Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
stelea a scris:Pai ce treaba are geometria cu caroseria?
salut,
o intrebare pt dl stelea
pt ca si eu sunt interesat sa fac aceasi operatiune si am discutat ieri si cu stefan
nu se modifica centrul de greutate si de aici totul comporta o alta discutie ?
cu stima
costinel
Odata cu ridicarea caroseriei urca centrul de greutate dar daca e facuta cu simt de raspundere nu vei observa mari diferente .creste clereance-ul masinii insa foarte bine poti obtine acest lucru prin modificarea inaltimii anvelopelor la limita admisa.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
stelea a scris:Pai si ce, se modifica geometria functie de inaltimea centrului de greutate?
.
Glumeam Strict geometric ma refeream la parametrul INALTIME.
salut,
intrebare?
in conditiile in care montezi sa zicem un body lift de 2 sau de 3 pentru a pastra aceasi parametrii ai masinii nu ar trebui montate flanse distantiere la roti
cu stima,
costinel
florin_darabut a scris:Sunt interesat eu de bodylift.Pret?
cu body liftul este in felul urmator:sunt 6 distantieri din otel de 120mmx50mm care intra intre caroserie si sasiu.
astea le-am facut la mine la atelier ,si nu este mare smecherie.caroseria este prinsa de sasiu cu 6 suruburi care se desfac apoi se desprinde caroseria cu 2 cricuri si cu mare atentie (vezi conducte ,cabluri daca este cazul de prelugiri si la cuplajul volanului/cutia de viteza)
se introduc distatierele intre sasiu si caroserie ,se monteaza la loc suruburile si asta este un body lift in mare.
apoi geometria de facut .ce te intereseaza mai exact?
Atit spun - AI MARE GRIJA CE FACI-caruseria se prinde in mai mult de 6 puncte de sasiu la Frontera A lunga sunt 12 puncre si la cea surta 10.
Orice ridicare mai mult de 30 mm creaza mari probleme.Si sper sa nu faci cea mai pare prostie sa dai jos bucsile care sint de ja din fabrica pe masina ele sunt elastice distantierele nu trebuie sa inlocuiasca si aceste bucse.AI GRIJA CE SURUBURI FOFLOSESTI. Trebui puse suruburi cu duritatea materialului minim10.9 eu am folosit suruburi de chiuloasa.
Pãrerea mea........
Cea mai bunã înãlþare este da la Calmini (costã peste 1.000 de dolari în S.U.A.).
Echivalentul Fronterei, model peste 98 ºi sport este Isuzu Amigo/Rodeo sport.
Pentru cine nu ºtie www.calmini.com
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Ai dreptate asa ar fi ideal problema este ca Frontera nu este 100% identica Rodeo, deci se aruca manii pe fereastra, eu la masina mea am body lift de 30mm facut de mine si chit de inaltare de la OME cu care am mai ridicat-o cu 50mm.Ideal ar fi asa cum spui tu din pacate nu se poate.Nu poti cumpara pentru frontera ceva fauct exclusiv pentru rodeo daca s-ar fi potrivit ar fi specificat pe sait producatorul.
Eu nu am studiat problema prea mult, dar ce nu se potriveºte cu AMIGO?
ªi dacã nu cer prea mult dã-mi te rog mai multe detalii despre înãlþarea maºinii tale!
Menþionez cã a mea este modelul B dupã 1998 X22DTH.
La înãlþarea caroseriei de pe ºasiu ai adãugat la tampoanele iniþiale sau......................?
Iar la ridicarea totalã a maºinii ai schimbat braþele?
A mea este înãlþatã cu 4 cm din flanºe (oþel) pe spate adãugate sub arcuri spate ºi din bãrile de torsiune pe faþã (+ înãþarea tampoanelor braþe faþã ºi punte spate) pt. curbe!
Dã-mi te rog un site pentru suspensii OME.
La Frontera B nu stiu cum este,oricum ceea ce ai facut tu este destul de ok dar nu in totalitate.Cel mai bine este sa faci body lift adica sa adaugi la distantierele de la caruserie alte distantiere,parerea mea ca mai mare de 30mm nu merita ca dai de alte belele. Cu cat se face inaltarea mai mare adica peste 50mm apar probleme incepind cu conducta de umplere la rezervor pina la maneta de schimbat viteze,sau cu viscocuplajul.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Tot citind pe-aici, am inteles urmatoarele: nu se recomanda inaltarea caroseriei cu mai mult de 3 cm, se vor folosi suruburi de duritatea materialului mare (chiuloasa), Frontera A Sport are 10 puncte de prindere.
Scenariul A:
A1. de unde cumpar flansele si suruburile?
A2. recomandati-mi un service (cat mai aproape de Pitesti) care monteaza flansele.
Scenariul B:
B1. am posibilitatea sa le "fabric" in regie proprie.
B2. am posibilitatea sa le montez
Marea problema: unde sunt cele 10 prinderi? - asta in cazul ca o fac singur, sa nu risc sa distrug ceva pe-acolo...
cel mai bine ar fi sa-ti faci cu mana ta!
suruburile (cele 10 prinderi) o sa le gasesti usor cand o sa te bagi sub masina... e simplu, le vezi ca leaga sasiul de caroserie...
Salut kriu, am gasit doar 8 prinderi.... adica mecanicul... si mi-a spus ca-i trebuie 8 flanse de 60 x 60 x 30 mm cu gaura centrala metric 12 sau daca am posibilitatea sa debitez metalul pe rotund, fi 60 cu gaura centrala metric 12. Este corect? Unde ar fi celelalte 2 prinderi mai greu de observat? Multumesc pt raspuns!
Sunt kituri complete de body lift pentru orice tip de Frontera, la 350 lei (3 cm) si 400 lei (5 cm) ... cu tot inclus (pucuri de poliamida, suruburi si piulite).
Multumesc de info. Am gasit de vanzare acele kit-uri. Dar mi se pare mult mai reconfortant sa le confectionez si montez gratuit in curtea vecinului. Dureaza 2 ore confectionare si 2 ore montaj. Ca si nichelarea protectiilor MRL, capace roti spate etc. E doar un hobby.
flavicx a scris:Sunt kituri complete de body lift pentru orice tip de Frontera, la 350 lei (3 cm) si 400 lei (5 cm) ... cu tot inclus (pucuri de poliamida, suruburi si piulite).
fii bun si pune un link de unde putem sa cumparam acest body lift.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.