Calin_
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2009 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
Vectra C 2008 diesel, 1,9, 88kw/120CP
O problema asemanatoare am si eu, dar... ma tem ca am accentuat-o!
Volanul merge "in trepte". Adica... daca as transpune cursa volanului pe un ceas as putea spune ca de la 12 la 1 merge normal, de la 1 la 3 merge foarte greu, de la 3 la 6 usor, de la 6 la 9 greu... In ambele sensuri face la fel, simetric. Dar culmea e ca nu tot timpul. Intr-o zi facea, in alta mergea normal.
Dupa zeci de "diagnoze" care de care mai fanteziste, vazand ca nu poate nimeni sa-mi spuna cu certitudine care e problema, am zis sa o iau cu inceputul. Adica cu ce e mai ieftin. Am schimbat uleiul in caseta de directie. Si-a revenit. Cam o mie de km a mers perfect. Dupa care... surpriza! Iar face la fel! Acum m-am uitat in bidonul de ulei din care mi-au pus cei de la service si... E ROSU! Uleiul este Mobil ATF 320. Intrebarea mea este... daca maine il si schimb, putea sa dauneze ceva casetei? Cum il schimb? Daca desfac furtunele de jos si golesc, se goleste tot? La schimbul anterior a curs cam 700 ml. E sufficient? Se mai poate spune ca il amestec? Am inteles ca nu e voie sa amesteci rosu cu verde...
O problema asemanatoare am si eu, dar... ma tem ca am accentuat-o!
Volanul merge "in trepte". Adica... daca as transpune cursa volanului pe un ceas as putea spune ca de la 12 la 1 merge normal, de la 1 la 3 merge foarte greu, de la 3 la 6 usor, de la 6 la 9 greu... In ambele sensuri face la fel, simetric. Dar culmea e ca nu tot timpul. Intr-o zi facea, in alta mergea normal.
Dupa zeci de "diagnoze" care de care mai fanteziste, vazand ca nu poate nimeni sa-mi spuna cu certitudine care e problema, am zis sa o iau cu inceputul. Adica cu ce e mai ieftin. Am schimbat uleiul in caseta de directie. Si-a revenit. Cam o mie de km a mers perfect. Dupa care... surpriza! Iar face la fel! Acum m-am uitat in bidonul de ulei din care mi-au pus cei de la service si... E ROSU! Uleiul este Mobil ATF 320. Intrebarea mea este... daca maine il si schimb, putea sa dauneze ceva casetei? Cum il schimb? Daca desfac furtunele de jos si golesc, se goleste tot? La schimbul anterior a curs cam 700 ml. E sufficient? Se mai poate spune ca il amestec? Am inteles ca nu e voie sa amesteci rosu cu verde...
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut! Aceleași simptome le aveam și eu. Poți vedea în postãrile mele ce am incercat: de la ulei servo, releu de încãrcare...pana la pompa de servodirectie! Toate astea ca sa descopãr ca problema era la crucea cardanica de la axul volan. Eu zic sa o verifici întâi și pe asta, înainte sa bagi bani aiurea. În cazul în care suspectezi pompa de servodirectie, am una funcționalã. Eu am schimbat-o fãrã sa fie nevoie.
Bafta!
Bafta!
Calin_
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2009 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
SSyLe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2018
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat