Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Domnu mikyboy am scos o bujie din chiuloasa si la una ia cazut capul in capul pistonului imi poti spune cum, ai reusit sa scoti capul bujiei fara sa demontezi chiulaoasa TE rog mult ,ms.
Skip ads

  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ms de sfat domnu invest, am vb cu mikyboy si mai incerc un pic maine o munca de chinez batranel poate vrea doamne doamne sa ma ajute si in legatura cu pornit n-am de cand pana nu gata treaba.Sper s-o rezolv ca parca n-am nici somn noaptea Crying or Very sad
  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai partea din bujie am scos-o si nu se mai vede nimic in gaura de la bujie din chiuloasa deci sigur a cazut varfu in cilindru Crying or Very sad tip motor y20dth
  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am introdus o sarma subtire si oteloasa pe gaura si nu mai e nimic pt ca am dat de domnu piston si inca ceva nu mia cazut vf bujiei ci miezul ala sau ceo fi ala ce se incalzeste.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@eudey - ai reusit sa scoti varful conform indicatiilor mele telefonice si a metodei utilizata de mine in aceasi situatie anul trecu? da-ne de stire cum ai rezolvat...
  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am resit doamne multam am facut cum miai zis tu da m-am chiunuit de mai bine puneam alt motor m-am apucat pe la 8 dimineata si am scos-o la 18:30 dar a meritat na ce sa zic,ms mult de sfaturi miky, ms mult.
  • gabi79_bz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Si....nu inteleg de ce mi sa modificat din ceea ce am scris...doar am multumit unui om....dar,in fine
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@eudey - ma bucur ca ti-a fost de folos sfatul meu si acum sti in caz ca mai ai prieteni care au aceasi problema sa o rezolve in felul acesta. Un al sfat ar fi sa cureti bine zona cilindrica in care intra bujia ca sa nu mai fie acolo calamina si ar fi bine daca ai avea un burghiu cat mai lung sa il bagi pe gaura unde intra bujia pana in fundul gaurii unde exista un con asemanator cu cel al bujiei si cu mana sa rotesti burghiul sa se curete putin si acolo de calamina. Pentru zona cilindrica poti folosi o hartie abraziva (smirghel) rulata ca o tigare dar atentie sa fie mai mica sa nu ataci filetul de sus sau vezi ca sunt pentru instalatii niste perii rotunde de curatat tevile de cupru pe interior si ii tai tepii pana la diametrul necesar sa intre acolo in gaura si apoi cureti bine de tot. Praful acela de calamina o sa cada in cilindru dar o sa iasa in felul urmator: Dupa ce pui la loc injectoarele (cu aceasta ocazie schimba si toate o-ringhurile de la injectoare - acelea cu insertie metalica la mijloc- si cele de la iesirea talpii ijectorului din chiuloasa afara), dupa ce ai pus distributia la punct si ai pus surub nou la roata de lant din capatul axului cu came (ala se strange tare cu 90Nm parca si apoi inca doua reprize de cate 15 grade parca dar te uiti in TIS ca scrie exact sau in cartea de reparatii)cu toate bujiile scoase si mufa de la pompa de injectie scoasa dai la automat cateva secunde sa iasa toata mizeria din cilindru. Apoi pui totul la loc (bujii, mufa de la pompa de injectie) si atentie mare cum pui tevile la injectoare.... (prietenii stiu de ce Very Happy). Bafta si sa ne scri daca ai rezolvat si vino si cu ceva poze cu varful buclucas Wink
Skip ads

  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Gaurile la bujii leam curatat bine de calamina in rest nam mai facut nimic la injector ca numa cel de la pistonu cu pricina lam desfacut ,acum totu e ok doamne multam,am bagat si aditiv pt prima data sa vedem ce o iesi Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar ai schimbat macar o-ring-urile de la respectivul injector? e pacat ca ai desfacut si nu ai schimbat acele o-ringuri. Sunt imbatranite si daca tot ai umblat la distributie acum... altfel data viitoare iar trebuie sa umbli la distributie, alt surub la axul cu came si asa mai departe....
  • andreimaxim

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut.am si eu o problema si as vrea sa stiu ce se poate face,in urma cu vreo 3 saptamani am mers si eu sa imi pregatesc masina(vectra caravan 2.o DTI din 2001) de iarna cu bujii noi ca mi se parea ca porneste un pic cam greu iarna(asta a fost iarna trecuta)si cand sa o inlocuiasca pe ultima cica s-a rupt in chiuloasa si nu a reusit sa o schimbe pt ca nu o putea scoate(dar nu a cazut nici in capatul pistonului.acuma masina merge f bine si porneste dar as vrea sa stiu ce repercursiuni ar putea avea pe viitor.multumesc
  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
A patit ca si mine,mergi la biserica roagate si apucate de treaba,toata operatiunea va dura mai bine de jumate de zii ce sa zic bafta multa
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu implica niciun risc dar nici sa vii pana aici nu se justifica. Distanta mult prea mare. Vezi ca este un baiat de prin satu mare parca, am inteles ca poate sa te ajute. Daca tu preferi sa conduci atata drum, pe mine nu ma deranjeaza si te ajut cu placere dar ...crede-ma, eu nu as face atata drum si de-as sti ca merg cu masina asa toata iarna.
  • andreimaxim

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
da,intr-adevar e cam lung drumul,te-am intrebat pe tine pt ca sti despre ce e vorba.am vorbit cu tipul ala din satu mare si a zis ca ma poate ajuta dar parca mi un pic frica sa nu se rupa capul incandescent prin metoda ce o foloseste.si o ultima intrebare:pot sa circul cu masina asa cu bujia aia fara sa patesc nimic la motor sau sa se defecteze si altceva?multumesc de ajutor
P.S. bujiile bosch sunt bune?am pus 3 si mai urma sa o schimb si pe a 4-a cand a intervenit dracusorul cu coada lui,nu o sa le afecteze pe cele 3 aia defecta sau daca e defecta ca mecanicul zicea ca si aia merge chiar daca s-a rupt la filet(curent trece prin ea si ajunge la capatul incandescent)iar daca aveti nevoie de lamuriri in probleme de sanatate va stau la dispozitie pt ca sunt viitor medic(peste 1 an).multumesc inca o data
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@andreimaxim - eu zic sa mergi la baiatul din satu mare si sa o scoti pana nu vine iarna ca si eu am tot amanat faza cu bujia vreun an si apoi m-am chinuit la maxim pana cand am reusit sa le scot si acum am 3 bucsi filetate dar macar acum nu mai are moarte Very Happy
daca se intampla sa cada varful bujiei in cilindru atunci e putin mai complicat dar se poate scoate fara sa dai chiuloasa jos... suntem cel putin 2 oameni care am facut aceasta operatiune si am reusit... Wink 0744677871 daca vrei alte detalii Mihai-Sibiu
  • taobao

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vivaro 2007 M9R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut toti forumistii,
am o zafira din 2002 , motor Y20DTH . am incercat sa schimb si io bujiile si am patit-o.
am luat un set de MEYER parca si am trecut la treaba. cu motorul rece am inceput lucrarea.
toate bune si frumoase pana la una bucata , a 2-a de la stanga la dreapta cum te uiti la motor.
am dat de 2-3 ori cu spray ptr. a usura operatiunea dupa care s-au desfacut ,numai ca aceasta nu a mai vrut sa iasa. s-a desfiletat dar nu vrea sa se extraga. a trebuit sa ma fortez umpic ptr. a o desface .
acum nici nu iese afara de tot dar nici de infiletat inapoi in chiuloasa nu mai vrea .
va rog ajutati-ma ptr. ca la service a pus verdictul - RUPTA- de inlocuit cu tot cu garnitura si filet rectificat 600 ron.
acum masina porneste umpic mai bine cu cele 3 schimbate decat inainte cu cele originale.
vreau un mecanic bun in galati sau in apropiere.
  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
E clar ca s-a rupt bujia in chiuloasa se poate extrage si fara sa dai chiuloasa jos apeleaza la domnu invest ii gasestii nr de telefon aici in paginile anterioare
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
taobao a scris:salut toti forumistii,
am o zafira din 2002 , motor Y20DTH . am incercat sa schimb si io bujiile si am patit-o.
am luat un set de MEYER parca si am trecut la treaba. cu motorul rece am inceput lucrarea.
toate bune si frumoase pana la una bucata , a 2-a de la stanga la dreapta cum te uiti la motor.
am dat de 2-3 ori cu spray ptr. a usura operatiunea dupa care s-au desfacut ,numai ca aceasta nu a mai vrut sa iasa. s-a desfiletat dar nu vrea sa se extraga. a trebuit sa ma fortez umpic ptr. a o desface .
acum nici nu iese afara de tot dar nici de infiletat inapoi in chiuloasa nu mai vrea .
va rog ajutati-ma ptr. ca la service a pus verdictul - RUPTA- de inlocuit cu tot cu garnitura si filet rectificat 600 ron.
acum masina porneste umpic mai bine cu cele 3 schimbate decat inainte cu cele originale.
vreau un mecanic bun in galati sau in apropiere.


fa niste poze si pune-le aici sa ne putem edifica cum anume zici tu ca sta acum bujia respectiva si in functie de asta iti putem da un raspuns cat mai avizat si corect...
  • taobao

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vivaro 2007 M9R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pur si simplu nu am la ce face poze , ptr. ca asa cum am spus , bujia s-a desfilet si acum nici nu o pot scoate afara dar nici de infiletat nu se mai baga inapoi.
daca pierdea compresie pe acolo , mai pornea masina ?
chestia e ca masina porneste acum dar f. greu si abia e numai -4- 5 grade afara, dar cat or sa fie - 20 , 25 ?
vreau neaparat sa o rezolv repede.
multumesc voua forum-istilor
Wink
  • ptrionut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
aceeasi problema ca si "gabiopel" am patit si eu dar avem noroc ca este un coleg care chiar se pricepe la scos bujii si la montat si il recomand oricui cu mare placere.Multumesc mult de tot lui @invest si sa nu cumva sa uite ce am promis ca "promisiunea e datorie curata"
P.S "gabiopel" sper ca marti sa ai timp sa iti pot da ceva pt "invest" sper sa nu uite sa te sune
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR