Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am aceeasi parere ca este vorba doar de marketing...
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
- este cu dedicatie pentru blocul de valve, borsy ! Ce zici tu de ambreaje si selenoizi ?

Voi consulta niste baieti care asta fac toata ziua, desfac si repara cutii automate. Acestia cred ca sunt cei mai in masura sa confirme sau nu daca este eficient sau nu oricat as aprecia sfaturile si bunavointa ta.
,,,,,,

A si ultimele patru sunt cu blocul meu defect...mici , mici zgarieturi ale canalelor, supapelor..


Ultima modificare facuta de hog33 la Mie 11 Mar, 2015 6:59 pm, modificat de 2 ori in total
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Conteaza cat de priceputi sunt si baietii aia Very Happy... La samer sigur aflii ceva sigur!
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cei la care merg, gear tech sunt tot din timisoara veniti iar obiectul de activitate de multi ani este acelasi : cutii de viteza automate sau manuale. Daca nici astia nu se pricep...Oricum bun sfatul tau am sa dau un telefon si la sammer ca nu pot sa dau o fuga din bucuresti la timisoara.... sa vorbesc cu un inginer ceva pentru a obtine doua puncte de vedere.

Stima
Skip ads

  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
hog33 - sa ne tii la curent te rog daca se imbunatateste situatia in urma folosirii aditivului...? Ar fi o solutie preventiva foarte buna...
eu personal nu prea am alta masina ( insignia ) cu care sa compar modul de schimbare al vitezelor, insa comparabil cu altele tot automate cu care ma mai plimb ( chrystler c300 , bmw , vw) vreau sa va zic ca sunt profund dezamagit de felul cum schimba ...Sad
schimba foarte des de la mare la mic...cum ajunge turatia in jurul a 1500 si schimba in treapta superioara cateodata inainte de 2000 rpm...iar socurile parca au inceput sa se accentueze din ce in ce mai mult... Sad
Intrebare ..? daca socurile continua sa se accentueze, cu siguranta va trebui dusa in service..La ce sa ma astept sa trebuiasca a fi schimbat ? convertizorul sau blocul de valve? sau e totuna...ca nu ma pricep? Cam cat ar fi un scor total pentru o asemenea operatie? cei care ati trecut prin asta..?
bafta.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Un convertizor e in jur de 400 Euro, iar un bloc de valve in jur de 800 Euro. Nu sunt sume extraordinar de mari, sunt acceptabile. De obicei se duce blocul de valve, se prajeste din cauza ca nu se schimba uleiul la 60k km.

Nu stiu ce intelegi prin socuri, cat de accentuate sunt.........si eu mai simt usoare smucituri la decelerare din panta, dar din cate am inteles e destul de normal pentru o cutie care nu mai e la prima tinerete.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
socurile nu sunt mari,sunt relative..dar destul de sesizabile ( bine posibil si eu sa fiu um pic paranoic..prin comparatie cu cazurile de masini spuse mai sus..cu toate ca nu as crede... )... iar daca bag tare piciorul in ea...sa schimbe undeva dupa 3000 rpm, nici nu le simt, dar asta numai la accelerare progresiva..
insa la decelerare, de obicei sunt mai predominante...simti ca si cum ai ridica brusc piciorul de pe ambreiaj..la o manuala...
recent am avut ocazia sa merg cu un ford modeo, la peste 200k si care nu a avut niciodata schimbat uleiul, sau umblat la cutie, insa vreau sa spun ca modul de schimbare este sublim fata de insignia, la 152 k....cu uleiul schimbat de proaspat anul trecut...vreo 13-14l...
am urcat/ coborat pe drum in rampa/panta si cu multe serpentine, unde schimbul treptelor era foarte frecvent, si niciodata nu am simtit macar vreun soc...nici la schimb superior nici la schimb pe inferior...
Nu cred din pacate sa fie numai paranoia , mea...e sigur dus ceva la ea...si e pe gata...vreo vizita la medic..
din pacate nu sunt sume mari extraordinar, dar nici de disponibilitate la nivel de fiecare luna...deci va trebui strans cureaua ceva vreme..sa o punem la punct..iarasi pentru 2-3 k pentru ca dupa aceea asteptam urmatoare avarie...
asa am vazut ca se respecta....la insignia...se cam strica stand in parcare Smile))))
sincer pe a mea nu o vad prinzand 200k sub nici o forma...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Depinde si cum a fost conceput softul cutiei. Poate pe Mondeo e mai spre comfort si pe Insignia mai spre sport.
Skip ads

  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Si astia la Opel ar putea sa faca un update/ schimb de soft...sau tot la Samer trebuie..sa apelez?
Ma gandesc ca nici un mecanic nu se incurca cu modificari de soft si recomanda din start...schimb de bloc valve...?!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Poti face o resoftare a cutiei, de fapt se cam recomanda asta dupa un schimb total de ulei. Eu nu am facut-o dar cand o sa am drum (chef) prin Sibiu, o sa merg la reprezentanta. Costa undeva in jur de 150 RON.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
pff..bine de stiut..si eu am programata o interventie pentru un semering ( si ceva plastice rupte ..zic ei..la amortizoarele din spate? ) undeva la sfarsitul lunii , si o sa-i intreb atunci daca se pricep sa faca asa ceva..?!
Sper...pentru ca la cum am vazut cat sunt de priceputi la restul....raman putin speriat...avand in vedere ca vorbesc de reprezentanta... Sad
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai in principiu nu ar trebui sa fie cine stie ce..........reprogrameaza cutia la parametrii initiali..........cel putin asa ar trebui. Smile
Skip ads

  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu puteti compara Aisin de la Opel cu o cutie Ford cu dublu ambreiaj , unde teoretic e tot timpul in viteza, adica viteza probabila spre care se va schimba e preselectata. Normal ca nu ai socuri acolo cind nu e pauza intre scos si bagat in viteza. ... decit daca e defecta . Nu e nici o rusine sa recunoastem ca Aisin e tehnologic sub Powershift sau DSG. Dar au si alea belele lor.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca vorbim de Mondeo dupa 2008 da, e cu PowerShift.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Deloc...vorbim de un mondeo din 2002, de aia ma asteptam sa fie cel putin in aceeasi zona cu insignia 2010...daca nu mai buna calitativ..
dar ...repet...poate asa si e ....si a mea e cu probleme...
jur asa imi vine cateodata, sa o vand si sa iau un 1310... Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am avut Fabia 2001 benzinar, nu stiai cand schimba, dar si cu AF40 e ok.
Asa cum spuneam si mai sus, cred ca softul e gandit mai 'sportiv'. Daca ai observat, in afara merge impecabil iar in oras se 'chinuie' un pic........nu zic ca nu e afectata de schimbul prea extins de ulei (deci uzura mai mica sau mai mare, depinde de noroc), dar........
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
stefanmatasaru a scris:
jur asa imi vine cateodata, sa o vand si sa iau un 1310... Smile


Ai grija, sa fie cu cutie automata... Wink ,ca sa poti face o comparatie.
Si eu banuiesc ca softul este cam slabut... Idea
Din ce am observat la DSG, schimba treptele la turatii diferite functie de cat de tare este apasata pedala de acceleratie si mentinuta acolo, insa nu am simtit vreo "balbaiala" sau smucitura la reducerea in vreo treapta inferioara de viteza(in pante)...
Am mers cu o Insignia automata a unui prieten si nu prea am fost asa de incantat de ea, bine acum fac diferenta intre AF40 si DSG...,eu zic ca DSG "parca are alt soft(mai bine gandit)... Idea ,la AF40 nu prea ii placea la turatii joase, in schimb la peste 3000rot/min se "simte" frumos...

Ai observat aceleasi simptome si pe manual?
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Si pe manual din pacate este aceeasi poveste ...la trecere in superior...nu prea plange daca o schimb la peste 2800-3000 rpm..
daca in schimb dau mic, de la o turatie...relativ mai mare ..sa zicem peste 2000 rpm se simte soc destul de puternic...
nu stiu ce sa zic vi-am spus o compar cu alte marci cu care mai merg ocazional...si care nu fac asa ceva..toate fiind la un nr de km superior...c300-le de exemplu are 280k ..si nu face nici o figura...din nou fara ulei schimbat..nimic umblat la cutie...?!?
Asta e ..mergem la doftor...pacat ca nu m-am prins de dureri..mai inainte...sa divortam mai din timp...acuma la cati bani a mancat "amanta " cum ii spune sotia...nu mai are rost sa o vand...mergem inainte..intr-un trio amoros...eu ..masina...si reprezentanta Smile
ultima e cea mai castigata.. Smile))))
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Am avut Fabia 2001 benzinar, nu stiai cand schimba, dar si cu AF40 e ok.
Asa cum spuneam si mai sus, cred ca softul e gandit mai 'sportiv'. Daca ai observat, in afara merge impecabil iar in oras se 'chinuie' un pic........nu zic ca nu e afectata de schimbul prea extins de ulei (deci uzura mai mica sau mai mare, depinde de noroc), dar........



ce e drept in istoric nu apare sa fi facut nemtii schimb la cutie..pana in 130k cand am luat-o eu...insa eu i-am facut schimbul la 142k.
intradevar Samer mi-a spus ca dupa schimb se poate ca in urmatorii 1000-2000 km sa faca figuri sau nu...
faza e ca au trecut putin mai multi..si uite ca are dreptate...
cica atunci cand pui uleiul nou acesta..are si proprietati de curatare..si va desfunda canalele mai mult...ducand la deterioararea convertizorului...
Sper sa fie acesta busit..din ce mi-ai zis costa mai putin decat blocul de valve, insa "sufleteste si material " ma pregatesc pentru amandoua.. Sad
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, are dreptate cu 'desfundatul', dar asta este, si eu mi-am asumat riscul. Mici smucituri mai am si eu (dar rar) dar indiferent de treapta si cat de tare apas acceleratia schimba instantaneu fara nici o problema, si asa cum spuneam, la decelerare din panta, nu stie ce sa faca, si nu schimba imediat, deocamdata o pun pe baza softului si a uzurii 'normale' (sa zicem).

E o mare prostie a celor de la Opel cu oil life for ever, toti care am schimbat uleiul a fost negru, pe cand el trebuia sa fie rosu, dar de, asta e, sunt fiare.

P.S: E inutila o comparatie cu DSG, acolo putem spune ca sunt 2 cutii intr-o singura carcasa, normal ca nu ezita cand are cuplata treapta inainte sa stie ce ii ceri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR