Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
hog33 a scris:http://onestopgearboxshop.com/products/opel/insignia.html

prima mana !


Superb! Deocamdata nu am motive de ingrijorare, dar e bine de stiut.

P.S: Daca tot s-a oferit colegul LAO sa ti-l schimbe, nu mai musca inca odata momeala de la toti trompetistii.
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
wud a scris:
FLORIN D. a scris:

Salut! Incearca la Kata Techik,(Eu am schimbat uleiul de la cutie la ei si am ramas placut surprins de felul cum au lucrat.)


Cum au procedat?


Iti spun eu ca am discutat cu seful lor azi,. Mi-a dat doua vesti bune, piesa este pe stoc 1! si 2! Blocul este nou si costa 2600 ron + 450 manopera+ ceva ulei si 12 luni garantie.
In sfarsit ceva mai accesibil si acceptabil.
De data aceasta voi sta langa masina las dracului increderea ca nu mai tine....

Cu cata incredere i-am lasat eu masina aluia de mi-a schimbat primul bloc, ma minunez si acum. 20 ani de experienta...Timisoara, Bucuresti...Olanda...se termina si prostii odata nu ? Maine poimaine ajunge la New York.

multumesc lui Florin D. !
  • deleted-90979

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Cum au procedat?
Metoda clasica au scos si au completat cu 9 litri de ulei ,
Mai exat au demontat conductele tur retur ,pornit motorul pana nu a mai curs nimic ,copletat cu 9 litri de ulei dupa ce au masurat cat a curs,s-a pornit motorul au trecut de cateva ori prin toate treptele de vit.au mai verificat inca o data nivelul.
Initial i-am ales pt. ca au o pompa speciala pt. schimb ulei cutii automate ,dar nu au putut sa o foloseasca la modelul nostru de cutie.
Inainte de schimb se simtea un soc cand schimba din 3 in 4,dupa scimb a disparut acel soc.


Ultima modificare făcută de deleted-90979 la Mie 22 Jul, 2015 11:29 pm
  • deleted-90979

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Imi pare bine ca am putut sa ajut macar cu o simpla informatie.
  • deleted-105045

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!
De curând sunt propietar al unui Opel Insignia 2.0 cdti 160 cp, cutie automata si încã nu sunt lãmurit cu schimbul de ulei al cutiei. Mașina am luat-o la 140k, iar fostul propietar pe la 135k i-a fãcut o reîmprospãtare ( a schimbat de 2 ori câte 3l). Între timp am 145k si i-am schimbat si distribuția dar nu stiu ce sa fac cu uleiul la cutie..sa-l schimb complet sau sa merg in continuare pe reîmprospãtare. Menționez ca înainte am avut Octavia dsg si ii fãceam schimbul la 60k(care de fapt era tot o împrospãtare cca 6 l)
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
normal ca este benefic sa schimbi integral (fara ce ramane in convertizor cativa litri) uleiul, nu te mai gandi, do it !
  • deleted-105045

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Da, dar e greu sa gãsesc un loc unde sa fac asta, pt ca reprezentanta nu o face iar alte service-uri nu stiu dacã se baga..😒
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pai in Timisoara tu ii ai pe cei mai priceputi in cutii automate din tara, fa o programare. Poate ma ajuta colegii cu numele serviceuului sau datele acestuia, imi scapa acum.

Samo service - parca
  • deleted-105045

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Da, asa este, sunt priceputi. M-am nimerit acolo cand a primit un lot cutii viteza din germania de la bmw pe care trebuia sa le repare si sa le trimita inapoi.
Singura problema estd sa fii f atent ca altfel te arde de nu te vezi. Eu am fost la el cu skoda pt ca imi pornea greu la cald. A zis ca sunt injectoarele si ma costa 600 € unele second. Problema era de fapt la electromotor (perrile uzate si nu mai avea turatia necesara) si s-a rezolvat cu 150 lei.
Oricum o sa trec luni sa l intreb ce cum si cat si revin cu detalii
  • deleted-105045

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Azi am reusit sa ajung la samo service pt a intreba de schimbul de ulei la cv aisin f40. Un schimb total costa 1200 lei si partial 500 lei.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
1200 lei absolut tot inclus? Ulei + manopera? Eu citisem pe undeva de 2500 sau ceva de genul. Oricum, daca te apuci sa o faci sa ne tii la curent te rog. Si eu sunt din Timisoara si mi-am cumparat recent o Insignia cu cutie automata, 124.000 km. Stiam de acest service deja de pe alte forumuri, impresiile erau pozitive dar inca sunt in dubii daca sa o fac sau nu.
  • deleted-105045

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Da, 1200 lei, toata operatiunea dureaza o zi jumatate, deci masina o iei a doua zi pt ca trebuie sa o si spele daca ii schimba tot uleiul. Si eu am loat-o de curand (140000)si fostul i -a facut o reimprospatare la 135. De facut o sa o fac pt ca inainte am avut tot automata si stiu ca e f important schimbul..de fapt e vital.
Eu zic ca ar fi bine sa i faci macar o reimprospatare daca nu i s-a mai facut pana acum. Si azi am vazut la promotor(unde am fost cu masina de servici) o insignia cu cutia defecta.
La Autoglobus (reprezentanta) nu fac decat reimprospatare si costa 600 ron.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
E rezonabil pretul!
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Bine, mã duc și eu. Am impresia cã smucește un pic la retrogradare 4->3 și nu fãcea așa pânã acum.
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
@ Floxi - Pe naiba 1 zi jumate...probabil atat au vrut ei sa o tina pentru ca aveau si altceva de munca..!?
eu am stat langa ei, si de cand s-au apucat de munca la ea... in decurs de max 2 ceasuri au facut totul, asta si cu pauze dese de tigare si discutii anexe langa un audi..la care aveau ceva probleme.
toata povestea a fost 1500 ron , fara factura bineinteles, si ulei a folosit mai mult de 9 litri....cica pentru a iesi in totalitate cel vechi.
de folosit au folosit o pompa speciala cu presiune de aer ...sa bage uleiul..iar ca si nivel au completat inca odata dupa ce s-au convins ca nu mai curge decat rosu curat..(m-au intrebat daca sunt dispus sa platesc mai mult de 9 l si mi-au spus ca e cea mai buna metoda de " curatat ") ...
Ca sa sa o spele..cum ti-au spus tie...trebuie desfacuta ( asa imi ziceau mie atunci...si atunci schimbi si filtrul ca deh daca tot e desfacuta... ) si manopera este 500 oiro...fara nici o negociere....nu au vrut sa auda. Wink
poate s-au mai imbunat intre timp.. de anul trecut din vara ...dar nu cred ca mult..in jos Wink
bafta.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cutia are joja la cutie sau cum au facut nivelul?
  • deleted-105045

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!
Azi m-am programat pt schimbul total de ulei la cv la Mercom Arad pt data de 17.11.Pretul lucrarii e undeva la 1300 ron, in functie de cat ulei intra (calcul facut pt 10 litri).
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
wud a scris:Cutia are joja la cutie sau cum au facut nivelul?


Nu are joja cutia! Daca cauti gasesti raspuns la intrebare. Bafta.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aici pe forum sa caut sau unde?
Nici a mea nu are joja si as vrea cand va veni timpul, sa stiu cum sa-i fac nivelul.
Ma refer practic, pentru ca teoretic, luand in considerare instructiunile din manualul de service, e imposibil.
Acolo scrie ca trebuie adus uleiul din cutie la 85-95 grade, ceea ce nu se poate. Nici condusa agresiv, in aglomeratie, pe 40 de grade canicula, nu trece uleiul din cutie de 75 grade. La o utilizare normala e 60-65 grade.
Cutia este GM 6T30 MH9.

Sursa 1.
Sursa 2.

Sursa 3.

Cutiile 6T30-40 sunt identice ca si conceptie, difera doar la unele dimensiuni ale pieselor din interior, pentru diferitele motorizari.
Sursa 4.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Dupa niste cautari mai profunde, am gasit explicatia pentru care transmisia mea functioneaza la o temperatura mai scazuta decat referintele pe care le-am gasit referitoare la acest tip de transmisie 6T30, dar montata pe alte modele Opel sau Chevrolet.
Raspunsul este: sistemul de racire. La Astra J si Cruze, uleiul din transmisia automata trece mai intai prin radiatorul de racire al motorului (deci o racire lichid/ lichid), care are o parte prevazuta pentru acest lucru, apoi trece printr-un racitor auxiliar (racire aer/ lichid) montat in fata tuturor celorlalte radiatoare ale masinii (cel de antigel si cel de A/C).
La mine, este doar racitorul de ulei din fata restului de radiatoare, cel aer/ lichid.

Au renuntat probabil la racirea lichid/ lichid datorita numeroaselor cazuri in care se defecta radiatorul si se amestecau cele 2 lichide, aceasta ducand la distrugerea cutiei, dar si la probleme in sistemul de racire al motorului.
Ce-i drept, acest sistem avea avantajul ca ajuta la incalzirea mai rapida a uleiului din cutie iarna, avand in vedere ca antigelul motorului se incalzeste relativ repede. Insa in rest, avea doar dezavantaje, inclusiv faptul ca temperatura uleiului transmisiei se putea incalzi prea mult vara, cand lichidul de racire ajunge aproape de 100 grade celsius.
La acest sistem doar cu radiator de ulei, au rezolvat relativ bine problema de a se incalzi iarna uleiul din cutie la temperatura normala de functionare, prin adaugarea unui termostat inaintea radiatorului de ulei, care face by-pass acestuia, atata timp cat uleiul cutiei e prea rece.

Cred ca e evident faptul ca, la acest sistem, la care uleiul din cutie nu este in contact termic cu antigelul, uleiul se va gasi la o temperatura mult mai mica. Temperatura aerului nu trece de 40-50 de grade nici vara. Astfel, transmisia este protejata de temperaturi inalte, inamicul numarul 1 al transmisiilor automate.

Acum, ma preocupa in continuare procedura de aducere la nivel a uleiului din cutie, dupa schimb.
Inca nu am gasit manualul de service pentru Corsa E, probabil e prea nou modelul.
Daca ma poate cineva ajuta in acest sens (cineva care are o pila la reprezentanta), i-as fi recunoscator.

Am insa banuiala ca va fi realizat nivelul de ulei la o temperatura a acestuia in jur de 65 grade Celsius.
Sa vedem cand voi face rost de manual, daca am avut dreptate sau nu Smile .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR