Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Sad pornit sa zicem ok pana acum 2 saptamani
vineri seara(14 dec) am ajuns de la brasov in rezervor max 15l lasata pana duminica la pranz ... -1grad- pornit greu
alimentat plinul la omv, mers prin oras toata ziua
luni dimineata (17 dec )- nu a mai pornit deloc, terminat baterie originala .... pus alta baterie luni seara pornit f f greu
mentionez ca masina a stat in pozitie orizontala
miercuri cumparat baterie noua varta a pornit imediat dupa 48h stat in aceeashi pozitie orizontala
joi dimineata pornit f greu, vineri la fel, mers la tara unde timp de o saptamana nu am scos mashian din curte(parcata atentie cu botul in jos)
am probat pornirea la rece de cel putin 5 ori in intervalul de timp 12h, 24, 30h- de fiecare data pornire impecabila
azi de dimineata ajuns la bloc in aceeasi pozitie orizontala mia pornit f f greu
acum e urcata pe 2 caramizi Sad -cumparat filtru de motorina shi 1m de cablu pt furtunasele de retur

ma dispera
mentionez faptul ca masina are 104miikm reali iara bujiile au fost inlocuite de max 1 an, motorina numai omv sprint diesel
Skip ads

  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,005
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Se monteaza o supapa (pe alimentare) care sa pastreze sistemul amorsat. Da si tu cautare avansata. Tin minte ca s-a mai discutat pe forum.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
la mine este suspectata pompa de injectie.. solutia temporara sa stea cu botul in jos Sad


https://www.clubopel.com/vie...208&start=260
  • dabstercyp

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dar ai aceleasi simptome? La mine, dupa ce pornesc motorul, imi sta becul de la Check Engine aprins cateva sec...pb pana se amorseaza bine,,nush care e ideea.daca turez motorul putin peste 2000 se stinge.
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
check-ul ramane pt ca ai una sau mai multe bujii arse
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,005
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Poate va este de folos discutia de aici: https://www.clubopel.com/vie...ht=supapa+admisie
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
schimbat furtunasele de retur pornire dupa 15 ore azi de dimineata excelent Smile problema rezolvata temporar
  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La multi ani DJ34KLA, am avut si eu acelasi gen de probleme cu masina mea si am verificat tot ce tine de etansare pe partea de alimentare( carcasa filtru cu oringuri,furtunase de retur).De la acele interventii nu mai am nici un fel de probleme de pornire, indiferent de temperatura exterioara, pozitia de parcare sau cantitatea de motorina din rezervor.Daca la inceput am crezut ca a fost o rezolvare temporara acum sunt convins ca problema a fost pe partea de alimentare; o problema de etansare sigur, care a fost rezolvata.In acea perioada ajunsesem la disperare dar acum pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina.
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
multam, chiar aveam asteptari de la masina (o am de noua .. si nu ar fi fost plakut sa fie pompa de injectie)

btw: am bagat de la mol motorina azi Smile mai skimb furnizorul
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
xpander a scris:@ bujuxp : daca stii cum se rezolva problema asta te rog spune-ne si noua. ai ajuta mult mai mult colegii de forum daca scrii aici care e rezolvarea.



Ok am sa va zic. Am vrut sa tin doar ptr mine dar mi-am dat seama ca sunt egoist asa ca oricum mi-e rusine dar o sa va zic: Iau o coada de ciocan pun un pansament pe ea ii dau cu motorina si ii dau foc apoi scot furtune de la galeria de admisie si pun foc acolo si ii dau la cheie si o i-a la sfert . Acuma scuze dar ptr mine e necesar ca nu mai vrea de loc sa o i-a nici pe frig cu toate ca am bujiile bune si releul si incalzesc asa ca saptamana viitoare se anunta geruri de - 20 g tre sa imi fac mai multe torte ca sa am la indemana .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bujuxp a scris: torte ca sa am la indemana .


tare ce sa mai, ca la aro si saviem


La multi ani!

p1635 eroare ramane stocata
verificat buji - ok
verificat releu - ok
verificat preiincalzire din filtru - ok
nu exlud cazul sa nu fi verificat ceva cum trebuie, dar ideea e ca porneste bine, intra bujiile
Shocked acum vine problema de baza:
porneste bine dimineata - sta cateva secunde, timp in care o pot accelera, apoi se opreste. Dupa ce se opreste omor automatul vreo 5-10 secunde si porneste, mai ales daca o ajut cu acceleratia, si nu mai face probleme toata ziua, dar a doua zi dis de dimineata o luam de la capat Crying or Very sad
Intrebare este ce poate fi Question
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
incerc si aici, ca parca aici isi are locul
:
p1635 eroare ramane stocata
verificat buji - ok
verificat releu - ok
verificat preiincalzire din filtru - ok
nu exlud cazul sa nu fi verificat ceva cum trebuie, dar ideea e ca porneste bine, intra bujiile
Shocked acum vine problema de baza:
porneste bine dimineata - sta cateva secunde, timp in care o pot accelera, apoi se opreste. Dupa ce se opreste omor automatul vreo 5-10 secunde si porneste, mai ales daca o ajut cu acceleratia, si nu mai face probleme toata ziua, dar a doua zi dis de dimineata o luam de la capat Crying or Very sad
Intrebare este ce poate fi Question
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Vasul in care este filtrul de motorina este ca un pahar pe capacul lui vin furtunele de la rezervorul de combustibil si pompa de injectie , logic nu are pe unde sa piarda motorina decat pe la surubul pentru drenare sau sa fie paharul fisurat .
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca sint 3 eroari cu P1635,care din ele este?adica ce mai scrie dupa eroare?posibil sa fie releul dus.
@print , la tine e sistemul dezamorsat,deci schimb de furtunase,teurile din plastic si dc e nevoie oringurile.mai verifica si carcasa filtrului de motorina ca la masinile cu motor de 2000 au fost probleme de dezamorsare si de la carcasa filtrului.
o idee pentru toti,ar fi montarea unei pompe de amorsare cu supapa unisens incorporata,asa cum au la renault,dar asta nu exclude remedierea defectiunilor existente.


Ultima modificare facuta de CATA26BCN la Joi 03 Jan, 2008 11:25 pm
  • romicabt

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema am avuto si eu azi dimineata,(-13gr),porniri greoaie si se oprea imediat pana am terminat si bateria,dupa care am apelat la ,,suna un pieten" si am pornit intrun tarziu cu bateria lui.desi eu pun totul pe seama motorinei (la -3,-4gr)cand am alimentat era vizibila parafina care se forma,sper sa rezolv cu un aditiv,daca nu umblam si la furtunase... Evil or Very Mad
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mie mi s-a intamplat sa raman fara motorina in filtru dupa ce l-am schimbat ultima oara, tragea aer pe undeva. Dupa ce l-am desfiletat si infiletat de mai multe ori si-a revenit, tembelul Wink
Cred ca era de vina garnitura, imi pare rau de electromotor ca l-am omorat nitel...
  • csandu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut CATA26BCN; si eu ma gandeam la o pompa de amorsare, chiar am incercat o varianta cu o pompa para de cauciuc, solutie incomoda totusi si o solutie mai buna cu o pompa de cielo. Pompa de cielo merge dar se incalzeste; ar trebui alimentata "inteligent" sau montat si un regulator de presiune care sa dea surplusul de motorina inapoi in rezervor( un retur ).Am avut in mana o pompa de motorina de BMV seria 5 ( BMV 520 ) care era instalata in rezervor si era o bijuterie dar este prea scumpa, asa ca am remediat neetansarile si este bine acum.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
returul se poate lega pe cel de la pompa de injectie.dar cel mai economic si usor de montat e pompa para de cauciuc.
  • deleted-8071

  • Mesaje scrise: 414
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Iau o coada de ciocan pun un pansament pe ea ii dau cu motorina si ii dau foc apoi scot furtune de la galeria de admisie si pun foc acolo si ii dau la cheie si o i-a la sfert . .[/quote]

cand o sa ajung sa fack asta///MAI BINE IDAU FOC CU TOTU LA MASINA ! Twisted Evil
  • romicabt

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
s-ar parea ca sunt baftos,am pus un aditiv care comform indicatilor trebuia pus la 60l motorina,eu l-am pus la 45l si porniri ok. (la -15g)si dupa 10 ore asemenea. mai ramane de vazut maine dimineata cand se preconizeaza -18, -20g. Question Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR