- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Radu inainte de a umbla la pompa verifica , capacul filtrului de motorina , iar daca nici de aici verifica oringuri si simeringuri injectoare.si abia dupa ce ai verificat sau inlocuit aceste lucruri te gandesti ca de vina ar fi pompa de injectie .
Ultima modificare facuta de gabiopel la Vin 11 Feb, 2011 9:11 pm
Ultima modificare facuta de gabiopel la Vin 11 Feb, 2011 9:11 pm
- radu_mp
- **
- 247 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
Pai nu vreau sa umblu la pompa,il intrebam de pompa pentru ca mi se pare cam suspect ce a zis el ca a vorbit cu cineva care are pile la Bosch.Mi-e sa nu fi avut nimic pompa si sa ii fi schimbat cu totul altceva,cum ar fi conductele si sa fi dat 500 de euro degeaba.Chestie interesanta care am aflat-o acum citind TIS-ul este ca daca strangi surubul ce tine capacul de la filtrul de motorina la mana,fara cheie dinamometrica setata pentru 6 nm prinde aer.
Capacul filtrului de motorina e schimbat ca si corpul filtrului.Pai chestia e ca mie imi porneste merge 1 minut 2 si dupa moare.Deci eu zic ca merge cu ce motorina a ramas in pompa si in injectoare si dupa cand trage de pe traseu trage cu aer si cand a prins pompa aer moare.Presupun ca este de la conducte de pe undeva,dar o sa schimb si simeringurile si oringurile de la injectoare ca sa fiu sigur.
Capacul filtrului de motorina e schimbat ca si corpul filtrului.Pai chestia e ca mie imi porneste merge 1 minut 2 si dupa moare.Deci eu zic ca merge cu ce motorina a ramas in pompa si in injectoare si dupa cand trage de pe traseu trage cu aer si cand a prins pompa aer moare.Presupun ca este de la conducte de pe undeva,dar o sa schimb si simeringurile si oringurile de la injectoare ca sa fiu sigur.
mar.co
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
braescu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- radu_mp
- **
- 247 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca de vina sunt simeringurile de la injectoare in privinta dezamorsarii sau a capacului de la filtrul de motorina.Dar exact cum spunea si maiandrei in proportie de 40% sunt de vina oringurile si simeringurile de la injectoare..Nu este o solutie buna turatul masinii , pina ajunge motorina inpompa merge in gol si de aici alti bani alta distractie.
- radu_mp
- **
- 247 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
I-am zis unui mecanic chestia asta cu schimbatul oringurilor si simeringurilor de la injectoare si mi-a zis ca n-are nici un semering di-ul,doar dti-ul are,dar nu cred,si cica oringurile etanseaza sa nu intreulei in camera de ardere,chestia care iar nu o cred.Mai exact unde se afla aceste simeringuri si oringuri ca sa ma duc sa ma cert oleaca cu el si sa il invat ceva nou.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
radu_mp a scris:I-am zis unui mecanic chestia asta cu schimbatul oringurilor si simeringurilor de la injectoare si mi-a zis ca n-are nici un semering di-ul,doar dti-ul are,dar nu cred,si cica oringurile etanseaza sa nu intreulei in camera de ardere,chestia care iar nu o cred.Mai exact unde se afla aceste simeringuri si oringuri ca sa ma duc sa ma cert oleaca cu el si sa il invat ceva nou.
Salut.
Incearca sa faci o proba. Scoate conductele de motorina din carcasa filtrului si uneste-le cu un furtun cu coliere bine stranse (eventual intercaleaza pe furtun un filtru pt. combustibil, de plastic). Porneste-o sa se amorseze bine si las-o pana a doua zi. Daca a doua zi motorul porneste bine, ai o problema cu capacul filtrului de motorina sau cu caracasa filtrului in general. Poti inlocui carcasa dar e vreo 350 lei, sau poti pune un filtru metalic etans, cu coliere si ai scapat de griji.
La 2.0 DTI simeringul se afla pe injector, sub rampa injectorului care pleaca din conducta de motorina, iar oringurile se pun la jumatatea rampei injectorului, prin exterior. Cred ca la fel e si la 2.0 DI.
Bafta.
moxicanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
a trecu 1 luna de cand am reparat pompa.pentru cei care intreaba daca am reparat-o la bosch raspunsul este nu..tin sa spun ca dupa reparatie mi-a scazut si consumul,masina trage mai bine ca inainte si nu scoate mai deloc cand o ambalez.eu cand mi-a facut probleme am schimbat tot ce era de schimbat sperand ca nu e pompa,dar intr-un final s-a dovedit a fi pompa de vina.
moxicanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
moldo2006
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2002 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
am avut eu probleme cu dezamorsarea foarte grava,lasam masina si o ora si dadeam la automat de numa....am vorbit cu maiandrei din bucuresti si am facut o programare,eu sunt din mures si mam dus...ce sa zic...baieti sunt meseriasi,nu exista problema sa no rezolve:D,am avut problema cu service-ul cami taia din putere,4 ani no fost nimeni sa mio poata face si cu un drum leam facut pe toate..... recomand EDS service opel!
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
moldo2006 a scris:am avut eu probleme cu dezamorsarea foarte grava,lasam masina si o ora si dadeam la automat de numa....am vorbit cu maiandrei din bucuresti si am facut o programare,eu sunt din mures si mam dus...ce sa zic...baieti sunt meseriasi,nu exista problema sa no rezolve:D,am avut problema cu service-ul cami taia din putere,4 ani no fost nimeni sa mio poata face si cu un drum leam facut pe toate..... recomand EDS service opel!
Pai si ce ai schimbat , de ai rezolvat cu dezamorsarea .Detaliaza.
alin_2010
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2011
- Mesaj Privat
Va salut! am si eu probleme cu pornirea la un astra y20dtl , nu se alimenteaza cu mororina, i-a pus o pompa manuala la filtrul de morotina si i-a desfacut tevile de la pompa de injectie si nu-mi baga motorina in pompa, ei au zis ca este defect calculatorul de pe pompa de injectie. De la service nu mi-a dat nici un desfasurator cu erorile pe care le-a dat , ei au zis ca pompa este de vina de nu mai porneste masina.am luat pompa de pe masina si am adus-o in tara la un mester in pompe si injectoare, el mi-a pus-o pe calculator si ia dat o eroare (el zicea ca este minora) nr. 59, cu 4 cauze (dar fara eroare data de calculator cand a fost verificata cu pompa pe masina nu-mi poate rezolva problema) : una dintre ele era ceva legat de nealimentare corespunzatoare cu tensiune, alte 2 erau legate de o supapa la injector parca asa ceva, iar de a patra numi mai amintesc exact.
Cine se pricepe in asa ceva si-mi poate da un sfat il rog sa-mi spuna si mie, nu as vrea sa bag o gramada de bani in masina si sa fie altceva....o parere de la un bun mecanic face mult! Multumesc!
Cine se pricepe in asa ceva si-mi poate da un sfat il rog sa-mi spuna si mie, nu as vrea sa bag o gramada de bani in masina si sa fie altceva....o parere de la un bun mecanic face mult! Multumesc!
- dorelpericleanu
- *
- 24 mesaje
- din 04 Jul 2011
- Astra 2002 y20dth
- Tulcea
dorelpericleanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
dorelpericleanu a scris:rezolvare simpla:2 supape de sens (una pe tur una pe retur),8 coliere ,20cm furtun 1 filtru capsulat schimbati si furtunase retur injectoare si problema rezolvata cu 60 ron nu 500 euro
Zici tu asta acum , dar sa vedem la iarna daca mai sta treaba asa.Sfatul meu schimba simeringurile de la injectoare si furtunasele de retur si abia atunci zici ca problema e pe cale de rezolvare.
- wellerwells
- **
- 98 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 Y20DTH
- Vrancea
wellerwells
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
- nicoyulius
- **
- 101 mesaje
- din 27 Jan 2011
- Neamt
nicoyulius
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
nicoyulius a scris:calculatorul de pompa se repara fara a fi necesara demontarea pompei,se scoate doar calculatorul tainduse firele si desfacinduse cele 6 suruburi apoi senzorul din interiorul pompei,de vreti sa reparati pompe de orice fel bosch,cu garantie 1 an,uitati un nr 0751541987
si cat costa o reparatie a pompei de injectie la un diesel de 2000. sa zicem ca ar fi defecta toata pompa -partea mecanica si partea electronica , sau numai una . da ne preturi . Multumim
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Vin cu o problema si la mine dupa schimbarea filtrului de motorina.
Zilele trecute am schimbat filtrul de motorina cu unul nou , cel vechi si a facut destul treaba(6000 km ) .A doua zi , pornesc masina , porneste foarte usor dar dupa 2-3 sec , da sa se opreasca , fluctueaza relantiul , apoidupa 3-4 sec isi revine la loc.La fel si dupa 3 zile la rand. Astazi , la fel a pornit . I am schimbat garniturile la filtrul de motorina cu altele si sa vedem ce va face maine dimineata . Dupa ce am pornit0o am vrut sa verific daca urca in turatie. Mia urcat foarte bine pina la 5000 de ture , fara sa dea variatii sau alte simptome-deci pompa este exclusa. Furtunasele de retur sunt si alea noi . Deci practic dupa schimbarea filtrului de motorina face aceste figuri . Cineva cu cauze identice si poate sa mi spuna cauza de rezolvare.
Daca maine va face la fel voi schimba corpul filtrului de motorina (mai am unul de rezerva- cu aceasta okazie vad si ce mi a dat userul pika )
Aceasi problema ca a userului Radu_mp
Deci,o problema asemanatoare am si eu,numai ca la mine porneste dimineata si daca nu o accelerez fluctueaza relantiul si moare si nu se aude sunet ciudat.din ce am inteles eu de la multa lume pompele de pe 2.0 dti,2.0 di nu dau semne de oboseala,doar cedeaza de o data si nu mai porneste nici la cald,nici la rece,deloc.
Zilele trecute am schimbat filtrul de motorina cu unul nou , cel vechi si a facut destul treaba(6000 km ) .A doua zi , pornesc masina , porneste foarte usor dar dupa 2-3 sec , da sa se opreasca , fluctueaza relantiul , apoidupa 3-4 sec isi revine la loc.La fel si dupa 3 zile la rand. Astazi , la fel a pornit . I am schimbat garniturile la filtrul de motorina cu altele si sa vedem ce va face maine dimineata . Dupa ce am pornit0o am vrut sa verific daca urca in turatie. Mia urcat foarte bine pina la 5000 de ture , fara sa dea variatii sau alte simptome-deci pompa este exclusa. Furtunasele de retur sunt si alea noi . Deci practic dupa schimbarea filtrului de motorina face aceste figuri . Cineva cu cauze identice si poate sa mi spuna cauza de rezolvare.
Daca maine va face la fel voi schimba corpul filtrului de motorina (mai am unul de rezerva- cu aceasta okazie vad si ce mi a dat userul pika )
Aceasi problema ca a userului Radu_mp
Deci,o problema asemanatoare am si eu,numai ca la mine porneste dimineata si daca nu o accelerez fluctueaza relantiul si moare si nu se aude sunet ciudat.din ce am inteles eu de la multa lume pompele de pe 2.0 dti,2.0 di nu dau semne de oboseala,doar cedeaza de o data si nu mai porneste nici la cald,nici la rece,deloc.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
La mine la vectra 2.2 dti y22dtr porneste dupa 5 secunde iarna si la sfert vara..scoate fum albastru la pornire cand e rece...da partea cea mai interesanta cand acelerez si e rece dupa ce trece de 2500 pleaca asa dintro data cu svacnire si motorul isi schimba sunetul..face asta pana se incalzeste putin motorul...asta sigur e din pompa...dar pana acum nu mia cauzat probleme treaba asta..daca crede cineva ca e din altceva sau sa mai intalnit cu problema sa imi spuna si mie care ar fiii..numai bine la toti..