Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Atunci sa revin .
Intercoolerul meu este fisurat in partea de sus .
Se poate lipi , suda ?
Am pierdere de putere ?
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca se poate suda - depinde. De obicei da.
Pierdere de putere ai, functie de presiunea pierduta.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
69MED a scris:Atunci sa revin .
Intercoolerul meu este fisurat in partea de sus .
Se poate lipi , suda ?
Am pierdere de putere ?

decat sa scriem 2 pagini si sa ajungem nicaieri,nu ar mai bine sa faci o poza!
poxilina face minuni!
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@octav13 - eu unul am aflat multe , de ex. de unde am ulei in intercooler .
adica "Uleiul provine din vaporii de carter" citat @maiandrei si verificat de mine .
-am aflat ca am pierdere de putere daca intercoolerul este fisurat .

Poxilina intradevar face minuni , am probat pe "pielea mea" ,
o data cu un VW Bora pe un drum de munte (pe linga Vatra Dornei) am prins
o roca de munte si mi-a facut o impunsatura in baie (Bora nu are scut) si-mi
pierdea masiv ulei , asa ca am golit uleiul in sticle de plastic (pe munte) am
gasit prin bunavointa unui om un colt de poxilina , am lipit , am pus uleiul
si am ajuns acasa (inca 200 km)
Am incercat si la intercooler dar nu tine , din cauza presiunui din intercooler
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Aceeasi problema am si eu cu acel furtun gros care duce spre motor si trece paralel cu bateria.Ieri am observat ca este destul ulei pe acel furtun si se pare ca este crapat pe undeva sau curge pe la colier.O sa incerc sa-l dau jos, insa stie cineva cat costa un furtun nou?

Daca acest furtun este crapat sau curge ulei pe la un colier, influenteaza in vreun fel mersul motorului( ma refer aici la variatii de relanti, motor zgomotos) ?

Astazi o sa-l desfac si trec la verificare, dar trebuie sa colectez in ceva uleiul sau vine pe acea teava dinspre motor ceva ulei?!
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu o informatie :

Am sunat acum la un magazin in Dr Taberei si mi-au spus ca exista si pot aduce acel furtun gros de la intercooler! Pretul este de 80 de lei.


Ca sa fie siguri ca este acelasi mi-au spus sa trec dupa-amiaza pe la ei sa se uite.,Insa mi-au spus ca 99% il au.Revin maine sa va spun daca este sau nu.
  • RomeoT

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
CU CE POT INLOCUI FURTUNUL CARE FACE LEGATURA INTRE TURBINA SI INTERCOOLER? ESTE UN FURTUN GROS .
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
este spart sau doar vrei tu sa-l inlocuiesti?...daca ai pierderi, desfa-i cele 2 coliere si vezi daca daca este sigur crapat, daca este ok, atunci strange bine colierele.La mine pierdea pe la colierul de sus, l-am strans bine si acum e ok
Skip ads

  • sorin_hvb

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astra G Caravan 2000 cc.dti.60 kw,din 2001,cutie automata.
Este posibil sa nu am intercooler?Pt ca eu nu il gasesc.Nu am decat 2 radiatoare la fel de lungi dar de grosimi diferite,probabil cel subtire este pt. AC.
Poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine.Multumesc.
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu unde ati auzit voi de semering la turbosuflanta Rolling Eyes ... eu personal am desfacut 2 turbosuflante de astra f 1.7 td, in bucati (masina din semnatura), si nu am dat de asa ceva ... sunt doar niste segmenti ca la motor si nici macar nu sunt pe ax. la mine de exemplu am joc dintre ax si bucsa respectiva(sau ce e ea) de 12 microni si curge ulei pe acolo. ulei care se regaseste in admisie pe furtunul gros care spuneti voi dintre turbosuflanta si intercooler. Cat despre gazele alea cum le spuneti voi intra in admisie dupa intercooler si atunci se poate vedea clar daca uleiul respectiv este de la turbosuflanta sau de la gazele astea(carter sau cum le zice). de asemenea daca desfaceti furtunul care duce de la tubosuflanta la intercooler, cu motorul oprit, si il rasuciti in jos si curge ulei din el atunci sigur va curge pe la turbosuflanta, asta se vede si ca tot la 10 000 de km (un schimb) trebe completat pe parcurs cam cu 1 L de ulei ... bafta si sper sa nu ajungeti la asa ceva ... apropo toate astea sunt vazute practic pe masina mea si am 180 si ceva de mii de km la ea (cel putin asa zice in bord cine stie cati are in realitate). eu mam apucat singur si am desfacut turbosuflanta ca sa o repar, dar cum spune toata lumea nu ca nu se pot repara, nu ai ce repara la ele, eventual daca gasiti piese de schimb din turbosuflanta. eu am facut din 2 una buna Smile si pot sa spun ca acuma nu ca nu mai papa ulei pe la turbosuflanta dar nici nu se compara fata de cum era inainte (nu mai e jocul asa de mare intre ax si bucsa respectiva, dar nici intre bucsa si corpul turbosuflantei(aici sunt segmentii respectivi, ca la pistoanele la motor) ).

Daca vreti detalii despre cum se desface turbosuflanta dati un PM si o sa fac poze la cea dezmembrata si o sa fac un tutorial.
Toate cele bune si sa nu aveti probleme cu turbosuflantele Smile
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai daca ai desfacut, de ce trebuie sa cerem, fa un tutorial ca toti cei care au rezolvat o problema. E in interesul tuturor ce au probleme. De asta exista acest forum, sa ne oferim ajutor.
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cam off topic Embarassed sa vad daca am timp saptamana asta ca am altele pe cap. de refacut partea electrica la masina(sa mi se aprinda toate becurile in bord, tre sa schimb puntea si releul la alternator, sa imi schimb o sonda de la apa si termocontactul(sau cum ii zice) care da drumu la ventilatorul de la radiator si sa fac sa imi mearga inchiderea centralizata si la usile din spate ca acuma merge numa cand vrea) asa ca am de lucru. daca are cineva nevoie pana atunci il rog sa imi dea un pm si cat sa fac niste poze si sa i le dau tot am timp Smile
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
OK, asteptam tutorialul dupa ce iti rezolvi problemele. Nu de alta, dar sa pastrezi traditia buna inceputa (la Sibiu) de Mikyboy!
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
off topic (si imi cer scuze pentru el): pai detalii la masina mea (cea din semnatura) as putea da multe ca numai eu stiu cate am desfacut la ea si cum merg pe drum si ascult cel mai mic scartait ca sa il remediez, dar de multe ori sunt presat de timp si nu am timp de facut poze despre ce si cum am facut. daca nu merge masina nu am cu ce merge la servici nici eu nici tata si e grav atunci, practic depindem de masina asta, si cand se strica numai la tutoriale nu ma gandesc.(masina sta mai mult de 1 zi nereparata doar daca nu pot face rost de piesele stricate in ziua respectiva ... cel tarziu a doua zi dimineata). inca odata imi cer scuze pentru off topic si nu ca nu vreau eu sa pun tutoriale dar nu am timp de facut poze cand repar la masina pentru ca nu stau deloc(eventual pentru nevoile fiziologice Laughing ). sunt zile in care ma apuc de reparat la ea dimineata la 6 si termin pe la 12, 1 noaptea Rolling Eyes
inca odata scuze de off topic si daca deranjez pe cineva rog moderatorii sa stearga mesajul
  • lucian_lirca

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema cu rdiatorul de intercooler. tubul ala de plastic mi-e fisurat, scapa ulei si din cauza asta pierd putere, practic imi pica turbo-ul cand mi-e lumea mai draga. am incercat sa-l lipesc cu poxipol su poxilina, nu a tinut. pe la ce service-uri am fost mi-a zis ca trebuie sa schimb tot radiatorul pentru ca nu se gasesc tuburile alea separat, sau si daca as gasii undeva in dezmembrari nu cred ca stiu sa il schimbe.
zicea cineva ca a gasit undeva tubul respectiv. imi poti da mai multe detalii?
mersi fain.
tin sa precizez ca am un Opel Astra Caravan, DTi de 2.0 l.
  • lucian_lirca

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am pus si 2 poze sa va dati seama despre ce e vorba.



  • korupt_77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
69MED a scris:Trecand peste orgolii , stie cineva de unde sunt acele pete de ulei .
Am si eu aceeasi problema
Este posibil sa fie simeringul de la turbina ? , sistemul de ungere al turbinei
Sau este posibil ca la turatii mici cind turbina nu intra in functiune sa vina ulei din admisie ?

am avut aceeasi probl ( si cand depaseam 3500 3700 rot/min imi apare martorul de bord cu cheita si nu mai trgea deloc parca era aspirat,asta era de la EGR era membrana sparta cred) cand am demomtat intercooler ul cred c au curs 200 300 ml d ulei Evil or Very Mad,deci la mine EGR
  • nicles

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.9 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salutare
as dori si eu cateva informati de la cunoscatori


nu stiu daca piesa e cu totul dela radiatorul intercooler sau este separata
multumesc
  • BV-87-SCN

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
si eu am ulei in intercooler si as vrea sa il curat.cu ce il pot spala de tot uleiul ala?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cu benzina sau diluant , apoi suflat cu aer .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR