Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
NU stiu cine si ce suceste.....
!. cu 8 compresie acel motor nu va merge niciodata bine.
2 faptul ca are compresie mica dar egala pe pistoane inseamna ca e ceva la distributie.
3. exista motoare care merg foarte bine cu acea compresie nu cu distributia pusa/sarita/indodata sau cum o fi.
4. ma bucur de faptul ca cineva si-a rezolvat problema.
5. aici nu intru sa arat cine sunt,asta stiu cei care merg cu masini ale caror motoare le-am reconditionat (nu carpit)
6.numai citind cu atentie ce se discuta vorbim in cunostinta de cauza si avem ocazia sa invatam din experientele altora.
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am o dilema ... Colegul AlexBT spunea la inceputul topicului ca are compresie de 8. Apoi a gasit o problema la distributie. Nu gasesc unde scrie ca a facut din nou testul de compresie si ca are tot 8 bari . Ma gandesc ca acum are compresie normala conform print screen-ului pus de mine din autodata , de 12-15 , din moment ce masina merge ok acum. Gresesc eu cumva?
Va rog nu va suparati pt interventia mea , nu sunt mecanic , doar intreb de curiozitate, oricum ma bucur ca AlexBT a rezolvat cu motorul .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,684
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@mecaNIK

Rog un raspuns si pentru intrebarea mea (din post-ul anterior) :

ahappyuser a scris:N-am vazut sa intrebe nimeni (si cred ca am citit multe din posturile dvs. pe subiecte cu motorizarea X16XEL) astfel ca daca nu e cu suparare - intreb : cu ce tip de ulei merge masina dvs. si cat mananca la un schimb, dupa ce i-ati refacut motorul 'ca la carte' ?

Daca nu e un vreun secret, evident. Smile
  • AlexBT

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
imi vine sa-i dau foc acestei masini, la fost reparatoie mi-a schimbat si ceva pe la alternator pt ca era ars nu incarca prea bine am keltuit o gramada de bani si am reusit sa o fac sa mearga perfect ,asa cum imi doream , azi am vrut sa-i pun leduri in bord , la vectra b merg in bord becuri/leduri exact ca la pozitii, am fost am cumparat becuri , le-am montat si cand i-am dat cheie, trepideaza din toate incheieturile, asa cum trepida inainte de reparatii, mor de ciuda si de draci, nu mai am incredere inacest model , gresesc eu? e vre-o diferenta la leduri ,sunt mai puternice? pot duce la arderea unor componente ale alternatorului?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ledurile consuma mai putin decat beculetzele normale...
poi masoara tensiunea la bornele bateriei in mers in gol... ar trebui sa fie putin peste 14..
sau desprinde-i cureaua accesorii si da-i cheie.. sa vezi daca merge normal... numai sa nu mearga mult timp motorul asa...
sa nu fi reaparut problemele mecanice...
  • claudiubolo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2013

  • Mesaj Privat
buna am si eu o problema care este urmatoarea ma lasat termocupla am schimbato porneste vebtilatorul acum pe la 100 dar daca tot merg cu ea dupa un timp se opreste ventilatorul si porneste iar cand temperatura apei ajunge la prima linie rosie dupa care scade iar pe la 100 si ceva ce sa fac va rog ajutatima cu o rezolvare inainte mereu apa statea la 90 95 oricat as fi mers cu ea
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
termostat nou? cu tot cu senzor? Sunt discutii si despre termostat. Succes.
  • alikaasd

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Problema este urmatoarea pe la 3000 de turatii ma pune in cap ori nu alimenteaza ori nu ii da curent.
Motoril este 1.6 16v Acela 101 cai
Motorul este segementat nu mananca ulei nu consuma mult, Inafara de segmentare+ semeringurii si garnituri scanue supape si toate cele. am schimbat si bujii. fise si bobina de inductie ce credeti ca ar mai pute fi problema.
Pompa de benzina cum o verific ?adika nu daca lucreza ca lucreza, dar ma gandesc ca undeva la 3000 de turatii nu ii mai da debit
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR