Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • 20 gia

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e ok numai prin stergerea limitarilor si a codurilor de eroare ,eu credeam ca se face o resoftare totala cu un soft al unei masini identice dar fara dpf ,iar celelante functii ale ecu sa ramana identice .In privinta cutiei sunt de acord sa ramana acolo daca nu face nimic rau .In privinta celor de la Pitesti cu acele filtre compatibile zic ei ce crezi? Eu am sunat si la ei si mi-au zis ca costa 1600lei cu garantie 100k .Regenerari undeva la 1200 km
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
20 gia, da-mi te rog pe PM codul de caroserie (incepe cu W0L0...) pentru a iti putea spune ce fel de anulare pot face. Atentie si la ce zicea DB77AAA cu ce se mai practica pe la ei...
Solutia cu emulator de 1600 lei mi se pare scumpa.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@20 gia , poate nu m-am exprimat bine, ca idee, am vazut cateva cazuri in care pur si simplu au sters codurile de eroare din ECU. Ulterior masina a avut probleme cu senzorul X dar de unde sa identifici daca nu ai cod de eroare.
Filtru de particule universal am auzit, insa la cat costa nu stiu pe nimeni sa fi montat.
@Marius , in cele mai multe cazuri ECU de DPF stie de senzorul X iar cel fara DPF nu stie. Instalatia electrica difera, seriiile ECU difera... La incercarea de a scrie ECU cu DPF cu soft fara DPF cu Tech2(win) da cu virgula.

Nu e cel mai elegant sa scoti doar ceramica imbacsita din filtru si pus fila originala cu modificarile strict pe DPF?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Off-topic: Atentie la exprimare, nu e prima oara cand bagi batul prin gard. Si nu cred ca e nevoie sa dau exemple de prin diverse topicuri.

Si atentie, din nou: Tech2Win nu face SPS, poate de aceea iti da cu virgula. De asemeni, nu stiu cum da cu virgula un Tech2 clona, eu ma afisez cu cel original. Cu cel original dau pe sub nas (nu mai stiu exact cum ziceai in alt topic).

Eu te inteleg ca, pentru a iti castiga clienti, trebuie sa fii extrem de activ si sa raspunzi pe unde poti lasa impresia ca ajuti.
Dar nu trebuie sa arunci cu noroi in ceilalti si nu e cazul sa inducem lumea in eroare.

Asa cum bine zicea un concurent de-al meu cu ceva timp in urma cand ma ruga sa ii dau si lui soft cu Sport-On vs Sport-Off ca sa se inspire si el, piata e mare, avem loc cu totii.

On-topic: cel mai elegant este ca ECU motor sa nu aiba habar ca a existat vreodata DPF pe masina. Daca pot face, o fac.
Iar eu consider ca e mai elegant sa dai DPF jos intreg, sa il inlocuiesti cu o teava. Operatiune 100% reversibila. Cu efort minim.
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Este normal ca sa "dea cu virgula" mai ales cand va apucati de ceva ce NU INTELEGETI sau nu aveti controlul total !
Daca ati fi desfacut la viata voastra ECU-uri ati fi vazut ca un ecu cu DPF din fabrica este diferit din pct. de vedere hardware (dar si software) de un ECU fara DPF din fabrica (mai rar si mai greu de gasit iar in unele situatii nu exista !). De aceea NU se poate pune un soft fara DPF pe un hardware care are DPF de la producatorul lui ! Asa ca solutia OPTIMA sau CEA MAI ADEVARATA da-ti-mi voie sa v-o spun este sa dai jos ECU cu DPF de pe masina cu tot cu DPF (da pus teava este OK) si pus ECU din fabrica fara DPF... Solutie care am aplicat-o la Z19DTH ! Imi pare rau pentru cei care si-au luat motoare fara sa se documenteze inainte: Z17DTJ sau Z17DTR sau altele ....
Ca si pont ECU fabricate dupa 2006/2007 (Bosch) de pe Vectra-C facelift [2006-2008] te lasa sa pui soft original cu sau fara DPF (pentru ca hardware-ul suporta ambele variante).

CristianTM.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
OFF-topic. Marius, sa inteleg ca purtam un razboi fara sa stiu?!?
Ti-am trimis PM. E mai constructiv pentru noi sa ne razboim acolo... Wink

ON-topic la on-topicul tau, in unele tari cu apa cald se mai verifica prezenta DPF cu anumite ocazii. Probabil in curand si la noi. Preventiv e bine sa lasam carcasa intreaga. Ouch, dar am uitat, la Bucuresti se mai cumpara DPF si trebuie carcasa intacta, cu tot cu catalizator, care si ala se pare ca e profitabil sa il dai jos. Banui ca nu e cazul la tine, dar am vazut la un mic service din Bucuresti unde mecanicosul a oprit DPF-ul ca oricum clientul nu aveam cum sa-l tina pe balcon Laughing
Cat despre revenirea la DPF ON - trebuie sa ai probleme la mansarda sa iti doresti asta dupa ce ai platit o caruta de bani pentru anulare, mai ales daca o faci la capitala Very Happy

LE: Cristi, eu ce spuneam, nu se "pupa" ECU cu DPF ON cu ala cu OFF. Sau nu se "pupa" mereu.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
De ce ai vrea sa schimbi ecu si sa adaugi un senzor de oxigen (lambda)? cand cel mai simplu este sa scoti (stergi) din cod (soft) tot ce tine de dpf.
Orice fel de hardware poate fi facut sa aibe mai putine functii decat a fost proiectat. Invers nu. Tocmai pentru acest motiv la orice ecu care stie de dpf se poate scrie codul astfel incat sa nu stie ca a avut vreodata dpf dar nu si invers.

@db77aaa
Sa insinuezi ca la eds iti schimba dpf-ul cu o teava ca sa-l vanda ei si sa faca profit este cea mai mare prostie pe care ai putut sa o debitezi in cele 8396 de mesaje postate.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Colegilor! Ce aveți? Toate posturile mele fac referire sau feedback negativ la EDS? Dramatizati.
Nu am nimic cu ei, ba din contra, îi apreciez pentru unde au ajuns și mai ales pentru seriozitatea de care dau dovada. Vânzarea de testere m-a fãcut sa am ceva experiențe cu serviceuri din București
E drept, poate am mai atins în ei fãrã sa vreau bãgându-i în oala cu restul... dar asta ca ma refeream strict la ce am vãzut la capitala. ..
Skip ads

  • dobritzi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2009 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
dobritzi a scris:
dobritzi a scris:Salut ! Am si eu o nelamurire . Am un Opel astra 1.9 CDTI 150 cai si in interval de 4 zile a facut doua regenerari . De mentionat este ca masina este in posesia mea de o saptamana, Masina este adusa din Germania .Revin la subiect . Cel putin asta cred ca a fost . Consum de 4.8/5.2 l/H la relanti si fum destul . Fumul a scazut semnificativ dar consumul a ramas mare atat in miscare cat si in stationare timp de 5-7 minute . Am constatat ca a revenit la normal deoarece consumul a revenit la 0.8/0.9 l /h la relanti . Mentionez ca in momentul acestei "regenerari" in viteza a patra se auzea o huruiala deranjanta in masina. Dupa revenire aceasta a disparut .
Astept ceva raspunsuri . Sper ca pe finalul saptamanii sa ajung la EDS serviceopel (am tot citit ca sunt foarte OK cei de acolo si nu vreau sa risc in alta parte ) .

Multumesc .


Revin cu update . Am fost la EDS si dupa constatare/test Tech2 am schimbat Termostatul care in cazul de fata deschidea prea repede . (Termostat Temperatura deschidere 88 °C, cu senzor si etansare) : http://www.serviceopel.ro/u...56_1334083915.jpg .
Deocamdata prima regenerare dupa inlocuirea termostatului a fost la 100 KM in oras . Acum am 250 KM de la inlocuire deci 150 km de la ultima regenerare si astept sa vad cum se manifesta . Am sa revin cu detalii .

Recomand EDS serviceopel .

Multumesc .


Salutare !

Urmatoarea regenerare a avut loc ieri la alti 160 KM parcursi in oras . Ceva e cu masina asta sau asa cred eu . Nu stiu ce sa zic . Ma gandesc la un test de injectoare pentru a elimina si enigma ajustarii unuia dintre injectoare de catre ECU ( constatare la TECH2 la EDS opel ) .

Poate fi asta cauza unei arderi incomplete si de aici regenerari dese ? se poate face o curatare Injectoare ?

Am sa sun si la EDS sa vad ce zic ei .

Multumesc .
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca regenerarea se face in oras, in trafic, nu o sa scada procentul de saturatie decat putin. E normal sa faca alta regenerare intr-un interval scurt. Ar fi ideal daca ai putea sa vezi cat iti arata la procent imediat dupa ce se termina regenerarea, astfel iti faci o idee cam cat creste procentul raportat la km. Ca si idee la mine face cam la 400 km in oras. Daca am conditii bune si nu stau pe loc mult scade cam pe la 20-30%. Pe autostrada scade pe la 14%. La 0 nu o sa scada niciodata.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
astazi mi-au aparut erorile 200307 si 190107 care tin de dpf. presiune prea mare . dupa ce am sters codurile tot mi-a ramas martorul aprins in bord , cheie+masina. cu toate ca nu imi mai apare nicio eroare.am incercat sa regenerez filtrul din op-com , insa nu se intampla nimic Confused . mai are vreo sansa filtrul , sa se regenereze macar la drum lung? sau trebuie sa ma gandesc la dpf off ?multumesc
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cat arata la presiunea diferentiala la relanti si la 3000 de ture?
Ai furtunasele intre senzor si dpf crapate?
Cat arata la km de la ultima regenerare si la saturatie?
Sunt in trafic acum, ai un cod de presiune si celalalt?
L.E.
2003 e eroare de eficienta
Skip ads

  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure
P2003 Particulate Filter Pressure Sensor Much too High Differential Pressure
furtunasele nu stiu cum arata.
eroarea mi-a aparut la drum extern . am incercat sa depasesc si nu prea avea putere motorul. se cam chinuia. in ultima vreme nu am mers cu masina in oras. doar in afara. am facut 1500 km numai drum extern ...
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Hai cu valorile
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
presiune diferentiala la relanti si la oricare alta turatie = 0 ...
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Acum vad ca ai 1.3 Nu stiu cum e la motorul tau dar suna a furtun/furtunase sparte.
Mai suna si a dpf infundat.
Cel mai probabil trebuie dat jos si spalat. Gasesti in topicul asta cum.
Cat il ai dat jos mergi nitel cu masina sa te asiguri ca nu scoti fum ca un tractor si asta sa fie motivul pentru care se infunda filtru.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cam ce furtunase ar putea fi spare? ca in jurul lui nu am vazut nimic Confused
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La 1.9 sunt doua furtunase care pleaca de la filtru la un senzor din compartimentul motor. La 1.7 este doar unul din ce-mi amintesc.
Oricum sunt in partea de sus, spre caroserie.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
o sa ma uit maine sa vad daca gasesc ceva. multumesc
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Eu sa fiu in locul tau as anula filtrul,in momentul cind apar asemenea probleme nu mai scapi de ele numai cu anulare,emulator sau Dpf nou.Acuma multi o sa spuna ca l-au spalat si este super,dar parerea mea ca in peste 70% din cazuri problema apare din nou.
Vezi ce spune @malin despre filtrele de particule.

https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1260


Ultima modificare facuta de viorel_bce la Vin 25 Apr, 2014 9:17 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR