Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
lexrex a scris:da aveti dreptate in ceea ce priveste motorul diesel y20dti este cel amai prost motor in ceea ce priveste patea de electronica, la partea mecanica jos palaria este de invidiat are performante bune
Este foarte defectuos la senzori , egr(care costa nou 550 euro), compu din pompa de injectie(--pompa=2000 euro),ecu(=1500 euro) etc
Deci concluzie : mai bine un benzinar de 1,6


Ma gandesc ca ai vrut sa spui Y20DTH, care de altfel e un motor absolut bestial. Iar in ceea ce ma priveste pe mine n-am avut nici cea mai mica problema cu el. Este un motor mare, e destul de puternic, iar cu un remap e chiar bestial. Si nici nu papa multa motorina.
E un pic mai zgomotos decat cel 1.7, dar merita.
Skip ads

  • lexrex

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
da ai dreptate y 20 dth si am avut numai probleme cu el, oricum nu stiu cati km ai u cu masina ta dar iti pot spune ca intre 150000---200000 km boala motoarelor este pompa de injectie , referitor la performantele dinamici da,ri al meu este remapat la 130 cp ...............mda este nervos in trafic dar are multe defectiuni


Ultima modificare facuta de lexrex la Mar 23 Sep, 2008 11:52 pm
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Imi pae rau pt tine, poate ai avut tu ghinion. A mea are 165000 si merge brici.
Stii cum e, daca un motor are probleme, asta nu inseamna ca au toate.
Bafta.
  • lexrex

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mai ai timp prietene si a mea avut 160000 cand am luat-o in decembrie 2007 si acum are 185000 si s-a defectat pompa de injectie si costa cam 2000 euro / montajul(noua) pentru ca sincer am pus o pompa de injectie secon d si am mers 2000km oricum iti doresc sa ai bafta cu ea
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu am 185.000 km si masina se comporta bestial,nu am avut nici-o problema cu ea,am cumparat-o cand avea 68.000km.
Am in vizor si o remapare dar toate la timpul lor.Faza cu pompa de injectie 2000E...probabil ai luat-o de la reprezentanta,altfel nu-mi explic.Sunt useri pe Club Opel care au luat pompa cu maxim 1000E.
  • lexrex

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mmda ai dreptate Y-GreK sunt pompe si cu 1000 euro dar nu sunt noi sunt doar reconditionate
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor
din fericire am in ograda 2 astra diferite ca motoare una benzina 14 luata de noua si una diesel 2001 y17 dt
sincer cea pe benzina nu mi se pare asa de stralucita
la cat de grea este masina (brek) nu e o alegere foarte buna o am de noua 2007 si am 85 de mi km toate reviziile la zi si deja a inceput sa cada cate una cate alta ex disc ambreaj probabil ca din cauza turatiei mult mai mare ex la 3000 ture/min treapta 5 viteza 100km/ora; compresorul de aer chitaie dimineatza cand o pornesc da semne ca ar merge in 3 pistoane iar de intretinere nici nu se pune problema masina este a firmei la cer lucrez si absolut tot ce a fost nevoie s-a inlocuit.
in schimb la Y17 Dt 165 de mi km este altceva singurul lucru care l-am schimbat este mult controversatul racitor de ulei si cam atat
distributia il consider un lucru care nu e de neglijat mai ales cand e cazul de curea consum de 4.5 % extra urban cel mai silentios dintre gama diesel de la opel motorina este mai grasa deci uzura motorului nu este lafel de accentuata ca la benzina asta e parerea meafiecare cum crede ca e mai bine bafta tuturor si scuze ca am scris atat de lung
  • miron30catalin

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu unul sunt multumit de astra mea y20dth este din 2003 si are 98000 de km,nu am avut probleme cu ea,am curatat decit egr cu galeria de admisie,in rest doar consumabile,personal cred ca este cel mai bun motor din generatia lui!Bafta tuturor!
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Lume, topicul era despre cele mai bune motoare de pe G, nu despre cat de bun e DTH si ce probleme are Wink
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
spune-mi si mie la motorul de 1.4benzina cati cai ai?dar la cel de 1.7diesel cati ai?si pe urma spune-mi care masina are motorul submotorizat!
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Motorul nu poate fi "submotorizat" ... Laughing
Tot aud aberatia asta despre masina submotorizata , ca nus'ce motor e prea "mic" pentru respectiva caroserie , ... etc .

Prieteni adepti ai ideii , nu exista submotorizare indiferent de marca sau model ! Pentru a fi pus la vinzare pe piata un model de automobil trebuie sa indeplineasca anumite standarde minime de siguranta activa si pasiva . Printre standardele de siguranta activa se afla sprintul de la 0 - 100Km/h si repriza de la 80 - 100Km/h sau chiar 120Km/h .
Atita timp cit o masina indeplineste cerintele minime stipulate de standardele de omologare pentru respectivul tipomodel si producatorul primeste omologarea de tip pentru masina respectiva atunci inseamna ca totul este ok . Inseamna ca modelul respectiv are in dotare motorul corespunzator gabaritului sau pentru a asigura o minima siguranta activa .
  • mirciulikas

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vladf a scris:EGR 550euro?, probabil am fost eu mai norocos ca am dat 450Ron! nou.


Scuze de offtopic, imi poti spune simie de unde ai luat EGR-ul. Am nevoie pentru un Opel Astra G, motor Z16xe, fabr.2001, 16V. Multumesc mult si scuze inca o data ptr. offtopic.
Skip ads

  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
florinike a scris:Lume, topicul era despre cele mai bune motoare de pe G, nu despre cat de bun e DTH si ce probleme are Wink


Singura problema a acestui motor, e ca nu au toti acest motor pe masiini.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai bun motor este cel pe care il ai sub capota masinii tale .
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Corect. Si eu am Y20DTH/PSG16. Diesel adevarat. Iar in ce priveste pompa de injectie, mai bagati fratilor motorina si de la pompa. Cine vrea sa faca economie la motorina, pune bani la pompa de injectie, deci unde e castigul?
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
naniacostin
cel de 1.4 are 90 de cai cel de 1.7 75 cai iar cel de 1.4 face cu greu fata caroseriei fata de cel de 1.7 care are mai putini cai dar care are un cuplu mult mai mare e normal ca motorina dezvolta un alt cuplu
bafta
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
conteaza fff mult si sa stii sa mergi corespunzator cu un motor.daca tu la cel pe benzina schimbii la 2000-2500rot e si normal.la ccel diesel e k.dar in timp ce diesul de 1.7 la 3800 incepe sa-si dea duhul cel pe benzina de abia de acolo incepe sa aibe viata.compara demarajele pe 0-100km,top speed si vei vedea.nu sunt fan diesel sau benzina dar sincer astre cu motor de 1.7 si 75 cai mi se pare mult,mult mai lenesa decat una cu motor de 1.4
  • xflo

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu votez (evident) cu motorul ce-l am: Y20DTH. Am luat masina din Germania la 185.000km si acum am aproape 240.000km, si n-am schimbat nimic, nici la motor, nici la electric, nici eu nici neamtul (am cartea de service).
Poate-s io mai norocos...

Mi-as mai da cu parerea, fiindca am condus, despre:
- 1.4 benzina pe Astra G combi: ca sa se miste cat de cat "normal" (ca DTH-ul meu), trebe s-o tin peste 3500 rpm
- 1.3 CDTI pe Corsa D: surprinzator de sprinten si puternic, poate din cauza celor 100 si ceva kg minus
HTH
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu am o Astra 1.8 benzina din 2003, 150.000km, trage de rupe, nu am schimbat nimic la ea, dar consuma putin cam mult in oras. Dar daca o compar cu Audiul care l-am avut consuma mai putin. Asa ca recomand motorul de 1.8 cu caldura , merge ceas si intretinerea e usoara.
  • mirciulika

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Am avut astra g 1,6 ...m-a lasat motorul la 98k ...este adevarat ca pana sa ajunga masina la mine a fost condusa de o femeie, cauta Mirciulika pe forum si ai sa gasesti problemele pe care le-am avut cu ea.
acum am doua astra h 1,7 cdti 101 cai
una are 217.000 km
si cealalta 118.000 km
probleme ...nema in afara de niste fire roase de un sobolan pe langa sonda lambda, astra cu 217.000 i-am schimbat racitorul de gaze, o chestie asa lucioasa montata pe motor si bine-inteles consumabilele( au mai fost rahaturi dastea s-a belit claxonu, neste sigurante, si boxele care au cedat in prima luna) discuri, capete de bara ...etc
dar nimic serios la nici una.

la cea de 118.000 am schimbat radiatorul pentru ca am luat o piatra...

in rest nici cea mai mica problema, este foarte important sa le faci reviziile la timp si atunci cand constati un defect sau daca ceva trebuie inlocuit sau nu stai pe ganduri si bine-inteles ulei bun ...

vezi ca trebuie sa fie si astra g cu motor 1,7 cdti

bafta in alegerea ta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR