Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:In seara asta mi-a aparut AFL service soon.
Desi felinarele pareau a functiona corect(lumina se plimba dupa cum se vira, la curbe se aprindea corneringul, lumina se calibra la pornirea masinii).
A mai patit cineva asa ceva?


Sunt mai multe posibilitati...
Trebuie sa efectuezi o diagnoza pentru a vedea exact codul de eroare,daca cumva codurile sunt U1512(stanga) si U1522(dreapta),atunci vestea este foarte rea,trebuiesc inlocuite farurile.
In cazul in care ai vreo eroare de senzor(exista doi astfel de senzori,unul pe bascula fata stanga si altul pe spate prins de caroserie undeva tot in stanga),atunci costurile sunt ceva mai mici,undeva la 600-700lei.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
paul_fly a scris:
borsy a scris:Astazi am incercat sa curat butonul de la hayon dar............esec total! Dupa ce am dat capitonajul jos, am desfacut toate piuletele ce erau pe acolo dar pur si simplu nu a vrut sa iasa ornamentul din aluminiu. L-am luat din aproape in aproape cu o surubelnita, am tras de el de am crezut ca se rupe, dar nimic. Dupa ce m-am enervat bine, l-am lasat asa ca de nu trageam de ornamentul ala pana il rupeam. L-am lasat asa si maine incerc din nou, poate cu folos de data asta.
Ce poate avea de nu vrea sa iasa afara?


Ce inseamna toate piulitele, 2 sau 4 ?
De ce intreb pentru ca 2 sunt destul de bine mascate.

la SportTourer sunt 8 piulite, una dintre ele fiind sub motorasul de la stergator care e foarte incomod de desfacut. Butonul mi-a dat batai de cap din cauza ca s-au rupt firele de pe contacte si au terbuit cositorite (e un gunoi de buton, cei de la Opel puteau mai mult din punctul asta de vedere). Data viitoare cand o sa imi faca probleme o sa il schimb cu un buton care sa nu mai fie asa prost.
Ca si scule va recomand sa folositi o tubulara cu cap metalic, ca sa nu va cada piulitele in caroserie, sunt foarte greu de scos.
Bafta.
  • Alexbmw

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
2 intrebari pentru cunoscatori:

1. Am observat ca daca farurile sunt pe on, nu merg dupa curbe, nu nimic. Numai pe auto se intampla "magia" AFL. In manual am citit ca si pe "normal" ar trebui sa fie adaptive. La mine nu se intampla asta.

2. Am cautat sa vad dc se pot regla si am gasit 2 chestii de plastic, una mai sus in dreptul DRL si alta mai jos, care se rotesc cu un inbus. As vrea sa le dau mai jos si parca nu am chef sa merg in service (imi tot baga lumea faza lunga in ochi). Banuiala mea este ca un inbus este pentru stanga dreapta si altul este pentru sus-jos. Imi poate spune cineva care e care? Ca nu vreau sa ma apuc sa rotesc de amandoua aiurea. Am tot cautat pe google si nu am gasit nimic in acest sens...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut Alex,
1.Functiile "magice" ale sistemului AFL sunt active doar pe AUTO,in modul manual nu se fac decat corectii pentru orizontalitate in cazul in care masina este incarcata...
2.Locasul de jos este pentru a orienta fasciculul spre exteriorul masinii(in cazul rotirii in sensul acelor de ceasornic),iar cel de sus este pentru a orienta sus/jos fasciculul de lumina.
Sistemul este fixat in trei puncte,doua jos ,unul fix altul reglabil si al treilea cel de sus,reglabil...
Skip ads

  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Siguranta 51(claxon),din panoul de sigurante de la motor.
Iar despre claxon uite aici:
http://www.partsbase.org/me...604c8e71fb5c2.png

Dupa cum vezi sunt doua bucati.


Siguranta s-a dovedit in regula asa ca am cumparat/montat claxon nou 80 lei, pe GM costa 200lei insa am vaut ca cel de pe masina(cele 2 goarne) nu erau GM deci... .
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:In seara asta mi-a aparut AFL service soon.
Desi felinarele pareau a functiona corect(lumina se plimba dupa cum se vira, la curbe se aprindea corneringul, lumina se calibra la pornirea masinii).
A mai patit cineva asa ceva?


La diagnoza a iesit bec cornering stanga ars. Scor la dealer110 lei, am gasit pe net, original la45 lei.
Zgomotul la rece se datoreaza curelei de accesorii care 30 de secunde genereaza sunetul, pana se incalzeste. Nu pune probleme. Pierderea de antigel nu a fost identificata(in iarna 2012_2013 am schimbat galeria de admisie fiind fisurata, tot atnci zeama a fost adusa la nivelul necesar).

Zgomotul, culmea, nu a mai fost parca asa intens la dealer! Am sa incerc maine de dimineata sa vad cat tine.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
@crybabyro, sa inteleg ca nu ai rezolvat problema cu pierdea de lichid? Anul trecut spuneai ca ai schimbat galeria si ca totul e ok. Naspa treaba.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut
Sunt proaspat posesor de Insignia Sport Tourer A20DTH Ecoflex varianta de 131Cp (96kw).
Nu-mi merge incalzirea la scaunul soferului, eroarea este B2425-0D. (citita cu OPCOM din 2010).
Din cate am vazut este o eroare obisnuita la scaunele din piele sau partial piele, nu este cazul meu.
In afara de siguranta, la ce ma sfatuiti sa ma uit? Mersi


Ultima modificare facuta de BV-31STE la Joi 27 Feb, 2014 9:45 pm
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Idem...rezistenta este de vina. A fost o campanie de rechemare in service, insa acum se schimba pe bani grei. La magazinele de profil(nu intra in calcul reprezentantele care te rup la buzunar), cea mai ieftina este undeva la 450 lei (sezut) si 225 lei (spatar).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La rezistenta,este intrerupta.Nu stiu daca reparatia te va ajuta foarte mult,va ceda in scurt timp.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ok, incerc la Radacini/Victoria sa vad care e raspunsul lor oficial...
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
borsy a scris:@crybabyro, sa inteleg ca nu ai rezolvat problema cu pierdea de lichid? Anul trecut spuneai ca ai schimbat galeria si ca totul e ok. Naspa treaba.


Nu. Au zis ca au cercetat-o pe toate partile si ca nu observa scurgeri.
Cred ca e un an si ceva de cand am schimbat galeria de admisie; de atunci sa zic ca s-au volatilizat cam 300 ml(cam 2 degeta sub limita)
Skip ads

  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea, o intrebare daca stie careva sau daca a patit careva, am o insignie din 2009 2.0 cdti 160 cai,de vreo cateva zile cand apas ambreiajul sa schimb viteza acul turometru ramane sus pe 1500-2000 turatii chiar daca ambreiajul e la fund si acceleratia neapasata, sta cateva secunde acolo si dupa coboara la 1000 unde statea de obicei ,
stie careva ce ar putea fi?.. multumesc
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ai facut update de soft ? si mie mi-a facut asa dupa un update, ramane rpm-ul sus ca sa iti dea timp sa schimbi treapta de viteza. nu stiu daca cu varianta de soft actuala mai face asa, iti pot spune peste 1 saptamana cand ajung acasa.
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
da mi-au facut update de soft la opel acum vreo saptamana...
  • Alexbmw

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca este o problema/eroare. Nu cred ca a fost gandit sa stea asa...
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa patesc si eu de vreo luna si nu am facut niciun update.
Oare nu o fi de la electrovalva?
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Tocmai ce am venit de lA Garaj , si mi sa spus ca Asta e de la noul update, apparent masina memoreaza modul de condus
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
BV-31STE a scris:ok, incerc la Radacini/Victoria sa vad care e raspunsul lor oficial...

Campania "Insignia - Reþeaua de încãlzire a pernei scaunului ºoferului" s-a incheiat in 31.12.2013.
Acum ma costa 468 rezistenta + 100ron manopera fara TVA/
O s-o aman pana la toamna...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cand se misca sus/jos din rotita pentru reglajul intensitatii luminilor de bord, acestea din urma lumineaza mai puternic/slab toate sau doar reglajul are treaba doar cu ecranul mare? Am observat azi, ca si-au modificat intensitatea fata ca de obicei fara sa fac eu ceva(luminau mai puternic). La o repornire a motorului intensitatea a scazut vizibil, iar cand am miscat din acea rotita efectul se observa asupra ecranului mare(CID) si putin pentru butoanele de pe consola, insa luminile din bord si IPC nu aveau vre-un rezultat.

P.S.: In ambele cazuri faza scurta era oprita. Tensiunea bateriei(pe IPC) era undeva la 14.7(initial), iar inainte sa opresc mototul a ajuns la 14.4
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR