- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- claudiu__
- **
- 473 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Si mie mi-a pornit la fel, dupa ce niste baieti destepti dintr-un service "bun" au uitat sa-mi amorseze filtrul. Pus contact, asteptat , luat contact, pus contact, asteptat, etc. De vreo 20 de ori. Si a pornit la prima cheie. Dupa aia am aflat ca ar fi fost suficient sa pun contactul si sa-l las pus(pompa cica baga motorina pana se umple filtrul).
- livcro
- ******
- 4,543 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,543
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Ei as..eu nu am amorsat nimic. A ramas paharul cam jumate plin cu motorina, am pus filtrul si am dat la cheie normal. A pornit..a mers 5-10 sec..si a murit. Apoi am dat la cheie din nou.. ai invartit de vreo n-spe ori si apoi a plecat parca in 3 pistoane..dupa cateva secunde si-a revenit complet.
Acum am aflat metoda noua sa nu mai killaresc acumulatorul. Multam fain. In principiu cat sa las contactul pus pana sa dau la cheie?
Acum am aflat metoda noua sa nu mai killaresc acumulatorul. Multam fain. In principiu cat sa las contactul pus pana sa dau la cheie?
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- bc_50_yul
- **
- 396 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Eu am schimbat filtrul de multe ori si niciodata nu am pus motorina, tinut contact si altele. Cand am scos filtrul a mai ramas cam jumate in pahar si am pus filtrul. Am lasat putin ca sa se imbibe filtrul si apoi am pornit la prima cheie fara probleme si fara sa moara motorul sau sa mearga asa cum zicea colegul in 3 pistoane. Nu stiu de ce...dar stiu ca e simplu si ok.
- mario-bandit
- *
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2008
- Astra 1998 x17dtl
- Alta tara
mario-bandit
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat
normal sa pornesca la schimb de filtru pt ca ramane motorina in pompa si pe circuitul de injectie , daca aveti pompa electrica puneti contactul si asteptati cateva secunde , si dati la automat ,porneste si merge motorul in 3 pistoane pana elimina aerul din instalatie dupa care e totul ok .. colegu a ramas fara motorina in toata instalatie de la cap la coada , deci aici e mai complicat ...daca nu are pompa electrica , atunci trebuie umplut filtru, pe furtunul de tur se trage cu gura pana vine motorina , se slabeste piuluta de fixare teava pe un injector si se da la automat ,,,, dupa pornire ...cand se observa ca arunca motorina ca lumea pe la injector se strange piulita . salutari si numai bine .mario-bandit
- adrian_iasi
- **
- 65 mesaje
- din 26 Nov 2008
- Vectra 1998 XI6xEL
- Iasi
adrian_iasi
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 XI6xEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2008
- Mesaj Privat