Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • 1964b

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
va contrazic. se vinde separat. asa ca daca doriti acea electrovalva o au cei de la total diesel service din pantelimon. tel 0788 021 551. nu stiu pretul dar cred ca merita sa incercati!
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
curios ca nu stiti pretul cind toate cele 5 posturi ale dvs sunt reclama la acea firma
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mare atentie cu ECU,si lichidele ajunse in mufele lui!
Azi am avut de remediat 2 ECU cu pini rupti prin oxidare,la mufa M la ambele;inauntru erau pline amindoua de motorina;se putea vedea inainte de a le desface ca era capacul arcuit spre afara ca la o conserva stricata Sad ,de la presiunea dinauntru;presiune venita pe fire tocmai de la pompa de injectie,de la acea valva.

De asemenea,atentie sa fie in buna stare circuitul electric/baterie/alternator.La porniri chinuite cu baterii terminate de frig,virsta sau de alternatoare defecte s-au intimplat defectiuni 'de imobilizator' la y17dt (cind clipeste becul check engine),se pot rezolva dar e mai simplu si mai rentabil a preveni o defectiune.
  • bmehedintu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
m-ar interesa si pe mine codul de la aceasta nenorocita de spill valve pentru y17dt
poate o mai gasim si prin alte parti
multumesc frumos
0723325095 bogdan
Skip ads

  • BogdanIs

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
maky a scris:pentru cei care au mai avut problema asta,poate ma ajuta si pe mine.La o Astra G ajunge motorina una din mufe de la ecu,se pare ca de pe senzorul din capul pompei de injectie motorina urca pe fire in mufa ecu.Cei de la magazin spun ca se schimba pompa cu totul,chiar nu se poate cumpara doar senzorul si schimba?Pe pompa scrie ca e model Denso


Am exact aceeasi problema (motorina ajunsa in comp de bord datorita nu stiu carui senzor de pe pompa de injectie). Exista vreo metoda de rezolvare a problemei (fara cumpararea unei pompe de injectie )?
Ms anticipat
Am uitat sa precizez un aspect (nu stiu cat de important este ) am un opel astra 1.7 dti din 2001
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BogdanIs pune mina si citeste, nu fa chat ca superi lumea.
  • stefan_marghioala

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Intrebare: A fost cineva pana acum la service-ul din Pantelimon sa cumpere o valva din asta? Chiar au de vanzare? Si daca da, pret...
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
a fost cineva dar reclama e una si pina ajungi sa o cumperi urca pina aproape de 200 euro pretul ei (nu mai stiu exact dar ceva intre 6 si 700 ron,desi initial ziceau ceva de 300 si ceva);
in conditiile in care o pompa din 2003 completa este 350 euro,costa cam mult doar valva aia zic eu.Astfel devine mai rentabil remediata fisura,si esti si sigur pe piesa.
Skip ads

  • stefan_marghioala

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Aha, am inteles. Eu oricum miercuri ma duc la service si o sa o dau jos si o sa incerc sa remediez fisurile alea. Vorbisem cu cineva care e in Germania acum sa caute aceasta valva si cica pana la sfarsitul saptamanii imi da un raspuns. Daca astia din Pantelimon au valva respectiva atunci exista si in Germania insa la un pret probabil mult mai mic.Astept sa vad. Deja nu mai dorm noaptea gandindu-ma la aceasta valva Mad . Oricum, sper ca valva asta sa fie solutia smuciturilor in mers, care au inceput cam in aceeasi perioada in care a fost detectata "scurgerea". Ma gandesc ca trage aer cumva pe acolo.Nici nu mai stiu ce sa cred.In fine, sper sa nu fie de la lipiturile alea reci ale calculatorului de injectie, ca inseamna sa fac un drum la bucuresti. Vedem... Rolling Eyes
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
smuciturile de obicei sunt de la calculator,ar trebui scurgere mare de motorina sa se simta ceva de la valva aia.
Si fiindca tot veni vorba,la y17dt un calc de injectie ar trebui reconditionat preventiv dupa max 3-4 ani,ca si in medicina e mult mai usor si ieftin a preveni ( o reparatie dificila a lui plus cheltuieli cu tractari taxi etc)
  • stefan_marghioala

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Totusi nu ar trebui sa mearga intrerupt si la relanti daca ar fi calculatorul ? Motorul toarce la relanti, nu da semne de intrerupere si porneste normal. Plus ca am un consum de 8-9 pe vremea asta, ceea ce mi se pare cam mult la temperaturile astea de 2-5 grade din Craiova. Rolling Eyes Iar cand ma uit prin motor in jos spre pompa de injectie, se vede motorina cum balteste in scut. Deci ma gandesc ca totusi....cam pierd motorina pe la valva aia...
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pentru cine mai are nevoie am valva din-asta reconditionata,la schimb cu cea fisurata
Skip ads

  • stefan_marghioala

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
OK. Ce inseamna reconditionata ? Si cat costa in plus daca o trimit pe cea fisurata ? Merci
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
reconditionata inseamna etansata cu rasina speciala,eliminind definitiv aceasta problema. 100 lei cu cea veche la schimb
  • stefan_marghioala

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pot sa spun linistit ca in sfarsit am rezolvat-o cu motorina pe la mufa electrovalvei. Bineinteles dupa metoda desfiintare mufa, lipire fire pe direct, si rasina cat cuprinde. Va sfatuiesc, daca vreti sa rezolvati problema valvei asa, sa puneti rasina pe la toate imbinarile plastic-metal, intrucat la mine nu curgea doar pe la mufa.
Am folosit o rasina de la Bison (nu stiu daca se considera reclama). Dupa ce am luat masina din service a mai avut cateva smucituri slabe, dupa care, de ieri merge perfect in orice conditii de exploatare Twisted Evil . Probabil mai avea ceva aer in instalatie sau ceva, pentru ca acum merge de rupe pamantul. Am vorbit cu mecanicul sa le mai fac o vizita pe la sfarsitul saptamanii sa vedem daca mai curge, insa ma indoiesc profund ca mai picura ceva. Dupa cum arata rasina aia intarita, puteam sa dau cu barosul in ea ca nu ar fi avut nimic. Bafta !
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Din moment ce nu ai postat la publicitate asteptam raspuns la intrebarea: Cum remediezi problema?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
danielrosca stim si noi cum se remediaza si in CT este CATA26BCN om de baza plus o echipa intreaga de baieti saritori. Daca sunt depasiti sa stii ca exista telefon si sunt indrumati. Ce nu se poate local se face colet si se trimite prin curier.
Tu mai citeste si ai sa vezi ca aici este un club unde oamenii se ajuta (uneori si contra cost) dar nu e o piata de servicii.
Vrei clienti? In acest caz ai sectiunea Publicitate unde iti depui ofera, dar citeste atent regulile.
  • danielrosca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut !
Poate crezi ca este usor ! Trebuie sa demontezi tot pana ajungi la electrovalva si te asigur ca dureaza ceva timp . Si aici incepe chinul sa demontezi electrovalva de pe pompa . Se curata si se degreseaza elctrovalva , se lipesc alte fire . Eu folosesc si mufe sa poti demonta pompa fara probleme alta data . Folosesc o rasina epoxy pt etansare . O las sa se usuce si o montez a doua zi . Si aici e mare problema cu fixarea electrovalvei pe pompa. Trebuie sa ai rabdare de chinez! Este foarte ingramadit . Toata treba dureaza cateva ore.
  • Tilea Gabriel

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti , sunt nou pe forum si nou propietar de Opel Astra G 1,7 DTI 2001 , citind topicul am dat o fuga la masina , bineinteles , am si eu aceeasi problema , e cineva din Timisoara sau stie cineva unde se pot face aceste reparatii aici , inclusiv curatarea calculatorului care sigur musteste de motorina ?

Multumesc .
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate face ai PM numarul meu de tel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR