- cristian.capra
- **
- 116 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
cristian.capra
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare
Nu cunosc germana, dar:
"Und dann möge das Basteln beginnen
Man benötigt einen 30er und einen 45er Innentorx, am besten mit Ratsche + div. Verlängerungen."
parca spune ca e nevoie de un torx de 30 sau unul de 45 - daca e cineva care stie germana, rog sa corecteze, nu inteleg nimic de la traducerea oferita de google -
asta poate pentru alte tipuri de motoare.
spre sfarsitul tutorialului se prezinta diverse motoare la care s-ar putea aplica metoda de curatare, cu diferentele de rigoare corespunzatoare tipului de motor.
La motorul meu EGR e prins cu doua suruburi cu cap Torx de 45.
Si pana la mine, in afara de schimbat distributie, lambda si consumabile, nu s-a umblat in alta parte, de aceea cred ca suruburile originale sunt cu cap torx.
O zi buna si drum intins.
Ultima modificare facuta de cristian.capra la Mie 16 Mar, 2011 5:44 pm
Nu cunosc germana, dar:
"Und dann möge das Basteln beginnen
Man benötigt einen 30er und einen 45er Innentorx, am besten mit Ratsche + div. Verlängerungen."
parca spune ca e nevoie de un torx de 30 sau unul de 45 - daca e cineva care stie germana, rog sa corecteze, nu inteleg nimic de la traducerea oferita de google -
asta poate pentru alte tipuri de motoare.
spre sfarsitul tutorialului se prezinta diverse motoare la care s-ar putea aplica metoda de curatare, cu diferentele de rigoare corespunzatoare tipului de motor.
La motorul meu EGR e prins cu doua suruburi cu cap Torx de 45.
Si pana la mine, in afara de schimbat distributie, lambda si consumabile, nu s-a umblat in alta parte, de aceea cred ca suruburile originale sunt cu cap torx.
O zi buna si drum intins.
Ultima modificare facuta de cristian.capra la Mie 16 Mar, 2011 5:44 pm
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cristian.capra
- **
- 116 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
cristian.capra
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
barbuceanu mihai- Suspendat
- 110 mesaje
- din 17 Nov 2010
- Astra 1999
- Bucuresti
barbuceanu mihai- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cristian.capra
- **
- 116 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
cristian.capra
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
barbuceanu mihai- Suspendat
- 110 mesaje
- din 17 Nov 2010
- Astra 1999
- Bucuresti
barbuceanu mihai- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2010
- Mesaj Privat
barbuceanu mihai- Suspendat
- 110 mesaje
- din 17 Nov 2010
- Astra 1999
- Bucuresti
barbuceanu mihai- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2010
- Mesaj Privat
- daniel2328
- **
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- OP
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- daniel2328
- **
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- daniel2328
- **
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- daniel2328
- **
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- daniel2328
- **
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Ieri, dupa ce am iesit de la serviciu am curatat EGR-ul Astrei mele, 2003 motor Z 14 XE.
Se da capacul cu ECOTEC jos, la mine avea 2 suruburi, sus stanga si dreapta, am dat jos borna - de la baterie. Apoi se poate observa usor EGR-ul --la motorul meu este amplasat sus in dreapta motorului. Se prinde doar cu 2 suruburi torx. Spre surprinderea mea aceste 2 suruburi nu erau stranse tare.Am dat jos EGR-ul-atentie la garnitura de metal de sub el. Nu era chiar asa murdar cat ma asteptam . Apoi dat cu spray degripant si bagat in decarbusol, curatat cu periuta dinti.
Cat a stat la murat EGR-ul am vrut sa vad cum arata clapeta de acceleratie. Am dat jos colierul de la filtru aer+colierul de la clapeta+mufa debimetru, dupa care am putut da jos galeria de admisie. In clapeta alta problema--era plina de mizerie, zgura peste tot, imbacsita total. Dat cu spray , curatat cu carpa curata, dar din cauza timpului+nu am studiat inainte tutorialul lui Dan C. nu am dat jos clapeta. Am curatat bine clapeta, am apasat-o si curatat cat am putut pe sub ea pana a iesit luna.
Cu EGR_ul se face exact cum au explicat colegii de mai sus:lasat la murat , curatat bine ( eu am folosit periuta dinti+multe carpe)
dat impulsuri la baterie.La mine pistonasul a iesit relativ repede doar dupa 30 minute de curatat.Am curatat luna EGR-ul si garnitura aferenta. Montajul se face in ordine inversa atat la EGR cat si la clapeta.
Dupa curatare urca mai frumos in ture, porneste "la sfert de cheie", dar nu am facut prea multi KM.
La testul cu pedale imi da cod 0400, dar nu am nici un bec aprins in bord.
