Referitor, dacã poți sau nu sã mergi într-un regim normal de mers 3000 de km cred cã trebuie sã poți. O sã mergi precum moșii sau o doamnã mai nepriceputã la început, moment în care vei cunoaște și mai bine mașina dar în timp e posibil sã te scutești în a face vizite dese prin reprezentanțe. Acolo nu vei da de cele mai bune prețuri și oameni binevoitori, pasionați cu adevãrat de brand. E greșit sã cumperi o mașinã nouã și sã nu faci cel puțin 15000-20000 pe an. Nu meritã "investiția" altfel...
Nu stiu daca sunt neaparat de acord, poate sunt subiectiv. Eu fac intre 10000 si 15000 km pe an, insa ca si timp, petrec foarte multe ore in masina desi distantele parcuse sunt relativ mici. De ce? Pt ca traiesc in Romania iar infrastructura nu e deloc dezvoltata. In bucuresti, 12 km ii fac intr-o ora. Inainte de pandemie petreceam in medie 2 ore pe zi in masina, desi numarul de km parcurs lunar nu era unul exagerat. De ce aleg masina si nu transportul in comun este o alta discutie. Dar pe scurt, in caz ca se intreaba cineva, as pierde intre 3 si 4 ore pe zi sa ajung la munca din zona in care locuiesc (da, stau in bucuresti nu in afara lui) daca as folosi RATB iar metrorex a devenit o alternativa doar de curand, insa nu scuteste cu mult timpul traseul. Concluzie, as zica ca nu doar km parcursi conteaza ci si numarul de ore petrecute in masina.