Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai pe terster mi-a dat o erroare de la senzorul craft shift sau ceva un senzor de la arborele cotit dar a disparut singura eroarea si am mai avut o eroare cu aer fals care am rezolvato schimband un colier de la furtunul care intra in clapeta de acceleratie ... injecoarele si restul functionau in parametri
Skip ads

  • Lacatusss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sa schimbi motoru nu te ajunge in 1000 euro ii mai putin dar , tinand cont ca o sa trb sa schimbi motoru odata la 2 ani bagi p... in el motor , mai bn iti dai din calculator .. merge la a mea sa o ridic cu 20 de cp ca ii tot diesel , mai bn ridici din calculator si iti pui cip si sanatate
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pai da am duso la mecanic acum , am lasato acolo nu mai am masina Sad m-a adus un prieten . Mi-a zis ca e electrovalva turbo din start trebuie doar curatata deocamdata si sa verifice vacuum-ul si tot ax turbina motor tot tot ... si o sa schimb ce e nevoie ! Sper ca nu prea multe . Asa e cel mai bine ca sa fiu sigur . Desi am facut schimbul de ulei de vreo 2000 3000 de km o sa il schimb cu castrol edge turbo diesel 5w40 fara filtru de particule . Asta foloseste si un prieten pe audi a8 si e super ! Oricum tot ma bate gandul si de evacuare schimbata nu o las asa oricum . Dupa ce stiu ca merge motorul calumea ii schimb evacuarea apoi softul (cip tuning)
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da nu inteleg de ce sa schimb motorul o data la 2 ani il schimbi o data si larevedere . Si oricum si dupa asta poti sa vinzi piese chestii etc , iti poti recupera o parte din bani !
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Citeste si topicul https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=70933
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ma uit chiar acum ! Merci Wink
Am citit cam tot ce era nu stiu ce vrei sa zici . Din toata discutia am ajuns la concluzia ca raman pe soft Very Happy nu alte prostii turbo etc Wink
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Lacatusss a scris:sa schimbi motoru nu te ajunge in 1000 euro ii mai putin dar , tinand cont ca o sa trb sa schimbi motoru odata la 2 ani bagi p... in el motor , mai bn iti dai din calculator .. merge la a mea sa o ridic cu 20 de cp ca ii tot diesel , mai bn ridici din calculator si iti pui cip si sanatate


unde ai gasit tu cu 1000euro sa pui alt motor si sa il si omologhezi? chiar sunt interesat, si la dacie poate e atat, dar tinand cont ca pe langa motor trebuie sa schimbi aproape toata electronica...
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ehhh nu conteaza pana la urma e o parere . Deci am gasit motor de 1.9 cdti cu 120 de cp sau cv de genu de pe wauxhal cu 500 de euro . Nu stiu exact cati km avea sau daca era chiar bun da era intreg turobo tot tot tot ... nu avea cutie de viteze aia o luai separat adica alti bani , te ducea undeva la 1000+ da destul de complicat si la rar acte transport montaj etc :-j mai bine lipsa !
Skip ads

  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction astra dupa ce mi-a curatat senzorul de la turbo sau nus ce exact niste chestii acolo verificat vacuum bost etc . Schimbat filtre ulei . Mergea frumos dupa ce am plecat am facut 12 km ajuns in parcare caut prin oras uleiul filtrele ok am ajuns nimic . Schimb uleiul si alea ajung in parcare plec dupa 2 ore pornesc masina cu cheia pe ea eroare p0380 . Am oprit pornit iar tot aparea aceeasi eroare am plecat asa mergea frumos a disparut singura am oprit pornit iar . Era ok dar nu stiu ce e acea eroare din cate am inteles o bujie incandescenta sau asa cv dar a disparut .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
prietene, nu te supara pe mine, insa incearca sa scrii putin mai romaneste caci nu inteleg aboslut nimic, si daca reuseste alt coleg sa ne traduca ar fi ok.
un motor, nu se schimba ca la dacie. ignorand RAR-ul si reomologarea si schimbatul intr-un service agreat RAR pentru recarosare, ai toata partea electronica ce trebuie inschimbata intr-un motor, apoi trebuie si cutia care daca nu e aceasi, trebuie si ea inlocuita.
un motor schimbat costa mai mult in romania decat schimbat masina cu totul. nu stiu ce senzor ai curatat tu la turbo, te referi la senzorul MAP? sau la ce?
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pe langa faptul ca nu stie sa se exprime in romana, scoala bat-o vina, nici macar nu stie ce vrea. Deschide un topic aiurea, vrea sa tuneze o masina stricata, pe urma vrea sa schimbe motorul, acum cauta sfaturi cum sa o repare.
Poate totusi citeste un moderator pe aici si inchide subiectul asta si il indruma pe om spre sectiunea corespunzatoare.
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In fine ma scuzati , da nu trebuie sa sariti asa ca nu v-am injurat ! Am cerut niste pareri . Da vroiam sa ii fac un cip tuning schimbare de soft ceva de genul pentru a mari puterea motorului . Doar ca avea si o mica problema uneori cand plecam cu motorul fara sa il las sa mearga putin mai ales atunci cand e rece pleca in suturi de fapt facea o data sau de 2 ori la plecare apoi isi revenea . Si cam asta e tot ce avea motorul . Si mi-a curatat senzorul care nu stiu cum se numeste , e in spatele motorului mai exact pe langa traseul de la filtru de aer sub debitmetru pe acolo undeva . A curatat ala si nu mai face asa masina la plecare nu mai face deloc am schimbat uleiu si filtrele si e mult mai bine acum !
Skip ads

  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am revopsit jantele si capacele la oglinzi albastru electric . O sa le fac o poza cand o sa le montez pe masina ! M-am programat pentru schimbarea de soft saptamana viitoare . Si probabil o sa ii schimb finala cu ceva frumos si cam asta e .
Nu mai schimb nici un motor era doar o idee , oricum e mult prea complicat !
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si multumesc frumos pentru sfaturi ! Ce am intrebat mai sus era o erroare care mi-a aparut dupa ce am schimbat uleiu filtrele curatat senzorul , am plecat cu masina totul ok . Am ajuns in parcare undeva dupa 2 ore am pornit si mi-a aparut masina cu cheia pe ea am facut testul agrafa mi-a dat o erroare p0380 cam asa ceva am scris mai sus si ar fi de la o bujie incandescenta . Dar am plecat cu masian si a disparut dupa 2 minute de mers si nici nu a mai aparut ! Doar inrebam daca trebuie inlocuite bujiile sau e vreo alta problema !?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai mai intai incerci sa inlocuiesti bujiile si cand le scoti te asiguri ca chiar ai bujii care nu merg, daca cand le dai jos merg toate cauti problema in alta parte.
Dute la mecanic sa scoti bujiile sau risti sa ramai cu ele in chiuloasa. Ai fost avertizat!

Vezi ca o sa semnalez un moderator sa mute discutia cu bujiile unde trebuie si sa gasesti mai multe informatii acolo si sa inchida topicul asta caci se discuta de toate si aiurea fara nici un sens.
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ok multumesc oricum azi am plecat si la fel imi apare erroarea aia aceeasi doar ca nu afecteaza mersul cu nimic . Dupa 1 min 2 de mers pur si simplu dispare singur . Poate afecta ceva la mersul motorului sau alt ceva . E singura eroare care imi apare . Cel mai bine ai dreptate o sa il intreb pe mecanic si banuiesc ca cel mai bine e sa le schimb pe toate .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
bujiile nu le folosesti decat sub vreo 7 grade asa ca nu afecteaza cu nimic.
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da imi apare aceeasi eroare si azi mi-a intrat si in modul de siguranta nu ma mai lasa sa trec de 3000 de ture sub nici o forma , dar am oprito repornito a disparut eroarea . Se comporta ciudat !
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu nu mai postez aici si recomand si colegilor sa faca acelasi lucru. pune mana si foloseste functia de cautare (dreapta sus) caci iti garantez ca exista macar un topic mult mai mare cu aceasi problema.
Topicul asta a inceput cu tunning, apoi s-a trecut la schimbari de motor, apoi cu diagnosticari ale admisiei si acum cu diagnosticarea bujiilor. Ca sa nu mai zic ca mai sunt cateva topicuri incepute exact ca asta, cu unii care viseaza ca din 100 de cai fac 1000 si ca motorul se schimba la fel de simplu ca la dacie.
  • deejay.flavor

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z 17 DTl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Smile))) faza e ca nu cred ca e doar o problema adica ar fi prea usor sa scap asa ! Sincer chiar asta cred ! Am vorbit cu mecanicul si o sa ma uit si pe forum sa caut unele din probleme si o sa ma duc si la el maine sa vada despr ce este vorba . Sincer nu stiam ce tine de schimbarea motorului stiam ca trb omologat rar si facut intr-un service omologat de ei dar nu stiam de electronica . Am scos azi borna a disparut eroarea mi-a zis mecanicul sa fac asta si s-a resetat aia da dupa un drum mi-a aparut iar . A mers frumos cat a mers offf ma dispera deja ! Ceea ce vreu acum e sa termin jantele de vopsit sa le schimb ca le am pe cele de iarna acum ! Sa rezolv toate problemele astea cu motorul , pentru ca degeaba ma duc sa ii pun soft pe ea sa ii maresc puterea daca motorul nu e in stare buna ! Apoi o evacuare frumoasa , sa schimb doar finala , ca si filtru o sa ii iau unul K&N dar pentru opel sa il inlocuiesc pe cel din cutie , o folie in V pe fata si sa ii repar unele mici zgarieturi care le mai are ! Cam asta e tot ce vreau sa fac pentru moment . O sa pun si niste poze cand o sa fie gata toata treaba cu jantele cu fata evacuarea tot ce o sa schimb .
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR