- nikenicolae
- *
- 14 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
nikenicolae
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- flaviusflo
- *
- 26 mesaje
- din 20 Mai 2009
- Vectra 1993 17DR
- Botosani
flaviusflo
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1993 17DR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2009
- Mesaj Privat
salut! nikenicolae pe langa tutorialul de mai sus as mai avea ceva completari: peste acel chit se poate aplica un strat de grund la spary apoi macar 2 straturi de vopsea la spray fiind foarte subtiri (sa nu ai tendinta sa apropii spray-ul mai aproape de 30 cm indiferent daca acopera mai greu) bineinteles sa fie intr-un spatiu inchis unde nu bate vantul. dupa toate operatiiunile de grunduire vopsire, etc se lasa la uscat indeajuns undeva unde sa nu se depun praf. apoi ceva ce te ajuta mult este sa-i dai 2 straturi de lac tot la spray bineinteles
- nikenicolae
- *
- 14 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
nikenicolae
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nikenicolae
- *
- 14 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
nikenicolae
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- flaviusflo
- *
- 26 mesaje
- din 20 Mai 2009
- Vectra 1993 17DR
- Botosani
flaviusflo
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1993 17DR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2009
- Mesaj Privat
nikenicolae cand indepartezi stratul vechi de vopsea exfoliat poti folosi smirghel cu granulatie mai mare prima data si mai mica a doua oara dupa cum se zicea si in acel tutorial si mai poti folosi pt. minim de efort si un maxim de eficienta o perie de sarma sau cel mai bine si un flex cu perie de sarma. asta asa ca o solutie ieftina pe care so faci tu muncind, daca vrei lucru cu adevarat facut mergi si intereseaza-te la tine in oras unde se face sablare, si la sablare nu-ti mai ramane vopsea veche pe ele nici cat gamalia la ac. dar pt. asta presupun ca-ti va cere sa dai gumele jos de pe jante si costurile cresc mai mult. deci nu uita: odata ce ai jantele curate, daca nu ai zgarieturi adanci si suprafetele sunt fine faci doar atat: un strat de grund, 2 de vopsea si 2 de lac. nu uita lacul este f. important atat pt. luciu cat si pt. protectie. eu i le-am facut odata la un prieten de-al meu de ziceai ca-s scoase din fabrica. dar asa cum jantele si cauciucurile is ca incaltaminea la noi care indura mai tot, pietre, burduri etc. nu va tine la nesfarsit noi.
- JohnBranch
- **
- 306 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Alta tara
JohnBranch
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,566 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,566
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- JohnBranch
- **
- 306 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Alta tara
JohnBranch
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat