Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@StefanTolos: Sincer asa ma gandisem si eu. NGK se pare ca este varianta optima in raportul calitate/pret. Am descoperit ca modelul cu cifra termica 5, prezentat in poza postata de mine nici nu se mai fabrica. Acum cea mai rece bujie este cu cifra 6, asa cum ai postat tu.
Insa am mai citit ca nu se recomanda folosirea celor cu cifra termica 6 pentru motoarele care circula foarte mult prin oras, pe distante scurte atunci cand motorul nu are timp sa ajunga la temperaturi optime de functionare.
Deduc de aici ca aceste bujii reci sunt recomandate pe timp de vara motoarelor care merg turate, de la care se cere putere.
Dupa cum stii eu sunt, de obicei, "pensionar" la volan (asta si din cauza starii de sanatate).
Intrucat nu am bani sa iau acum NGK si la iarna altceva, inclin spre modelele Bosch sau Beru din cele prezentate de tine, mai ales ca le pot pastra linistit si la iarna, avand in vedere ca iarna merg mult si des pe distante scurte, ceea face aproape imposibila autocuratirea bujiilor reci (CT 6). Recunosc ca ar putea, cu aceste modele sa imi creasca putin consumul, dar la cat costa GPL-ul, cred ca merita. Maine dimineata o sa scot de pe masina o bujie (am GM) sa vad mai intai ce cifra termica au.
Poate am aberat cu ce am spus. Astept pareri.

Curiozitate: de ce apare Bosch-ul in tabelul tau de ori cu acelasi tip. Observ ca prima data este trecut la original equipment si apoi la make.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Citony, asta e pur subiectivism. Si Bosch si NGK sunt la fel de bune. Eu acum am Denso Iridium Power. Nici la astea nu am sesizat cine stie ce diferenta.
  • laputita

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
asrazi am dat comanda la fise , nu mai tin minte ce firma sunt, am uitat Sad
am dat comanda si la bujii--NGK BKR 5EK-- , avand in vedere ca eu sunt inca la inceput cu motoarele si doresc sa invat,le am ales pe cele care a zis Mihai-Pirvu.
o sa postez maine daca s-a rezolvat treaba cu rateurile.
o zi buna.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu bujii am NGK BKR6EK decare a specificat si stefan, fise am bosch siliconate, am recurs la aceste firme dupa ce cu un an in urma am mers pe bujii bosch si tine sa spun ca am patit exact ce patiti voi ba mai mult am ramas cu masina in intersectie de atunci merge brici, tin sa ii multumesc pe aceasta cale lu daniel pentru tester. Laputita dupa ce schimb fisele si bujiile incearaca si o curatare de clapeta de acceleratie si egr. O zi buna
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Alex, cu placere oricand. Eu am zis ca problema e de la fise. Sper sa dai banii cu folos. M-ai botezat Mihai. Dai mielul de Paste. Laughing
  • laputita

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
lol , scuze .
trebuie sa mearga pt ca am un drum lung de facut peste 3 zile la Satu Mare.
dau eu berea ,next time.
  • laputita

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
caz rezolvat
de vina erau fisele, care pierdeau curent.
le-am schimbat cu unele TESLA T987B SILICONE RESISTIVE care au costat 100 lei,recomandate de un prieten care are magazin de piese auto, si ca sunt fise foarte bune pt masinile cu instalatie GPL , ca in cazul meu.
Bujiile le-am pus NGK. Nu mai da rateuri ,dar mi s-a mai aptins becul acela galben din bord si mi s-a oprit de 2 ori in intersectie, in rest toate cele nune.
Multumesc Pirvu Daniel pt ajutor
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
laputita a scris:Nu mai da rateuri ,dar mi s-a mai aptins becul acela galben din bord si mi s-a oprit de 2 ori in intersectie, in rest toate cele bune.

Felicitari (si tie dar si lui pirvu_daniel), acum daca merge perfect pe benzina te poti duce linistit peste cei ce ti-au montat instalatia sa rezolve si ei opritul asta nesuferit.
Era un post pe aici cu niste baieti isteti din Craiova care regleaza foarte bine GPL-ul la masinile cu tipul asta de motor.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mircea, se opreste la functionarea pe benzina sau pe gaz? Mai tremura la relanti? Nu saptamana care vine(ca am programul plin), cealalta o sa ne uitam bine la masina. Sper ca acum esti multumit de X16XEL-ul tau. Contrar parerilor e un motor tare bun. Felicitari si de la mine.
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Contrar parerilor e un motor tare bun.

O sa fiu si eu de acord cu chestia asta cand nu se va mai opri. Speranta moare ultima! Confused
  • laputita

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
motorul mai tremura foarte putin, insesizabil.
nu mai am rateuri nici pe gaz.
mi s-a aprins becul galben pe gaz,
in rest mege bine ,trage perfect,are forta si vlaga in ea masina.
mihai cand vrei tu ,nici o problema.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat problema, multi km fara probleme.
P.S. Il cheama "Daniel" Razz
Skip ads

  • laputita

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Very Happy DANIEL Very Happy scuze
inca o chestie....
inainte de a face motorul imi salta apa chiar si la 100 grade ,asta numai in oras.
dupa ce am facut motorul am observat ca tot asa salta apa.
si cand salt capota ,motorul emana o caldura foarte mare.
acuma stiu ca e normal sa emane caldura dar totusi la mine parca exagereaza.
ce ar putea fi?
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
laputita a scris:mi s-a aprins becul galben pe gaz

Le spui celor de la gaz si probabil o sa-ti gaseasca eroarea "Amestec sarac" sau "Amestec bogat" (mai putin probabil)..nu e grav...oricum o sa-ti recalibreze cu toata instalatia, acum ca merge bine pe benzina...
Chestia cu incalzirea e mai simpla.
Drum Buna si multi km fara probleme.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca salta apa la 100 de grade nu e prea in regula probabil sa deschida termostatul la 100 de grade si atuncia porneste termocupla, da la mine sa zic ca de 95 nu trece.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mircea, trebuie schimbat si termostatul. Nu am timp acum sa ma uit in Autodata dar in nici un caz temperatura nu trebuie sa creasca cum zicea si Alex mai mult de 95-96 de grade. Nici in oras bara la bara. Cred ca trebuie verficata si sonda lambda. O sa ii verificam si ei parametrii. Ma bucur ca acum merge bine si te poti bucura de X16XEL-tau.
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Poate faci economie de bani daca te intelegi cu baiatu' asta.
https://www.clubopel.com/vie...22&highlight=
  • citony2004

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pentru ca sunt Toma Necredinciosu' in legatura cu bujiile alea am scris celor de la NGK si am cerut un sfat in legatura cu alegerea bujiilor, pentru X16XEL alimentat cu GPL:
"Hello,
I am the owner of Opel Vectra, year of manufacture 1998 X16XEL engined, 16-valve 1.6, 74kw, 101 hp. We equipped the car with a LPG plant.
In this case I would like to know what is the optimal variant spark plugs that can find your products for this type of auxiliary power, LPG.
We\'ve heard that version \"iridium\" would be suitable for LPG, but expect your professional response.
Sincerely,
xxx XXXXX
Date: 16.07.2010 18:18:52"


Pentru cei interesati iata raspunsul lor:
"Dear Mr. XXXXXX,
for the Opel Vectra B, 1.6, 74 kW, engine code: X16XEL DOHC, 08/1995-09/2000 we have listet the spark plug
LPG-LaserLine No. 1 for runing with LPG.
In the attachment I add you a brochure (english) about this spark plugs.
Mit freundlichen Gruessen / Best regards
Sebastian Albers
Assistant Product Manager

Tel.: +49-(0)2102-974-103
Fax: +49-(0)2102-974-147
E-Mail:s_albers@ngkntk.de

NGK Spark Plug Europe GmbH
Geschaeftsfuehrer / Managing Director: Hisashi Nakanishi
Harkortstr. 41, 40880 Ratingen, Germany
AG Duesseldorf HRB 43118
Website: www.ngkntk.de"


Daca sunteti interesati ce era in atasamentul primit google pe: "LPG LaserLine"
Iar daca sunteti interesati si de echivalentele lor pentru masinile voastre google pe : "LPG LaserLine Conversion List"

In consecinta din seria NGK LPG LASER LINE, pentru motoarele noastre trebuie sa cautam NGK LPG1
Cine se ofera cobai? Cred ca eu!
Aaaa...si sa nu uita inca ceva foarte important: azi am fost la un baiat care si-a deschis de curand atelier de montat GPL. Sincer m-am dus cam cu inima indoita pentru ca incercasem 1.000 variante si fusesem acolo unde montasem instalatia cam in media o data pe saptamana si mereu o reglau iar ea mereu se oprea cand o scoteam pe liber. Baiatul asta, a reglat cam 10 minute la ea, si ca sa scurtez problema: DEOCAMDATA, masina mea nu se mai opreste!!!! Pe scurt, parerea lui este ca masina a fost prost reglata de la inceput, iar ea "a invatat" cu timpul ca merge prost si si-a dereglat si mersul pe care il avea pe benzina. Acum el a "fortat-o" cumva sa citeasca alti parametrii, care credea el ca sunt buni si nu cei de pe benzina, care erau razna. Acum teoria lui se confirma prin faptul ca masina merge mai bine pe gaz decat pe benzina, nu mai oscileaza, si el a zis ca va invata si benzina parametrii astia dupa cca 1.000 km sau un pic mai mult, dar dupa fiecare 1.000km sa ii facem alte calibrari ca sa o aducem in parametrii initiali.
Am dar o tura de 50 km si se simte schimbarea uluitor. Revin dupa prima mie de km cu "impresii"!
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Citony, uite si aici. Stiam de ele dar nu nu le-am mai pus indicativul pentru ca eu folosesc bujii speciale pentru gaz de la Bosch si nu se simte nici o diferenta fata de cele normale. As putea spune ca iarna merg chiar mai prost decat cele normale.
Sunt partial de acord cu tine. Aceea cu instalatia de gaz care merge prost datorita mersului prost pe benzina. Dar nu este valabil invers. Era stiut de la bun inceput ca opritul se datoreaza reglajului incorect al instalatiei dar ramane de vazut care senzor da valori aiurea si da totul peste cap. Eu fac pariu ca la tine e sonda lambda.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cand ai timp Mircea sa ne impartasesti din impresiile de drum. Mai esti nemultumit de X16XEL-ul tau? Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR