cici 72
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
cpx07 a scris:Și eu am observat aceasta problema dimineațã, când mașinã se încãlzește un pic, Max 5 minute, zgomotul nu se mai aude. Sa înțeleg ca la voi s-a rezolvat prin
schimbarea distribuției și a pompei de apa? La mine astea au fost schimbate acum aprox 15. 000km, ce as putea sa verific?
schimbarea distribuției și a pompei de apa? La mine astea au fost schimbate acum aprox 15. 000km, ce as putea sa verific?
Ai schimbat si rola intinzatoare+cureaua de accesorii?
La mine,avea acelasi zgomot dimineata la pornire,dupa inlocuirea rolei intinzatoare a curelei de accesorii,problema a disparut...
cici 72
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2013
- Mesaj Privat
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
Se pare ca am ajuns prea tarziu acasa pentru a putea da Edit la postul anterior.
Aici am pus un video cu sunetul despre care vorbeam. Intre secundele 4-7 se poate auzi mai bine acele batai despre care vorbeam.
Orice sfat imi poate fi de ajutor.
Multumesc
Video
Aici am pus un video cu sunetul despre care vorbeam. Intre secundele 4-7 se poate auzi mai bine acele batai despre care vorbeam.
Orice sfat imi poate fi de ajutor.
Multumesc
Video
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am incercat si sincer nu mai stiu cum face, daca dispare sau nu, dar nu cred ca dispare...
Cand merg in romania o desfac bucati si sa schimb tot ce trebuie. Deja am vb cu fratemio sa imi tina la magazin kit ambreaj + volanta si cand aflu ce e baiu sa le schimb. Dar cam astea cred ca sunt problema, sau ceva posibil suport pentru renumitul "tac"cu care deasemenea am problema la deaccelerare.
Am sa postez maine sigur daca face cand apas ambreaju dau nu.
Multumesc
Cand merg in romania o desfac bucati si sa schimb tot ce trebuie. Deja am vb cu fratemio sa imi tina la magazin kit ambreaj + volanta si cand aflu ce e baiu sa le schimb. Dar cam astea cred ca sunt problema, sau ceva posibil suport pentru renumitul "tac"cu care deasemenea am problema la deaccelerare.
Am sa postez maine sigur daca face cand apas ambreaju dau nu.
Multumesc
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Se cam aduna problemele la masina asta, varianta diesel cel putin. Nici la celelalte marci concurente lucrurile nu stau prea grozav(Vw, Skoda, Ford etc). O privire pe forumuri si va lamuriti. Eu unul ma felicit in fiecare zi ca am ales benzina aspirat. S-au dus vremurile cu 1.7 dti sau 1.9 ALH(Vw). Cand o sa o schimb peste cativa ani tot aspirat o sa iau daca o sa mai gasesc (probabil o japoneza). Scuze de off topic dar pur si simplu mi-e scarba de producatorii astia pusi pe profit. Sunt oameni care au facut si inca fac sacrificii sa aiba masina asta.( La astra j cam aceleasi probleme pt diesel)
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
Sincer cand i-am spus la fratele meu (e mecanic) ca vreau sa imi iau audi, mi-a inchis telefonu. El nu vrea sa auda de audi. Apoi am spus ca vreau masina mai noua. Raspunsu lui: daca nu ai bagat bani intr-o masina pina acuma, o sa bagi de acuma inainte.
Sincer asa se pare ca e.
Un prieten cu audi a8 4.2tfsi sau fsi nu stiu exact din 2013-2014. Motoru praf la 40.000km si la 2000km discurile de frana praf.
Eu unu am sa repar masina asta. Daca tot o sa imi dea probleme grave in continuare imi iau ceva sub anu 2002. Gata cu tehnologia asta aiurea.
Nu vreau sa raspund la topicuri de acum in colo despre audi ca sunt w0w sau nu... eu doar am raspuns la topicul de mai sus a lui colegu Victormarius. Nu toate masinile sunt ok, toate vin cu probleme mai mult sau mai putin asa cum spunea Victormarius. Eu am dat un exemplu despre audi prietenului meu..
Sincer asa se pare ca e.
Un prieten cu audi a8 4.2tfsi sau fsi nu stiu exact din 2013-2014. Motoru praf la 40.000km si la 2000km discurile de frana praf.
Eu unu am sa repar masina asta. Daca tot o sa imi dea probleme grave in continuare imi iau ceva sub anu 2002. Gata cu tehnologia asta aiurea.
Nu vreau sa raspund la topicuri de acum in colo despre audi ca sunt w0w sau nu... eu doar am raspuns la topicul de mai sus a lui colegu Victormarius. Nu toate masinile sunt ok, toate vin cu probleme mai mult sau mai putin asa cum spunea Victormarius. Eu am dat un exemplu despre audi prietenului meu..
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
Motorul de pe Audi-ul prietenului e inca un exemplu ca pana si marcile care se considera premium dau chix. 4.2 e tdi parca si 4.0 e tfsi(benzina) dar oricum nu conteaza.
Un cunoscut cu Insignia caruia i s-a taiat gazul (limitat la max 3000 turatii)intr-o depasire din cauza dpf-ului a zis la fel ca nu vrea sa mai auda de masini noi. A si pus-o la vanzare.
Un cunoscut cu Insignia caruia i s-a taiat gazul (limitat la max 3000 turatii)intr-o depasire din cauza dpf-ului a zis la fel ca nu vrea sa mai auda de masini noi. A si pus-o la vanzare.
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
Salut
nu se rezolva asa usor
am aceeasi problema din 2010 pana in prezent daca te uiti la relanti ai sa descoperi ca porneste in 850 ture la temperatura de peste 18 grade afara si face asa circa 1 minut dupa care dispare daca afara sunt sub 12 grade motorul porneste ok in peste 1000 ture si nu se aude acel sunet .
Am fost in garantie 4 luni a stat masina in service Radacini Bucuresti Bdul Timisoara si am iesit din garantie cu problema nerezolvata . Am scris la Service opel Europa de Est a venit un specialist sa ma convinga ca este volanta cand motorul mergea prost, Am fost la alt service au zis ca este o problema la rampa injectoare am schimbat rampa
Nimeni nu stie de la ce este Pot fi injectoare,poate soft ( la pornire nu pleaca in 1000 ture si apoi scade) , senzor de temperatura externa, am cerut un manual de reparatii lui Gyzmo poate reusesc sa inteleg si sa pot explica cese intampla ca pe calculator nu da mesaje de eroare
nu se rezolva asa usor
am aceeasi problema din 2010 pana in prezent daca te uiti la relanti ai sa descoperi ca porneste in 850 ture la temperatura de peste 18 grade afara si face asa circa 1 minut dupa care dispare daca afara sunt sub 12 grade motorul porneste ok in peste 1000 ture si nu se aude acel sunet .
Am fost in garantie 4 luni a stat masina in service Radacini Bucuresti Bdul Timisoara si am iesit din garantie cu problema nerezolvata . Am scris la Service opel Europa de Est a venit un specialist sa ma convinga ca este volanta cand motorul mergea prost, Am fost la alt service au zis ca este o problema la rampa injectoare am schimbat rampa
Nimeni nu stie de la ce este Pot fi injectoare,poate soft ( la pornire nu pleaca in 1000 ture si apoi scade) , senzor de temperatura externa, am cerut un manual de reparatii lui Gyzmo poate reusesc sa inteleg si sa pot explica cese intampla ca pe calculator nu da mesaje de eroare
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
ceva noutati? sfaturi noi? zgomotul apare mai ales acum cand e rece, pana ce se incalzeste motorul. Distributia si pompa de apa au fost schimbate acum aprox 20.000 km... any ideas?
LE: scuze pentru postare nu am vazut raspunsurile de mai sus, eu nu am schimbat cureaua de accesorii si rolele, probabil ca de acolo este, conform colegilor de mai sus.
Merci
LE: scuze pentru postare nu am vazut raspunsurile de mai sus, eu nu am schimbat cureaua de accesorii si rolele, probabil ca de acolo este, conform colegilor de mai sus.
Merci
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o Insignia Cosmo, 2010, 131CP la care am si eu huruitul asta. Nu se aude tot timpul, dar face si la rece, si la cald, si la relanti(cu masina stand pe loc), si in mers. Initial am crezut ca isi face vreo regenerare, dar imi statea in 800-850 RPM si consumul instantaneu(cu masina stand pe loc) 0.8 l/h. In urma cu 7 luni(~13.000km) am schimbat distributia(role, curea, pompa de apa), cureaua de accesorii, filtrele si uleiul. Acum uleiul arata ca a ajuns la 38%(trebuie sa il schimb cat de curand - avand in vedere uzura si km parcursi) si nivelul e in limite(intre Min si Max).
Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi?
Cheers !
Am o Insignia Cosmo, 2010, 131CP la care am si eu huruitul asta. Nu se aude tot timpul, dar face si la rece, si la cald, si la relanti(cu masina stand pe loc), si in mers. Initial am crezut ca isi face vreo regenerare, dar imi statea in 800-850 RPM si consumul instantaneu(cu masina stand pe loc) 0.8 l/h. In urma cu 7 luni(~13.000km) am schimbat distributia(role, curea, pompa de apa), cureaua de accesorii, filtrele si uleiul. Acum uleiul arata ca a ajuns la 38%(trebuie sa il schimb cat de curand - avand in vedere uzura si km parcursi) si nivelul e in limite(intre Min si Max).
Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi?
Cheers !
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- alichi_c
- **
- 181 mesaje
- din 29 Dec 2005
- Ampera 2013 1.4
- Bucuresti
alichi_c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ampera 2013 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2005
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
dada22
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
ZoroCastru a scris:Si eu am patit asta pe motorul A20DTH. Zgomotul se auzea si vara (dimineata la pornire) dar destul de incet, iar odata cu venirea frigului s-a accentuat. Greseala mea a fost ca am ascultat de mai multi si am schimbat curea accesorii, role si fulie alternator fara niciun rezultat. Normal ca a mai ramas distributia (masina avea la momentul respectiv 106.000 km) pe care am schimbat-o si acum totul e ok. Mecanicul mi-a zis ca cel mai probabil era de la pompa de apa. Sfatul meu e sa duci masina la un service, sa o lasi peste noapte si sa o pornesti dimineata fara cureaua de accesorii. Daca inca se aude e distributia, daca nu investighezi cureaua de accesorii si rolele. Seara buna!
Nu stiu daca poate fi de la pompa de apa. Am intrebat la opel si cureaua de distributie la A20 DTH nu este pe acelasi circuit cu pompa de apa. Asta cel putin dupa spusele celor de la o reprezentanta din nurnberg
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat