Am sa copiez pentru dumneata acest circuit + culoarea firelor ,ca sa poti indentifica mai usor.
Din cate am vazut am inteles ca termostatul este incorporat si nu exterior. Ma voi uita la masina mea cat stechere am pe filtrul de motorina . Dar tensiune trebuia sa ai la punerea contactului.Rezolvam noi aci si aceasta problema spre deosebire de "desteptii" de la garaj care nici schemele nu le stiu citi ! Garajul modern este locul unde se chimba piese (demontare / montare) si nu locul unde se repara ceva .
Revin,atasat la filtru-motorina e rezistenta de preincalzire a motorinei,am descoperit-masurat ca are 3,7 ohm dar da si la sasiu-masa,in acest caz e clar ca va arde siguranta ce asigura circuitul-consumatorul,Am verificat termocupla-traductor de temperatura aflat deasupra lui dar nu face nimic,verificat la cald dar si la rece,fara valoare pe aparat,nu inchide nu deschide contact,este defect s-au nu stiu ce comanda rezistena-preincalzirea.Acum merg cu mufa scoasa de la rezistenta iar daca nu o mai arde e clar ca asigura preincalzirea-rezistenta. Daca da la masa-sasiu e clar ca e defecta-strapunsa,mai e si izolata in bachelita-plastic fata de filtru asa ca e clar defecta,va multumesc mult,putem incheia discutia.