In concluzie recomand curatarea acestor 2 componente, informatii gasiti pe forum, multumesc celor care au pus aceste informatii la dispozitia noastra ,celor care au adevarate tutoriale la aceste capitole.
Se da capacul cu ECOTEC jos, la mine avea 2 suruburi, sus stanga si dreapta, am dat jos borna - de la baterie. Apoi se poate observa usor EGR-ul --la motorul meu este amplasat sus in dreapta motorului. Se prinde doar cu 2 suruburi torx. Spre surprinderea mea aceste 2 suruburi nu erau stranse tare.Am dat jos EGR-ul-atentie la garnitura de metal de sub el. Nu era chiar asa murdar cat ma asteptam . Apoi dat cu spray degripant si bagat in decarbusol, curatat cu periuta dinti.
Cat a stat la murat EGR-ul am vrut sa vad cum arata clapeta de acceleratie. Am dat jos colierul de la filtru aer+colierul de la clapeta+mufa debimetru, dupa care am putut da jos galeria de admisie. In clapeta alta problema--era plina de mizerie, zgura peste tot, imbacsita total. Dat cu spray , curatat cu carpa curata, dar din cauza timpului+nu am studiat inainte tutorialul lui Dan C. nu am dat jos clapeta. Am curatat bine clapeta, am apasat-o si curatat cat am putut pe sub ea pana a iesit luna.
Cu EGR_ul se face exact cum au explicat colegii de mai sus:lasat la murat , curatat bine ( eu am folosit periuta dinti+multe carpe)
dat impulsuri la baterie.La mine pistonasul a iesit relativ repede doar dupa 30 minute de curatat.Am curatat luna EGR-ul si garnitura aferenta. Montajul se face in ordine inversa atat la EGR cat si la clapeta.
Dupa curatare urca mai frumos in ture, porneste "la sfert de cheie", dar nu am facut prea multi KM.
La testul cu pedale imi da cod 0400, dar nu am nici un bec aprins in bord.
In concluzie recomand curatarea acestor 2 componente, informatii gasiti pe forum, multumesc celor care au pus aceste informatii la dispozitia noastra ,celor care au adevarate tutoriale la aceste capitole.
- cristian.capra
- **
- 116 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
cristian.capra
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare
Daca ai aceasta eroare (0400 - la testul cu pedale) inseamna ca ai eroare stocata.
Aceasta este eroare de EGR.
Cu un tester. se poate sterge, si vazut apoi daca mai reapare.
Ce ulei utilizezi? (de motor bineinteles)
Era bine daca dadeai si clapeta de acceleratie jos. ca sa poti face o curatare mei temeinica.
O zi buna, si drum intins.
Daca ai aceasta eroare (0400 - la testul cu pedale) inseamna ca ai eroare stocata.
Aceasta este eroare de EGR.
Cu un tester. se poate sterge, si vazut apoi daca mai reapare.
Ce ulei utilizezi? (de motor bineinteles)
Era bine daca dadeai si clapeta de acceleratie jos. ca sa poti face o curatare mei temeinica.
O zi buna, si drum intins.
- KatEngineVectra
- *
- 2 mesaje
- din 03 Mai 2011
- Vectra 1996
- Sibiu
KatEngineVectra
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
buna.am un vectra din 96,motor de 2.0-16V.de ceva vreme se aude un zgomot mare si la service mi sa zis ca mi sa spart catalizatorul.de atunci am pb mari cu masina.nu mai trage,ma zmuceste...eu cum nu am habar de masini si sunt si in grecia unde la service te usuca de bani nu stiu de unde m-as putea apuca sa vad ce are defapt.poate ma poate ajuta cineva.multumesc1
- daniel2328
- **
- 78 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Insignia 2010 A20DTH
- Botosani
daniel2328
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
cristian.capra a scris:Salutare
Daca ai aceasta eroare (0400 - la testul cu pedale) inseamna ca ai eroare stocata.
Aceasta este eroare de EGR.
Cu un tester. se poate sterge, si vazut apoi daca mai reapare.
Ce ulei utilizezi? (de motor bineinteles)
Era bine daca dadeai si clapeta de acceleratie jos. ca sa poti face o curatare mei temeinica.
O zi buna, si drum intins.
Daca ai aceasta eroare (0400 - la testul cu pedale) inseamna ca ai eroare stocata.
Aceasta este eroare de EGR.
Cu un tester. se poate sterge, si vazut apoi daca mai reapare.
Ce ulei utilizezi? (de motor bineinteles)
Era bine daca dadeai si clapeta de acceleratie jos. ca sa poti face o curatare mei temeinica.
O zi buna, si drum intins.
Masina este cumparata de aprox 3 saptamani , sambata asta vreau sa pun ulei GM in ea.
Cat de curand voi da si clapeta cu totul jos.
Mersi si numai bine
- jE
- *******
- 8,464 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,464
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat