- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
grigore11
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina: Meriva 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2017
- Mesaj Privat
buna, multumesc pentru raspuns. Pai daca se poate as repara si cutia dar in Oradea nu gasesc pe nimeni. Am tractat-o prin tot orasul si nimic, singura "oferta" a fost ca demonteaza calculatorul cutiei la pretul de 200 Euro sic!, m-a mai si mintit ca e o treaba foarte grea ca trebuie sa dea jos cutia ca sa-l trimit dupa aia la reparat prin curier. Sunt deschis la ambele variante, dar va da-ti seama ca daca tot o tractez pana in tm as prefera sa o duc la cineva care stie sa o si schimbe pe manuala in caz ca nu se mai poate repara calculatorul. Daca dvs stiti pe cineva in timisoara sau chiar dvs sa o reparati vag ro sa-mi spuneti ca vreau sa o repar. vi-am trimis pm. Multumesc.
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea si bine v-am gasit!
Ma alatur si eu voua cu o problema, evident la cutia de viteze
E vorba de un Opel Corsa 1.2, 2003, care a intrat in greva in timp ce faceam manevre in parcarea unui magazin
N-a mai vrut sa intre in viteza (din N in A, indica pe bord dar nu se cupleaza nicio viteza....)
Dupa cateva minute N a inceput sa clipeasca si a aparut F
Am "gadilat" axul de la motorasul de ambreiaj cu surubelnita, se simte ca reactioneaza...
Cu toate astea nu vrea sa iasa din F...
Am pus OP-COM pe ea, dar, la incercarea stabilirii comunicatiei cu ECU imi da mesajul (in partea de jos a ecranului): ECU does not reply (ceva de genul)
Inteleg ca nu poate stabili comunicatia cu calculatorul CV (acum 2-3 luni cand am mai facut o verificare cu acelasi soft/interfata a functionat).
Concluzia logica este ca e o problema cu ECU.
Exista si alta posibilitate de verificare?
Multumesc
Ma alatur si eu voua cu o problema, evident la cutia de viteze
E vorba de un Opel Corsa 1.2, 2003, care a intrat in greva in timp ce faceam manevre in parcarea unui magazin
N-a mai vrut sa intre in viteza (din N in A, indica pe bord dar nu se cupleaza nicio viteza....)
Dupa cateva minute N a inceput sa clipeasca si a aparut F
Am "gadilat" axul de la motorasul de ambreiaj cu surubelnita, se simte ca reactioneaza...
Cu toate astea nu vrea sa iasa din F...
Am pus OP-COM pe ea, dar, la incercarea stabilirii comunicatiei cu ECU imi da mesajul (in partea de jos a ecranului): ECU does not reply (ceva de genul)
Inteleg ca nu poate stabili comunicatia cu calculatorul CV (acum 2-3 luni cand am mai facut o verificare cu acelasi soft/interfata a functionat).
Concluzia logica este ca e o problema cu ECU.
Exista si alta posibilitate de verificare?
Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
revin cu detalii, ca am fugit de la serviciu sa recuperez limuzina....
am facut o verificare in fuga si mi-a dat cele 2 erori de mai sus (le-am scris telegrafic de pe telefon la locul faptei....)
"jucandu-ma" cu surubelnita pe la actuator (am dat cateva ture inapoi, cum ai zis) si cu schimbatorul din N in A, si-a revenit si am putut porni motorul
am dus-o acasa frumos, pe rotile ei si fara probleme
acum incertitudinea ramane.....
ce putea cauza aceasta problema?
bateria nu a facut mofturi, in sensul sa para slaba la pornirea motorului...
ce-i drept, cu farurile aprinse se observa schimbarea intensitatii lor cand schimba vitezele....
sa fie un semn ca trebuie schimbata?
nu am verificat cat incarca, dar o sa o fac
servodirectia a mers ok tot timpul, fara sincope
o alta intrebare e legata de cel de-al doilea cod de eroare, care are legatura cu ABS-ul, din cate am vazut
ieri (adica in ziua cand a aparut problema la CV) am observat ca se incinge tare roata stanga spate, probabil cablul sau tamburii blocati, sau ceva mecanism
urma, dupa ce ajungeam acasa sa verific treaba asta, dar nu am mai ajuns
e posibil sa aiba legatura eroarea de la CV cu vreo posibila eroare de la ABS ? (inca nu am ajuns sa verific ABS-ul pe tester)
imi pare putin probabil, dar cum nu cunosc foarte bine masina, intreb pe cei mai priceputi
multumesc
am facut o verificare in fuga si mi-a dat cele 2 erori de mai sus (le-am scris telegrafic de pe telefon la locul faptei....)
"jucandu-ma" cu surubelnita pe la actuator (am dat cateva ture inapoi, cum ai zis) si cu schimbatorul din N in A, si-a revenit si am putut porni motorul
am dus-o acasa frumos, pe rotile ei si fara probleme
acum incertitudinea ramane.....
ce putea cauza aceasta problema?
bateria nu a facut mofturi, in sensul sa para slaba la pornirea motorului...
ce-i drept, cu farurile aprinse se observa schimbarea intensitatii lor cand schimba vitezele....
sa fie un semn ca trebuie schimbata?
nu am verificat cat incarca, dar o sa o fac
servodirectia a mers ok tot timpul, fara sincope
o alta intrebare e legata de cel de-al doilea cod de eroare, care are legatura cu ABS-ul, din cate am vazut
ieri (adica in ziua cand a aparut problema la CV) am observat ca se incinge tare roata stanga spate, probabil cablul sau tamburii blocati, sau ceva mecanism
urma, dupa ce ajungeam acasa sa verific treaba asta, dar nu am mai ajuns
e posibil sa aiba legatura eroarea de la CV cu vreo posibila eroare de la ABS ? (inca nu am ajuns sa verific ABS-ul pe tester)
imi pare putin probabil, dar cum nu cunosc foarte bine masina, intreb pe cei mai priceputi
multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
am verificat bateria
cu motorul oprit are 12,7 V
la relanti, fara consumatori tensiunea e 14,7V iar cu consumatori 14,3 V
pare ok sistemul de incarcare
am pus-o totusi pe redresor
in afara de cele 2 coduri de eroare de la cv (P1560 si P1572), alte coduri de eroare importante (zic eu) nu am gasit
mai sunt doua, unul pe partea de instrumente de bord: 177 - fuel level sensor circuit range/performance si la radio cdr2005: 61 - cd player error (functioneaza ok, dar la pornire/oprire are cateva secunde un zgomot ca si cum palele unui mic ventilator ating de un fir....)
nu cred ca aceste 2 coduri sa aiba legatura cu problema cutiei de viteze...
ce s-ar mai putea verifica avand in vedere cele 2 coduri de la cv?
acum nu prea mai am "curajul" sa plec cu ea la drum ....
m-as apuca sa verific motorasele, dar vorba americanului: nu repara daca nu este stricat....
multumesc
cu motorul oprit are 12,7 V
la relanti, fara consumatori tensiunea e 14,7V iar cu consumatori 14,3 V
pare ok sistemul de incarcare
am pus-o totusi pe redresor
in afara de cele 2 coduri de eroare de la cv (P1560 si P1572), alte coduri de eroare importante (zic eu) nu am gasit
mai sunt doua, unul pe partea de instrumente de bord: 177 - fuel level sensor circuit range/performance si la radio cdr2005: 61 - cd player error (functioneaza ok, dar la pornire/oprire are cateva secunde un zgomot ca si cum palele unui mic ventilator ating de un fir....)
nu cred ca aceste 2 coduri sa aiba legatura cu problema cutiei de viteze...
ce s-ar mai putea verifica avand in vedere cele 2 coduri de la cv?
acum nu prea mai am "curajul" sa plec cu ea la drum ....
m-as apuca sa verific motorasele, dar vorba americanului: nu repara daca nu este stricat....
multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
draku
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2016
- Mesaj Privat
DDI219
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
catastefan a scris:Odata umblat la carbuni si ansamblul de schimb viteze dat jos ...trebuie Op-Com dupa montare si aerisit, reinvatat geometria cutiei, vitezele, punctul de contact ambreiaj..calibrat senzorul de pozitie ambreiaj Cu cineva care stie despre ce e vorba dureaza 10min.
Asta daca si tu ai lucrat corespunzator la schimbarea carbunilor.
Specifica daca la demontare era pe N sau in viteza si ai pus cu surubelnita tu pe N.
Inainte de a apare F cum schimba? Normal?
Verifica temeinic contactul de frana daca e bun.
Asta daca si tu ai lucrat corespunzator la schimbarea carbunilor.
Specifica daca la demontare era pe N sau in viteza si ai pus cu surubelnita tu pe N.
Inainte de a apare F cum schimba? Normal?
Verifica temeinic contactul de frana daca e bun.
Ceau Domnu Cata. Imi spui te rog, unde as putea gasi un tutorial cu invatarea vitezelor, punctul de contact ambreiaj, calibat senzorul de pozitie ambreiaj... Mi-ai fi de mare ajutor daca mi-ai putea lasa un nr de telefon in privat, am mare mare nevoie de ajutor si nu stiu la cine sa apelez. Mersi
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
DDI219
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
FGherman
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
FGherman
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2017
- Mesaj Privat
MBiciusca
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2017
- Mesaj Privat
saut am o corsa c din 2001 easytronic, de ceva vreme mi-a aparut masinuta cu cheie in bord si mi sa oprit vitezomerteul,specific ca schimbare vitezelor o face defectuos la a 3a in sus(dupa 5000rtm),modulul manual nu mai e functional odata cu oprirea vitezometrului,am facut schimb ulei cutie,schimb senzori abs,schimb senzor volanta si nimic eroare persista ....ma pote ajuta cineva cu aceasta problema va rog