PS.foloseste functia editare daca vrei sa mai completezi ceva la un post anterior.
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu am Astra F cu X16XEL si ia 9.6 in oras iarna. Pentru Vectra B, 10 litri la suta e chiar OK - asta e consumul normal. Vara mai scade cu un litru jumate, in cazurile fericite cu catre doi litri la suta de km.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Un lucru deloc de neglijat la acest tip de motor este si calitatea combustibilului si de aici e o diferenta de 0,5-max1.0 la consum si ceva performanta,98 real nu ce scrie la pompa iar daca e ok motorul 100 e chiar bine atunci sa vezi schimbare. Smile
  • babuliu

  • Mesaje scrise: 526
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Un lucru deloc de neglijat la acest tip de motor este si calitatea combustibilului ...

Si asta doar pe o durata considerabila de timp. Mai stiu eu unii care pun de 50 ron Carera 100 de la OMV si se cred cu avionul Evil or Very Mad
Am incercat si eu sa alimetez cu carburant mai calitativ, dar daca nu am putut sa tin pasul, m-am lasat. Pe termen scurt cred ca e placebo. Parerea mea ... Wink
  • Jiaur
  • *
  • 11 mesaje
  • din 20 Mar 2007
  • Vectra 1998 x16xel
  • RM or. Nisporeni
  • Jiaur

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: RM or. Nisporeni
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nici nushtiu ce sa fac, dar totushi cum credeti are rost sa fac o diagnoza la Lamda sa vad ce arata, shi inca ceva are rost sa ma apuc sa curat EGR?
  • babuliu

  • Mesaje scrise: 526
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Da, si ... da.
Intretinerea preventiva este recomandata. Daca ai posibilitate, curata EGRul si clapeta de acceleratie.
Si o diagnoza este intotdeauna binevenita. Dar sa ti-o faca un mecanic bun, care stie sa si interpreteze rezultatul, nu doar sa-l citeasca Wink .
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Placebo este o autosugestie nesustinuta teoretic,impresia noastra si atat.Acest motor X16XEL si derivatele sale are anumite caracteristici printre care compresie ridicata,pistoane cu fusta scurta,biele asemanatoare unui motor de 1.0,1,2 ...dar cele mai usoare aproape din gama de 1,6 cilindree o chiulasa masiva fiind 16v deci temperaturi ridicate in zona de admisie ....si colac peste pupaza si 15 compresie.Daca la acest motor nu pui benzina care trebuie,bujiile conforme cu specificatia(ma refer la cifra termica)mai ai depuneri de calamina deci puncte rosii de detonatie in camera de ardere ai o caruta,iar de acest lucru se va ocupa senzorul de detonatii si sonda lambda pentru temperatura gazelor de ardere.La o compresie buna,cu bujiile care trebuie ...merge benzina de calitate si crede-ma ca nu-i placebo asta in cazul in care cei care masoara si dau date exacte nu sunt ori nebuni ori sub influenta ..... Very Happy
Vorbesc de concluzii trase dupa mai bine de 10 ani de reparatii,reconditionari,readuceri in parametri...si folosire personala a acestui tip de motor,nu cred ca placebo mai are loc in aceste conditii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR