Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
styx a scris:
JURISTU ' a scris:
avlsystems a scris:Exista vreun service unde o pot urca pe rampa,sa ma pot uita pe sub ea?


Nu are rost sa-ti bati capul cu asta.Masinile de dincolo arata toate bine pe sub.Poti sa rezolvi(daca chiar vrei ) luind o lanterna puternica ,te pui in genunchi si te uiti fugitiv.
Nu prea ai ce sa vezi.La motor oricum se observa scurgeri si daca dechizi capota.La cutie la fel.Planetarele le vezi de sus,etc.
Pe vremuri se verifica mai mult la Dacii daca au rugina ...
Mai tineti minte : "bai mosule,tot pragul e prastie ! Ia uite ,ma, si aripa ! Daca apas cu surubelnita,te gidil in talpa ,la pres ..."
:) :)
Neaparat sa ai o lanterna puternica,chiar daca o cumperi in zi insorita !!!

"isn't that cute.... BUT IS WRONG" :lol:
nu toate mashinile in .de arata bine.... f. multe sunt "cosmetizate"
shi da, exista un "service" unde potzi sa o duci; se cheama ADAC (echivalentul ACR-ului) shi pt 120e (mult, da' face) au aia un test special pt. mashini sh - shi dupa ce vine nenea (dupa mai bine de o ora de teste) cu teancu' de hartii shi-tzi explica pe scurt ce shi cum, potzi sa te duci alaturi la specialishti, shi-tzi raspund ei detaliat la intrebari shi chiar itzi dau sfaturi OBIECTIVE!


Omul a intrebat de rampa,nu de service specializat in diagnostice.
El voia sa vada pe sub ea. Masinile in de. nu sunt cosmetizate pe " burta " ,ci eventual in fata,laterale ,spate , ca sa ascunda lovituri.Eu sustin in continuare ca nu ai ce sa vezi pe sub ea , eventual doar evacuarea daca e ruginita.Dar la o masina de 4 ani probabilitatea asta este mica,iar paguba (daca nu observi gaura din toba ) este scazuta.
In fine,sa faca cum vrea......
Skip ads

  • avlsystems

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ok,pun altfel problema.
Daca spuneti ca sunt in jur de 5500-6000 o masina.
atunci cum ajung aici la vanzare cu 7500-8000-8500 discutabil full option.
Sa presupunem ca sunt lovite 1,2-10,dar nu 50-60 anunturi.
Pentru ca eu ma gandesc din prizma unui samsar:5000 masina,actele drum,vama.... inca 1700 minim+inscrierea in Romania 200 euro si mai pun si eu(adica samsarul)minim 800 euro.
Total=7700 euro.
Cam asa sa fie oare?
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@avi-stai linistit ca samsari sunt oameni care fac asta de multa vreme si stiu ceea ce fac. Iau masini la super pret de genul 4000-5000 omorate dar care sa nu faca figuri , sunt masini luate la super pret deoarece se stiu cu cei din Autohausuri si sunt masini cu multe bube. Daca nu au fost lovite si reparate au sigur peste 200-300000 de km la bord. Uita-te de ex. de ce caravanurile si in general dieselurile sutn aduse in tara. Pentru ca au foarte multi Km la bord, sunt ieftine pentru ca neamtu vrea sa o dea, iar un ceas de dat inapoi costa cam 50 de E.

Plus ca fiind obisnuiti sa plece cam de 2 3 ori pe luna au toate afacerile de-a gata si e posibil ca socotelile pe care le faci tu, ei sa iasa cam pe jumatate mai ieftin. Wink

Si mie mi-a fost sugerata varianta cu masina adusa la comanda.Te costa 500 de E in plus fata de masina, vama si cheltuieli insa ai nesansa ca cel ce tio aduce sa o ia o masina cu mari probleme.
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
avlsystems a scris:ok,pun altfel problema.
Daca spuneti ca sunt in jur de 5500-6000 o masina.
atunci cum ajung aici la vanzare cu 7500-8000-8500 discutabil full option.
Sa presupunem ca sunt lovite 1,2-10,dar nu 50-60 anunturi.
Pentru ca eu ma gandesc din prizma unui samsar:5000 masina,actele drum,vama.... inca 1700 minim+inscrierea in Romania 200 euro si mai pun si eu(adica samsarul)minim 800 euro.
Total=7700 euro.
Cam asa sa fie oare?

Eu unul nu am zis ca am luat-o foarte bine la 6000. Pur si simplu mi-a placut atat de mult starea in care era incat nu am rezistat...ce sa-i faci, asha-s eu, mai slab de inger. Nu aveam nici timp nici chef sa mai stau sa bantui prin Germania...Ma rog, au fost mai multe motive care m-au facut sa o cumpar. Dar cele mai puternice au fost: km reali putini la varsta ei: 49000km la masina din 2000. Si starea in care se afla (si inca se afla...) Practic este impecabila. Am inghitit in sec la 2 usi si fara aer, dar cu trapa, ca m-am gandit ca vechiul Seat tot 2 usi avea, si ma obisnuisem.
Ulterior, am vazut masini similare cu circa 1000EUR mai putin. Dar stii ce: nu-mi pare rau! Mi-ar fi parut rau sa iau vreo taratura devenita peste noapte fata mare.
Ai sa fi surprins cate au fost ushor lovite. Nu mult: o aripa, o bara, o usa...sa vezi cate astfel de exemple gasesti pe drumul de intoarcere. Si le schimba aici aripa sau usa, o vopsire si gata este OK. Asta in cazurile fericite! Ca nu cred ca te deranjeaza asha de mult ca are alta aripa. Mai naspa-i cand i s-a belit directia, sau mai stiu eu ce. Alta situatie naspa mai este cu ceasul din bord intors cu sute de mii de km. Sa te gandesti la o treaba: ce firma si-ar vinde masina combi daca nu ar avea multi km??? Spun firma, pt. ca daca nu este de la firma adio TVA returnat...Sau ce firma ar vinde-o cu mai putintei km. daca nu ar fi trosnita? Pt ca in vest asigurarile functioneaza altfel, si aici am exemplul unei colege din Franta: i-au trosnit unii masina, s-a dus la un service sa-i faca constatarea, aia au zis o suma, asigurarile i-au dat suma in cont ei direct iar ea a vandut masina asha, trosnita. Si astfel a castigat mult mai mult decat ar fi luat pe ea chiar netrosnita. Pt. ca nu era o masina tocmai noua, dar reparatiile ar fi costat destul de mult...Asha ca ...vezi si tu...
Skip ads

  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ai dreptate...in cazul meu, in decembrie 2004, nu mai gaseai decat cu mult noroc masina euro 3...am gasit opelul din semnatura la pretul de 7400 euro, cu Tva inapoi a ramas la 6400 si am mai negociat 200 de euro...deci mi-a iesit la 6200 E, cu 87.000 Km la bord reali cu carte service. Probelema care o avea era ca a fost lovita de gheata destul de rau si in geramnia nu primea acest pret pe ea....Asigurarea platise bani buni penttru acest lucru, masina iesise din garantie si era un moment bun de vanzare....si nu pot spune ca nu sunt multumit.
  • avlsystems

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Acum totul depinde si de norocul pe care il ai.
  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
De la autohus.de mi-am luat masina anul trecut, sunt cei mai mari dealeri sh din Germania. Poza din avatar e facuta in Germania si am mai fost inca o data in noiembrie acolo sa mai iau una ptr. fratele meu.
A fost prima mea iesire in Germania, dupa ce m-am documentat bine pe net si pot sa spun ca am plecat cu lectiile facute:
-masinile sub 6000 de euro fara TVA sunt VARZA, nemtii tin la pret daca masina e ok.
-merita sa iei de la un dealer mare de sh, ai de unde alege, urmaresti pe internet si cand e oferta bogata te duci si iei (eu am fost chiar inainte de Paste, erau si reduceri), daca alergi dupa particulari ...
-la dealer iti fac ei toate actele (certif. export, certif. EUR1 ca sa nu platesti vama, inmatriculare provizorie ptr. export, acte TVA)
-platesti TVA-ul acolo dar trimiti la ei actele necesare dupa ce ai inmatriculat masina aici si-ti trimit banii (eu am primit in cont bancar banii de fiecare data)
-nu am avut nici un fel de probleme nici pe drum, nici la vama, nici la RAR si sunt f. multumit ca stiu exact ca masina pe care mi-am luat-o nu e "aranjata" pe la noi.
Masina mea (Astra caravan Y17DT, 2001, 73.000km, AC, proiectoare, jenti aliaj, 4 airbag, oglinzi incalzite)m-a dus pe la 8200 euro (cu drum, cazari, vama, RAR, inmatriculare) dar pot sa pun ca-i merita, am facut peste 16.000 km si inca nu am un an de cand am luat-o, totul merge ok pe ea.

Totul e sa te hotarasti ce vrei, sa cauti un dealer mare de sh pe net si sa te duci acolo cand au oferta bogata. BAFTA !
  • Alexy

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Hy everybody,
Man, am vazut pe un alt forum ca unii dealeri ti-ar da masina fara TVA si le trimiti tu din tara actele si dupa aceea isi recupereaza ei TVA-ul... se poate si asa? Am gasit si eu ceva la autohus si mi-au trimis pe mail fisa de service a masinii unde mi-au aratat imperfectiunile de la vopsea... nimic tehnic, sunt ok? tu ce parere ai despre ei? Cum ai facut cu seriile masinii? Le-ai verificat la RAR sau ai luat-o pur si simplu pe incredere? (n-as vrea sa ma trezesc la vama in tara ca ramane la ei...... Shocked ) Thanks, Alex
  • viorelb

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Problema cu TVA-ul la nemti sta astfel: nu platesti efectiv TVA ci lasi o garantie echivalenta. Ai 2 luni termen sa le trimiti dovada si ei isi recupereaza TVA si-ti dau garantia inapoi, altfel o varsa la statul german.
Seriile masinii le verifici mata acolo, doar n-o sa iei masina fara sa te uiti, in plus cei de la zoll si de la inmatricularea provizorie din Germania verifica sa corespunda cu cele din acte (chiar aveau si un briceag in buzunar functionarii respectivi ca sa poata salta usor capacelul care mascheaza seria). Vezi ca pe nemti nu prea-i intereseaza in mod deosebit seria motorului ci numai a caroseriei, ai nostri se uita si la seria motorului dar la Y17DT de exemplu e greu de citit.
Daca seriile sunt ok de ce ai avea probleme la RAR ?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR