Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nah o fi cum o zici tu , eu daca o vedeam tamponata nu o luam . Am luato ca era stricata
Skip ads

  • nela

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z 16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2010

  • Mesaj Privat
va rog fr imi ziketi si mie kum se dezaktiveaza si aktiveaza airbagurile la opel astra caravan 1.6 an 2001
  • Gutenberg

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu, nu exista aceasta optiune, dar uite aici s-a atins putin subiectul acesta...
  • nela

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z 16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2010

  • Mesaj Privat
care stie cat costa un radiator de ac la opel astra caravan din 2001 motor 1.6 16v. cand l-am incarcat cu freon acasa cand am ridicat capota am vazut k se prelingea pe la cele doua suruburi de jos defapt seamanau cu nijte suruburi. multumesc de rasp.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
in jur de 400-450 lei nou.
  • nela

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z 16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ok ms mult
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am zis ca o sa va tin la curent si iata-ma! Mi-a venit azi sonda Lambda firma NTK , sonda are 4 fire nemufate . A fost 88 euro. Intrebarea este , cum sa desfac sonda veche de pe masina? Este cea deasupra de catalizator daca zic bine. Am incercat cu o cheie fixa de 22 dar e intepenita bine chiar si dupa WD40 .. Acum, daca imi spuneti o solutie mai usoara de scoatere ..cand cablez mufa veche cu cablurile noi, cum verific plusul si ce-o mai fi acolo ? Astept rasp cat mai repede
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut inca odata! Multumita forumului , sanatatii si serviciului care imi ofera bani am terminat problema cu fumul ! la prima incercare am luat doar o sonda lambda, am schimbat si continua fumu, apoi am citit si am citit si am rascitit forumul si am mai gasit o sonda lambda dupa catalizator de care nu aveam habar . Am inlocuit azi si acea sonda cu una noua tot NTK, am mufat si cu ocazia asta am curatat si clapeta de acceleratie daca zic bine. La 200 mii km surprinzator nu era murdara , doar cateva puncte de negreala si ceva praf amestecat cu ulei DAR, era infundata o gaura fff mica , presupun ca pe acolo intra ceva gaze. Am desfundat cu o lita, curatat cu tata WD40 si bete de urechi, a iesit brici. am remontat tot , am dat cheie ..am lasat putin motoru la relanti sa mearga apoi am turat. A iesit fum negru si ceva apa+ muradrie + ulei + balauri si ce-o mai avea apoi dupa 2 -3 km de mers turat a incetat fumu si becu dela motor s-a stins singur. Masina trage MULT mai bine, fara fum. Toate astea au fost facute in spatele blocului cu ajutoru bordurii , cricului , cateva chei ieftine, banda de izolat si 3 beri . Bafta!
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Erori noi.

10 1 3 5 DTC B1135 Discr. Sensor Closed or Short to GND

10 1 3 10 DTC B1131 Pass. Pretensioner Loop Resistance High

10 1 3 10 DTC B1131 Pass. Pretensioner Loop Resistance High

1614 P1614 Loss of RIM Serial Data

1612 P1612 Loss of IPM Serial Data

1613 P1613 Loss of DIM Serial Data

Cineva sa traduca in romana Smile Am pus si codurile gasite cu pedalele , in caz ca nu am scos bine codurile.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,449
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
erorile 2 si 3 sunt legate de centuri, ale caror capsule pirotehnice pentru pretensionare probabil au fost declansate de la un impact?

Poti pune centura in locasul ei? Ai cumva niste chestii galbene iesite din locurile de prindere al centurilor fata?
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Pai e ciudat ca centurile merg bine si erorile astea acum le-a dat , adica in urma cu 2 sapt nu am avut niciuna din erorile astea . Impact nu am avut nici macar nu am lovit o musca..

Dar am scos bine codurile din ce am numarat eu ?
  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Fliosch,fara suparare,dar cred c ao sa bagi ceva bani in masina aia si nu cred ca se merita.sigur e lovita din moment ce ai probleme si cu centurile si cu airbag-ul....trebuie sa schimbi garnitura de chiuloasa,cureaua de distributie,filtru de aer,filtru de ulei,filtru de polen,filtru de benzina,ulei,furtunasele de la pompa de injectie verificate toate sa nu fie imbatranite si crapate+un aditiv pentru motor sau motorina ,pentru ca la tine cred ca e cazul.+ ca mai ai probleme din cate am inteles si cu caroseria (stop spart,etc)asa ca MAI BINE LUAI O MASINUTZA LA 3000-3500 PUSA LA PUNCT.bafta
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Centurile nu au nimic, la airbag m-am uitat la partea de la pasager sub scaun si un cablu este infasurat in banda neagra de izolat , cine stie ..

Pozele acum vin si ele . Masina merge brici , putin cam lenesa ..vine motor luna viitoare de 20k km , de la o masina tamponata. Decat sa fi luat o masina la 3000 - 3500 pusa la punct am preferat asta la 1000 si sa ajung eu la 3000 cu ce bag in ea, macar stiu ce am schimbat eu si stau linistit. Dar la 3000 nu ajung . Pana acuma am bagat 250 euro ca sa scap de becu aprins de la motoras adica 2 sonde lamda + filtru polen, ulei, filtru aer, bujii, majoritatea le-am primit gratis .

Acum poze.





































Asta e masina .
  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ok..sper sa rezolvi toate probleme la ea..e frumoasa.sa o stapanesti sanatos.se vede frumos toba:D
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Mersi adriene, toba se vede frumos dar nu suna cum ar trebuii , caz care nu il cunosc. La turatie se aude mai tare motorul ca toba, subturat daca accelerez se aude grozav .
  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ciudat Flioshc ,pentru ca ar fi trebuit sa se auda..mai ales ca e pe benzina..bafta..verifica toata admisia sa nu piarda aer pe undeva:P
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Eu ma gandesc sa nu fie infundata sau compresia slaba...daca zic bine. Deocamdata nu am cum sa verific nici una nici alta
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Iar probleme cu fumu .. Nu mi se aprinde nimic in bord, pe tester nu arata erori legate de fum .. Cand masina sta la relanti cateva minute si dau sa plec face nor de fum negru , toba e din inox si mereu afumata, cand pornesc masina la fel , nor de fum negru si miroase urat .. La ce sa ma uit, sa verific ..
Si nu e diezel Sad
  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
schimba furtunasele tur si retur de la injectoare si mai schimba si oringurile..am patit si eu ceva asemanator si apoi nu am mai avut probleme...nu te costa mult...
  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
dar nu stiu sigur daca 100% asta e cauza dar oricum alea ar trebuii schimbate pentru ca imbatranesc si se crapa la capete.bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR