Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Cine crezi ca isi desface masina pentru mine? Prin zona mea nu prea sunt binevoitori (de pomana)... Nici macar la dezmembrari nu imi da o piesa pentru a incerca-o fara sa o cumpar... Altfel nu se poate incerca? Am vazut pe undeva pe forum ca se poate cu furtunele bagate unul in altul s-au cam asa ceva...

Cu faza cu uleiul din EGR, e posibil sa nu fie buna turbina cea reconditionata? S-au sa fi bagat cea veche si sa mai fi ramas si acum pe acolo de curge?

Cam cat costa electrovalva aceia la dezmembrari? Nu am de cat sa o cumpar pentru a ma convinge...
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cumperi electrovalva doar daca e buna. Adica ii spui celui de la dezmembrari ca o platesti doar daca o vezi ca functioneaza. Costa 50-100 lei sh.
Uleiul din EGR poate fi problema mai veche daca nu ai curatat intercoolerul cand ai reconditionat turbina. Curata-l acum si vezi daca se mai murdareste dupa.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca trebe sa curat si EGR-ul, nu? Am de aproape 7 ani masina dar nu am curatat niciodata EGR-ul... Cum pot vedea daca functioneaza electrovalva, daca o sa mearga tot la fel? Cred ca te-ai saturat de mine dar eu sunt mai greu de cap si nu prea ma pricep... Maine daca nu o sa am alta treaba, o sa merg sa caut o electrovalva si o sa revin cu detaliile!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR-ul sa vezi ce iese de-acolo.
Daca electrovalva ta e defecta si cea de la dezmembrari e buna, nu ar trebui sa-ti mai apara P1125 si sa traga bine peste 3000 rot. si 130 km/h.
Skip ads

  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu momentan pe dum drept abea ajung la 100km/h! Inainte sa isi bage inteligentii aia mainile in motor, am mers si cu 160km/h... La turbina veche aproape se freca elicea de cadrul turbinei dar nu imi manca nici macar 200 de grame de ulei de la schimb la schimb. Ulei am bagat doar castrol magnatec 5w40. Deaia nu imi e in clar ce are daca inainte a mers ok. O sa merg sa caut electrovalva si incerc sa imi curat eu EGR-ul... Sper ca o sa ma descurc. Revin cu detalii!

Ai fi mare domn daca mi-ai mai zice cum si cu ce solutie se curata EGR-ul. E ok daca o sa dau cu o pensula fina pe acolo, nu?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Il bagi intr-un lighean cu Decarbusolv si dupa vreo ora il cureti cu periuta de dinti.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc! O sa revin dupa ce vad cum sta treaba.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Electrovalva aia trebuie data jos pentru a o proba s-au doar furtunele trebuie scoase si puse pe alta?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie data jos.
Bagi mufa si furtunasele in cealalta si faci o tura.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am fost azi la un prieten mecanic, si a pus si el testerul pe ea de vreo 4 ori si a gasit un furtun spart... L-am schimbat dar se pare ca e stricat calculatorul de pe motor. Mi-a zis ca nu ii da comanda la turbo. Precizez ca turbina nu mai face presiune pe acel furtun... S-a mai imbunatatit unpic mersul masini dupa inlocuirea furtunului dar tot aceiasi problema cu P1125 si cu becul din bord la peste 2500 de ture! A zis ca pe sambata o sa imi desfaca calculatorul sa vada daca il poate repara s-au mai are rost sa il repare...Acuma ma gandesc daca mai are rost sa incerc electrovalva s-au sa astept pana sambata sa vedem cum e cu calculatorul...Baiatul asta a lucrat la opel in germania si doar ce a ajuns in tara.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti preciza exact care din cele 4 coduri a aparut la diagnoza ?
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage High
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Voltage Low
P1125 Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
P1125 Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Asta nu stiu sa iti spun ca nu mi-a venit in cap sa ii fac o poza la tester...Am crezut ca scap ieftin si e doar furtunul acela si nu mi-a mai trecut prin cap sa fac o poza...Din cate am observat, dupa ce a sters eroarea si inlocuit furtunul acela, masina a tras destul de bine si a facut presiune pe furtunul acela pana s-a aprins becul din nou...

Mi-a mai zis ca cu vacumul e ok si ca acel calculator e singura problema.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie calculatorul pompei.
Sa ne spui cat iti ia pt. reparatie.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ok. A zis ca daca nu a mai fost desfacut, se poate sa scap ieftin si daca a mai fost desfacut, mai bine iau altul ca reparatul ma costa mai mult decat unul sh! La fostul astra de 2.0, mi-a luat pentru calculatorul de injectie vreo 300 de lei pe reparat...
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Imi spune si mie careva daca pot incerca un calculator (de pe motor) cu altul de pe alt motor ca si al meu? Trebuie sa mai fac ceva de pe tester sau pot sa il pun direct...

Inca nu am reusit sa il repar ca nu am prea avut timp si vreau sa fiu sigur ca asta e problema deoarece nu imi mai permit sa mai bag bani degeaba in masina asta...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul de pompa nu trebuie imperecheat. Ii bagi mufa si dai cheie.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Vorbesc de acela de asupra de pompa de injectie. De se mai vorbeste ca intra motorina in el... Deci atunci doar scot cele 2 mufe si le pun pe celalalt..? Trebuie sa iau bornele de pe baterie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ala e ECU. Trebuie imperecheat.
Sau schimbi kit pornire complet.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ok! Deci atunci raman tot la faza cu reparatul ca poate scap mai ieftin. Mercy!
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am reparat calculatorul, am curatat egr-ul si tot asa face... Nu stiu ce sa ii mai fac...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR