Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Florin stai linistit, eu am mers la service (maiandrei) si am demontat admisia si am extras toate clapetele pt a evita desprinderea lor si .... evitarea problemelor. Masina merge super .... este si remapata
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Am dat jos azi galeria de admisie si am aflat cauza pt care s-a dus turbina...din pacate o clapeta era rupta.
O galerie noua 1400 ron,si 500 ron second hand in dezmembrari.
La masina de 100.000 km sa se rupa clapetele?!
Nu exista kit de reparatie pentru galerie? Adica doar clapetele respective?
Am inteles ca la modelele mai noi nu mai exista aceste clapete in galerie, daca se scot si acestea ce se intampla? Care este rolul lor defapt?
Multumesc!


Deci, s-a adeverit problema cu clapetele, din pacate. Era ciudat ca elicea turbinei sa se indoaie pur si simplu. Nu vreau sa te sperii, dar bucata de clapeta desprinsa poate lasa urme si in cilindrul care a aspirat-o si apoi scuipat-o.
Eu am cand am dat-o jos sa o verific am intrebat daca nu se pot scoate clapetele cu toate ca ale mele erau intregi. Raspunsul celor de la reprezentanta a fost ca daca le scot sa nu vin sa ma plang ca motorul nu va mai functiona in parametri. Din cate ai vazut clapetele inchid/deschid fluxul de aer admis, plus ca are rol si de turbionare al aerului, nu sunt puse degeaba. Stiu ca cele noi nu mai au clapete, dar probabil ca au alta constructie si poate alt soft.
In cazul lui Avram Adrian, ma gandesc ca lipsa clapetelor a fost compensata prin modificarea softului/remapare. Sincer, nu stiu care ar putea fi efectul scoaterii pur si simplu a clapetelor.
Daca colegii care si le-au scos spun ca e ok, inseamna ca e ok.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si sa punem tot raul inainte...ce se intampla daca lasa urma in cilindru? Nu exista simptome dupa?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Uite ce a patit un coleg de forum din cauza unei clapete de pe admisie, la el a fost dauna destul de mare. Bucata aceea de clapeta e aspirata in cilindru prin supapele de admisie, iti poate lovi sau bloca supapele, poate zgaria cilindrul, poate fi prinsa intre piston si chiulasa... depinde de traiectoria si de dimensiunea bucatii rupte. Poate tu ai avut noroc si nu a lovit nimic prin motor, decat elicea turbinei. Poate ne pui niste poze cu galeria ca tot ai dat-o jos.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=122641

Giulestina a scris:Scuze de intarziere dar nu prea am avut timp de nimic. Asa cum spuneam nu au fost de vina cei din service, ba din contra in final as spune ca au fost chiar profesionisti in identificarea si rezolvarea problemei. Desi masina nu se mai afla in garantie cei de la Opel Germania au hotarat sa-mi rezolve problema integral pe banii lor, eu nu a trebuit sa platesc nimic. Defectul care a cauzat distrugerea motorului a fost ruperea unei clapete din galeria de admisie care a ajuns pana in motor in pistonul 1. Acolo in final a reusit sa blocheze pistonul fapt care a generat in lant avarierea motorului, supape, cilindru, chiulasa, axa cu came, distributie...etc. Au fost schimbate cam toate piesele, doar chiulasa nu au schimbat ci au rectificat-o. De retinut pentru toate Insignia care au galerie de admisie cu clapete, EXISTA ACEST RISC LA TOATE! cei din Germania cunosc acest viciu ascuns dar incearca sa-l tina cat mai secret. Noile modele de Insignia vin cu galerie de admisie fara clapete, deci au gasit solutia, insa generatiile mai vechi au ramas in continuare cu acest risc. Eu voi apela la Marius Andrei de la serviceopel, multa lume de aici il stie, deoarece ei cunosc aceasta problema si stiu sa dezactiveze aceste clapete (sunt in numar de patru) astfel incat ECU sa nu dea erori. Ce sa zic, trist, eu care credeam ca am cea mai fiabila masina a anului cum zicea Dekra.

Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu am sesizat nici o diferenta sau un sunet ciudat la motor...si turbina imi fluiera de anul trecut...deci printre toate pot spune ca am avut un noroc..acum nu stiu ce sa fac...sa pun alta galerie sau sa scot clapetele. Am citit pe forum.la bmw si am vazut ca si la ei e problema asta si multi le-au anulat.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat

Aici si o poza cu galeria demontata.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In poza nu se vede cam cat e lipsa din clapeta si din care. Probabil a fost o bucatica mica... si ai scapat usor.
Referitor la scoaterea lor, nu stiu ce sa zic. S-ar putea ca in anumite regimuri, motorul sa nu functioneze corect. Banuiesc ca trebuie anulat din soft si motorasul care le actioneaza. Poate iti raspund si altii care au facut asa ceva.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Cred ca pana la urma merg pe schimbarea galeriei..daca asa a fost proiectata are totusi un rol...apoi pe viitor mai vedem ce va fi. Probabil nu voi tine eu masina incat sa se mai uzeze inca odata.
Pentru a fi in siguranta cred ca odata cu schimbarea distributiei ar trebui schimbata si galeria de admisie.
Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am mai citit pe alte forumuri ca anularea clapetelor aduce o crestere a consumului cu 10-15 % in oras pentru ca ele la turatii mai mici nu sunt deschise in totalitate si demontandu-le cantitatea de aer va fi mai mare si atunci si combustibilul la fel.
Si mai scriu altii ca ar creste si noxele.
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Am dat jos azi galeria de admisie si am aflat cauza pt care s-a dus turbina...din pacate o clapeta era rupta.
O galerie noua 1400 ron,si 500 ron second hand in dezmembrari.
La masina de 100.000 km sa se rupa clapetele?!
Nu exista kit de reparatie pentru galerie? Adica doar clapetele respective?
Am inteles ca la modelele mai noi nu mai exista aceste clapete in galerie, daca se scot si acestea ce se intampla? Care este rolul lor defapt?
Multumesc!



Care era zgomotul pe care il facea masina? Vineri voi schimba si eu turbina cea veche care face un suierat accentuat in accelerare, ma gandesc cu groaza acum sa nu cumva sa fie si galeria de admisie sa-i pun sa verifice pe baietii. Multumesc anticipat 1
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Cam de la 1400 rpm incepea sa fluiere turbina indiferent daca acceleram la relanti sau in mers.
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
E clara treaba,acceleasi simptome am si eu, masina are 161.000 km, de la 130.000 km am sunetu asta......inseamna ca mi-au bubuit si mie clapetii din admisie,trebuie sa ma pregatesc mai gros la buzunar...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Inainte sa schimbi turbina, verific-o pe cea de pe masina daca are urme de lovituri pe elicea turbinei de pe evacuare sau/si pe palele de pe platoul geometriei variabile.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi "problema" fluierat de la 1400 pana la 2000rpm.La maiandrei mi-au spus ca 90% s-a desprins o clapeta si mi-a intrat acolo si a indoit elicea.Daca aveti acest fluierat de la clapete aveti si grija la depasiri pentru ca s-ar putea sa va taie alimentarea si sa apara SVS. Apare doar uneori(in 20.000km mi-a aparut de 2 ori ).
Eu o sa fac operatia de scos a clapelor si implicit reconditionarea turbinei ... si in viitorul apropiat si DPF off +remap Very Happy
O zi buna,
Cristian.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cam cit costa scoaterea clapetelor, cei care ati facut asta?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Te costa in jur de 4-500 lei.

Bafta.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
500 lei - demontat admisie / curatat / (curatat si EGR) / extras clapeti / montat admisie
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Inteleg ca partea de resoftare pt clapete intra in pretul asta?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu, este strict manopera pentru eliminarea clapetelor de admisie.
Pentru remap,pretul este mult mai mare.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am avut inainte un suierat provenit de la turbina. Eram ferm-convins ca mi s-au desprins clapetii si au ajuns in turbina, dar spre fericirea mea, era de vina o garnitura metalica(montata intre turbina si galerie) care era sectionata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR