Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu alte detalii..am facut testul de compresie la un mecanic a zis ca totul este in regula...deci banuiesc ca alternatorul ar fi cel vinovat..pentru scaderea turatiilor! Precizez ca atunci cand motorul este pornit si relantiul are peste 1000 Rot/min scade foarte putin...se manifesta rau doar cand se incalzeste si relantiul este jos! Multumesc orice sfat sfat este in continuare binevenit!
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic sa mergi la magazin la clio sau la vulcanizarea cea noua (de la Clio) si vezi ca au tester pt verificarea bateriei bosch si pune-l pe masina - te costa 5 lei si iti spun exact daca este de vina bateria sau ca nu ti incarca alternatorul . Asa la aparatele de masura te mai pot pacali . Mai verifica dupa ce s-a incalzit motorul si bornele ce le legi la baterie sa nu fie calde , pui mana pe borna in sine , iar daca este vreuna calda mergi la cositorit.Mai verifica daca nu cumva ai umblat la vreo masa si nu ai strans-o cum trebuie , aduti aminte.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Aha o sa fac maine chestia cu verificatul bateriei.....bornele le-am verificat la cald si nu erau! Revin cu pareri multumesc frumos Gabi!
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Revin dupa ceva timp..cu problema mea...astazi am schimbat alternatorul cu unul intr-o stare ireprosabila incarca perfect! Dupa ce ajunge relantiul la normal tot asa face la rotirea volanului/apasarea butoanelor simultan ale geamurilor electrice..Sad Daca are cineva orice idee este binevenita multumesc
Skip ads

  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Alternator schimbat incarca perfect proba cu alta baterie Pompa de servo schimbata! La fel face!

La rotirea volanului pe loc sau apasarea simultana a geamurilor electrice sau cand porneste ventilatorul de racire al motorului scade turatia mult si tremura masina..apoi revine! Sad

Cineva mi-a spus ceva de compresie ca motorul ar fi de vina am verificat compresia si mecanicul a spus ca e buna..Nu mai am idei...Multumesc anticipat
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Harta ecu corupta ?
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
La asta nu m-am gandit..cum se poate verifica? Sad Multumesc anticipat
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Eu cred ca tu nu ai ,,masa,, suficienta pentru consumatorii mari.
Am patit si eu in iarna ca la rotirea maxima a volanului , sa-mi fluctueze absolut totul ......luminile pozitie, bordul, farurile , plafoniera , ceasuri .....TOT !
Mi-a fost prea frig atunci sa merg pe firul de masa de la borna sa vad cum realizeaza contactul cu caroseria si motorul asa ca am tras eu alte fire la caroserie si motor si problema a disparut.
Zic si io.

.........ca ar fi vinovata compresia la benzinarul tau mi se pare o tampenie ....iar map-ul ECU mi se pare o chestie futurista in problema asta ....

PS - si totusi , ma gandesc la releul de incarcare din alternator ...el este cel care ,,supravegheaza,, consumul de curent si regleaza incarcarea in functie de necesar. Evident , daca alternatorul si motorul in sine face ,,masa,, buna.
Skip ads

  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Interesant...mi-a mai spus cineva legat de masa ca ar putea fi asta dar din pacate eu nu prea stiu care este treaba cu masa...alternatorul incarca foarte bine deci nu prea cred ca ar fi el..face fix la fel ca cel dinainte...! Intreb poate ridicol dar are vreo legatura firul acela care este legat de mtor si de marginea caroseriei fix cum deschid capota? Ca eu nu il am si la altele l-am vazut? Sau cum as putea remedia problema! Multumesc mult
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Cum ti-am scris si in PM , am sa ma repet usor aici cu specificatia ca NU ZIC ca asta ar fi rezolvarea dar merita verificat.

La Matizul ce l-am avut , cind imi fluctua ceasurile din bord, farurile si plafoniera , deja stiam ....... borna minus era cuplata la caroserie printr-un contactor stil inel ..... curatam bine locul , gresam cu un strat fin de vaselina si problema se rezolva.

Acum o saptamana ,mi s-a plans consoarta ca Fordul din dotare merge ciudat ...ea zicea ca o lasa bateria ...... cum am ridicat capota , am vazut firul impletit de litze de cupru ca era rupt si acoperit cu un strat verde de oxid. Nah, am mers la magazin si am cumparat unul de dacie si masina s-a linistit.

Veifica unde duce firul ce pleaca de la borna minus a bateriei si asigura-te ca face contact bine acolo. Eu am tras ALTE 2 fire de la borna minus la caroserie si respectiv la un surub aiurea gasit pe motor .

Repet ...poate nu asta e rezolvarea in cazul tau dar e bine de verificat.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult o sa verific exact cum mi-ai spus sper sa o rezolv revin cu detalii numai bine
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:Cum ti-am scris si in PM , am sa ma repet usor aici cu specificatia ca NU ZIC ca asta ar fi rezolvarea dar merita verificat.

La Matizul ce l-am avut , cind imi fluctua ceasurile din bord, farurile si plafoniera , deja stiam ....... borna minus era cuplata la caroserie printr-un contactor stil inel ..... curatam bine locul , gresam cu un strat fin de vaselina si problema se rezolva.

Acum o saptamana ,mi s-a plans consoarta ca Fordul din dotare merge ciudat ...ea zicea ca o lasa bateria ...... cum am ridicat capota , am vazut firul impletit de litze de cupru ca era rupt si acoperit cu un strat verde de oxid. Nah, am mers la magazin si am cumparat unul de dacie si masina s-a linistit.

Veifica unde duce firul ce pleaca de la borna minus a bateriei si asigura-te ca face contact bine acolo. Eu am tras ALTE 2 fire de la borna minus la caroserie si respectiv la un surub aiurea gasit pe motor .

Repet ...poate nu asta e rezolvarea in cazul tau dar e bine de verificat.




Revin! Astazi am legat un fir de la motor la caroserie..nu stiu in ce masura e corect pus! Problema persista nici o schimbare Sad Multumesc pentru toate sfaturile in continuare orice sfat este bun numai bine tuturor
Skip ads

  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am filmat astazi mai clar cam cum scad turatiile! Inca o intrebare mai am: se poate sa fie din cauza relantiului? Este corect cum estela mine in jur de 700? Multumesc anticipat

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e corect relantiul. La mine tot asa sta, la aprox.700.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Aha e bine atunci! Inca ramane un mister nu inteloeg ce ar putea fi : Alternatorul este schimbat+Incarca bine! Pompa de servo schimbata nu scoate zgomote ciudate totul merge ok bateria este buna am masurat-o + am incercat cu o alta baterie buna! DAR: cand ajunge relantiul la valoare normala:

La folosirea butoanelor geamurilor electrice
sau
Rotirea volanului
sau
Folosirea aerotermei pe treptele 2-3-4

Turatia scade foarte mult iar masina tremura pur si simplu ca si cum s-ar chinui sa mentina relantiul! Banuiesc ca este ceva pe partea electrica dar nu stiu ce sa mai verific! Poate fi motorasul de relanti? Multumesc pentru sfat
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu o informatie! Astazi am fost la Clio in Buzau sa verifice Bateria au spus ca e buna au probat cu una de acolo si face la fel! Deci Alternatorul incarca bine! Bateria este buna!

Relantiul este in jur de 750-800! Ce sa mai verific? :Multumesc anticipat
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Incearca sa faci rost de o bobina de inductie buna de la cineva si vezi daca iti mai face acest lucru
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Este noua Delphi Gabi...si bujiile la fel Sad .... cineva mi-a mai spus sa ma uit la mase sa nu fie stransa vreuna sau ceva de genul dar..nu prea stiu unde sunt! Multumesc de sfat...
  • ionutcms

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut! ai rezolvat ceva cu scaderea turatiei? motivul pentru care face asta?
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut...din pacate nu..fac un mic rezumat la tot ce am schimbat eu :

Am schimbat Pompa Servo in stare foarte buna!

2 Alternatoare...cu toate 3 inclusiv cel de pe masian face exact la fel..incarcarea bateriei etc la fel!

Test la baterie la service autorizat este in perfecta stare+Proba cu alta la fel face

Am tras un cablu de masa de la motor la caroserie..nici o schimbare

EGR nou Piesburg Clapeta curatata bine+Bujii Noi+Bobina Inductie Noua Delphi

Ideea este ca relantiul meu este la 600-750 rot/min cand pronesc masina si este rece adica 800-900 rot/min si dau de volan sau alt consumator pentru a scadea turele, scade foarte putin acum nu stiu ce sa cred...sa fie oare relantiul prea mic..chiar nu stiu ce sa mai cred am epuizat aproape orice idee Sad

Sper ca ti am fost de ajutor..daca mai are cineva orice sfat este binevenit Numai bine tuturor
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR