Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • marianbuda

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
consum de ulei nu am pentru ca am tot urmarit nivelul eu de la schimb la schimb nu trebuie sa completez ulei tot la maxim este , eu schimb uleiul la 10000Km si tot atunci schimb filtru de motorina plus o solutie de curatat motorul la fiecare schimb de ulei care face si diferenta daca bag solutie de curatat motorul inainte de a schimba uleiul, acesta ramane curat in jur de 3000-4000 de Km dupa care incepe sa se inegreasca , bujiile sunt bune le-am verificat filtrele de aer le schimb cam la 5000 de km atat cel din turbo cat si cel din cutia de la filtru de aer filtrul de motorina il schimb la fiecare schimb de ulei si ulei bag doar CASTROL Magnatec 10W 40, o sa vad saptama viitoare cum se comporta la pornire si o sa va dau mai multe detalii dar din cate vad ca am vb cu tatal eu zic ca acuma porneste bine
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@turbojack

Motorina EURO5 nu mai are parafina. Dar poate sa aiba apa, mai ales daca Peco e la Cucuietii din Deal.

@marianbuda
Eu nu am dat vreodata 'o cheie sa rup uleiul', astea-s obiceiuri de ex-sofer de Aro Diesel.
Dimpotriva, prima cheie este cea mai importanta la diesel, atunci ai cele mai mari sanse sa pornesti motorul si poti sa o tii pâna-ti porneste.

Ar fi mai indicat sa bagi un ulei mai subtire in anotimpul rece decat sa faci chestia aia cu cheia scurta care rupe uleiul de dimineata.
  • marianbuda

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
motorina doar din PETROM bag in ea pe timp de vara TOP EURO Disel si pe timp de iarna TOP NORDIC , iar in legatura cu prima cheie pentru a rupe uleiul cand ai afara -20 de grade sau mai mult eu zic totusi ca este buna si la baterie de 77Ah /750 A care este si noua eu zic ca totusi iti permiti sa ii rupi si uleiul
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vad ca ai toate raspunsurile. Totusi cand o sa te hotarasti sa rectifici plan pastilele de pe supapele chiuloasei sa-ti amintesti ca a fost un coleg pe forum care ti-a dat un sfat pertinent in aceasta directie (am acelasi tip de motor ca si tine, doar ca are catalizator EURO2).

S-auzim numai de bine, porniri cat mai usoare la iarna.
Skip ads

  • marianbuda

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna baieti.
Uite am fost si eu la tara dupa masina si am constatat urmatoarele :
- a pornit la prima cheie
- nu mai scoate fum albastru la prima pornire
, am avut de parcurs 75de Km de la tara pana acasa cand am constat cu uimire urmatorul lucru :
- temperatura la antigel a urcat pana la 85 de grade dupa care scadea la 80 si pe tot drumul tot asa a facut, vreau sa mentionez ca pana acuma nu urca mai mult temperatura la motor de linia albastra, ceea ce ma face sa cred ca termostatul a fost blocat intr-o pozitie intermediara .
La cei care mai au vectra A 1.7 TD motor isuzu la ce temperatura va functioneaza motorul .
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu mai deschide topicuri dupa cum ai tu chef!

De data asta am unit topicurile.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
marianbuda a scris:Buna baieti.
Uite am fost si eu la tara dupa masina si am constatat urmatoarele :
- a pornit la prima cheie
- nu mai scoate fum albastru la prima pornire
, am avut de parcurs 75de Km de la tara pana acasa cand am constat cu uimire urmatorul lucru :
- temperatura la antigel a urcat pana la 85 de grade dupa care scadea la 80 si pe tot drumul tot asa a facut, vreau sa mentionez ca pana acuma nu urca mai mult temperatura la motor de linia albastra, ceea ce ma face sa cred ca termostatul a fost blocat intr-o pozitie intermediara .
La cei care mai au vectra A 1.7 TD motor isuzu la ce temperatura va functioneaza motorul .


Foloseste cu incredere functia 'cauta' si vei gasi ce te intereseaza, am postat eu pe forum un topic pe tema asta pentru Vectra B 1.7TD motor Isuzu.
  • oferr_garantie

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1998 1598
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o vectra b din 1997, problema e ca numai porneste,cand pun contactul pompa numai declanseaza,pompa am testato pe direct,dar unde este si care este acel releu de pompa de bezina? va rog mult. o poza ceva
Skip ads

  • mariusgg

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am un opel din 1991 cu motor de 1600 benzina si problema e la aprindere acu nu porneste din cauza delcoului , e al 2-lea delcou schimbat in 6 luini acu am nevoie de altu daca are cineva , si totodata as vrea sa stiu daca e vreo problema la masina de sant arse asa repede , ma refer la placa electronica din delcou... multumesc mult celor care ma pot ajuta cu un sfat . o zi buna va doresc
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
delcoul l-ai schimbat cu tot cu firele din el ca s-ar putea sa fie firele arse si face scurt intre ele verifica bine firele si daca sunt coapte cu multa grija trebuie schimbate cu altele noi acum urmeaza si eu sa le schimb.mie a mea nu a mai vrut sa porneasca pana am terminat bateria am dat jos delcoul si l-am desfacut si am verificat fir cu fir si cu unul am ramas in mana l-am lpus in locul lui si am pornit la sfert de cheie.ieri am iesit cu masina la plimbare si am verificat fisele iar fisa din centu cea care vine din bobina curenteaza de nu putea pune mana pe ea am dat iar jos delcoul am izolab bine de tot firele iar acum de dimineata merge brici,ieri mergea foarte sacadat pana am miscat firele zilele astea urmeaza sa schimb firele cu altele noi.azi sau maine te tin la curent cu treaba asta bafta Laughing
  • Aliysw

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut!am un opel vectra motor de 1,8 si de aproximativ un an tot imi face probleme.Am fost la diferiti mecanici din oras si nu iau dat de capat masina porneste foarte usor la sfert de cheie trage de rupe dar se opreste in mers fara sa ii fac nimic are toane cateodata se opreste si in relantiu daca stiti despre ce este vorba ajutatima.Stima
  • denis_09

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1992 C16 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
sal cn ma poate ajuta si pe mine am 3 erori adica 13 : 33 si 44 si nu stiu care e senzorul de aer cod 44 , motorul merge rau nu trage si consuma enorm , am schimbat bujiile am curatat egr , admisia si am schimgat garniturile la admisie , carburator si egr.Admisia era foarte infundate dar mergea motorul mai bn acum parca nu mai merge nimic bn, am un vectra a din 92 motor 1.6 C16NZ
Skip ads

  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
13 si 44=sonda lambda
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa iti fie infundat catalizatorul.sfatul meu da jossonda landa si mergi fara ea ceva sute de metri o sa sune tare dwr testul e test si daca fara merge bine e problema la evacoate catalizator sau tobe.bafta
  • JuVeLuTs

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut Tuturor ... Am un Vectra A din 93, Motor 1.8i si Ieri Un prieten (cika mecanic Smile)) mi-o inlocuit cva furtune care ies din carburator .... si la final cand a vrut sa le puna n-o mai stiut care furtun unde duce .... si akma nu mai pornete delok ... se inunda si bujiile... daca m-atzi putea ajuta cu ceva poze dupa care m-as putea orienta ar fi grozav
  • viper1988

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salut ....sunt nou pe acest forum asa ca scuze daca fac unele greseli .
am un vectra a din '93 1.7 td isuzu nu sta la relanti reusesc sa o pornesc greu la 3 4 cheie si cu acceleratia in blana merg cativa metri nu mai trage si moare motorul nu prea stie nimeni ce are si nu stiu ce sa mai fac, va rog daca ma puteti ajuta cu vreo sugestie ,idee ceva , filtrul de motorina nu are decat 2000 km filtrul de aer 4000 km .
va multumesc
  • viper1988

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2012

  • Mesaj Privat
va multumesc ca sunteti o comunitate unita care ajuta si dupa 40 de vizualizari nu-mi raspunde nimeni.felicitari
  • bejenaru_teod

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut -da jos injectoarele si verifica-le -daca sunt bune mergi mai departe la pompa de injectie-verifica si pastilele de la culbutori sa fie in parametri ca sa lucreze bine supapele
  • marianbuda

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Incerca sa desfunzi turul si returul, poate ai mizerie multa in rezervor si ti se infunda . Daca ai rezervorul ei original exista sansa sa fie si asta o problema . Eu stiu ca am patit la corsa imi tot infunda filtrul de benzina cu mizerie din rezervor, de nici nu puteam sa suflu in filtru .
  • colcervasile

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Cine ma poate ajuta sa localizez unde este montat inchiderea centralizataca, sa pot anula inchiderea din telecomanda, precizez ca telecomanda este montata de OPEL. Este foarte inervanta ca dupa deschidere daca nu pornesc masina in cateva secunde trebuie sa o inchid si sa deschid pt a putea porni si in al doilea rand in timp ce merg cu masina se OPRESTE....... trebuie sa stau langa ea cateva minute si apoi porneste iar, ca si cum se intrerupe curentu. Multi din specialisti pe care i-am intrebat spun ca din cauza inchideri centralizate este problema cu opritul motorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR