- Y-GreK
- ****
- 1,274 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- lulutza
- **
- 177 mesaje
- din 08 Apr 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Brasov
lulutza
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mark
- OP
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Revenind putin la subtitlul acestei discutii "Ca sa fie gama completa" se pare ca cei de la Dacia nu sunt de aceeasi parere. Ei au decis sa ne surprinda din nou, de data asta nu cu o masina ci cu Bicicleta Dacia.
Dacia a pregatit o surpriza de proportii. Producatorul roman a pregatit un produs total nou si neobisnuit pentru gama sa de vehicule. Este vorba despre bicicleta Dacia de 1000 de euro, cu TVA inclus.
Producatorul autohton a dezvoltat in secret o versiune prototip a noului produs, iar Automarket a reusit sa intre in posesia primelor fotografii semi-oficiale. De la prima vedere se observa ca bicicleta Dacia poarta noul logo al companiei romanesti.
Din informatiile preliminare cunoastem ca bicicleta va purta numele companiei romanesti si va fi comercializata in toate showroom-urile Dacia din tara. De asemenea, Dacia va exporta noul produs in tarile vest-europene prin intermediul retelei Renault.
Noul produs Dacia a fost dezvoltat si conceput de Centrul Tehnologic Renault din Romania. Folosind un termen automobilistic, ne permitem sa va invitam sub capota bicicletei Dacia. Inginerii romani au recurs la implementarea unui program din care sa rezulte o bibicleta performanta, creata special pentru mediul urban aglomerat. Asadar, la capitolul design merita mentionat caracterul aerodinamic al bicicletei Dacia. Forma finala a cadrului este rezultatul testelor intreprinse de proiectantii Dacia, care au colaborat cu specialistii de la Trek, una dintre cele mai mari companii de biciclete de sosea.
O alta caracteristica importanta a viitoarei biciclete Dacia este folosirea fibrei de carbon. Cadrul bicicletei si furca - fata sunt confectionate integral din fibra de carbon, ceea ce explica in mare masura pretul de 1.000 de euro la care este estimat modelul Dacia. In plus, bicicleta dispune de suspensii moi pe fata, adaptate in mod special drumurilor drepte, frane pe discuri si far automat cu halogen.
Noua bicicleta dispune de prezenta schimbatoarelor Shimano, ceea ce presupune ca toate subansamblele bicicletei Dacia sunt confectionate de producatorul japonez, dar nu exista inca o confirmare oficiala in acest sens.
Varianta standard prezinta 18 viteze, realizabile din cele 3 foi si 6 pinioane ale butucului - spate. Dacia a pregatit si o versiune racing a bicicletei sale, cu 21 de viteze si cu variatiuni mai mari intre foaia mare si pinionul mic. Vorbim despre o foaie mare cu 55 de dinti si un pinion mic de 7 dinti, marimi specifice doar bicicletelor profesionale. Versiunea racing va fi disponibila fara aparatori si portbagaj, cu suspensii rigide si pedale profesionale. Bicicleta Dacia racing va fi comercializata din toamna alaturi de un pachet complet de accesorii, pantofi, casca si manusi de ciclist. Pretul la care specialistii de pe piata bicicletelor profesionale si performante il estimeaza pentru versiunea racing se ridica la circa 2200 de euro.
Prima generatie a bicicletei romanesti va fi produsa la Mioveni si este destinata in special tinerilor oameni de afaceri din orasele aglomerate. Bicicleta Dacia intra pe un segment de piata aflat la un nivel calitativ extrem de inalt, dar modelul romanesc are avantajul pretului. Se vehiculeaza ca Dacia va lansa pe piata noua bicicleta odata cu modelul Sandero in Romania, urmand sa existe o promotie prin care cele doua produse sa fie vandute la pachet.
Dacia a pregatit o surpriza de proportii. Producatorul roman a pregatit un produs total nou si neobisnuit pentru gama sa de vehicule. Este vorba despre bicicleta Dacia de 1000 de euro, cu TVA inclus.
Producatorul autohton a dezvoltat in secret o versiune prototip a noului produs, iar Automarket a reusit sa intre in posesia primelor fotografii semi-oficiale. De la prima vedere se observa ca bicicleta Dacia poarta noul logo al companiei romanesti.
Din informatiile preliminare cunoastem ca bicicleta va purta numele companiei romanesti si va fi comercializata in toate showroom-urile Dacia din tara. De asemenea, Dacia va exporta noul produs in tarile vest-europene prin intermediul retelei Renault.
Noul produs Dacia a fost dezvoltat si conceput de Centrul Tehnologic Renault din Romania. Folosind un termen automobilistic, ne permitem sa va invitam sub capota bicicletei Dacia. Inginerii romani au recurs la implementarea unui program din care sa rezulte o bibicleta performanta, creata special pentru mediul urban aglomerat. Asadar, la capitolul design merita mentionat caracterul aerodinamic al bicicletei Dacia. Forma finala a cadrului este rezultatul testelor intreprinse de proiectantii Dacia, care au colaborat cu specialistii de la Trek, una dintre cele mai mari companii de biciclete de sosea.
O alta caracteristica importanta a viitoarei biciclete Dacia este folosirea fibrei de carbon. Cadrul bicicletei si furca - fata sunt confectionate integral din fibra de carbon, ceea ce explica in mare masura pretul de 1.000 de euro la care este estimat modelul Dacia. In plus, bicicleta dispune de suspensii moi pe fata, adaptate in mod special drumurilor drepte, frane pe discuri si far automat cu halogen.
Noua bicicleta dispune de prezenta schimbatoarelor Shimano, ceea ce presupune ca toate subansamblele bicicletei Dacia sunt confectionate de producatorul japonez, dar nu exista inca o confirmare oficiala in acest sens.
Varianta standard prezinta 18 viteze, realizabile din cele 3 foi si 6 pinioane ale butucului - spate. Dacia a pregatit si o versiune racing a bicicletei sale, cu 21 de viteze si cu variatiuni mai mari intre foaia mare si pinionul mic. Vorbim despre o foaie mare cu 55 de dinti si un pinion mic de 7 dinti, marimi specifice doar bicicletelor profesionale. Versiunea racing va fi disponibila fara aparatori si portbagaj, cu suspensii rigide si pedale profesionale. Bicicleta Dacia racing va fi comercializata din toamna alaturi de un pachet complet de accesorii, pantofi, casca si manusi de ciclist. Pretul la care specialistii de pe piata bicicletelor profesionale si performante il estimeaza pentru versiunea racing se ridica la circa 2200 de euro.
Prima generatie a bicicletei romanesti va fi produsa la Mioveni si este destinata in special tinerilor oameni de afaceri din orasele aglomerate. Bicicleta Dacia intra pe un segment de piata aflat la un nivel calitativ extrem de inalt, dar modelul romanesc are avantajul pretului. Se vehiculeaza ca Dacia va lansa pe piata noua bicicleta odata cu modelul Sandero in Romania, urmand sa existe o promotie prin care cele doua produse sa fie vandute la pachet.
- dragosh_sotto
- **
- 55 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Vectra 1992 C18NZ
- Brasov
dragosh_sotto
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mark
- OP
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,039 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,039
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa cumpere de la Opel licenta pentru sistemul Flex-Fix, sa poata omul pune bicicleta pe c...ocoasa lu' Sandero. Prinzi un ambuteiaj, lasi masina acolo, iei bicicleta si ai plecat.
Altfel, omul trebuie sa aleaga de acasa cu ce pleaca. Cu masina sau bicicleta.
M-as prapadi de ras sa vad pe vreunul in parcare, cu telecomanda in mana, cautand un Sandero si o bicicleta piuind pe rastel.
Ce sa zic, bicicleta e urata la modul general. Doar cateva detalii arata facute mai profesionist.
Cadrul ala unisex nu arata nicicum. La fel farul. Imi place ghidonul si telescoapele fata.
Nu am inteles de ce sunt crestate discurile de frana fata.
Pretul de 1000EUR e enorm pentru o bicicleta de oras. Se vede ca n-au mai vandut biciclete.
Apropo de istorie.
Pe la 1860 si ceva, prin Germania un tip pe nume Adam Opel fabrica biciclete. Dupa vreo 30 de ani s-a apucat de fabricat masini.
Acuma, Dacia se apuca de fabricat biciclete. Pe cand o sa se apuce de fabricat masini ?
Altfel, omul trebuie sa aleaga de acasa cu ce pleaca. Cu masina sau bicicleta.
M-as prapadi de ras sa vad pe vreunul in parcare, cu telecomanda in mana, cautand un Sandero si o bicicleta piuind pe rastel.
Ce sa zic, bicicleta e urata la modul general. Doar cateva detalii arata facute mai profesionist.
Cadrul ala unisex nu arata nicicum. La fel farul. Imi place ghidonul si telescoapele fata.
Nu am inteles de ce sunt crestate discurile de frana fata.
Pretul de 1000EUR e enorm pentru o bicicleta de oras. Se vede ca n-au mai vandut biciclete.
Apropo de istorie.
Pe la 1860 si ceva, prin Germania un tip pe nume Adam Opel fabrica biciclete. Dupa vreo 30 de ani s-a apucat de fabricat masini.
Acuma, Dacia se apuca de fabricat biciclete. Pe cand o sa se apuce de fabricat masini ?
- Y-GreK
- ****
- 1,274 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Poate dau jackpotul cu bicicletele si renunta la fabricat masini si eu care ma gandeam ca produsele Dacia evolueaza...
Sau poate au fost fortati,sa faca un autovehicul hibrid.Nereusind,au facut o bicicleta.
Da,dar din nefericire,Adam Opel,nu a apucat sa vada prima masina care-i purta numele,facuta de fii lui in 1899,dar a apucat sa vada schitele.
Sau poate au fost fortati,sa faca un autovehicul hibrid.Nereusind,au facut o bicicleta.
Da,dar din nefericire,Adam Opel,nu a apucat sa vada prima masina care-i purta numele,facuta de fii lui in 1899,dar a apucat sa vada schitele.
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Mascka
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 1.7 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cioby
- **
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Operabilus
- ***
- 786 mesaje
- din 20 Sep 2006
- Cluj
Operabilus
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
Aia cu bicicleta era teapa de 1 aprilie. Hai sa redevenim seriosi
Articolul initial, din 1 aprilie: http://www.automarket.ro/st...e-euro-10623.html
Ulterior, articolul din 2 aprilie: http://www.automarket.ro/st...prilie-10647.html
Articolul initial, din 1 aprilie: http://www.automarket.ro/st...e-euro-10623.html
Ulterior, articolul din 2 aprilie: http://www.automarket.ro/st...prilie-10647.html
- mark
- OP
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
Mascka a scris:e groaznica.. de fapt toata gama logan e groaznica..
auzi.. faci tu papuc din logan.. pai unde ai mai auzit la vre-o marca sa taie plafoniera si gata pikup-ul..
auzi.. faci tu papuc din logan.. pai unde ai mai auzit la vre-o marca sa taie plafoniera si gata pikup-ul..
pai si nu a fost de ajuns papuc din logan acum se anunta si papuc sandero
http://www.automarket.ro/st...celift-11193.html
- Moshuuuu
- ***
- 682 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Constanta
Moshuuuu
- Mesaje scrise: 682
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Cipivectra
- **
- 109 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2001 1.6 16 valve
- Mures
Cipivectra
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 1.6 16 valve
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mark
- OP
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,274 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
zara- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
Daca neamtul isi protejeaza creatiile, cultura, limba, etc, romanii sunt cei mai priceputi in a denigra brandurile sau alte valori nationale. De ce nu recunoasteti, fratilor ca Dacia nu mai e ce a fost? Spre surprinderea voastra si a acelora care critica pentru ca nu o au, Dacia este si tinde sa devina o masina din ce in ce mai competitiva. Acel SUV Logan despre care pomeniti este o masina superba si va spun asta pentru ca am avut ocazia sa conduc unul zilele trecute in Oradea. Asta spre mirarea unora...