- B 11 RVZ
- OP
- 102 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
B 11 RVZ
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,449 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,449
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Sincer nu te inteleg... trebuia sa faci constatare la x serviceuri pana obtineai o parere majoritara despre piesa cu probleme, si apoi sa schimbi fix ce era stricat.
Asa ai dat o caruta de bani, ai schimbat tot si inca ai probleme. Plus ca ai renuntat probabil la unele piese originale care sigur te mai tineau mult si bine, in detrimentul a ceea ce se gaseste acum pe piata, ieftin si prost.
Asa ai dat o caruta de bani, ai schimbat tot si inca ai probleme. Plus ca ai renuntat probabil la unele piese originale care sigur te mai tineau mult si bine, in detrimentul a ceea ce se gaseste acum pe piata, ieftin si prost.
- B 11 RVZ
- OP
- 102 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
B 11 RVZ
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
Bieletele antiruliu sunt din plastic si au articulatii la ambele capete deci total 4 articulatii cu sanse mari sa cloncane macar una din ele.Dupa ce dai roata jos baga un cric crocodil sub bratul de jos si ridica de el pana incepe sa se ridice si masina ,abia atunci le poti verifica jocul pentru ca nu mai stau tensionate,daca nu bagi cricul sub brat o sa te 'fure' la constatare
- B 11 RVZ
- OP
- 102 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
B 11 RVZ
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
sdj
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2008
- Mesaj Privat
spune-mi te rog daca ai rezolvat pt ca am aceeasi problema ...nu stiu ce sa mai schimb .. poate masina
B 11 RVZ a scris:Sal tuturor de cateva saptamani a inceput sa se auda un mic cloncanit pe fata ,care cu timpul a inceput sa se accentueze .eu baiat ce m-am gandit hai ma sa schimb toata articulatia na masina second adusa de afara rulata cam 2 ani la noi fara sa schimb nimic am zis hai sa schimb :capete de bara bielete directie pivoti amortizoare flasnse amortizor rulmenti amortizor bieletae antiruliu . bucsele de la bascula nu le-am schimbat deoarece mi sa spus de mecanic ca sunt bune nush ce sa-i mai fac sa nu mai am cloncanitura aia.in volan mai am si acolo nush cum sa-i zic ca joc nu prea pare dar se aude si acolo cam ciudat cand misc de el stg dr usor mentinad ca am schimbat si pe acolo cate ceva mai exact cuplax ax volan e o piesa care culiseaza si are la ambele capete niste cruci cardanice ajutati-ma daca aveti idee ce ar fii Multumesc
- B 11 RVZ
- OP
- 102 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
B 11 RVZ
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- B 11 RVZ
- OP
- 102 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
B 11 RVZ
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am rezolvat zic eu problema am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare intradevar erau uzate nu mi se mai aude numai ca eu mai am o problema,am fost azi sa ii fac i.t.p la masina si mi-a zis ca am joc in caseta de directie in rest toate ok .Bine ca macar am rezolvat cu cloncanitul ala caseta poate sa mai astepte imi trebuie cam 10 mil sa o reconditionez la augsburg in germania . toate la timpul lor,bafta si aveti grija cum conduceti si fara incidente
- cristi17dti
- **
- 164 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
cristi17dti
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
in loc de incheiere!
Fratilor masina nu e de hartie cum zicea colegul Gabello. nu mai bagati banii aiurea ca va spune mecanicul x sau y. daca s-ar fi dus la un centru itp si ii dadea lu' nenea 50 de ron ii verifica toate articulatiile si afla raspunsul.
opel astra g are puntea fata pretentioasa pentru drumurile noastre asa ca daca troncane nu e o problema ca nu cade motorul cel mult se mareste distanta de franare si unghiul de atac in curbe dar sa fim seriosi nu trebuie sa ne comportam ca niste piloti de F1 ca avem permis de cat.B deci soferi. si tin sa amintesc ca opel este marca low cost in Germania deci nu e nici volvo, nici mert, nici vw iar noi ne iubim marca pentru ca opel e o masina mai buna ca dacia
Fratilor masina nu e de hartie cum zicea colegul Gabello. nu mai bagati banii aiurea ca va spune mecanicul x sau y. daca s-ar fi dus la un centru itp si ii dadea lu' nenea 50 de ron ii verifica toate articulatiile si afla raspunsul.
opel astra g are puntea fata pretentioasa pentru drumurile noastre asa ca daca troncane nu e o problema ca nu cade motorul cel mult se mareste distanta de franare si unghiul de atac in curbe dar sa fim seriosi nu trebuie sa ne comportam ca niste piloti de F1 ca avem permis de cat.B deci soferi. si tin sa amintesc ca opel este marca low cost in Germania deci nu e nici volvo, nici mert, nici vw iar noi ne iubim marca pentru ca opel e o masina mai buna ca dacia
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Nu-i chiar asa cu ITP-ul... Tot fusareala e. Nu am vazut sa-ti desfaca cineva masina la ITP , iar bucsele nu le poti verifica doar cu ranga (se pare tehnica patentata de romani...) . Eu am avut la Focus neplacerea de a schimba o caseta de directie si sa constat ca cloncane la fel! Si asta dupa ce au vazut masina 4 service-uri, nici unul nu a desfacut ceva. Dupa care s-au gindit ca daca nu e caseta , hai sa desfaca. Si ce credeti? O bucsa ! Cind i-am intrebat ce dracu au verificat cu ranga, dadeau din umeri.
Revenind la Opel, am Insignia de 64000 km si trocane/cloncane dinspre drepta la denivelari de mi-e rusine! Si toti ''maistorii'' zic ca e brici pe sub. Cit de lipsiti de chef de lucru/profit sa fie astfel incit sa nu incerce sa schimbe/demonteze ceva? Nu cred ca as protesta la un schimb de bieleta de 50 lei chiar daca nu e de acolo zogomotul. Dar nu mi se pare normal sa zica ca masina de 35000 cloncane din fabrica sau , macar din experienta, sa stie ce e. Eu cum mai judec daca masina are ceva grav cind ea scoate zgomote default ?
Revenind la Opel, am Insignia de 64000 km si trocane/cloncane dinspre drepta la denivelari de mi-e rusine! Si toti ''maistorii'' zic ca e brici pe sub. Cit de lipsiti de chef de lucru/profit sa fie astfel incit sa nu incerce sa schimbe/demonteze ceva? Nu cred ca as protesta la un schimb de bieleta de 50 lei chiar daca nu e de acolo zogomotul. Dar nu mi se pare normal sa zica ca masina de 35000 cloncane din fabrica sau , macar din experienta, sa stie ce e. Eu cum mai judec daca masina are ceva grav cind ea scoate zgomote default ?