Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • opel_istul

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ar fi indicat in primul rand sa schimbi corpul cu clapeta de acceleratie...la acele reglaje nu se umbla nici-o data,de aceea au si vopsea pe ele iar tu sigur le-ai dat peste cap si de acolo si relantiu crescut!
Skip ads

  • tery

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ce cod are motorul tau de poti regla turatia.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
C16NZ
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
opel_istul a scris:Ar fi indicat in primul rand sa schimbi corpul cu clapeta de acceleratie...la acele reglaje nu se umbla nici-o data,de aceea au si vopsea pe ele iar tu sigur le-ai dat peste cap si de acolo si relantiu crescut!


pei si daca nu se umbla niciodata cum zici,de ce este prevazut cu reglaj pe imbus sa ai acces sa poti regla?Daca nu trebuia sa umblu acolo cum zici tu,ar fi trebuit printr-o deductie simpla si logica ca acel imbus sa nu exsiste deloc acolo sau sa fie blindat sa nu aiba acces omul nu?
Skip ads

  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat

  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
toate alea pot fi din acel chenar trimis de tine? Ca nu inteleg
daca as dori sa iau un corp cu totuu de aceleratie,cum as putea verifica daca nu a fost umblat niciodata la reglaje si ce denumire exacta ar avea?
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
La mine in autodata scrie ca nu sunt posibile ajustari ale turatiei la relanti sau pe la clapeta la motorul tau. ce tiam dat in chenar in dreapta le iei prin eliminare sunt posibile cauze ale relantiului dereglat.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
pai mai bine iau alt corp clapeta aceleratie asa cum mi-a zis userul opelistul nu?In afara de IAC nu stiu ce sa-i fac.Dar spune-mi si mie in afara de iac,restul cauzelor enumerate de tine se afla cumva toate lnga corp clapeta acceleratie sau?...
Skip ads

  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
evap da e pe langa are niste furtune
capatul la cablu de acceleratie da e fix in drept cu clapeta
sensorul temperatura antigel pe chiulasa sau pe langa termostat
sensorul TPS e in spate la clapeta. daca nu ai check engine aprins nu intra pe electronice.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
deci pt relanti scazut cel mai corect ar fi sa iau: corp clapeta aceleratie complet nu?
  • Dany94ro

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Vorbeste cu un membru din club tot din bucuresti cu acelasi tip de motor, intalniti-va si vezi ce rezolvi, cred ca asa este cel mai usor, decat sa cumperi alt corp nou sau sh degeaba
  • opel_istul

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
stork a scris:
opel_istul a scris:Ar fi indicat in primul rand sa schimbi corpul cu clapeta de acceleratie...la acele reglaje nu se umbla nici-o data,de aceea au si vopsea pe ele iar tu sigur le-ai dat peste cap si de acolo si relantiu crescut!


pei si daca nu se umbla niciodata cum zici,de ce este prevazut cu reglaj pe imbus sa ai acces sa poti regla?Daca nu trebuia sa umblu acolo cum zici tu,ar fi trebuit printr-o deductie simpla si logica ca acel imbus sa nu exsiste deloc acolo sau sa fie blindat sa nu aiba acces omul nu?

De umblat s-o umbla dar nu dupa urechie,pe tester sa se vada parametrii reali nu dupa cum vrea inima ta Very Happy
Inca o chiestie ar fii iac-ul...chiar daca l-ai curatat tu si arata ca nou asta nu inseamna ca si functioneaza,poate a ramas blocat pe deschis si il poti arunca...
Eventual daca te decizi iti pot oferii tot corpul cu clapeta de acceleratie + iac + senzor clapeta acceleratie la 60 lei (nu a fost umblata la reglaje)!
O putem monta si testa la mine...
Skip ads

  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
opelistul ma bate gandul sa stii...oferta de 60 ron chiar nu e deloc scumpa.Dar problema este ca eu sunt din buzau.tu de unde esti?Sunt interesat

deci ideea este ca odata ce mi-am bagat io nasul la acel reglaj de sub manusa,in veci nu-l mai pot regla.Asa mi-a explicsat si tatal meu ca in veci nu o sa mai pot regla relantiu STAS,pentru ca aceste reglaje cica se fac special in fabrica pe diferite dispoztivie speciale care doar fabrica le are.Si cica acolo sunt reglaje atat de fine chiar si de jumate de grad sau minut de aia nu mai pot eu sa reusesc Smile))
Chiar nu am stiut ca nu se umbla la acel reglaj.Habar nu am avut,sa-mi fie invatatura de minte
Totusi io tin minte si chiar nu mint,cand functiona ea calumea calculatoru de bord imi arata la relanti si 0.6/0.7l pe ora.Era super silentioasa de abia auzeam ca e pornita.
Acum imi arata la dracu in prasnic la relanti 1.8l/h/ 1.5l/h.Enorm de mult.Cel putin daca comut pe gaz imi arata si 2.0l/h.Ca o intrebare pe gpl e normal sa arate mai mult la relanti?
  • opel_istul

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu sunt din Ilfov,scrie si la profil! La profilul tau vazusem ca scrie Bucuresti si de aceea am zis ca te astept la o proba,nu am stiut ca esti din Buzau!
O pot trimite luni prin Fan daca imi dai adresa pe PM! (sa stii de pe acum ca transportul costa in jur de 35-40 lei)
La intrebarea cu gazul nu stiu sa raspund ca nu am avut nici-o data gaz pe masini!
  • Dany94ro

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
In legatura cu gazul, da este normal sa ai un consum mai mare la gaz.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
opel_istul a scris:Eu sunt din Ilfov,scrie si la profil! La profilul tau vazusem ca scrie Bucuresti si de aceea am zis ca te astept la o proba,nu am stiut ca esti din Buzau!
O pot trimite luni prin Fan daca imi dai adresa pe PM! (sa stii de pe acum ca transportul costa in jur de 35-40 lei)
La intrebarea cu gazul nu stiu sa raspund ca nu am avut nici-o data gaz pe masini!


prin posta romana nu trimiti daca e ,ca e mai ieftin
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu am Vectra A motor c20ne gpl pe ea si comp de bord. pe benzina cu motorul cald 1,3 1,4 /h si pe gpl 0.9 sau 1.0sau 1.1 /h tot cu motorul cald.
dar vezi ca daca mai ai putin gaz in butelie si nu ai presiune destula ( desii mai poti merge 5km) iti arata aiurea pe comp de bord si iti modifica si turatia ca trage mai mult aer. ( la relanti ma refer).

-- iar legat de problema ta cred ca nu are rost sa iti bati capul cu reglaje si alte minuni cand poti scapa cu 60 ron --
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
dracu a stiut ca acolo sunt reglaje de fabrica si ca n-am ce cauta io cu surubelnita?
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Adrian Cosma a scris:Eu am Vectra A motor c20ne gpl pe ea si comp de bord. pe benzina cu motorul cald 1,3 1,4 /h si pe gpl 0.9 sau 1.0sau 1.1 /h tot cu motorul cald.
dar vezi ca daca mai ai putin gaz in butelie si nu ai presiune destula ( desii mai poti merge 5km) iti arata aiurea pe comp de bord si iti modifica si turatia ca trage mai mult aer. ( la relanti ma refer).

-- iar legat de problema ta cred ca nu are rost sa iti bati capul cu reglaje si alte minuni cand poti scapa cu 60 ron --


pai si nu te supara la motor de 2l e si normal sa-ti arate 1,4l/h,mie la motor de 1,6 iti arata cat tie,foarte mult stiam eu ca ceva e in neregula.Masinuta mea arata si 0.6l/h la relanti cu motoru cald acum cativa ani Neutral
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
da stiu. eu vroiam sa iti spun care e diferenta dintre GPL si benzina, mie imi arata mai putin pe gpl decat pe benzina la relanti. Si in mers pe autostrada dupa ce merg constant la 120 la ora imi arata pe gpl 3l / 100km cand real am 9 /100 asta dupa o jum de ora - o ora de mers in oras imi arata 10 9 14 23 samd. deci treaba cu BCul pe gpl e aiureala. Si deja o dam in alt subiect si suntem off topic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR