Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Draga Dan, cu exceptia faptului ca porneste instant, descrierea ta 100% adevarata, mai ales cu intreruperile f. scurte cu motorul cald. Facet- chiar super prost?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru limbaj ca deh...nu numai ca user dar ca moderator, FACET e cacat penal. Am avut caz ca a mers 6 luni si evident prost, cati km putea face bosorogul hai 3,000 ca mai mult e sf.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Dan, nici o suparare, dar asa m-am saturat de marfurile proaste ca as da o bomba peste toti producatorii de gunoaie. Sa vezi cati chinezi, indieni si alti pripasiti, isi expuneau cu mandrie porcariile la Automechanica la Frankfurt. In alta ordine de idei, daca tine teoria senzorilui generator al consumului exagerat, mai bine 200 lei pe un Bosch, decat sa-i arunci pe teava de esapament, dar clar, numai daca el sta la baza maririi consumului. Altfel, nu stiu ce sa mai fac, ca deja ma gandesc ca Agila este cea mai neinspirata alegere ce puteam sa o fac. Sau mai e o varianta: sunt un prost, fara noroc, tinand cont de tot ce am patimit cu tinichaua asta. Oare sunt singurul? Pana acum, nu am patit cu nici o alta masina ce am tras cu asta, nici macar cu hulitul Oltcit, care avea o singura buba cu puntile de dioade ale alternatorului. Dar, in rest cu nici una din cele ce l-am avut. Si pentru cei ce nu cred ca in oras un motor de 1900 cm consuma 5,8 l, dar motorina- incercati o Skoda Octavia sau 5,4l laun Ford Fiesta- tot diesel.
  • adrix

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti, consumul la masinuta mea este de 6% extra urban(Bacau- Ploiesti) si 8-9% urban. Recunosc ca la cei 130 000 de km ar trebui sa-i schimb distributia si sa-i fac o diagnoza amanuntita, insa criza ma face sa mai aman o perioada aceste lucruri. Va salut! Drumuri bune!
Skip ads

  • mariun nmo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am din 2005 opel agila si l-am luat la 56000km,iar acum am cu ea 195600,dar mie doar iarna imi sare consumul de 6,5%.Treaba este ca daca bujiile nu lucreaza in parametri consumul creste enorm.o alta cauza mai este valorile pe care ecu le primeste de la cele doua sonde lamda si de la debitmetrul de aer.daca ecu nu primeste ce trebuie nu realizeaza amestecul optim si de aici se obtine un consum mare.cititi valorile cu un tester bun si le comparati cu cele de referinta(fabricant).la anumiti nr de km se curata sondele lamda de funinginea care le astupa acele fante(aprox 30000km).filtrul de aer eu il schimb la fiecare 15000km iar bujiile la aprox 30000km.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Deci, Dragii mei colegi,

Astazi am pornit la schimbarea senzorului crankshaft. Demontat, montat, resetat, pus masina sa intre in bucla si surpriza: aceeasi manifestare de foarte scurte intreruperi ( milisecunde) in turatia motorului. Segmentul management motor functioneaza perfect ( corectii, debitmetru, EGR, termostat etc.)
Concluzia mea: cu toate ca anul trecut am pus un senzor FAE, acum Bosch, masina se comporta la fel, deci senzorul(ii) este(sunt) OK. Posibilele cauze care le intrevad ar fi:
1. Alimentare cu combustibil, putin probabil pentru ca cu ocazia reparatiilor, cel putin teoretic daca nu m-au mintit mecanicii, s-a facut atat un test al presiunii data de pompa de benzina, care ar fi iesit OK si o curatare cu ultrasunete a injectoarelor.
2. Intreruperile sa fie date de bobina de inductie, pe care nu am verificat-o niciodata.

Va rog sa ma ajutati cu ide, remediere posibila sau, daca in Brasov am un coleg cu o Agila/Corsa Z12XE, o proba cu bobina lui, pentru elucidarea misterului.

Multumesc mult si succese.
  • csongi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bujiile le-ai verificat? Daca ai NGK, interfierul este corect?
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am Bosch FLR8
Skip ads

  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Dragii mei,

Revin pe aceeasi tema. Dupa ce m-am gandit mai mult, imi vine greu sa cred ca problema vine din segmentul aprinderii, asa ca nu mai ramane decat alimentarea. O sa-mi iau inima in dinti si ma apuc de verificarea pompei.

Oricum, manifestarea este ciudata si nu am intalnit-o decat pe Agila asta: pe langa foarte scurtele scaderi ale turatiei la ralanti a motorului ( de ordinul milisecundelor), observ ca la revenirea in ralanti, in loc sa se stabilizeze turatia in jurul a 725 rot, initial scade pana la 650-680, dupa care ajunge la 725. Idei?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si mie mi se pare ca am consum usor mai mare decat consumurile cu care se lauda alti useri:
~8l - in oras nu foarte aglomerat; ~6l - in afara. Eu dau vina la masina mea pe sonda lambda
imbatranita, posibil sa nu mai raspunda rapid, masina are 151000km si nu am schimbat-o niciodata.
Nici eu nu am coduri de eroare stocate.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
PL500, va confruntati si cu simptomele enumerate de mine? Ca nu stiu ce sa mai fac. La mine, sondele si toate elementele de management a motorului functioneaza bine. Cum va lucreaza sonda, ce variatii are in bucla inchisa?
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
N-am avut niciodata o masina mai neingrijita si mai nebagata in seama ca aceasta Agila Z10xe. Tuseste, baseste, intrerupe se mai opreste face ca dieselul(200. 000 km - are nevoie de distributie noua a doua oara) da aveti cuvantul meu ca-si face treaba cu varf si indesat si nu consuma mai mult de un 6,5 mediu. Eu am impresia ca prea stati pe ele. Desigur glumesc.
,,Oricum, manifestarea este ciudata si nu am intalnit-o decat pe Agila asta: pe langa foarte scurtele scaderi ale turatiei la ralanti a motorului ( de ordinul milisecundelor)'' Poate exprimarea este un pic exagerata dar daca o iau mot a mot nici nu ar trebui sa sesizezi. Daca exprimarea este corecta si tu sesizezi intreruperile atunci este o problema. Unde!?
Skip ads

  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Lucian, poate sunt eu prea perfectionist si de aici sa fie problema. Dar totusi, dupa tot ce am facut masunutei astea, tot nu ma pot impaca cu ea daca vad ca ceva e in neregula. Discutia a fost pusa aici, bineinteles datorita consumului. Cred ca stii ca in Brasov, traficul este destul de fluent, iar eu fac zilnic( cand mai mrrg cu ea la serviciu) in jur de 12 km dus si 12 intors. Dar tineti cont de faptul ca din cei 12, doar vreo 4,5 km sunt in oras. Deci, cu o medie ca aceasta, plin-plin, am un consum de 7,6%-8%, ceea ce este cam mult, nu? Am plecat de la premiza ca segmentul management motor sta bine, am inlocuit crankshaft, ca un posibil factor generator de intreruperi si nu am dibuit inca ce este. Si sincer, nu credeti ca un motor trebuie sa se invarta rotund, sa ajunga la turatia normala prescrisa de ecu cursiv, fara o cadere urmata de stabilizare, iar dupa stabilizare fara acele mici intreruperi?
  • csongi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Fac aprox. 30 km zilnic in oras, consumul este vara 6,0, iarna 6,5 (iarna dimineata pornesc cu motorul preincalzit Wink).
Afara intre 5,0 si 5,3. (O data am masurat 4,5, nu imi dau seama, cum.)
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Dupa o lunga stationare am scos buburuza la plimbare. Afara: 2 persoane, slab incarcata, drum liber, mers ca de incepator ca deh punctele au ajuns la limita, schimbat a 5-a la 1500 rpm (ceva in genul Top gear cu lasat liber sa se duca din inertie atunci cand se poate, mai zgarcit de atat nu cred ca se poate, asta am ,,filmat" la un taximetrist ,,vitezoman"= aprox 13/260 km (aproximez la 5,5). In oras, mers la fel de iute, drumuri scurte, niciodata nu a scazut sub 8-8,3/100km. Cu Astra am mers incarcat la greu, Transfagarasan dus/ intors, drumuri numai de munte, 1350 km cu un plin, adica 4,7/100.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul marit sigur este de la micile intreruperi. ECU imediat sesizeaza scaderea turatiei si baga benzina ca sa nu moara motorul, exact ca atunci can iei piciorul de pe acceleratie si in I sau II masina merge. Eu am uitat sa-i pun la unul mufa de la throttle si a mers cu ea 1km, de la mine pana la palat.
Intreruperile fine culmea ca nu le vezi pe opcom ca este lent, cu un opelscaner mai degraba dar clonele nu prea merg, se conecteaza cand vor ele.
Am si eu ceva intreruperi fine la 1,2L dar facut proba cu alte bujii, alta bobina si nimic. Suspectez senzor vibrochen, pompa benzina sau regulator presiune, ceva culbutor. Abia cand rola culbutorului ajunge trola vei avea rateu aprindere stocat (misfire).
Daca cauciucul de la bobina aprindere este crapat ai lipsa scanteie, la inceput fara cod eroare si abia cand e ferfenita ai P0300->P0304.

2kappa Nu mai lasa pe liber ca ai consum, in viteza adica frana de motor ai consum ZERO
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Dan, oare am sanse sa gasesc cauciucurile de la bobina pe undeva? Am intadevar unul ciupit. O ber, maine, poimaine la Iasi?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
raoul271972 a scris:PL500, va confruntati si cu simptomele enumerate de mine? Ca nu stiu ce sa mai fac.
La mine, sondele si toate elementele de management a motorului functioneaza bine. Cum va lucreaza sonda,
ce variatii are in bucla inchisa?

Pana acum nu am fost atent la variatiile ralantiului pana la stabilizare dar parca sa zic ca nu am observat
scaderea la ~650 r/m, oricum am sa fiu atent in viitor.
Cu motorul rece lasat in ralanti am si eu ceva variatii in care acul turometrului variaza foarte fin.
Diagnoza nu i-am mai facut de vreo 2 ani, oricum am o interfata de tot rasul (KKL) ce nu ma ajuta
sa sesizez variatiile tensiunii lambda.

Acum propun si eu o improvizatie ,,de femeie vaduva", evident neverificata: Daca s-ar bandaja exteriorul
mansoanelor de cauciuc de la bobina cu cateva straturi de banda teflon (ma refer la cel folosit la instalatiile
sanitare) nu ar ajuta ? Ma gandesc la calitatile dielectrice ale teflonului superioare cauciucului.
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Subscriu la idee, dar parca as astepta si parerea celor mai 'tatici' de pe aici. Sa vedem.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Usoara variatie am si eu desi am bobina noua. Variatia este in jurul a 1mm pe ceas. In jur de 1,5 mm se intampla atunci cand apas butonul de avarii desi tensiunea este stabila. Dar cu toate acestea nu apare cod de eroare si masina merge snur.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR