quicky13
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
kata1986
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2006 y
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
o ia greu la rece,am o motorizare 1.9 cdti 150 cai ,imi apare o spirala in bord la rece si porneste f greu doar la rece cu mult fum alb(nu ajunge curent la bujii chiar dk toate is bune inclusiv releul si firele care duc la iele (,pe tester imi da regulator presiune defect P0191(presiune prea mica,presiune rail la relanti 270 bari) ,pompa de motorina am schimbato in vara si injectoarele(corelatia actuala e la doua cu -2 la 1 cu 0 si la 1 cu +2.9) returul e perfect egal la toate...am schimbat si releu si buji chiar dk erau bune bateria mi pe duca de la atata dat la automat chiar daca e luat de 9 luni,si cu alta noua porneste f greu..help me
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu regulatorul de presiune la motor 1.3 cdti.
A avut diferite simptome, ex. pornea greu la cald, dupa pornea greu la rece pina intr-o zi nu a mai pornit deloc, imi aparea si masinuta cu cheita in bord dupa care nu mai mergea rotund motorul, nu trecea de 3000 de ture !
Rezolvare : Pentru a nu schiba regulatorul , ca e vreo 800 lei , se poate
incerca , sa se desfaca de pe rampa comuna si verificat daca nu a prins mizerie in cele patru gaurele ( suflat cu aer )!
Verificati si de preferat schimbati orengul cel verde de pe regulator !
Atentie acel oreng e special si rezista la 3000 bari !
Acest oring il gasiti numai la servisuri sau la magazine, daca cereti set oring pentru Mertan ( poate merge si de la alta masina, nu stiu ) !
Un set cu 4 orenguri circa 40 - 50 lei ! Numai unul se potriveste cel mai mic si verde !
Eu asa am rezolvat problema si merge masina fara probleme !
A avut diferite simptome, ex. pornea greu la cald, dupa pornea greu la rece pina intr-o zi nu a mai pornit deloc, imi aparea si masinuta cu cheita in bord dupa care nu mai mergea rotund motorul, nu trecea de 3000 de ture !
Rezolvare : Pentru a nu schiba regulatorul , ca e vreo 800 lei , se poate
incerca , sa se desfaca de pe rampa comuna si verificat daca nu a prins mizerie in cele patru gaurele ( suflat cu aer )!
Verificati si de preferat schimbati orengul cel verde de pe regulator !
Atentie acel oreng e special si rezista la 3000 bari !
Acest oring il gasiti numai la servisuri sau la magazine, daca cereti set oring pentru Mertan ( poate merge si de la alta masina, nu stiu ) !
Un set cu 4 orenguri circa 40 - 50 lei ! Numai unul se potriveste cel mai mic si verde !
Eu asa am rezolvat problema si merge masina fara probleme !
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Normal ar trebui sa tina destul de mult eu am aproximativ 220 k si s-a vazut ca nu era umblat la suruburi , acum probabil
cele Om tin mai mult de cit una pusa ulterior !
Cum m-am descurcat eu poate la altii sa nu mearga !
Oricum am cumparat si eu un regulator sh de pe net ( cu aceeasi cod ce scrie pe ea 0 281 002 584 ) si am crezut ca am rezolvat problema,
dar tot la acel oreng am ajuns sa il schimb! Dupa parerea mea senzorul acela ( regulatorul de presiune ) nu se strica asa usor, numai daca face scurt, cumva sau prinde mizerie !
Oricum ,fara regulator nu porneste masina , nu ajunge motorina in rampa comuna si implicit la injectoare !
In prima faza cind nu pornea , un mecanic a spus , ca simptoma e, ca si cum as avea injectoare defete !
cele Om tin mai mult de cit una pusa ulterior !
Cum m-am descurcat eu poate la altii sa nu mearga !
Oricum am cumparat si eu un regulator sh de pe net ( cu aceeasi cod ce scrie pe ea 0 281 002 584 ) si am crezut ca am rezolvat problema,
dar tot la acel oreng am ajuns sa il schimb! Dupa parerea mea senzorul acela ( regulatorul de presiune ) nu se strica asa usor, numai daca face scurt, cumva sau prinde mizerie !
Oricum ,fara regulator nu porneste masina , nu ajunge motorina in rampa comuna si implicit la injectoare !
In prima faza cind nu pornea , un mecanic a spus , ca simptoma e, ca si cum as avea injectoare defete !
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu mai tin minte coduri de piesa, dar , poti demonta regulatorul de presiune ( e vorba de doua suruburi ), si mergi cu e la un
servis si ii rogi sa iti caute un oring de presiune ( e verde ) la marimea potrivita, eu am cumparat un set de Mercedes ( nu mai stiu cod si nici ce model )!
Apropo cind desfaci sau il pui la loc ( regulatorul pe rampa comuna ) acolo, ai o garnitura de tabla, vezi sa nu iti cada jos , ca vei cauta cu mina si cu simturile, pina dai de ea , daca nu cumva ( caz fericit ) iti cade jos pe pamint !
La desfacut : inti defaci mufa , "tija" galbena impingi in sus cu o surubelnita aprox. 1 mm si tragi in sus , atentie sa nu il rupi.
la cele doua suruburi iti trebuie o cheie ( sau cap ) T 30 .
Sper ca, ti-a fost de ajutor cele scrise de mine !
servis si ii rogi sa iti caute un oring de presiune ( e verde ) la marimea potrivita, eu am cumparat un set de Mercedes ( nu mai stiu cod si nici ce model )!
Apropo cind desfaci sau il pui la loc ( regulatorul pe rampa comuna ) acolo, ai o garnitura de tabla, vezi sa nu iti cada jos , ca vei cauta cu mina si cu simturile, pina dai de ea , daca nu cumva ( caz fericit ) iti cade jos pe pamint !
La desfacut : inti defaci mufa , "tija" galbena impingi in sus cu o surubelnita aprox. 1 mm si tragi in sus , atentie sa nu il rupi.
la cele doua suruburi iti trebuie o cheie ( sau cap ) T 30 .
Sper ca, ti-a fost de ajutor cele scrise de mine !
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
- CHIRIAC
- **
- 289 mesaje
- din 16 Jan 2008
- Vectra 2005 Z19DTH
- Braila
CHIRIAC
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
- CHIRIAC
- **
- 289 mesaje
- din 16 Jan 2008
- Vectra 2005 Z19DTH
- Braila
CHIRIAC
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
daca stai cu fata spre masina, spre motor 1.3 vezi rampa ( dupa ce dai jos capacul de la motor ) ,iar in capatul din dreapta
este regulatorul de presiune ! Desfaci mufa ( ai grija sa nu o rupi ) si dupa desfaci cele doua suruburi care il fixeaza !
Cu grija, ca nu ai prea mult loc de carcasa metalica in care , e infipt filtru de motorina !
Cind demontezi si montezi , ai grija la garnitura metalica , sa nu iti cada dupa motor....( eu asa am patit )!
In varful regulatorului se mai aduna pilitura , probabil virful e magnetizat ! Il cureti ,suflii si orificiile , verifici orengul verde
sa nu fie deteriorat si sa stea la locul ei....! La montare ar fi bine sa pui garnitura metalica , fix cum l-ai luat jos !
Sa strangi bine cele doua suruburi ( acum nu sa le rupi ) sa etanseze bine !
Spor la treaba !
este regulatorul de presiune ! Desfaci mufa ( ai grija sa nu o rupi ) si dupa desfaci cele doua suruburi care il fixeaza !
Cu grija, ca nu ai prea mult loc de carcasa metalica in care , e infipt filtru de motorina !
Cind demontezi si montezi , ai grija la garnitura metalica , sa nu iti cada dupa motor....( eu asa am patit )!
In varful regulatorului se mai aduna pilitura , probabil virful e magnetizat ! Il cureti ,suflii si orificiile , verifici orengul verde
sa nu fie deteriorat si sa stea la locul ei....! La montare ar fi bine sa pui garnitura metalica , fix cum l-ai luat jos !
Sa strangi bine cele doua suruburi ( acum nu sa le rupi ) sa etanseze bine !
Spor la treaba !
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,569 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,569
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 253 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat