Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si la mine nu urca mai mult de prima linie ..cu caldura pornita..si la fel sunt nedumerit..nu cunosc masina pentru ca o am de 3 zile.
Am si io o intrebare ..in cat timp ajunge temperatura la 80?..sau prima linie?
merci
Skip ads

  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu exista un anumit timp. Depinde si daca e turata sau la relanti. Nu o sa gasesti o cifra exacta. Totusi ar trebui relativ repede din moment ce apa merge pe circuitul mic (bazin -> motor -> calorifer). Eu unu zic ca e bine. Adica cam acolo am vazut ca sta temperatura.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
diesel-> 90 de grade temperatura de lucru. la mine prima linie era marcata cu 90 (nu 80). acul sta cuminte acolo mereu, fie ca e vara sau iarna, fie ca se foloseste caldura sau nu. (fie, vara in aglomeratie, mers bara la bara mai urca la 91). daca se intimpla altfel e o problema care trebuie rezolvata inainte sa se strice ceva mai rau la motor.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
La mine ca e vara ca e iarna sta la 94. Am incercat si cu ventilatorul pe direct (adik sa mearga continuu) si tot acolo sta. Acum am observat dupa un drum de vreo 60 km dar era si ceva frig ca mi-a stat pe 91-92 constant si nici ventilatorul nu l-am auzit sa porneasca. Asta se intampla dupa ce am schimbat termocupla originala care scria ca deschide la 95-105 care nici cand apa s-a saltat peste 100 nu am auzit-o pornind cu una care deschide pe la 80-86.
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bun... am schimbat bulbul acela de demperatura din chiulasa de langa termostat... acuma indica 98- 100 si sta acolo indiferent de regimul de mers.
Se poate sa fie termostatul obosit ..sau sau unul care sa deschida la o temp mai mare?
termostatul functioneaza corect (sau asa mi se pare mie) ..doar ca cu cateva grade mai sus
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie termostatul obosit. Pt ca termostatul are un arc care il tine inchis. Deci daca deschide prea tarziu nu e bine, motorul nu functioneaza la temperatura optima. La TD nu stiu unde e situat termostatul, dar la D e langa pompa de injectie in fata motorulu. E foarte usor de demontat.


  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat si termostatul, si tot asa.. ba mai mult acul indica chiar inceputul liniei rosii adica 110 ceea ce e absurd ca la temperatura aia deja fierbe apa in instalatie asa ca am dat bulbul jos (cel de temp), l-am pus pe cel vechi si de abia se urca pana la prima linie alba ---> concluzia e:
- termostat bun;
- termocupla la fel buna ca e noua;
- bulb defect si cel vechi si cel nou ( am ajuns la ideea asta pentru ca ventilatoarele nu cupleaza nici unul din moment ce nu ajunge la temperatura de cuplare, iar un bulb indica prea putin altul prea mult).
Am comandat unul nou..altul ..sa vedem.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ma bag si eu in discutie:
vin cu o mica ,chestiune.....aveti apa sau amestec? (antige+apa)in instalatie,pt ca mai demult am avut o mica prob la un furtun si din moment ce mi-a curs cam tot lichidul am completat cu antigel diluat OMV,si am observat ca temperatura a scazut putin,mai bine spus a ajuns la parametri normali de functionare,si baga si mai bine caldura...
nu ar strica sa verificati procentajul din lichidul de racire. se stie ca apa fierbe la o anumita temp si amestecul la cu totul alta,sa nu mai vorbim de calitatile de lubrifiere si altele....
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am apa + antigel proportie de 1 la 1 teoretic pentru ca a fost schimbata pompa de apa si atunci am schimbat si amestecul; caldura am de rupe.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
devils a scris:Am schimbat si termostatul, si tot asa.. ba mai mult acul indica chiar inceputul liniei rosii adica 110 ceea ce e absurd ca la temperatura aia deja fierbe apa in instalatie ...


Nu e absurd deloc, apa din instalatie nu fierbe la temperatura aia...

Din cite stiu eu, pe la 129 de grade fierbe, daca e instalatia buna.
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bun .. si atunci? ... trebuie sa pun alt bulb sa vad cu ala cum merge. sau ar mai fi vreo cauza?
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca termostatul tau e deschis permanent.

Fa si tu o proba, cind e motorul rece, mergi cu masina 10 minute si pune mina pe radiator.

Daca e cald, este asa cum am spus eu, lichidul ajunge prea devreme in radiator si este racit...
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu ... termostatul e nou.. ieri l-am montat si functioneaza corect, adica motorul se incalzeste destul de bine si apoi se simte cum deschide termostatul, am verificat tinand mana pe furtunul ce intra in radiator;
apoi dupa un timp temperatura in radiator creste... si furtunul care iese din radiator este la fel de cald ca cel care intra in radiator.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Atunci, caloriferul este infundat.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@gabrield Termostatul nu poate sa ramana deschis pt ca are un arc care il tine inchis.
@devils As zice ca bulbul vechi e bun. chiar daca indica pana la prima linie. Cam asa am vazut eu toate Vectrele... pe acolo sta temp apei.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cum nu poate sa ramina deschis ?
Al meu e deschis, chiar am de gind sa-l schimb.
Arcul poate sa rugineasca, poate sa se blocheze mecanismul de culisare, etc.
Poate sa ramana deschis termostatul, al meu este clar deschis.
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@gabrield Caloriferul nu e infundat ... caldura am foarte buna, radiatorul nici atat pentru ca numai acum a fost schimbat lichidul de racire si a fost foarte curat, plus ca se incalzeste uniform.
@Xperiment Posibil, dar ma induce in eroare. Nu stiu de fapt daca e temp corecta sau nu, iar in caz ca vor fi probleme nu voi stii.

Da termostatul poate sa ramana deschis.. al meu e cu supapa suplimentara .. ma rog ... complicat .. am dat pe el 60 de lei... si termocupla m-a costat 85 lei.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Atunci, scuze, eu am inteles ca ai o problema...

Te plingeai ca e rece...
Rece este doar daca lichidul are acces direct in radiator.
In mod normal, lichidul sta pina la 92 de grade in circuitul mic, motor, calorifer...

Cind ajunge la 92, se deschide termostatul si intra in radiator.
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Smile ... situatia e asa: inainte imi indica temperatura pana la prima linie. Am zis ca e defect bulbul de temperatura - l-am schimbat si apoi imi indica pe linia rosie, dar ventilatoarele nu porneau; asa am ajuns la concluzia ca ori termostatul ori termocupla e defecta; le-am schimbat pe amandoua, dar tot asa ..temperatura la 110; am pus inapoi bulbul cel vechi si am ajuns la situatia de la inceput...asa ma gandesc ca nici primul bulb .. nici al doilea nu indica bine ..pentru ca circuitul functioneaza corect, caldura in masina am, iar daca e ceva problema trebuie sa se aprinda ceva bec la bord.. nu?.
.. pentru ca la temp de 110 grade trebuie sa imi porneasca ventilatoarele mai ales ca termocupla e noua, iar ventilatoarele functioneaza pentru ca le-am testat.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
bun, si acum aveti sau nu caldura?!

la mine(astra,tot isuzu)termostatul deschide la 96,am caldura, probabil, de la 40
mai ramane de verificat cantitatea de lichid care se intoarce in vas,e important pt a verifica intregul circuit de racire
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR