- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
@iso
Da, Ron a rezolvat problema . In cazul lui, problema nu era legata de conexiuni, ci de partea hardware.
https://www.clubopel.com/vie...highlight=#153410
@clau24nil
La tine probabil trebuie doar reprogramat.
iso a scris:Ron pina la urma ai rezolvat problema cu afisarea consumului real ?
Da, Ron a rezolvat problema . In cazul lui, problema nu era legata de conexiuni, ci de partea hardware.
https://www.clubopel.com/vie...highlight=#153410
@clau24nil
La tine probabil trebuie doar reprogramat.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
La mine nu este problema de hardware , MID -ul este functional , l'am vazut functionind pe masina donatoare .
Se pare ca este vorba de reprogramare : https://www.clubopel.com/vie...p?p=255646#255646
Poate cineva sa confirme vis'avis de ceea ce'mi afiseaza MID-ul ?
Se pare ca este vorba de reprogramare : https://www.clubopel.com/vie...p?p=255646#255646
Poate cineva sa confirme vis'avis de ceea ce'mi afiseaza MID-ul ?
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
iso a scris:La mine nu este problema de hardware , MID -ul este functional , l'am vazut functionind pe masina donatoare .
Se pare ca este vorba de reprogramare : https://www.clubopel.com/vie...p?p=255646#255646
Poate cineva sa confirme vis'avis de ceea ce'mi afiseaza MID-ul ?
Se pare ca este vorba de reprogramare : https://www.clubopel.com/vie...p?p=255646#255646
Poate cineva sa confirme vis'avis de ceea ce'mi afiseaza MID-ul ?
Eu am luat un mid de pe o valux sau cum se scri,si i-mi merge pe y17dt consum 0,5 l/h.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Si daca tot puneti tempomatul nu este bine sa fie si aprins un martor cand e activ? Eu am reusit sa fac asta: https://www.clubopel.com/vie...p?p=318711#318711
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
ron
eu am aceeasi motorizare si mi-am pus MID.
codul pentru Z16SE este 024, apasand simultan Reset si Select de la maneta, il vei vedea sigur pe MID. codul mai 024 mai este semnificativ si pentru marimea rotilor.
ma intereseaza acum, pinul de la ECU Multec z16SE care indica prezenta Cruise Controlului.
eu am aceeasi motorizare si mi-am pus MID.
codul pentru Z16SE este 024, apasand simultan Reset si Select de la maneta, il vei vedea sigur pe MID. codul mai 024 mai este semnificativ si pentru marimea rotilor.
ma intereseaza acum, pinul de la ECU Multec z16SE care indica prezenta Cruise Controlului.
- catalinbelu
- *
- 3 mesaje
- din 05 Aug 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Dambovita
catalinbelu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Am o astra g din 2002,1598 cm3,benzina,motor z16se. De curand am avut o problema cu ecu. Ca sa fiu cat mai scurt,acest ecu trebuia sa dea o tensiune de 5V pe doi pini ai pedalei de acceleratie;problema e ca dupa ce crestea temperatura apei pe la vreo 90 de grade,pe unul din acesti doi pini tensiunea cadea pe la vreo 2 V si ceva,iar masina intra in regim de avarie-adica nu se accelera decat f greu. Am ajuns la cineva care mi-a facut un strap intre acesti doi pini si masina si-a revenit.E bine pt masina?