Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe
  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Norma de poluare la masinile europene se stabileste din tabele, in nici un caz nu se stabileste masurand noxele masinii.
Se cauta omologarea de tip, si de acolo se ia norma euro.
Pot apare diferente intre norma de poluare la aceeasi masina ca sa mai intamplat ca producatorul sa omologheze, sa zicem, o masina in italia euro 3, iar in germania euro 4.
Skip ads

  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Si eu sunt de aceasi parere cu kxe!
Norma de poluare este trecuta in cartea tehnica (Brief-ul masinii) si normal trebuie trecuta aceasta in noile documente!
La corsa pe care am inscris-o avea teava de esapament plina de funingine, sincer imi era teama ca nu o sa treaca testul cu noxele....dar a trecut!
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
asa ar fi normal sa fie insa la noi in ro au altfel de tabele fata de cele din germania insa in acest caz este euro 4 de exemplu la volkswagen trecut euro 4 in brief la noi e euro 2 bine nu la toate .... majoritatea tin de tipul motor si nu de noxele emise am vazut cazuri in care is trecute euro 2 in germania si au iesit euro 4 la noi Neutral totul tine de tipu; motor iar la noxe au ei un barem cam cate grame are voie masina max sa aiba si dupa alea se i-au ei daca masina ta are noxe mai mult decat cele care apal la ei in tabele la un tip motor atunci vei fi respins si te vor trimite la service
  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ce norma euro va avea o masina, puteti afla si fara a duce masina, completati la rar o cerere de consultanta.

RAR
Skip ads

  • gabriel05

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu pot deschide o discutie noua postez aici. Va rog sa ma ajutati... Am cumparat ieri un OPEL CORSA C pentru sotia mea. 1.4, benzina, 3 usi; fabricat in luna 12. 2002. Vanzatorul mi-a spus ca este sigur euro 4. Eu nu ma pricep absolut deloc si m-am speriat citind in brief "Euro 3 und E4". Sunt atat de novice, incat nici tipul motorului nu am stiut unde sa il caut, nici pe placutele masinii, nici in brief. Tot vanzatorul mi-a spus ca este Z14XE. Graba vine si din faptul ca m-am programat maine la RAR la 13.30. Cine are o masina asemanatoare ca motor, sa imi raspunda, este Euro 3 sau Euro 4? Multumesc, si astept cu nerabdare eventualele raspunsuri.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,460
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa iasa EURO 4
  • gabriel05

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Pai tocmai de acest "ar trebui" mi-e frica. Ma bate gandul sa renunt la programare si sa fac, mai intai, o solicitare la RAR sa imi spuna norma de poluare. Sa vedem mai astept pareri.
  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ce capacitate cilindrica si ce putere are? rubricile p1 si p2.
Skip ads

  • gabriel05

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
1398 cm3 si 66KW.
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
daca scrie pe undeva Z14XE, este euro4. de asemenea daca scrie in actele masinii euro3 und d4 inseamna ca e euro 4. uitate ca ar trebui as scrie und d4 nu und e4.
  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sunt caracteristicile lui z14xe, care e euro 4,
x14xe care e euro 2 are 55 kw.
  • gabriel05

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Da, asa este scrie, "EURO3 und D4". In brief-urile alea nu scrie Z14XE ci o increngatura de cifre. In ceea ce priveste masina, habar nu am unde este trecut tipul motorului. Sper sa fie euro 4 tinand cont si de data de fabricatie a masinii - dec. 2002. Vad pe forum ca unii au Corsa cu E4 inca din 2001. Multumesc mult!
Skip ads

  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
tipul motor trebui sa fie scris undeva sub capacul de plastic respectiv capacul de la culbutori si dute linistit la RAR ca euro e 4 oricum o gandesti


cum e aici in poza undeva in spatele la capacul de plastic pe dunga aceea trebui sa gasesti scris ori z14xep or z14xe.. ca sa nu trebuiasca sa dai capacul jos ca sa vezi tipul motor desfa doar busonul de la ulei si ridica in sus de capac.. numai bine si sa o stapanesti sanatos !
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Este euro 4,si fara mita!Mita dai cand stii ca nu e ok si sa nu iti caute nod in papura...dar daca masina e ok,ai putea schimba bujiile si uleiul,plus consumabilele si distributia,asta dupa ce o cumperi ptr siguranta ta personala,nu se stie niciodata ce a facut si ce nu a facut la ea vechiul proprietar!Deci mergi la RAR,faci o identificare si gata...maxim 10 milioane cred cu tot cu inscris ..
  • gabriel05

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu RAR -ul. A iesit EURO 4 dar la CO2 ma asteptam sa iasa mai mic. Aiesit CO2 = 163. Asa ca, tinand cont de data primei inmatriculari 01. 2003, o sa am da plata la fisc 309 euro. Cam multisor chiar si pentru un 1.4. Totusi, la cate emotii am avut la RAR, acum simt o mare descatusare, asa ca, dau banii si mergem inainte! Multumesc mult pentru ajutor
PS. Nu am dat mita, am intalnit un inginer de mare calitate, la Voluntari.
Skip ads

  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR