- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Marlanii de la Erebus mi-au setat InSP-ul la 10.000km. Probabil s-au gandit ca le mai trec pragul. Revizia oricum o voi face, dar nu voi mai apela la serviciile lor 'pro'.
Din cate stiam, pot scapa de InSP, punand contactul si tinand apasat pe butoul de resetare a kilometrilor rulati, dupa care se ia contactul. Ei bine, nu am rezolvat nimic astfel.
Dupa cateva secunde cat timp tin apasat butonul acela, imi apar doua cifre. In locul rulajului total imi apare 16000 (nu am retinut cifra exacta). Are idee cineva ce reprezinta?
Exista o alta metoda de a scapa de InSP in afara de ODB2? Multumesc!
Din cate stiam, pot scapa de InSP, punand contactul si tinand apasat pe butoul de resetare a kilometrilor rulati, dupa care se ia contactul. Ei bine, nu am rezolvat nimic astfel.
Dupa cateva secunde cat timp tin apasat butonul acela, imi apar doua cifre. In locul rulajului total imi apare 16000 (nu am retinut cifra exacta). Are idee cineva ce reprezinta?
Exista o alta metoda de a scapa de InSP in afara de ODB2? Multumesc!
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Batman, mai sunt cateva luni bune pana se implineste anul. Stiu ca este vorba despre 15.000km sau 1 an. Niciuna din conditii nu e valabila, iar baietilor nu cred ca le era greu sa-mi reprogrameze urmatoarea revizie la 40.000km ca sa mai faca si ei un ban, post-garantie.
Nelamuririle mele raman valabile, daca ma poate ajuta cineva. Multumesc.
Nelamuririle mele raman valabile, daca ma poate ajuta cineva. Multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Incearca asa :
In Romania este bine sa schimbi uleiul+filtre la 10,000km, vezi ca ai Mobil1 0W40 la pret super pe uleiuri.ro, magazin in Vatra Luminoasa. Filtrul aer si polen le sufli la 1,000-3,000 km dupa necesitate, cind nu mai ai ce sa le faci se inlocuiesc. Anual cureti EGR si throttle.
Bine ca ai scapat de "garantie", de acum nu mai ai ce cauta pe la ei.
Daca nu reusesti sa scapi de insp gasesc eu o solutie si te tin la curent.
In Romania este bine sa schimbi uleiul+filtre la 10,000km, vezi ca ai Mobil1 0W40 la pret super pe uleiuri.ro, magazin in Vatra Luminoasa. Filtrul aer si polen le sufli la 1,000-3,000 km dupa necesitate, cind nu mai ai ce sa le faci se inlocuiesc. Anual cureti EGR si throttle.
Bine ca ai scapat de "garantie", de acum nu mai ai ce cauta pe la ei.
Daca nu reusesti sa scapi de insp gasesc eu o solutie si te tin la curent.
- kalu
- **
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tu ai diesel, la voi nu este throttle dar nu ai scapat ca :
-admisia la diesel este superjegoasa, munca de sisif sa o cureti
-EGR la Z13 este cel mai timpit situat, in spate motor jos cum te uiti la el.
La diesel EGR se murdareste ceva de nedescris fata de benzina. Mergi la intilnirile de la Polivalenta, faci si o diagnoza sa vezi daca "agata", baietii poate te ajuta cu info unde se poate curata sau poate unul din ei face asa ceva.
-admisia la diesel este superjegoasa, munca de sisif sa o cureti
-EGR la Z13 este cel mai timpit situat, in spate motor jos cum te uiti la el.
La diesel EGR se murdareste ceva de nedescris fata de benzina. Mergi la intilnirile de la Polivalenta, faci si o diagnoza sa vezi daca "agata", baietii poate te ajuta cu info unde se poate curata sau poate unul din ei face asa ceva.
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Multumesc Dan! A functionat, conform indicatiilor din mesajul tau.
0W40, nu 5W40? Prin martie cred ca fac schimbul, cand se mai incalzeste.
M-am uitat pe uleiuri.ro, 38RON litrul. Foarte bun pretul! Sa vad cum scap de la munca si cumpar de pe acum. Dar trebuie sa-l tin intr-un loc uscat.
In clipa de fata are 38.500km. Cred ca mai fac in jur de 1000-1300km cu ea pana la schimb. Ultima revizie am facut-o la 29.200km, la mijlocul lui aprilie 2007.
Am in gand sa-i schimb filtrele, uleiul (motor), uleiul din cutie, placutele. In afara de asta, EGR, throttle, as vrea sa verific si caseta de directie, si sa vad daca pot scapa de jocul din schimbator. Destul de multe.
0W40, nu 5W40? Prin martie cred ca fac schimbul, cand se mai incalzeste.
M-am uitat pe uleiuri.ro, 38RON litrul. Foarte bun pretul! Sa vad cum scap de la munca si cumpar de pe acum. Dar trebuie sa-l tin intr-un loc uscat.
In clipa de fata are 38.500km. Cred ca mai fac in jur de 1000-1300km cu ea pana la schimb. Ultima revizie am facut-o la 29.200km, la mijlocul lui aprilie 2007.
Am in gand sa-i schimb filtrele, uleiul (motor), uleiul din cutie, placutele. In afara de asta, EGR, throttle, as vrea sa verific si caseta de directie, si sa vad daca pot scapa de jocul din schimbator. Destul de multe.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Paun Mihai
- *
- 49 mesaje
- din 23 Jan 2008
- Corsa 2004 Z12XE
- Brasov
Paun Mihai
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
mikyk
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Germania
- Masina: Meriva 2011 Z17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
Se introduce cheia in contact fara a se suci de ea,se tine apasat butonul de resetare al kilometrilor se pune contactul si se asteapta pana apar 4 linii de genul ---- si gata.In caz ca ai corsa fara afisajul electronic din centrul bordului atunci,acolo deasupra chilometrilor nu trebuie sa fie ceasul in timpul acestei operatiuni.inearca si vei reusi.nici eu nu am mai tinut minte bine pasii si m-am chinuit putin.
carcotel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
sal ..am o Corsa-C 2002.. mai care va pricepeti .. sa vedeti ce am patit ..imi sare maneta de viteze ... nu stiu cum naiba .. da iese de acolo .....exista vreo siguranta sau ceva ...aaa..si inca ceva ce Ulei sa ii bag .. ca vad ca acuma imi cam face spuma .. dc oare ? .. Pls Help ... si multumesc mult ....motorul este de 1.0
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pai iti iasa din viteza? sau doar nuca schimbatorului iti sare? Daca ai timoneria de plastic e clar ca te asteapta o inlocuire in viitor. Referitor la ulei, ai la sectiunea Agila un topic intreg, eu l-am citit de cate ori bune si am decis sa bag iarna asta Castrol Magnatec 5w40, a fost ok, am aproape 7000km cu el, dar la drum lung afuma putin toba, semn ca e putin prea fluid la temperaturi ridicate plus ca masina are 100.000km. Eu zic ca nu e o alegerea rea daca nu faci drumuri lungi si dese.La schimbul urmator voi trece pe Mobil1 5w50 Rally Formula,ar trebui sa nu mai afume toba deloc. Oricum iti recomand sa citesti topicul de la Agila, sunt acealeasi motoare ca si pe Corsa si te vei decide.
Si mie imi face spuma la busonul de la ulei, ma enerveaza dar am inteles ca e oarecum normal in conditiile de iarna,drumuri scurte, deoarece se formeaza condes pe capacul de la culbutori si in contact cu uleiul rezulta acea spuma.
Si mie imi face spuma la busonul de la ulei, ma enerveaza dar am inteles ca e oarecum normal in conditiile de iarna,drumuri scurte, deoarece se formeaza condes pe capacul de la culbutori si in contact cu uleiul rezulta acea spuma.
ratonu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o corsa C 1.7di din 2001, cred ca am o problema la abs.franez pe asfalt uscat,aderenta maxima,si mi se pare ca abs-ul intra prea repede,asta in comparatie cu alte masini ce leam condus.nu franez brusc,apas dozat pedala dar tot imi apare aceasta problema si nu tare opresti repede,desi repet asfaltul e uscat si aderanta maxima.Mi sa spus ca s-a dereglat abs si ca are o eroare in soft,l-am pus pe tester dar nimic,sau ca trebuie curatati senzori de la roata de abs,am facut si asta si nimic.
astept si alte pareri...
sau pur si simplu corsele is slabe la franare?
astept si alte pareri...
sau pur si simplu corsele is slabe la franare?
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Sau poate cauciucuri de vara. Guma fiind tare la temperaturi joase, nu are aderenta, roata se blocheaza, iar ABS-ul se autosesizeaza.
Daca aveai probleme cu ABS-ul, aveai stocat vreun cod de eroare si ti se aprindea martorul in bord.
Problema e fie de la cauciucuri, fie de la placute, saboti. Sau poate nu esti obisnuit cu masina si dozezi prea mult pedala de frana.
La o adica, poti face un test de frane intr-un service, daca ai incredere in cauciucuri si te sacaie lucrul asta.
Daca aveai probleme cu ABS-ul, aveai stocat vreun cod de eroare si ti se aprindea martorul in bord.
Problema e fie de la cauciucuri, fie de la placute, saboti. Sau poate nu esti obisnuit cu masina si dozezi prea mult pedala de frana.
La o adica, poti face un test de frane intr-un service, daca ai incredere in cauciucuri si te sacaie lucrul asta.
ratonu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
mersi de raspunsuri.cred ca e mai slab sistemul de franare,am facut test de frane si au spus ca e ok,cu cauciucurile de iarna imi face la fel si is noi,luate anu asta(sawa eskimo),nu stiu ce calitate au da n-au fost cel mai ieftine.Placute de frana schimbate,ce mai pot banui saboti in spate,aia nu i-am schimbat.Se poate din cauza asta?
Sunteti foarte promti cu raspunsurile,buna treaba!
In rest la 65 cai masina mere foarte bine,chiar si pe autostrada 140 fara probleme(merge si mai mult dar incepe sa consume),sunt multumit,am schimbat pana acum timoneria(ceva normal am inteles) si alternatorul la 166mii km.Am luat-o la 140mii si acum am 175mii.Si dupa ce am citit pe forum,mai trebuie sa-i curat egr-ul.Daca aveti poze cum si indicati,am vazut ca la alte modele exista,astept nu-i graba.
mersi si salutare!
Sunteti foarte promti cu raspunsurile,buna treaba!
In rest la 65 cai masina mere foarte bine,chiar si pe autostrada 140 fara probleme(merge si mai mult dar incepe sa consume),sunt multumit,am schimbat pana acum timoneria(ceva normal am inteles) si alternatorul la 166mii km.Am luat-o la 140mii si acum am 175mii.Si dupa ce am citit pe forum,mai trebuie sa-i curat egr-ul.Daca aveti poze cum si indicati,am vazut ca la alte modele exista,astept nu-i graba.
mersi si salutare!
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Urmareste forumurile Corsa si Agila, pentru ca sunt aceleasi motoare pe benzina. Este un subiect dedicat curatarii EGR-ului.
Daca intra ABS-ul prea repede, inseamna ca roata se blocheaza mai repede. Acum, depinde din ce punct de vedere sunt slabe franele. Daca nu freaca sabotii (metal pe metal), mai au 'carne'. Daca poti, arunca o privire. Poate e cazul sa-i schimbi. Franele de pe fata sunt solicitate mai mult, totusi.
Daca intra ABS-ul prea repede, inseamna ca roata se blocheaza mai repede. Acum, depinde din ce punct de vedere sunt slabe franele. Daca nu freaca sabotii (metal pe metal), mai au 'carne'. Daca poti, arunca o privire. Poate e cazul sa-i schimbi. Franele de pe fata sunt solicitate mai mult, totusi.
blero
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
severin a scris:salutare!
mi-am tras un corsa c 2002 adus din germania!motor de 1.0,,,puturoasa masina...mor cand plec de la semafor...imi vine sa sar din ea...ca si probleme...daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi:
0timoneria-a cedat...am citi pe forum cate ceva,dar nu stiu cat costa...deocamdata am legat-o cu ub fier beton si merge f bine,doar ca uruie maneta can accelere
1-imi uruie un far..are faruri electrice..cand dau faza normala ala din dreapta uruie ciudat..ca si cand ar fierbe..nu stiu ce dracu ar putea fi
2-mi s-au blocat stergatoarele...pe la jum parbrizului...le-am dat inapoi cu mana..acu dau sa plece si merg cate un cm..in juma de ora ajung la jum parbriz si intepenesc acolo....in rest ma multumesc cu consumul putin...dar repet puturoasa rau..mersi si bafta
daca ai prob. cu stergatoarele, si esti putin dibaci si ai rabdare sa le desfaci, ai purea rezolva... destul de ieftin...
mi-am tras un corsa c 2002 adus din germania!motor de 1.0,,,puturoasa masina...mor cand plec de la semafor...imi vine sa sar din ea...ca si probleme...daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi:
0timoneria-a cedat...am citi pe forum cate ceva,dar nu stiu cat costa...deocamdata am legat-o cu ub fier beton si merge f bine,doar ca uruie maneta can accelere
1-imi uruie un far..are faruri electrice..cand dau faza normala ala din dreapta uruie ciudat..ca si cand ar fierbe..nu stiu ce dracu ar putea fi
2-mi s-au blocat stergatoarele...pe la jum parbrizului...le-am dat inapoi cu mana..acu dau sa plece si merg cate un cm..in juma de ora ajung la jum parbriz si intepenesc acolo....in rest ma multumesc cu consumul putin...dar repet puturoasa rau..mersi si bafta
cam asa arata motorasul desfacut...
dar pana atunci incearca sa-l faci sa mearga folosind wd-40
spune-mi ce ai facut pana la urma...