Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am spalat si eu motorul ieri si imediat dupa ce am pornit-o mi s-a aprins masinuta cu cheie pe bord.Am plecat cu masina, s-a stins si apoi s-a aprins din nou.Daca trec de 3000 de ture se stinge martorul, dar incepe sa caraie motorul parca ar fi rece.Poate cineva sa ma ajute in acest sens.Acum sunt plecat din localitate si nu am nici o varianta sa merg la un service bun.

Multumesc
Skip ads

  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ai grije sa nu ti fi intrat in vreun fel sau altul apa in ulei... ca atunci e o problema f. mare
p.s. nu mai spalati oamenilor motorul....
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Hehe, eu mi-am spalat din nou motorul, arata ca nou. Am schimbat si cate o garnitura pe acolo, am vopsit capacul culbutor... sunt super incantat. Cool
@air_catalin, nu vrei sa ne explici si noua ce capac ai tu la filtrul de ulei ca eu tot nu reusesc sa imi formez o imagine. Si mai ales, cum a intrat apa pe acolo? Nu ti s-ar parea logic ca daca tu poti baga apa cu presiune pe acolo si uleiul sa tasneasca tot pe acolo cand e motorul cald?
@edyionut, eu am benzinar, cand spal motorul iau un pet (de Cola ca Fanta nu beau Very Happy) il tai si il infig peste delcou. Restul contactelor nu le protejez desi ar fi cel mai indicat, dar...dupa ce termin de spalat motorul ma apuc de facut exteriorul si interiorul masinii dupa care imi fac de lucru cu putin aer comprimat pe la motor + o carpa. Abia acum pornesc motorul - NU ambalez masina - o las la relantiu vreo 10 minute si abia dupa plec cu ea.
Sfatul meu: verifica vizual semne de apa sau umezeala la contacte/senzori/fise/relee. Lasa masina la soare cu capota ridicata vreo cateva ore (orice urma de apa ar trebui sa se evapore). Si ultima dar nu si cea mai putin importanta: fa-i un test motor ca sa stii si tu cu ce te lupti pentru ca s-ar putea sa fie mai grav si sa strici si altceva pe acolo daca tot pornesti masina.
Bafta!
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@ovidiu
e cam logic ce zici tu,
dupa cum am scris si mai sus, nu mi s-a intamplat mie, ci unui prieten la un polo, si asa i-a zis mecanicul, dupa spalare omului i s-a gripat motorul, a fost la mecanic si i-a gasit 1 l de apa in baia de ulei ( nu era lichid de racire)
si parerea celor de la service a fost ca apa a aparut in urma spalarii motorului.
Skip ads

  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu te contrazic, o fi fost apa de la spalat motorul dar eu zic ca a intrat pe altundeva, poate pe la busonul pe unde se baga uleiul sau poate n-avea joja.
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ovidiutm a scris:nu te contrazic, o fi fost apa de la spalat motorul dar eu zic ca a intrat pe altundeva, poate pe la busonul pe unde se baga uleiul sau poate n-avea joja.

mecanicul a zis ca ar fi pe la filtru pt ca a gasit filtrul umflat de apa - si din cauza asta nu a mai putut trece uleiul de el... acum draq stie ce s-a intamplat, ideea este ca nu vad nici un avantaj sa speli motorul....
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Dezavantajele le vedem si mai sus dar, ca orice in viata, exista 2 parti, una buna si una rea iar riscul sa mearga spre rau exista intotdeauna. Crezi ca mie imi place cand merg la spalatorie si imi zice nea Caisa ca imi spala mptorul pe riscul meu? Eu ii spun ca e pe riscul meu dar face cum zic eu daca mai vrea sa mai bage azi o masina pe locul ala. In fine, ce voiam sa zic e ca imi pastrez optimismul impreuna cu putinele mele cunostinte despre masini.

Avantaje pentru spalat motor:
in primul rand imi place sa am o masina curata atat pe exterior cat si pe interior. Pe principiul merg ca nu merg cu capota deschisa nu mai fac curatenie nici in portbagaj si daca stau sa ma gandesc nici in interior ca deh, ce? intorc interiorul pe dos ca sa se vada de afara?
Acum serios vorbind, e bine sa fie si eu curat (motorul) pentru ca si praful poate da batai de cap. Totodata cu ocazia asat vezi si tu ce scurgeri de ulei ai si stii unde sa te uiti mai des (stiind ca pierzi ulei) asta daca tii la masina ta.
Daca ai avut scurgeri si maine ai rezolvat problema cu o garnitura/semering etc, ma gansdesc ca ai vrea sa vezi:
-motorul curat
-daca mai exista pierderi de ulei
Totodata, cand e curat pe acolo poti depinsta eventualele furtune care sunt pe moarte, diverse mufe care nu stau asa cum ar trebui si de ce nu... poate te inspira sa mai faci cate ceva la motorul ala. Ma refer la modificari...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am spalat motorul cam o data pe an, iar ultima data l-au curatat baietii la detailing. Admirati si voi:

Skip ads

  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@ maiandrei ...
si cu ce te ajuta ?
daca merg pe strada cu motorul nespalat pare masina cumva neingrijita?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca e curat sa vad mai usor pierderile de diverse lichide, etc

Plus ca nu mai miroase a praf incins Smile
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In plus la ce a zis toto, cand e curat nu e murdar domne' Smile
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si cand se aprinde beculetul cu cheita ? Smile
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca apare inseamna ca ai luleaua crapata Razz
Ce naiba, daca de la o spalare motor ai probleme, inseamna ca mai devreme sau mai tarziu apa tot va ajunge acolo (poate dai intr-o baltoaca sau ceva similar).
Spalarea motorului poate fi considerata si activitate de prevenire, mai bine sa apara problema acasa decat in varf de munte.

De fapt vrei sa demonstrezi ca nu se merita.
Asta e, nu incerc sa te conving ca e altfel.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare Lume ! si io mi-am spalat motoru la o spalatorie normala fara cine stie ce personal calificat in spalat motoare. omu cu furtunu a pus jet de apa fierbinte pe motor la umezit un pic dupa care a dat cu nu stiu ce solutie de degresat, a asteptat 10 min dupa care a dat iar cu jet cu apa fierbinte direct pe motor. motoru a iesit bobocel fara urma de vre-o problema sau vre-un martor aprins in urma spalarii motorului.
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:In plus la ce a zis toto, cand e curat nu e murdar domne' Smile

Iarna nu-i ca vara!
Auzi, la tine la uzina se mai fac angajari ca vad ca nu e faramitura printre capace si furtunele? Very Happy
  • teodor

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
exterior , exterior , dar cu interiorul(motorului)ce facem ?
un nene zise ca trebuie curatat cu nustiu ce solutii miraculoase , are cineva idei serioase de asa ceva ?
merci si scuze daca nu am postat corect
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...spala+motor#86686
  • Justincase

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 1.7 CDTI 110cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am spalat azi un motor de Astra F C20NE, imediat dupa spalare a pornit perfect. Dupa nici doua minute motorul s-a oprit singur. Nu am mai reusit sa il repornesc si i-am omorat si bateria tragand de demarator. Masina a trebuit sa o abandonez la spalatorie Crying or Very sad Sper maine dimineata sa am mai mult succes...
Nu as fi spalat motorul daca nu trebuia sa ma duc la RAR zilele aceastea iar cretinii aia te resping pentru pete de ulei pe motor Evil or Very Mad
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Foarte rau ai facut, nu trebuia sa pornesti motorul imediat dupa spalare. Daca chiar l-ai pornit, nu-l tura.
In cazul tau cel mai probabil ai umezeala la delcou. E posibil ca dimineata sa porneasca fara probleme, iar daca nu porneste, verifica capacul de care iti spuneam. Daca tot nu porneste verifica sa nu aibe fisuri (acelasi capac), rotorul (luleaua) sa nu aibe contactele oxidate si nu in ultimul rand verifica daca bobina de inductie isi face treaba.
  • Justincase

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 1.7 CDTI 110cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ce-i drept, bobina de inductie parea cam uda... i-am scos mufele sa le usuc dar fara nici un efect. La delcou nu am umblat ca am vazut ca e prins cu niste suruburi si am presupus ca nu ar putea sa intre apa in el... sau ma insel? Confused
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR