Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
colega, hai ca nu prea ma pot abtine

cand am aparut eu pe acest forum, si dezmembram pe la o Astra G, tu desfaceai piese LEGO si aveai bicicleta cu insemnu' OPEL pe ea si incercai sa-i pui pedale sport si semnalizatoare de Dacie, asa ca hai sa nu discutam cine scrie pe aici ca sa adune posturi... Cand am gresit, am avut taria s-o recunosc, ceea ce nu cred despre tine nici daca imi esti recomandat de Adam Opel. La ce experienta vad ca ai iti recomand sa fi distribuitor de filtre minune. Avand in vedere recalcitranta ta, sunt curios daca stii sa faci un consum la o masina, daca iti dai seama ce trebuie sa testezi si mai ales daca iti dai seama ca ai stricat ceva, chiar nu stiu de ce intri in asemenea discutii cand poti ramane la discutii de genul "unde e fabricata masina ta", "ce ulei folositi", "unde gasesc un sticker" etc.

Chiar sunt curios, o sa urmaresc cand imi permite timpul, daca ai fost vreodata cuiva de ajutor pe aici. Eu ma mir cum ai avut tupeul sa ceri sa testezi asa ceva, si cata experienta ai cand folosesti la montaj un "burlan" cum au eu la hota de la bucatarie, fara sa-ti dai seama de repercursiuni si mai ales sa nu-ti dai seama ca ce-ti spun altii e "carcoteala"... Sunt cel putin 3 care au spus ca esti beat, invata zicala si mergi la culcare Laughing

Ce date concrete iti trebuie tie, cand aberatia se simte de la o posta... Lumea pe aici a dat destule date, care sunt logice daca ai un minim de cunostiinte. Cred ca ma repet, dar avand in vedere genul tau de orgolios, daca iti spunea cineva ca daca folosesti Biseptol si apa, rezulta combustibil, cereai o mostra si o bagai in rezervor. Bag mana-n foc ca daca ai primi un PM si respectivu' o sa-ti zica: "pastreaza filtru de Dacie fara cheltuieli, dar spune pe forum ca ai consum mai mic", o s-o faci. Chiar crezi ca multi asteapta rezultate de la tine sau de la Marius?

Promit ca asta sunt ultimele secunde cand imi mai pierd timpul cu tine si cu altii din cireada ta, totodata rog un moderator (scuze ca nu m-am putut abtine) sa stearga ultimele mesaje, ca vad ca unii nu prea stiu sa discute in contradictoriu, fara jigniri, o iau ca pe un afront personal, naivitatea este la putere, parca ar avea comision la vanzarea acestui "praf de pe toba"
Skip ads

  • Soso_sedan

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Hai mai bine sa terminam cu povestile astea aiurea, si sa asteptam niste rezultate despre care sa putem vorbi, ok?si spre uimirea ta, sa sti ca sunt in stare sa fac un consum la masina, chiar daca nu am un computer de bord, ca poate nu am posibilitati materiale sa imi iau ceva masina mai dotata.daca tu ai, tot respectul, eu inca nu dispun de resurse...hai sa terminam, si vorbim dupa ce avem despre ce, si poti sta linistit, ca daca filtrul nu o sa isi faca treaba, nu o sa il pastrez eu in primul rand, daramite sa mai si mint ca d bun..salut
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mai nu va mai certati ca astia asta vor.Parerea mea este ca nu face nimic decat sa ia ochii.Am studiat poza, si am observat ca e acelasi filtru ca la mine doar ca e ruluit.chiar am scos filtrul meu si l-am ruluit si a iesit la fel.Daca o sa am timp o sa fac si eu un filtru din ala si o sa postez la: "Cum sa.."
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dar pana la urma , cand vor aparea si primele rezultate ?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
cind vor fi temperaturi adecvate ptr a fi testat acest ....wonderful filter...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am citit si eu pana acum ce s-a scris pe aici si am incercat sa inteleg si sa analizez argumentele pro si contra acestui filtru... Am analizat cat am putut si pozele puse de Marius care stiu ca este un om obiectiv si care va venii cu concluzii reale si bazate pe teste cu dovezi.
Eu am tras o concluzie stric personala: acest filtru este doar o mare gogoasa de dat celor care mananca fara sa tina cont ce...
Legat de parerea lui Soso din Cluj. Cu tot respectul pe care il am fata de toti membrii acestui club, eu cred ca e doar Placebo si nimic altceva. E normal sa traga masina altfel si sa sune putin diferit... ca doar este un filtru nou, curat... Eu dupa ce schimb filtrul de aer masina merge altfel pentru cel putin 1000 km si daca mai bag si motorina mai aditivata am impresia ca e alta masina... dar e doar pentru ca am schimbat filtrul si nimic mai mult... si daca il suflu cu aer comprimat ceea ce fac odata la 3000 km dupa ce il pun la loc cateva zile merge masina altfel si sunetul motorului meu Y20DTH este altfel de parca cine stie ce masina sport mi-am luat dar dupa ce o fatai prin praful din oras isi revine la mersul normal cu care m-am obisnuit.
Legat de filtrul in sine... cei care au cunostiinte minime stiu ca in lume exista 3 firme care fabrica hartie de filtru de aer si doar ele au licenta pentru asa ceva... e o hartie speciala care filtreaza particule de o anumita dimensiune si sunt firme mari... orice alta hartie va avea ca efect o filtrare mai slaba si deci mai mult aer care trece prin filtru dar si impuritati... Sincer si eu ma asteptam ca acel filtru sa aiba in interior ceva revolutionar dar pana la urma e doar un simplu filtru care are poate mai putina hartie in el sau o hartie de o calitate mai proasta si nimic mai mult. M-am uitat expre la constructia filtrului de aer de pe masina mea... pai voi credeti ca de prosti au facut astia carcasa filtrului cu anumite aripioare in interio si locase in care sa cada mizeria sau gazele ori muste si ce mai intra prin gaura de admisie... Ca inginer si proiectant de piese din plastic pentru industria auto va pot spune ca firmele OEM cheltuie o groaza de bani cu analize in tuneluri de aer si de alta natura... sa nu imi spuna mie cineva ca a avut acces la astfel de tehnologii acest inventator pe care nu il contest doar ca imi pun niste semne de intrebare...
Asa cum spuneau mai multi colegi pe forum... daca tot si-a patentat inventia de ce nu o prezinta in detaliu pe forum si sa ne spuna exact ce contribuite deosebita a adus el filtrului de aer dat acum spre testare si cu ce imbunatateste acesta admisia de aer si mai ales ce garantie are omul care cumpara acest filtru ca nu va avea in timp probleme cu masina. Pentru ca una este sa vinzi acest filtru care are repercursiuni asupra masinii in timp ca de altfel si filtrele sport si alta este sa iti asumi acele repercursiuni...
Alta intrebare pentru cel care se ocupa de vanzarea acestui filtru minune: la schimbare se schimba doar cartusul sau tot filtrul cu capace si ce mai are el? cat costa doar cartusul? ca daca trebuie sa il schimb la 10000 km asa cum schimb eu filtrul de aer normal, pai sau dau 300RON la fiecare 10000 km cand eu fac 2 schimburi pe an asta inseamna sa dau 600 RON pe 2 filtre ori de banii aia imi schimb toate filtrele si uleiul si imi ramane si de bere ori economia de carburant nu cred ca e asa de mare incat sa merite...
Acum fiecare va face ce considera si va analiza rezultatele testelor pe care la asteptam cu nerabdare...
Ma bucur ca exista romani care au initiativa de a face ceva cu care sa iesim in lume dar asta doar atata timp cat nu este o mare teapa ca de tepe si imagine negativa suntem satui.
Ca ultim sfat pentru cei care fac acest filtru minune: trimite-ti la testare un numar de filtre la marile companii auto germane sa testeze si ele filtrele si sa imi spuna parerile... apoi cu rezultatele primite de la ei in mod oficial puteti fie sa faceti contracte care vor aduce multi bani fi sa recunoasteti teapa si sa dispareti de pe acest forum... eu unul daca inventam asa ceva primul lucru pe care il faceam era sa fac mostre si sa trimit la testat la marile companii apoi cu toate rezultatele ieseam pe piata... si ATENTIE! ca sa puteti vinde acest produs va trebuie autorizatie RAR sau macar TUV fiind si noi in comunitatea europeana... altfel oricine va poate da in judecat si e vai si amar de voi daca pierdeti un proces de genul asta....
Spor la testare si sa vedem rezultatele....
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Totusi niste pareri nu avem si noi de la colegii care testeaza? Chiar partiale si implicit subiective. E imposibil sa nu fii golit cateva rezervoare pana acum.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu am avut timp sa testez si nici vremea nu a fost prielnica.
Fara rezultate, ma abtin de la alte pareri.
Skip ads

  • Soso_sedan

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
idem, plus ca duminica plec 1 saptamana la predeal si doar dupa ce revin o sa ma apuc de testat

salu'
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asteptam cu nerabdare rezultate ca timpul trece si acusi trebuie sa le dati inapoi...
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Maine o sa fac un Test Dyno cu un Opel Astra Bertone. O sa pun si poze cu masina, cu filtru si cu charturile dyno.

Cu stima,
Radu Hossu
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Dupa cum am spus, am revenit cu testul dyno.
Testul a fost facut pe un Opel Astra Bertone 1.8 16valve in 2004
Testul a fost facut filtrul stock vs. filtrul supraaspirat.


Postez niste poze si cu masina cu filtrul pe ea:



Testul a fost facut la Autotest Brasov,
Drumul National 13,Soseaua Feldioarei nr. 73, Brasov.

Dupa cum vedeti s-au castigat 3 CP (de la 109 la 112) si 0.2 (de la 14.3 la 14.5) cuplu la 300 de turatii mai putin (la 3690 fata de 3970) decat cu filtrul stock.
Skip ads

  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
OK. Acum se poate comenta, avem un test facut chiar de voi.
Cu ce este mai bun decat un alt filtru sport? (ieftin sau scump)
Incepand inca de la motoare mai mici (1,4 de exemplu), orice filtru sport iti da castiguri de putere si de cuplu, intre 2-4-5 cai, depinde atat de filtru cat si de configuratia admisiei.
Care este partea revolutionara a acestora, ca eu tot nu pricep Sad
Incercati sa dati un motiv pentru care o persoana (eu de exemplu) as renunta la k&N-ul de pe masina sau la BMC-ul de pe motocicleta pentru filtrul vostru?
Si sa luam in considerare ca inca filtrele voastre nu au trecut prin teste de anduranta, sau prin teste de filtrare, care sa demonstreze ca intr-adevar nu distrug motorul sau ca tin multi km cu intretinere minima?

Multumesc


P.S. la cuplu a castigat 2 nm, nu 0,2 Smile
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ori masina aia e birjarita bine, ori vorbim de cuplu si putere la roata. Si da, castigul de cuplu e 2Nm.

Cresterea e cam ca la un BMC CDA, la doar jumatate din pret, ceea ce nu e rau deloc. Totusi, ramane problema fiabilitatii motorului cu acest filtru.
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
@radu_print
Cand ai testat ultima data un filtru sport "ieftin" su "scump" cati cai iti da in plus?
Cand am spus eu ca asta este un filtru sport?
Incepand cu motoarele mai mici sa stii ca nici un "orice filtru sport nu iti da 2-4-5 cai in plus. Numai filtrele sport profesionale iti dau mai mult de 2-3% (doi-trei la suta din puterea initiala a motorului, deci, daca ai 60cp nu o sa iti dea in veci 5 cai). "Orice" alt filtru sport nu face decat sa iti schimbe sunetul de admisie si sa iti lase tot jegul de afara sa intre in motor (nu ca cele "profesionale" nu ar lasa.
Care este partea revolutionara CA SCADE CONSUMUL. La ce filtre ai mai auzit tu pe cineva sa spuna, "da frate, mi`a scazut consumul cu el"?
Motiv(e) pentru tine sa renunti la K&N pentru filtrul supraaspirat:
Cresterea puterii motorului fara compromisul randamentului de filtrare mic.
Eliminarea riscului "busirii" debitmetrelor datorita uleiului de intretinere.
Scaderea investitiei pentru intretinerea lui (schimb la 30.000 km pentru filtrul nostru costa DOAR 15 lei. kit`ul de curatare costa 60 lei)
Scaderea consumului cu minim 10% fata de consumul cu un filtru stock nou si cu minim 15% fata de consumul cu un filtru sport
Avem scaderi de consum de peste 20% in unele cazuri. Ieri, de exemplu, am vb. cu un client caruia ia scazut consumul de la 12l/10km la 10.5l/100km.
Randament de filtrare mai mare, ceea ce duce la o durata de viata a motorului mai mare.
Pretul de achizitie mult mai mic fata de competitie.(K&N, kit de inductie complet 750 ron.-sursa okshop.ro, pipercross 240 euro, sursa - importator Romania)
Eu zic ca sunt toate motivele din lume.

Testele de anduranta in mediu controlat sunt degeaba fata de testele in mediul real, in trafic.
Filtrele astea sunt puse pe masini de 10 ani incoace. Doar sapt. trecuta au fost puse pe 3 masini care insumeaza 80.000 euro pret (un E60 de 55.000 euro si un Seat Cupra de 27.000 euro)
In toti acesti 10 ani, si peste 70 de masini cu filtrele pe ele, cu peste 1500000 rulati in totalitate cu aceste filtre nu a existat nici o plangere.
Va imaginati doar ca, daca ar fi o fost o teapa trebuia inventatorul sa se mute din romania la ce pagube putea sa produca.


Cu stima,

Radu Hossu
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Ori masina aia e birjarita bine, ori vorbim de cuplu si putere la roata. Si da, castigul de cuplu e 2Nm.

Cresterea e cam ca la un BMC CDA, la doar jumatate din pret, ceea ce nu e rau deloc. Totusi, ramane problema fiabilitatii motorului cu acest filtru.


E cam fugarita. Totusi, la cei 109 respectiv 112 CP se mai adauga 7% din diferenta de altitudine,(asta mi-a spus omul de la Dyno) deci puterea nominala ar fi fost cu filtru stock 116 si cu filtrul meu 120 (tot a pierdut din puterea din fabrica 5 CP)

Cat despre fiabilitatea motorului am scris in postul de mai devreme.
Nu exista fiabilitate mai mare la celelate filtre decat la acest filtru datorita elementului filtrant folosit.

Toate cele bune,

Radu Hossu
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Fa te rog un test cand in incapere sunt 40grade C, motorul sa fie bine incins si cu capota inchisa, si sa vedem daca nu cumva o sa scada puterea motorului.
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
@phantom
Testul s-a facut la o temperatura ambientala de aprox. 15 grade.
Motorul era bine incins, pentru ca venisem cu masina de acasa, iar acolo tocmai trecusera prin primul test cu filtrul stock, iar testul dyno se face cu capota inchisa.

Daca cauti nod in papura spune`mi, ca sa stiu.

Am mai scris pentru cine are ochi sa vada. Aceste filtre nu sunt puse de ieri pe masini. Sunt puse de 10 ani incoace, si nu sunt date jos cand ploua, sau cand burniteaza sau cand e canicula sau mai stiu eu cand. Tocmai pentru faptul ca sunt RECOMANDATE pe canicula si in conditii de trafic greoi de oras cand in fata masini deobicei este aer cald (de la esapamentul colegului din fata) le face atat de speciale.

Toate cele bune.

Radu Hossu
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu caut nod in papura, dar am facut vara asta un test cu un filtru sport care tragea aer de afara sau din interior. Cand tragea aer de la motor se chinuia motorul sa traga, nu spun ca filtrul tau nu e bun, dar pune orice filtru vrei(poti sa lasi masina chiar si fara filtru, in acest caz trage aer cel mai mult) vara la drum intins sa vedem cum se comporta.
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Pentru calduri f. mari se recomanda SDTA (sistemul dinamic de transfer al aerului), pentru o racire mai buna. Da, ai dreptate, cu cat aerul care intra in admisie este mai cald, cu atat este mai rau pentru functionare.

Toate cele bune,

Radu Hossu
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR