- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dulcineea259
- *
- 11 mesaje
- din 13 Oct 2008
- Bucuresti
dulcineea259
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2008
- Mesaj Privat
Buna seara,
multumesc in primul rand, in al 2 ea va intreb pe voi pentru ca ai primit mereu sfaturi bune de la forumistii Opel si in plus pentru ca imi trebuie cel putin 2 pareri din 2 surse diferite:) .
de cand am schimbat 2 tacheti plus 2 culbutori este ok, sa vedem ce-o mai fi.
ma ingrijoreaza mai mult zgarieturile de pe camele axei, deocamdata caut la dezmembrari si n-am prea gasit una care sa fie ok.
Multumesc inca o data!
Cristina
multumesc in primul rand, in al 2 ea va intreb pe voi pentru ca ai primit mereu sfaturi bune de la forumistii Opel si in plus pentru ca imi trebuie cel putin 2 pareri din 2 surse diferite:) .
de cand am schimbat 2 tacheti plus 2 culbutori este ok, sa vedem ce-o mai fi.
ma ingrijoreaza mai mult zgarieturile de pe camele axei, deocamdata caut la dezmembrari si n-am prea gasit una care sa fie ok.
Multumesc inca o data!
Cristina
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ax came vezi ca difera cel de pe admisie cu cel de pe evacuare.
Ai sanse sa gasesti la cei care au facut motorul praf la modul spart baie si mers pana la calare sau la cei la care a sarit distributia. Mai erau pe forum cazuri numai ca trebuie sa-i cauti sa vezi ce mai au din motor.
Voi face discutie separata cu ultimele mesaje ca nu au treaba cu titlul subiectului.
Ai sanse sa gasesti la cei care au facut motorul praf la modul spart baie si mers pana la calare sau la cei la care a sarit distributia. Mai erau pe forum cazuri numai ca trebuie sa-i cauti sa vezi ce mai au din motor.
Voi face discutie separata cu ultimele mesaje ca nu au treaba cu titlul subiectului.
mateyon
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2009
- Mesaj Privat
demontarea electromotorului la corsa z10xe se face mai bine pe sus sau pe sub masina? azi am vrut sa-l dau jos pe deasupra dar nu am reusit sa scot admisia, mai exact m-am oprit la injectoare pentru ca nu prea stiam care-i treaba, acum mai studiez putin si maine poate ma apuc din nou...oricum e si foarte murdara, dar inca nu s-a gaurit...sau daca ma puteti sfatui cum sa-l dau jos mai usor(poate un link)ca nu am rampa. multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Scoate cele 2 suruburi care tin rampa injectoare, fa parghie usor alternativ si le scoti cu totul.
In spatele admisiei ai un somoiog de cabluri, trebuie pe pipaite sa ghicesti clema.
Electromotorul daca ai admisia data jos poate fi demontat pe sus, de regula pe jos ca e mai putina munca. Obligatoriu decuplezi bateria !
In spatele admisiei ai un somoiog de cabluri, trebuie pe pipaite sa ghicesti clema.
Electromotorul daca ai admisia data jos poate fi demontat pe sus, de regula pe jos ca e mai putina munca. Obligatoriu decuplezi bateria !
mateyon
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2009
- Mesaj Privat
Se pare ca nu am gasit dispozitia necesara sa dau jos admisia...am reusit sa scot si injectoarele dupa care m-am enervat si am lasat-o balta...prea multe cabluri pe dedesubt si multe furtune intepenite care nu vor sa iasa..v-am zis, nu am prins o zi prea buna de migaleala. Totusi am facut o descoperire interesanta:teava egr intr-un singur surub si nici ala strans.Am fixat-o in doua, am pus totul la loc.Interesant este ca pana in seara asta nu a mai aparut 0141 prezent pana acum si se simte o imbunatatire considerabila si la mersul masinii(nu e placebo, o cunosc ca pe propriile buzunare). E posibil sa traga aer fals pe acolo si sa-mi dea cod de lambda?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Patratel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Scule si materiale :
benzina
carbusolv de Policolor, macar 2L
pensoane mici de 1'' macar 2 buc ca se toceste parul
periuta de dinti
cirpe si cablu utp
diverse chei, surubelnite si cleste papagal ptr coliere
garnituri, cele vechi se pot refolosi, eu am schimbat si va pun pozele unde se vede si cod pieasa
Scule si materiale :
benzina
carbusolv de Policolor, macar 2L
pensoane mici de 1'' macar 2 buc ca se toceste parul
periuta de dinti
cirpe si cablu utp
diverse chei, surubelnite si cleste papagal ptr coliere
garnituri, cele vechi se pot refolosi, eu am schimbat si va pun pozele unde se vede si cod pieasa
cand spuneti carbusolv, decarbusolv, va referiti la decanol de la policolor?
dar care din astea o fi?
sau vorbiti de carburol? merci in avans
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Patratel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am facut manevra azi, admisie, throttle, si in final egr, ca mi-a fost mila de ea, cum statea asa murdara, ma gandeam ca intra in vreo depresie, dupa ce as fi montat celelalte 2 bucati proaspat primenite.
2 litri carburol de la policolor, gasiti in obor, (pt cei din buc-19 lei litrul) am folossit numai unul.
Eu mai facusem o curatire la throttle acum vreo 50000 de km, din cauza faptului ca am ajuns sa am erori 1120 1122 si am ramas fara acceleratie, nu se oprea motorul dar nici acceleratie nu aveam.
in fine, am cateva chestii de spus:
- eu nu am dat jos bara cu injectoare, am avut grija si am spalat-o asa.
- nu am cumparat nici o garnitura, am facut pe nesimtitu'
-am pornit pe la 12:30 si am terminat seara la 23:30, cu 2-3 pauze de masa.
- eu am multa spuma d-aia galbena la buson ulei, si ma enerveaza(sper sa n-am garnitura de chiuloasa ciupita, ca e bai) si vreau sa curat si capacul motor, sper sa gasesc maine garnitura, daca nu, ii fac doar o curatire, si ii pun aceeasi garnitura.
- o alta problema, am 2 furtune care intra in cele 2 mufe din spate de la throttle, unul vine de la vasul de expansiune, cealalt vine din stanga, e acum e acum, nu mai stiu care se pune sus si care jos. Am pus dupa cum m-a taiat pe mine capul, ala de la vas expansiune l-am pus la mufa de sus, restul se intelege.
rog cunoscatorii sa ma ajute printr-o confirmare(sper) daca e bine sau nu.
a si inca ceva, cand am pupat cele 2 parti ale admisiei, ca sa intre pana la capat una in cealalta, am folosit niste menghine d-alea cu sina, si am rezolvat elegant.
Multam tuturor pt info
2 litri carburol de la policolor, gasiti in obor, (pt cei din buc-19 lei litrul) am folossit numai unul.
Eu mai facusem o curatire la throttle acum vreo 50000 de km, din cauza faptului ca am ajuns sa am erori 1120 1122 si am ramas fara acceleratie, nu se oprea motorul dar nici acceleratie nu aveam.
in fine, am cateva chestii de spus:
- eu nu am dat jos bara cu injectoare, am avut grija si am spalat-o asa.
- nu am cumparat nici o garnitura, am facut pe nesimtitu'
-am pornit pe la 12:30 si am terminat seara la 23:30, cu 2-3 pauze de masa.
- eu am multa spuma d-aia galbena la buson ulei, si ma enerveaza(sper sa n-am garnitura de chiuloasa ciupita, ca e bai) si vreau sa curat si capacul motor, sper sa gasesc maine garnitura, daca nu, ii fac doar o curatire, si ii pun aceeasi garnitura.
- o alta problema, am 2 furtune care intra in cele 2 mufe din spate de la throttle, unul vine de la vasul de expansiune, cealalt vine din stanga, e acum e acum, nu mai stiu care se pune sus si care jos. Am pus dupa cum m-a taiat pe mine capul, ala de la vas expansiune l-am pus la mufa de sus, restul se intelege.
rog cunoscatorii sa ma ajute printr-o confirmare(sper) daca e bine sau nu.
a si inca ceva, cand am pupat cele 2 parti ale admisiei, ca sa intre pana la capat una in cealalta, am folosit niste menghine d-alea cu sina, si am rezolvat elegant.
Multam tuturor pt info
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Patratel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
impresii, pareri dupa, agiluta mere rotund, accelereaza bine desi aveam 5 persoane, portbagaj pana sus, a meritat.
multam pt confirmare:)
imediat dupa ce am efectuat curatirea, motorul suna de parca aveam distributie pe curea(frumos, lin), dar dupa ce s-a incalzit dracia, a revenit si zgomotul. Numai bine.
multam pt confirmare:)
imediat dupa ce am efectuat curatirea, motorul suna de parca aveam distributie pe curea(frumos, lin), dar dupa ce s-a incalzit dracia, a revenit si zgomotul. Numai bine.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Deci de distributie nu scapi si asta e chestie serioasa.
Daca sare un dinte si ai supape intregi hai ca o pui la punct pe loc si faci 3km pana la service ca sa nu platesti platforma sau tras. Am avut caz in care parca nu era intinzatorul acolo, ce punct, ce compresie...sa il faca Nea Vasile ca ala e rupt nu alta.
Daca sare un dinte si ai supape intregi hai ca o pui la punct pe loc si faci 3km pana la service ca sa nu platesti platforma sau tras. Am avut caz in care parca nu era intinzatorul acolo, ce punct, ce compresie...sa il faca Nea Vasile ca ala e rupt nu alta.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
stefan242
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
- body_soull
- *
- 14 mesaje
- din 09 Dec 2012
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
body_soull
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
ErrKey
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Spuneti-mi va rog ce reprezinta mufa din imagine (sageata rosie).
O teava fixa care vine din tulumba aceea neagra intra in galeria de admisie pe acolo.
La mine pare foarte slabit racordul, adica il pot misca cu mana in voie... nu stiu daca e ok.
(Astra Z12XE).
Mersi.
LE: am gasit, se pare ca e vorba de vacuum servofrana, intrebarea ramane: e normal ca racordul pe partea de admisie sa fie atat de "miscabil"?
Spuneti-mi va rog ce reprezinta mufa din imagine (sageata rosie).
O teava fixa care vine din tulumba aceea neagra intra in galeria de admisie pe acolo.
La mine pare foarte slabit racordul, adica il pot misca cu mana in voie... nu stiu daca e ok.
(Astra Z12XE).
Mersi.
LE: am gasit, se pare ca e vorba de vacuum servofrana, intrebarea ramane: e normal ca racordul pe partea de admisie sa fie atat de "miscabil"?
- keopsss
- ****
- 1,516 mesaje
- din 11 Nov 2007
- Alta tara
keopsss
- Mesaje scrise: 1,516
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat
Multumesc lui danciureanu, pentru acest tutorial, este foarte bine pus la punct, respectele mele!
De curand am achizitionat si eu o corsa c 1.2 benzina si am inceput sa o pun la punct, am curatat admisia, clapeta acceleratie, TB, teava egr, urmeaza egr si dat jos baia de ulei pentru curatare sorb si ce mai este pe acolo.
Deja este alta masina, recomand tuturor, acum as vrea sa stiu exact de unde sa iau un filtru de gaze carter. Si daca chiar duce la schimbari majore.
Pentru cei care inca sunt indecisi, luati langa voi laptopul si urmati pasii lui danciureanu va iesi totul ca la carte!
Multumesc!
Poze inainte si dupa:
De curand am achizitionat si eu o corsa c 1.2 benzina si am inceput sa o pun la punct, am curatat admisia, clapeta acceleratie, TB, teava egr, urmeaza egr si dat jos baia de ulei pentru curatare sorb si ce mai este pe acolo.
Deja este alta masina, recomand tuturor, acum as vrea sa stiu exact de unde sa iau un filtru de gaze carter. Si daca chiar duce la schimbari majore.
Pentru cei care inca sunt indecisi, luati langa voi laptopul si urmati pasii lui danciureanu va iesi totul ca la carte!
Multumesc!
Poze inainte si dupa: