Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
M-a sunat. E OK. Sfatul meu pentru cei care vor mai face aceasta operatie, e sa o faca ca lumea. Prima data am facut treaba de mantuiala si drept recompensa a trebuit sa repet figura. Nu stiu daca are legatura (asa pare), dar si pornirea la rece a fost mai buna decat inainte.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam mult 2500 ture la ce temperaturi sunt afara. In mod normal 1500, imediat scade pe la 1200 si treptat la ralanti de 650-900 functie de motor (1-1,2l) sau tip ca e xe sau xep sau ce a avut neamtul chef.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Asa este, dar asa cum am spus, am facut o treaba de mantuiala. Acum in schimb totul e OK. A pornit masina foarte frumos si sper sa o tina tot asa pana la adanci batraneti.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un ulei bun 0W40 sau maxim 5W40 schimbat la timp adica 7-10,000km, curatat throttle la 30,000km si te tine de te saturi de 'vechitura'.
Skip ads

  • agil

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o nedumerire...
incepand din iunie in sambetele in care imi permite vremea lucrez la masina-agila 1.2 75cp 2001 150.000km
inlocuit debitmetru M&D(bosch),ulei,filtru,bujii ca la carte(adica ca aici)
sambata vreau sa curat egr si tb...pot sa le curat impreuna si apoi sa le montez si testez masina sau e indicat sa fac operatiile independent si test dupa fiecare curatare-(timpul de lucru difera considerabil)?

am cumparat solutiile necesare dar nu gasesc garniturile-in cluj- e cineva din cluj sa-mi recomande un magazin in cluj sau cum sa caute vanzatorul ca nu reuseste sa-mi gaseasca dupa codurile date de Dan la curatare egr

n-am prea scris ca lectii in domeniul auto nu prea stiu sa dau iar pentru a lucra la masina Profesorul Dan a explicat perfect pe acest forum

multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Operatiunile le faci separat si mergi km si zile, daca faci totul impreuna si gresesti ceva nu vei sti unde ai facut boroboata.
M&D(bosch) nu prea inteleg...probabil meat&doria = melita si dorina e caca maca nici decum Bosch.
  • agil

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am citit aici pe forum ca cineva din cj a pus debitmetru meat&doria si in cutie era bosch
asa am gasit si eu cu 500lei ,bosch identic cu cel vechi care era fabricat in 2001
nu stiu eu de ce e bosch in cutie de m&d si e cu vreo 200 lei mai ieftin
mersi pentru recomandari
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
BOSCH e BOSCH, meat&doria e meat&doria (intr ele - nicio legatura) . Acu', tu pui ce vrei si de cati banuti ai in
buzunar.
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
D-nul Dan o parere: la un opel b x10xe care i sa dus senzorul crankshaft,la o prima scanare am vazut la clapeta mult ulei la garnitura de deasupra...si presupun ca nici egr`ul nu a fost curatat niciodata.
Sa ii sugerez sa le curete pe amandoua odata sau pe rand?
bafta si sanatate maxim
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poti gasi in cutie de meat&doria un Bosch dar este unul reparat de un chinez, calitate si garantie ioc.

razvanid sa curete dar ulei mult inseamna ca scapa presiune, vezi toba cum arata.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
o sa fac poze la teava
cred ca masina in afara de ulei si benzina altceva nu a vazut.
ms frumos o zi buna.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poze la teava sunt concludente daca stii sa le faci (sa se vada ceva), mai sigur e poza la degetul bagat pe teava si vazut ce scoti pe el.
Daca are pe clapeta ulei mai poate fi de la garnitura distributie, intra antigel in ulei si face ceva vapori (unii condenseaza de se face maioneza pe capac culbutori+buson) dar majoritatea ajung prin aerisire carter superior fix pe clapeta.
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles nu am aparat profesional o sa fac cu degetu,
am bagat la mine azi de dimi si era afumata toba in interios uleios asea...
ce ma sfatuiti sai fac?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La cele E2 se acepta putina funingine deja de la E4 teava este perfect curata de poti sa o lingi.

Daca esapamentul este afumat si mai rau funinginea este uleioasa asta denota consum ulei. Solutia este RK motor, ai discutia chiar pe aici.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Ulei cred ca nu papa asea am observat eu cat ia pus mecanicul dupa ce iam schimbat distributia atat am si acum dupa 3mii de km, treaba e ca am galeria fisurata....sambata o sa curat si egr`ul sa vad in ce stare e si ala..si un pret estimativ ptr RK va rog cam cat face toata afacerea...
Ms frumos
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Galeria se sudeaza ba chiar unii au facut 'serpisori' de inox. Cauza e simpla, masina joasa si in timp si mai joasa ca se mai inmoaie arcurile, gropi, trotuare si agati iesirea din catalizator.
Un RK competent te cam ustura 10mil manopera si 15mil piese incluzand si distributie+ulei+antigel+... , tu ca ai distributia schimbata scazi cam 5mil ca unele repere sunt ok dar de garnituri, suruburi surubele nu scapi.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Neata, ii curat egr maine si dupa trec pe ulei de curatare, masina are cam 153mii reali ,mentionez ca am cam turato in ultimele 2 saptamani...sub 90 nam lasato,ulei am in ea 10w40 aral, ca asta am observat ca nu imi bai bubuie senzori de presiune ulei...consumul e 6-6,4 maxim,uleiul nu mil papa....,dar am cod de eroare P0420 la 2 3 zile imi apare ,il sterg iar dupa 2 3 zile apare...ce ziceti scap de rk?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cod de catalizator afumat, doar la diagnoza cu sonde lambda bune te poti jura ca este el.
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
daca era dus nu crestea consumu de benzina?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Normal ca la catalizator infundat/afumat creste consumul , daca nu mai este in parametri sau spart (lipsa) doar putin.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR